Proshop.nl

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Helaas, na een goede initiële levering bleek het product DOA te zijn. De videokaart werkte niet en moest retour (op eigen kosten) vervolgens krijg je een mail dat het defect niet kan worden vastgesteld en dat er nog een keer kosten in rekening zullen worden gebracht. Blij dat ik met Paypal betaald heb, dan kan daar in ieder geval een claim worden gemaakt.

Verzending

Terug sturen van een DOA moest zelf betaald worden, en was niet gratis

Klantenservice

Defecte kaart wordt niet gerepareerd maar terug gestuurd + onderzoekskosten.

Beste Niels,

Aangezien je een soortgelijke review op Trustpilot hebt gezet, zetten we ook een soortgelijke reactie hierbij.

We hebben de videokaart veelvuldig getest in meerdere computers o.b.v. benchmarks. Daaruit is gebleken dat er geen defect is gevonden bij de videokaart. Vervolgens hebben we de kaart teruggestuurd naar je en sturen we een factuur met toegevoegde testkosten en leverkosten. Deze informatie is ook duidelijk aangegeven op onze website.

Het is vervelend dat we er niet uit zijn gekomen via e-mail. Je bent welkom om alsnog weer contact met ons op te nemen, zodat wij je meer tips kunnen geven om de videokaart toch werkend te krijgen op je eigen computer.

We raden het echter af om een claim te maken bij PayPal, aangezien wij naar mening zijn dat wij naar behoren hebben gehandeld. Een claim zou niet alleen nog meer problemen veroorzaken maar ook veel tijd kosten. De keuze blijft natuurlijk altijd aan jou.

Ik hoop dat je een oplossing vindt voor je probleem.

Met vriendelijke groet,

Proshop.nl

Scorekaart voor Proshop.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie