×

Help Tweakers weer winnen!

Misco Solutions B.V.

Bezoek ons ook op:
Twitter Misco Twitter
LinkedIn Misco LinkedIn
Beste bezoeker,

Misco staat voor kennis, visie en concurrerende prijzen en is daarnaast een van de grootste full service leveranciers in Nederland. Het opbouwen en behouden van langdurige relaties staat hierbij centraal. Onze Europese footprint biedt u optimale dekking bij grensoverschrijdende trajecten. Misco denkt met u mee, ook wanneer anderen dat niet meer kunnen!

Kwaliteit

Onze medewerkers staan u persoonlijk te woord en helpen u graag bij het nemen van de juiste beslissingen. Bij Misco staat vertrouwen hoog in het vaandel. Daarom zijn onze medewerkers intensief getraind en voorzien van de door fabrikanten opgelegde accreditaties. Tevens beschikt Misco over alle benodigde ISO-certificeringen. Wij stellen alles in het werk om uw wensen om te zetten in concrete oplossingen.

Flexibel

Misco is in staat het advies- en bestelproces af te stemmen op uw wensen. Uw contactpersoon kent uw bedrijf en wisselt met u van gedachte over de huidige en toekomstige infrastructuur. Misco denkt graag in oplossingen met betrekking tot uw veranderende behoeftes. Misco is vooruitstrevend, onderscheidend en oplossingsgericht.

Simplify your IT with a personal touch

Een greep uit onze categorieŽn
Notebooks Desktops Tablets
Monitoren Beamers / Projectors Harde schijven
Software Inkt & Toners Printers
Networking / Wireless Smartphones Accessoires
Shop in Shops Service & Help Verzending & Verzendkosten Vraag ons magazine aan

Scorekaart voor Misco Solutions B.V.

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 8594 producten, 17685 unsorted producten
Prijsindex Nederland 107,3 (7,3% boven gemiddeld)
Prijsindex België 107,5 (7,5% boven gemiddeld)