Misco Nederland B.V.

Twitter Misco Twitter
LinkedIn Misco LinkedIn
Youtube Misco YouTube
Beste bezoeker,

Misco staat voor kennis, visie en concurrerende prijzen en is daarnaast een van de grootste full service leveranciers in Nederland. Het opbouwen en behouden van langdurige relaties staat hierbij centraal. Onze Europese footprint biedt u optimale dekking bij grensoverschrijdende trajecten. Misco denkt met u mee, ook wanneer anderen dat niet meer kunnen!

Kwaliteit

Onze medewerkers staan u persoonlijk te woord en helpen u graag bij het nemen van de juiste beslissingen. Bij Misco staat vertrouwen hoog in het vaandel. Daarom zijn onze medewerkers intensief getraind en voorzien van de door fabrikanten opgelegde accreditaties. Tevens beschikt Misco over alle benodigde ISO-certificeringen. Wij stellen alles in het werk om uw wensen om te zetten in concrete oplossingen.

Flexibel

Misco is in staat het advies- en bestelproces af te stemmen op uw wensen. Uw contactpersoon kent uw bedrijf en wisselt met u van gedachte over de huidige en toekomstige infrastructuur. Misco denkt graag in oplossingen met betrekking tot uw veranderende behoeftes. Misco is vooruitstrevend, onderscheidend en oplossingsgericht.

Simplify your IT with a personal touch

Misco Nederland en Misco Solutions; de ideale combinatie voor al uw ICT-behoeften! De kracht van de samenwerking vindt u als klant terug in het gezamenlijke aanbod van producten, diensten en onze enthousiaste medewerkers. Van een eenvoudige productbestelling tot het ontwerpen, inrichten en beheren van uw datacenter. Misco; Simplifying your IT with a personal touch!
Een greep uit onze categorieŽn
Notebooks Desktops Tablets
Monitoren Beamers / Projectors Harde schijven
Software Inkt & Toners Printers
Networking / Wireless Smartphones Accessoires
Shop in Shops Service & Help Verzending & Verzendkosten Vraag ons magazine aan

Scorekaart voor Misco Nederland B.V.

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 9462 producten, 21894 unsorted producten
Prijsindex Nederland 102,8 (2,8% boven gemiddeld)
Prijsindex België 103,4 (3,4% boven gemiddeld)

Apple iOS 10 Microsoft Xbox One S FIFA 17 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True