Ubiquiti Center

Gebruikers over webshop Ubiquiti Center

Review toevoegen
Verzending: Score: 1

Algemeen

Website is professioneel en duidelijk. Betalen gaat makkelijk. Als je iets van Ubiquiti zoekt hebben ze (bijna) alles.

Verzending

Verzending was relatief vlot ontvangen, echter verpakt in een papierje zonder doos. Als ik iets tweedehands koop van marktplaats, prima, maar als ik voor honderden euro’s aan apparatuur bestel had het op z’n minst in een net doosje gemogen. In de reviews zie ik hier meer beklaag over van tijden terug, dan zou je verwachten dat de verkoper hier iets aan zou doen. Vooralsnog niet. Alleen al daarom zou ik naar een alternatieve webshop zoeken.

Algemeen

Was opzoek naar een USG, deze had UBcenter te koop voor een redelijke prijs.
Goede reacties gehoord van collega's over deze webshop.

Verzending

Zending was snel, en goed verpakt.

Klantenservice

Bij bestelling waren er levering problemen in Europa, dus kon langer duren.
Naar een paar dagen een vraag gesteld of dat er al zicht was op wanneer deze leverbaar zou zijn. binnen 3 minuten antwoord!!!
Product was op de aangegeven datum binnen, en de zelfde dag nog verstuurd.

Algemeen

Ik heb hier een UniFi USG Security Gateway Router bestelt.
Alles verliep vlot en duidelijk.

Verzending

De router zat in eigen doos verpakt met daaromheen een pakpapiertje.
Op zich niks mis mee want de verpakking van Ubiquiti bied genoeg bescherming van het product. In de middag bestelt en volgende dag in huis. Ik ben nogal fan van websites die pakjegemakje aanbieden, dan hoef je er niet voor thuis te blijven. Dat kan hier dus ook!

Klantenservice

Je krijgt een email bij bestelling en wanneer het verstuurd is met track & trace code. Verders geen contact gehad met Ubiquiti Center.

Algemeen

De eerste in Nederland die een EdgeRouter 4 kon leveren!
Uitstekende webshop; werkt overzichtelijk en snel.
Het aanbod van Ubiquiti producten is beperkt

Verzending

Producten worden snel geleverd en verzonden. Middels updates wordt je ge´nformeerd over de voortgang.

Algemeen

Betaling verliep goed en het product is zonder enige problemen aangekomen. Niets op aan te merken.

Verzending

Het pakketje was optijd en goed ingepakt.

Algemeen

Een Unifi Security Gateway en een Unifi 8 poort switch met 60W POE gekocht. Netjes de volgende dag aangekomen, verpakt in pakpapier.

Tracking was aanwezig, en alles netjes geregeld. Dank!

Verzending

Was verpakt in pakpapier, maar kwam wel netjes op tijd en veilig aan.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Ik heb de onderstaande producten besteld.

-Ubiquiti UniFi Switch US-16-150W
-Ubiquiti UniFi USG PRO Gateway Router

Deze had ik daadwerkelijk de volgende dag in huis.
Al met al, zeer tevreden.

Verzending

Enige puntje van aandacht was dat er om de originele verpakking alleen wat pakpapier zat, en geen extra doos. Maar alles is heel aangekomen.

Algemeen

Ik was bezig met het uitzoeken van enkele Ubiquiti producten. UB Center was hierbij de goedkoopste met alle producten bij elkaar (sommige producten waren elders net iets goedkoper).

Doordat er weinig reviews waren had ik mijn bedenken, maar toch de bestelling geplaatst. De levertijd was precies zoals aangegeven. Netjes bevestigingen per email ontvangen en de track/trace code bij de verzending.

Zeer tevreden met het verloop van de bestelling en zou hier in de toekomst weer bestellen als ik wat nodig heb.

Verzending

Producten waren in een grote, stevige doos verpakt (van een ander product).

Verzending: Score: 0

Algemeen

Ubiquity shop kwam als goedkoopste uit de Pricewatch en ze hadden ook alles op voorraad i.p.v. 4-6 levertijd vanaf de leverancier. Dus hier een hele set Ubiquiti spullen besteld. Switches, APs, Cloudkey.
Erg nette, overzichtelijke website, correcte en snelle opvolging per email waardoor je precies weet hoe het met de bestelling staat.

Klantenservice

Aangezien ik mijn Raboreader niet bij me had, voor het bestellen gekomen voor bankoverschrijving. Deze bleef helaas op 'Wachten op betaling staan' na het doen van de betaling. Volgende dag even gebeld, snel opgelost en aangezien ik toch langs Heerde kwam, kon ik de spullen ook bij hun ophalen. Prima geregeld, keurig te woord gestaan en meedenken met de klant. Helemaal top!

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Om 100% zeker te zijn dat ik de goede UniFi AP-AC-LITE modellen zou ontvangen, de nieuwe met 802.3af PoE, heb ik gekozen om te bestellen bij Ubiquiti Center.

Op hun productpagina staat namelijk: "Bij UBCenter koopt u altijd de nieuwe, 802.03af compatibele, UAP-AC-Lite single-pack accesspoints. Dit betekent dat u uw accesspoints nu behalve met 24v POE, ook met een 802.03af POE compatibele switch of adapter kunt voeden! "

Na levering blijkt dat ik oude AP's heb ontvangen waarbij dus de 802.3af PoE ontbreekt. Hoe kan dat nou als je zo stellig bent op je productpagina dat er alleen nieuwe modellen worden geleverd?

Verzending

Een doos om de verpakking heen is wel gewenst. De AP's waren nu ingepakt in bruin papier alsof het een kado was en beide AP's waren dan weer met tape aan elkaar vastgemaakt.

Verzending was wel op tijd

Klantenservice

Telefonisch niet bereikbaar ondanks op de website wel een telefoonnummer staat met vermelding "bel ons nu". De zaak lijkt uit 1 persoon te bestaan.

Na de klacht gemeld te hebben per e-mail werd ik later op de dag nog wel teruggebeld en heeft Remco mij vriendelijk te woord gestaan.

Wel jammer dat ik dan nog een e-mail krijg met een zielig verhaal of ik asjeblieft mijn t.net shopreview wil herzien. Nou Remco dat heb ik gedaan en als je die mail nou niet had gestuurd had je nog een ster meer gehad.

Hartelijk dank voor het geven van feedback op het verloop van uw bestelling van een tweetal UAP-AC-Lite accesspoints bij onze webshop; daar leren we van! Zoals telefonisch en per mail besproken begrijpen we goed dat u teleurgesteld bent nadat u een levering van de verkeerde, niet 802.03af ondersteunende, accesspoints heeft ontvangen. Het is helaas erg lastig om de beide types uit elkaar te houden omdat Ubiquiti beide modellen dezelfde productcode heeft gegeven. We garanderen op onze website inderdaad dat bij ons aangeschafte accesspoint van het nieuwe type zijn.

Helaas hebben we een verkeerde partij accesspoints van onze toeleverancier ontvangen en is deze door de controle op de geglipt. Uiteraard hebben we u direct aangeboden de accesspoints te vervangen door juiste modellen, maar u heeft aangegeven deze reeds elders besteld te hebben. Dat begrijpen we; na ontvangst van de accesspoints zullen we deze daarom direct crediteren.

We hebben op de dag dat u een mail over bovenstaande naar ons stuurde direct telefonisch contact gehad. Ik begrijp dat het vervelend is dat de telefoon niet direct werd opgenomen toen u zelf belde; de reden daarvoor heb ik u in door u genoemde mail geprobeerd toe te lichten; Onze klantenservice medewerkers werken ook zelf met de apparatuur tijdens implementatietrajecten om hun kennisniveau op peil te houden. Als u een voicemail achter laat wordt u echter doorgaans binnen 15 minuten teruggebeld.

U plaatste uw beoordeling voordat we telefonisch contact gehad hebben, daarom heb ik u deze mail eveneens vrijblijvend verzocht om, indien u van mening bent dat de situatie verandert was door dit telefoongesprek. uw beoordeling op Tweakers te updaten. We vinden het jammer dat deze mail bij u verkeerd gevallen is; deze was enkel met de beste intenties verzonden. We handelen uw retour zodra deze ontvangen is zo snel mogelijk af en hopen daarmee al het mogelijke gedaan te hebben om de fout zo snel en goed mogelijk te herstellen.

Algemeen

Switch en USG besteld bij deze shop. Vanwege de scherpe prijs en directe beschikbaarheid van de producten

Verzending

Producten werden zoals aangegeven binnen een dag geleverd. Netjes ingepakt.

Klantenservice

De switch bleek defect te zijn. Na dit per mail te hebben aangegeven kreeg ik direct een retoursticker gemaild. Via PostNL was de kapotte switch een dag later terug bij ubiquiticenter. Zij hebben diezelde dag nog een vervangend exemplaar verstuurd die ik de dag erna weer ontving.

Algemeen

Webshop kwam voor ubiquiti apparatuur als goedkoopste uit de pricewatch, dus hier besteld. Nette website, de opvolging per email is gedetailleerd waardoor je duidelijk weet hoe het met de bestelling gaat. Verzending via PostNL met t&t en netjes verpakt. Prima shop!

Algemeen

Bestelling geplaatst volgende dag geleverd.
Extra vragen beantwoord gekregen top service!
Verpakking mag wat meer opvulling hebben, voor de rest prima.

Algemeen

Duidelijke website met scherpe prijzen. De voorraad en levertijden zijn goed weergegeven. Het bestelproces verliep verder zonder problemen. Na de bestelling volgde geregeld updates via e-mail.

Verzending

De dozen van Ubiquiti waren enkel omhuld met bruin papier. Verzending via PostNL. Begin van de avond e-mail ontvangen met Track&Trace nummer en indicatie bezorgtijd. De volgende dag stond de pakketbezorger voor de deur.

Jeoh Karma 16,5K
Algemeen

Bij Ubiquiti Center een UniFi setje gekocht (AP, USG, switch, cloud key). Was makkelijk om in de winkel te vinden wat je nodig had.

Verzending

Pakketje was de volgende dag binnen en was goed verpakt.

Klantenservice

Had per ongeluk de verkeerde switch besteld. Even contact opgenomen met de klantenservice (via de mail, telefonisch zijn ze slecht bereikbaar). Kon de switch zo terugsturen, kreeg een refundcode en heb gelijk weer de nieuwe switch besteld. Duurde twee dagen en alles was geregeld. Top!

Algemeen

De bestelling was vlot verlopen en de betaling wordt direct automatisch verwerkt. Ik kreeg namelijk direct een email bevestiging van zowel de betaling als de order. De bestelling werd een half uur later verwerkt en twee uur later al aangemeld bij PostNL.

Verzending

De bezorging wordt verzorgd door PostNL en netjes inclusief een track&trace code. De spullen worden alleen niet in een doos verzonden maar simpelweg in kartonpapier verpakt.

Klantenservice: Score: 5

Heel erg klant gericht met een persoonlijke benadering. Ondanks dat ik een product retour stuurde (niets met product zelf te maken maar met mijn verkeerde verwachtingen) toch heel opbouwend en co÷peratief. Chapeau.

Algemeen

Snelle levering. Miste alleen een track & trace code waardoor ik het pakketje niet kon volgen. Verder telefonisch niet bereikbaar, maar via de mail ging het prima

Verzending

netjes ingepakt, maar geen track& Trace code helaas

goede reply via email.

Klantenservice: Score: 0

Bestellen loopt soepel. Geen problemen ondervonden. Registreren is mogelijk, maar niet vereist om een bestelling te doen.

Algemeen

Overzichtelijke site. Van bestelling tot betaling gaat erg vlot. Veel keuze mogelijkheden voor de betaling.

Verzending

Snelle verzending, volgende dag in huis!

Klantenservice

Klantenservice is erg vriendelijk en reageert snel op mails.

Scorekaart voor Ubiquiti Center

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie