Ubiquiti Center

56 producten en 74 uitvoeringen
Ubiquiticenter verkoopt sinds begin 2015 een geselecteerd assortiment Ubiquiti-producten. Deze producten worden in grote getalen ingekocht rechtstreeks bij de Ubiquiti's distributeur. We berekenen deze volumeprijs door, ook in bestellingen vanaf één stuk.

We zijn erg ervaren in het gebruik van de aangeboden Ubiquiti producten en u kunt altijd op onze service rekenen bij het installeren van uw producten. Indien gewenst kunnen wij tegen een vergoeding u geheel ontzorgen van de installatie van het netwerk.

Ubiquitishop levert, als de producten op voorraad zijn, de volgende dag nog. Als producten niet op voorraad zijn worden ze geautomatiseerd besteld bij de leverancier en doen we ons best uw Ubiquiti-producten zo snel mogelijk bij u thuis af te leveren.

Scorekaart voor Ubiquiti Center

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 74 producten, 3 unsorted producten
Prijsindex Nederland 92,0 (8,0% onder gemiddeld)