Hi-Fi Klubben

507 producten en 730 uitvoeringen

Welkom bij Hi-Fi Klubben voor de ultieme geluidservaring

Bij ons draait alles om muziek. Muziek maakt het leven mooier, echt waar! Al sinds 1980 draait het bij Hi-Fi Klubben om het zoeken naar de beste muziekoplossingen voor onze klanten, of het nu gaat om een krap budget, compromisloze high-end of prachtig design. Natuurlijk krijg je bij Hi-Fi Klubben waar voor je geld, je gaat de (web)winkel uit met een goed gevoel met de wetenschap dat Hi-Fi Klubben nooit Duurder is dan de Goedkoopste.

Wij zijn pas tevreden als jij dat bent; daarom luisteren we eerst goed naar je wensen en adviseren je bij de keuze voor jouw ultieme audio-oplossing. En daarvoor hoef je heus geen vermogen te investeren, we hebben een oplossing voor ieder budget. Hoeveel onderzoek je echter ook zelf online gedaan hebt, muziek luisteren blijft een belevenis. Vanachter een scherm kun je dat niet beoordelen. Kom zelf luisteren, kijken, voelen in de winkel zodat je echt weet wat je koopt.

Je bent van harte welkom bij een van onze winkels in Almere, Amsterdam, Den Haag, Haarlem, Hilversum, Rotterdam, Utrecht en binnenkort ook in Breda. We laten je luisteren naar verschillende mogelijkheden of je komt gewoon gezellig langs voor een goede bak koffie. Wij staan voor je klaar.

Twijfel je nog? Niet doen, het gratis lidmaatschap bij Hi-Fi Klubben biedt veel voordelen:

• We zijn nooit duurder dan de goedkoopste. We houden internet nauwlettend in de gaten en waar van toepassing, passen we onze prijs aan, in de winkel en op internet.
  • Je krijgt maar liefst 5 jaar garantie op je aankopen
  • Je mag je aankoop zonder opgave van redenen binnen 14 dagen terugbrengen als je toch niet zo tevreden bent.
  • Je kunt je aankoop binnen 60 dagen omruilen voor iets anders. Je wilt bijvoorbeeld toch een 50 inch TV in plaats van een 40 inch. Of misschien passen die zwarte speakers toch beter dan de witte die je gekocht hebt.
  • Niets is zo vervelend als de prijs van het artikel dat je gekocht hebt goedkoper wordt. Daarom, als we binnen 60 dagen nadat je de aanschaf gedaan hebt, de prijs verlagen, krijg je automatisch van ons een tegoedbon voor het verschil met de laagste prijs waarvoor het artikel aangeboden is geweest in die periode, ook al is de prijs weer omhoog gegaan.

Kijk voor meer informatie op onze website www.hifiklubben.nl

We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 9:00 en 17:00 op 088-0152122 of mail naar:info@hifiklubben.nl

Scorekaart voor Hi-Fi Klubben

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 730 producten, 428 unsorted producten
Prijsindex Nederland 96,8 (3,2% onder gemiddeld)