Star Shop

Review toevoegen

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ik overweeg ook deze tv maar vraag me ook af waar die B voor staat en hoe het zit met die § 100,- cashback wel of niet. Is er geen mogelijkheid om te kiezen voor de optie installatie en pinnen bij aflevering?
Hoor graag ieders ervaring en info

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0

Algemeen

Ik wilde graag Sony KD55XE9305 bestellen.Want via Tweakers kwam ik ineens een lage prijs tegen en deze winkel was dan de bieder. Ik heb mail gestuurd,helaas twee a vier dagen geen een antwoord.Tweede mail wel antwoord.Ze kunnen de tv pas vanaf 27st van deze maand bestellen.Ze hebben voor mij een order geplaatst /pro forma/ ,zodra betaling binnen is gaan ze het bestellen.De actie loopt tot 4 januarie a.s.Achteraan heb ik nog een paar vragen gesteld,al 4 dagen geen antwoord.Ze zijn recentelijk verhuisd,ik denk dat het daar mee te maken heeft.Of de Belgische luiheid.Ik weet het niet Er zijn velen teleurgesteld en velen tevreden zoals ik hier onder heb gelezen.Ik ben blij dat zo´n winkel bestaat die dan met weinig winst genoegen neemt en niet hebberig is ..Desnoods ga ik het in BelgiŽ zelf ophalen want verschil met de Nederlandse bedrijven of alias bloedzuigers is veelst te groot. Alleen er staat een B letter achter de type nummer.Dat is het enig twijfelpunt van mijn kant op dit moment.Ik heb met sony contact mee opgenomen ivm actie /consumeractie/ van 100 Euro cashback en die zeiden van Ī ja ,u moet het bij een echte dealer of winkelketen kopen ect En de letter B hoort niet achter de typenummer te zitten.Ik dacht gelijk aan BCC taferelen want die verkopen ook ander soort model dan wat algemeen bekend is.Wellicht wordt het voor hun speciaal gemaakt.Terwijl het niet in hun voorwaarden is vermeld.Sony Nederland doet ook een beetje raar.Sony Nederland geeft ook geen antwoord op mijn vragen.Ik ga proberen die jongens van Belgie beter te leren kennen .Als ik goede vertrouwen heb ,ga ik het geld overmaken en dan rustig wachten.Het enig wat me rust geeft is dan dat ze een bestaande winkelpand hebben.Dus geen voorpgezette internet winkel die uit is je geld afhandig te maken.

Klantenservice

Tig keer gebeld,telefoon wordt niet opgenomen.Mails ... geen antwoord ,als je geluk hebt krijgt je dan een,daarna houdt het op.Dit heeft te maken met hun verhuizing denk en hoop ik.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Een Sony 65XE9305 voor aanzienlijk minder aangeschaft via de website. Ik heb van te voren even gebeld om zaken zoals levering, garantie, 14 dagen return policy en voorraad te checken. Personeel aan de telefoon was vriendelijk en heeft al mijn vragen (goed) kunnen beantwoorden. Op een zaterdag besteld, zou dinsdag (gratis) geleverd moeten worden.

Net als een andere Tweaker, kreeg ik een mail over een betalingsfout, maar vrij vlak daarna een bericht dat de betaling succesvol is verlopen. Even gebeld om alles te dubbel checken en het personeel heeft me tevens gerust weten te stellen.

Vanwege de weinig (en negatieve) reviews hier, zal ik als de TV geleverd is zal ik de review indien nodig updaten.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Heb 1 december twee sonos (een play 1 en een play 3) besteld, vrij snel de play 1 ontvangen, maar de play 2 niet. Vervolgens gebeld, gemaild en via de website gemaild maar geen reactie. het telefoonnummer leidt tot een antwoord apparaat waar niet op wordt opgenomen!

Verzending

Verzending van eerste deel ging redelijk, maar duurde 3 werkdagen langer dan toegezegd door Starshop. Bevatte vervolgens slechts de helft van de bestelde apparaten (stond ook zo op de bon die was toegevoegd), en tweede deel uiteindelijk ontvangen, maar wel na drie weken mails sturen en proberen te bellen

Klantenservice

Echt waardeloos en schandalig!
Ik heb twee weken contact geprobeerd te krijgen, maar alle mails worden genegeerd. woensdag telefonisch contact gehad! uitleg van de verhuizing gekrgen en belofte donderdag is hij er, maar geen bericht/track and trace gehad, dus ik vreesde het ergste.
Uiteindelijk zaterdag, wel ontvangen! dus service matig ipv waardeloos .

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Bestelling via de website verliep probleemloos. Betaling gedaan met credit card omdat de reviews voor de shop wat wisselend waren.

Verzending

Keurig netjes binnen een dag bezorgd, stond ook op de website vermeld. ‘s Ochtends besteld, track and trace de volgende ochtend in de mail, en in de middag stond de bezorger van GLS op de stoep.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Alles was makkelijk te doen.
De prijs voor de 65XE9305 is zeer gunstig.
Minimaal 650 euro goedkoper.
De payment error melding werkt niet bemoedigend .

Verzending

Dinsdag besteld en Vrijdagochtend in ontvangst mogen nemen.
Dit is voor mij een redelijke termijn.
De Belgische GLS track and trace werkte niet 100 procent .
Hij gaf de hele tijd in behandeling aan tot aan de levering .
Ik kreeg in die week ook iets uit Duitsland via GLS en daar was elke verandering te zien tot op de minuut.

Klantenservice

Na de bestelling had ik een vraag gesteld over de payment error via de site en mail.
Ik moet nu nog antwoord krijgen terwijl de tv er al is.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Omdat bij Star Shop de prijs voor de Sony 55XE9305 ruim 700 Euro lager lag daar deze televisie gekocht. De site werkt soms langzaam, maar ik heb zonder problemen de bestelling kunnen plaatsen.

Verzending

In tegenstelling tot wat Tweakers meldt waren er geen extra kosten verbonden aan het verzenden (naar Nederland). Bestelling kwam op tijd aan, echter zonder track en trace.

Klantenservice

Na het plaatsen van de bestelling kon ik wel op de site mijn bestelling zien staan, maar ontving ik geen mailtje. Omdat ik op Tweakers ook een review zag staan waarbij de TV na een aantal dagen nog niet was geleverd heb ik voor de zekerheid de klantenservice gebeld die alleen een bandje afspeelde met de melding dat de winkel vanwege de verhuizing vanaf 14 december weer open zou zijn. Een voldoende omdat ik de TV volgens afspraak ontvangen heb en er hopelijk niet snel weer verhuisd wordt.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1

Algemeen

Bestelde 2 tv's online op 08-dec en wacht nog steeds op de tv. Geen reactie van de winkel via e-mail, telefoon, enz. Zeer slecht en kan mijn bestelling ook niet annuleren.

Verzending

Geen bezorginformatie verzonden. Geen trackinggegevens beschikbaar. Op de website staat vermeld dat het product binnen 24 uur wordt geleverd

Klantenservice

Slechtste klantenservice die ik nog nooit in mijn leven heb gezien

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Recent, net voor het weekend, de Sonos Play 3 besteld omdat die daar 10% goedkoper is dan in de meeste shops. Wist later mijn wachtwoord van mijn net aangemaakte account niet meer. Functie wachtwoord vergeten op de site lijkt niet goed te functioneren. Wist later gelukkig mijn wachtwoord alsnog

Verzending

Kreeg na het weekend keurig een persoonlijk bericht dat door de populariteit van het product (logisch als je significant goedkoper bent dan de meesten) de bestelling pas aan het einde van de week verzonden gaat worden. Afwachten dus, product is nog niet geleverd.

Klantenservice

Kreeg na het weekend keurig een persoonlijk bericht dat door de populariteit van het product (logisch als je significant goedkoper bent dan de meesten) de bestelling pas aan het einde van de week verzonden gaat worden. Afwachten dus. Jammer maar ik heb geduld.

Scorekaart voor Star Shop

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie