Momotica

Gebruikers over webshop Momotica

Review toevoegen
Algemeen: Score: 4

Algemeen

Via Bol.com iets besteld bij deze webshop. Zo kon ik mooi kadobonnen gebruiken. Bij de webshop zelf bestellen was overigens even duur in dit geval.

Klantenservice

Het toegestuurde product bleek defect te zijn. Telefonisch contact hierover gehad en de volgende dag een vervangend product ontvangen met een verzendlabel voor het defecte product.

Algemeen

DS18B20 besteld en volgende dag al in huis via briefpost.
Snelle afhandeling en een nette prijs voor verzenden.

Verzending

Briefpost voor §0.75 andere dag thuis geleverd.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Raspberry besteld met Domoticz, de meegeleverde voeding bleek echter niet te werken. Nadat ik dit per email had gemeld werd zonder problemen gratis een nieuwe voeding geleverd.

Verzending

Op mijn verzoek zodanig verstuurd zodat ik het zaterdag kon ontvangen op thuisadres.

Vriendelijk en behulpzaam.

Algemeen

Ik ben sinds kort wat aan de slag met Z-wave toepassingen om wat zaken te automatiseren in huis. Hiervoor kocht ik een Z-wave Stick en een RFXcom. Omdat ik nog niet thuis was heb ik over enkele modules ook wat informatie ingewonnen. Er werd snel en duidelijk meegedacht, top service!

Verzending

Het bestelde product was binnen in de verwachtte termijn, vlotte afhandeling en duidelijke site.

Klantenservice

Ik heb contact opgenomen met vragen in verband met z-wave modules. De uitleg was zeer duidelijk, snel en vriendelijk.

Algemeen

Ik heb een drietall inbouwframes voor de Aeotec Mutlifunction sensor besteld bij Momotica. Twee van de drie hadden een andere kleur (witter) dan de sensors. Momotica heeft netjes de 2 verkeerde frames omgeruild voor de goede kleur.
De inbouwframes zelf zorgen ervoor dat de sesnsors in het plafond weggewerkt kunnen worden en passen netjes bij de sensors,

Verzending

Na terugzenden bijna direct weer retour.

Klantenservice

Prima service; er wordt met je mee gedacht!

Algemeen

Niet alleen positief over de productinfo, verzending en website, maar ook en bovenal zeer tevreden over de after sale: Duidelijk een bedrijf die vindt dat ze er baat bij heeft om het geleverde product ook functioneel te hebben bij de klant!!!! Dat is tegenwoordig niet vaak meer te vinden

Klantenservice

De after sales is meer dan een pluim waard.

Algemeen

Eerst wat advies gevraagd om mijn mechanische ventilatie te voorzien van domotica en hier netjes en snel antwoord op gekregen. Ik kreeg alleen wel iets anders geleverd dan ik had besteld, maar dit is netjes opgelost. Er werd zelfs aangeboden dit persoonlijk te komen omruilen, maar dit was niet nodig omdat dit onderdeel (Z-wave hub) ook perfect werkte en zelfs iets goedkoper was.

Verzending

Eerste keer dat ik een zending heb ontvangen via Collect&Deliver, maar dit is prima verlopen. Alles was netjes verpakt.

Klantenservice

Goede response op de mail.

Algemeen

Eenvoudige bestelprocedure. Snelle afhandeling van de bestelling en betaling. En een persoonlijke behandeling van je bestelling. En helemaal attent dat bij mijn bestelling een heerlijke chocoladeletter zat omdat het Sinterklaas tijd zat. Dan ben je en professioneel en klantgericht.

Verzending

Verzending kwam netjes de volgende dag volgens afspraak binnen. Netjes op de hoogte gehouden via de mail. Dus niets op aan te merken, maar wel gewoon zoals het hoort.

Algemeen

Bestelling gaat lekker vlot, zoals het hoort anno 2016! De site werkt goed, en je kan met alle moderne betaalmiddelen afrekenen.

Klantenservice

Ik had nog wat vragen, en er moest wat retour. Menno heeft me prima.geholpen!

Algemeen

Vrijdag besteld, zaterdag in huis, zondag (na al flink op Google gezocht te hebben) via de website gevraagd: 1 uur later al antwoord. Boven verwachting

Verzending

Via een voor mij nieuwe vervoerder verzonden. Deze belt om af te spreken of de aflevering schikt.

Klantenservice

Mijn vraag via e-mail (op zondag!!) zeer snel beantwoord. Via een 2e website worden ook uitgebreide tutorials aangeboden

Algemeen

Op zondag gevraagd of er ook staffelkorting zat op 6x Fibaro Smoke Sensor V2, want op de website ging dit tot '4 of meer'. Tot mijn verbazing kreeg ik dezelfde dag nog antwoord en was zelfs direct de extra staffelkorting toegevoegd in de webshop.

Verzending

Snel geleverd en prima verpakt. Op zondag besteld, maandag verzonden, dinsdag binnen.

Algemeen

Zeer professionele vriendelijk bediening waar geen enkele vraag te veel is, zelfs niet de lastige. En wat je zeker niet mag vergeten zijn de erg scherpe prijzen die dan ook nog eens gehanteerd worden. Top winkel!

Verzending

Netjes stevige verpakking en zoals beloofd de volgende dag in huis. Om 15U besteld, om 9u 's ochtends in huis (BelgiŽ!)

Klantenservice

Zeer goede afhandeling van een defecte module. Na contact op te nemen met Menno werd de module terug opgestuurd en de gemaakte kosten voor de retourzending netjes en tijdig terug betaald. Complimenten Menno!

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Helaas functioneerde de dimmer niet zoals ik gewend ben. Daarom is door de shop na emailcommunicatie een RMA aangemaakt, inc. label om kostenloos terug te kunnen sturen. De nieuwe werkt perfect, dus keurig afgehandeld!

Klantenservice: Score: 0

Een mooie aeon labs z-wave stick + motion sensor besteld om mee te hobby-en. Snel verzonden en netjes binnengekregen.

Algemeen

Snelle levering, duidelijke beschrijving van de producten op de website. Daarnaast ook scherpe prijzen vergeleken met de concurrentie.

Verzending

Netjes verpakt zodat de artikelen niet kunnen beschadigen.

Algemeen

De website is simpel maar overzichtelijk. Er is een ruim aanbod van domotica artikelen met prima prijzen. Ook de levertijden blijken dik in orde.

Verzending

Pakket was volgende dag binnen, was prima verpakt (voor de verandering eens geen enorme doos vol bubblewrap of piepschuim).

Algemeen

Alleen maar goede ervaringen met Momotica. Op dit moment al een paar keer wat besteld, onder andere een Vision Z-Wave USB controller en meerdere Everspring Z-Wave schakelaars met verbruiksmeting.

Bestellen en betalen ging vlot met iDeal.

Verzending

M'n bestelde items waren niet altijd op voorraad. Ik kreeg een mailtje dat hij ze daarom direct vanaf zijn leverancier naar mij zou verzenden. Bij verzending direct de Track & Trace ontvangen. De bestelling is netjes volgens verwachting de volgende dag geleverd.

Klantenservice

Erg snel contact via e-mail met de klantenservice van Momotica. Vragen over bestellingen werden snel beantwoord.

Ik had een probleem met 1 van de 5 Everspring Z-Wave schakelaars. Vragen hierover werden netjes beantwoord en kreeg ook nog wat tips om te troubleshooten. Ook retour zenden van een defect item was geen probleem. Netjes een retourlabel van Momotica ontvangen.

-visueel aantrekkelijke heldere website,
- prettig in gebruik,
- ruim assortiment
- scherpe prijzen

-eerder een Aeon 6 in 1 gekocht en nu een Aeon Z-wave stick

Verzending

-snelle verzending, gisteren om 15:45 besteld, vanochtend om 11:30 binnen!

Klantenservice

-goed bereikbaar, belde een keer op wat 2e pinksterdag bleek te zijn - werd toch gelijk opgenomen. Nog srry Menno! ;-)

Algemeen

Keurige website met alle mogelijke filters die tegenwoordig verwacht mogen worden. Duidelijke toelichting op de producten.

Keurig verpakt.

Algemeen

Een raspberry pi met Domoticz voorgeinstalleerd besteld. Onderdelen waren netjes verpakt, kwestie van uitpakken n elkaar klikken aansluiten op het netwerk en het werkte.

Verzending

Zondagavond besteld, maandag bevestiging van verzending, dinsdag in huis. Perfect.

Scorekaart voor Momotica

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie