Momotica

190 producten en 219 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Momotica

Review toevoegen
Algemeen

Niet alleen positief over de productinfo, verzending en website, maar ook en bovenal zeer tevreden over de after sale: Duidelijk een bedrijf die vindt dat ze er baat bij heeft om het geleverde product ook functioneel te hebben bij de klant!!!! Dat is tegenwoordig niet vaak meer te vinden

Klantenservice

De after sales is meer dan een pluim waard.

Algemeen

Eerst wat advies gevraagd om mijn mechanische ventilatie te voorzien van domotica en hier netjes en snel antwoord op gekregen. Ik kreeg alleen wel iets anders geleverd dan ik had besteld, maar dit is netjes opgelost. Er werd zelfs aangeboden dit persoonlijk te komen omruilen, maar dit was niet nodig omdat dit onderdeel (Z-wave hub) ook perfect werkte en zelfs iets goedkoper was.

Verzending

Eerste keer dat ik een zending heb ontvangen via Collect&Deliver, maar dit is prima verlopen. Alles was netjes verpakt.

Klantenservice

Goede response op de mail.

Algemeen

Eenvoudige bestelprocedure. Snelle afhandeling van de bestelling en betaling. En een persoonlijke behandeling van je bestelling. En helemaal attent dat bij mijn bestelling een heerlijke chocoladeletter zat omdat het Sinterklaas tijd zat. Dan ben je en professioneel en klantgericht.

Verzending

Verzending kwam netjes de volgende dag volgens afspraak binnen. Netjes op de hoogte gehouden via de mail. Dus niets op aan te merken, maar wel gewoon zoals het hoort.

Algemeen

Bestelling gaat lekker vlot, zoals het hoort anno 2016! De site werkt goed, en je kan met alle moderne betaalmiddelen afrekenen.

Klantenservice

Ik had nog wat vragen, en er moest wat retour. Menno heeft me prima.geholpen!

Algemeen

Vrijdag besteld, zaterdag in huis, zondag (na al flink op Google gezocht te hebben) via de website gevraagd: 1 uur later al antwoord. Boven verwachting

Verzending

Via een voor mij nieuwe vervoerder verzonden. Deze belt om af te spreken of de aflevering schikt.

Klantenservice

Mijn vraag via e-mail (op zondag!!) zeer snel beantwoord. Via een 2e website worden ook uitgebreide tutorials aangeboden

Algemeen

Op zondag gevraagd of er ook staffelkorting zat op 6x Fibaro Smoke Sensor V2, want op de website ging dit tot '4 of meer'. Tot mijn verbazing kreeg ik dezelfde dag nog antwoord en was zelfs direct de extra staffelkorting toegevoegd in de webshop.

Verzending

Snel geleverd en prima verpakt. Op zondag besteld, maandag verzonden, dinsdag binnen.

Algemeen

Zeer professionele vriendelijk bediening waar geen enkele vraag te veel is, zelfs niet de lastige. En wat je zeker niet mag vergeten zijn de erg scherpe prijzen die dan ook nog eens gehanteerd worden. Top winkel!

Verzending

Netjes stevige verpakking en zoals beloofd de volgende dag in huis. Om 15U besteld, om 9u 's ochtends in huis (BelgiŽ!)

Klantenservice

Zeer goede afhandeling van een defecte module. Na contact op te nemen met Menno werd de module terug opgestuurd en de gemaakte kosten voor de retourzending netjes en tijdig terug betaald. Complimenten Menno!

Jo0p Karma 1,64K
Klantenservice:

Helaas functioneerde de dimmer niet zoals ik gewend ben. Daarom is door de shop na emailcommunicatie een RMA aangemaakt, inc. label om kostenloos terug te kunnen sturen. De nieuwe werkt perfect, dus keurig afgehandeld!

Klantenservice:

Een mooie aeon labs z-wave stick + motion sensor besteld om mee te hobby-en. Snel verzonden en netjes binnengekregen.

Algemeen

Snelle levering, duidelijke beschrijving van de producten op de website. Daarnaast ook scherpe prijzen vergeleken met de concurrentie.

Verzending

Netjes verpakt zodat de artikelen niet kunnen beschadigen.

Algemeen

De website is simpel maar overzichtelijk. Er is een ruim aanbod van domotica artikelen met prima prijzen. Ook de levertijden blijken dik in orde.

Verzending

Pakket was volgende dag binnen, was prima verpakt (voor de verandering eens geen enorme doos vol bubblewrap of piepschuim).

Algemeen

Alleen maar goede ervaringen met Momotica. Op dit moment al een paar keer wat besteld, onder andere een Vision Z-Wave USB controller en meerdere Everspring Z-Wave schakelaars met verbruiksmeting.

Bestellen en betalen ging vlot met iDeal.

Verzending

M'n bestelde items waren niet altijd op voorraad. Ik kreeg een mailtje dat hij ze daarom direct vanaf zijn leverancier naar mij zou verzenden. Bij verzending direct de Track & Trace ontvangen. De bestelling is netjes volgens verwachting de volgende dag geleverd.

Klantenservice

Erg snel contact via e-mail met de klantenservice van Momotica. Vragen over bestellingen werden snel beantwoord.

Ik had een probleem met 1 van de 5 Everspring Z-Wave schakelaars. Vragen hierover werden netjes beantwoord en kreeg ook nog wat tips om te troubleshooten. Ook retour zenden van een defect item was geen probleem. Netjes een retourlabel van Momotica ontvangen.

-visueel aantrekkelijke heldere website,
- prettig in gebruik,
- ruim assortiment
- scherpe prijzen

-eerder een Aeon 6 in 1 gekocht en nu een Aeon Z-wave stick

Verzending

-snelle verzending, gisteren om 15:45 besteld, vanochtend om 11:30 binnen!

Klantenservice

-goed bereikbaar, belde een keer op wat 2e pinksterdag bleek te zijn - werd toch gelijk opgenomen. Nog srry Menno! ;-)

Algemeen

Keurige website met alle mogelijke filters die tegenwoordig verwacht mogen worden. Duidelijke toelichting op de producten.

Keurig verpakt.

Algemeen

Een raspberry pi met Domoticz voorgeinstalleerd besteld. Onderdelen waren netjes verpakt, kwestie van uitpakken n elkaar klikken aansluiten op het netwerk en het werkte.

Verzending

Zondagavond besteld, maandag bevestiging van verzending, dinsdag in huis. Perfect.

Algemeen

bestelling plaatsen ging gemakkelijk en er kan via billink achteraf binnen 14 dagen worden betaald (uiteraard gelijk na de correcte zending gelijk gedaan)
duidelijke website en uitleg

Verzending

snelle verzending (al was hij met vakantie) en goed verpakt en goede communicatie over de verzending

Algemeen

Enkele dagen na mijn eerste bestelling plaatste ik opnieuw een bestelling bij Momotica. Opnieuw ging het bestelproces makkelijk en zonder problemen. Idealbetaling ging deze keer goed. Opnieuw werd "voor 16:00 besteld, morgen in huis" waargemaakt.

Verzending

Verzending geschied via PostNL, wat ik de prettigste pakketdienst vind. Het bestelde was goed verpakt in een verzenddoos, opgevuld met luchtkussenplastic.

Algemeen

Bestellen ging makkelijk. Helaas had de payment provider storing, waardoor ik niet via Ideal kon betalen. Op mijn vraag hoe we dit konden oplossen werd snel geantwoord, waarna het via overboeking alsnog geregeld werd. Besteld voor 16:00, morgen in huis werd waargemaakt.

Verzending

Verzending geschied via PostNL, wat ik de prettigste pakketdienst vind. De producten waren goed verpakt in een doos, opgevuld met schuimchips.

Klantenservice

Er werd snel gereageerd op mijn melding dat de payment provider voor Ideal storing had. Als alternatief werd overboeking geboden, waarbij een screenshot van internetbankieren er voor zorgde dat er dezelfde dag nog verzonden werd. Prima.

Algemeen

Bestelling via de pricewatch voor een Youless bij Momotica gedaan, totaal geen spijt gehad. Website is snel, overzichtelijk en duidelijk. Prima webshop, mocht ik weer iets op domotica of youless gebied nodig hebben dan zal ik zeker bij Momotica rondkijken. Hier zit een tevreden klant :-) .

Verzending

Toevalligerwijs (?) zijn er boven de § 75,00 geen verzendkosten wat maakt dat de Youless gratis wordt verstuurd. Nog niet eerder zo gedetailleerd op de hoogte gebleven van het verzendproces. Voor 16:00 besteld, en via verschillende status emails op de hoogte gebracht. De Youless was prima ingepakt zonder enige kans op transport schade. Al met al prima in orde.

Beste Willem, Bedankt voor je beoordeling. Succes met de Youless en graag tot snel. Groeten, Menno | Momotica

Algemeen

Duidelijke website met nette prijzen. en erg compleet qua product range. Top webshop.
enig opmerking de klikaanklikuit serie mist nog wel een enkel product

Verzending

Er was probleem ontstaan in de verzending van mijn product. Deze was ergens in het verzendproces verdwenen. Op het moment dat ik momotica hiervan op de hoogte wilde brengen hadden ze dit zelf al gedetecteerd en mij op de hoogte gebracht. De dag hierop is het uiteindelijk binnen gekomen.
Kortom proactieve houding naar de klant met stagnatie of problemen, daarom ook de 5 sterren voor de klantenservice!

Beste Louis,

Bedankt voor je beoordeling.
Veel plezier met je product en graag tot een volgende keer.

Groeten, Menno
Momotica

Scorekaart voor Momotica

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie