Art & Craft

12.051 producten en 14.819 uitvoeringen

Vakkennis, service en scherpe prijzen

Of het nu een televisietoestel is, een foto- of videocamera, laptop, GSM, wasmachine, droogkast, diepvriezer of fornuis: bij Art & Craft ben je aan het juiste adres. De speciaalzaak combineert service en professionele kennis aan vlijmscherpe prijzen.

Fotografie voor elk wat wils

Fotografie is één van de specialiteiten van Art & Craft. "Ons klantenbestand reikt over heel België en Nederland", klinkt het. "Zowel huwelijks- als persfotografen, maar ook particulieren die fotografie als hobby uitoefenen. Ook bij de randapparatuur is het gamma erg uitgebreid: gaande van statieven, lenzen, flitsers, batterijen en veel meer.

Telecommunicatie

In de afdeling telecommunicatie biedt Art & Craft een ruim aanbod GSM- en telefoontoestellen. We hebben een exclusieve overeenkomst met Proximus en Belgacom om hun producten aan te bieden.

Tv's voor elk budget

In haar audiovisuele afdeling te Sint-Denijs-Westrem biedt Art & Craft een ruim aanbod aan televisietoestellen. Het vakbekwaam personeel gidst je graag doorheen het aanbod. "We hebben televisies voor elk budget", geeft zaakvoerder Sven Bastiaens aan. "Ook de nieuwste modellen 4K LED TV's komen uitgebreid in ons gamma aan bod."

Elektro voor elk gezin

Een gezin onderhouden kost veel tijd en energie, goede elektrotoestellen zijn onmisbare schakels. Het is zeer belangrijk om de juiste apparaten aan te schaffen. Ons personeel staat je graag bij met professioneel advies, bij het maken van een goede keuze.

Kookgerief voor liefhebbers

Wij beschikken over een uitgebreid assortiment voor de hobbykok, de amateur-chef, fijnproevers, kids en iedereen die graag mensen in een gezellige omgeving ontvangt met lekker eten of voor wie op zoek is naar een cadeau.

Advies & service

Onze medewerkers beheren elk een afdeling en beschikken over flink wat professionele kennis. Ze geven u graag advies en kunnen u bij elk toestel de nodige uitleg verschaffen. De professionele service is samen met onze scherpe prijzen ongetwijfeld onze grootste troef. Alles wat in de winkel verkrijgbaar is kan je bovendien ook via onze webshop bestellen: handig én snel!

Scorekaart voor Art & Craft

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 14819 producten, 32532 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,9 (1,1% onder gemiddeld)