Officiële Acer Store

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Bestelling plaatsen ging vlot. Dankzij Sudentbeans ook nog 15% korting kunnen krijgen. De laptop was stevig verperkt en werd snel via DHL geleverd (woensdagavond besteld, vrijdagochtend kunnen ophalen).

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Bestelling plaatsen ging vlot, dankzij Studentbeans 15 procent korting gehad. Weliswaar alleen op één product geldig en niet op de gehele winkelmand. Levering was uitermate snel, zondagavond besteld, maandagochtend verstuurd, dinsdagochtend in huis.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Slechte ervaringen met Acer service in het verleden (jaren geleden), maar ze maken ook wel mooie producten. De Swift 3 is zo'n mooi product: heel sleek in uiterlijk, vederlicht en nog steeds erg snel. Ik bestelde een Ryzen 7, 16GB, 1TB SSD versie (14"). Daarnaast aanvullende garantie van 4 jaar besteld. Op de website stond (en staat nog steeds) 1-2 dagen verzending en er staat duidelijk OP VOORRAAD vermeldt.

Na 5 dagen gewacht te hebben na de bestelling, toch maar contact opgenomen waar mijn bestelling blijft. Ieder antwoord van de klantenservice duurt minimaal 24 uur, maar 48 uur en meer (of helemaal niet antwoorden) is gebruikelijk. Er bleek een probleem te zijn met mijn bestelling "omdat ik m'n tussenvoegsels van m'n naam had afgekort tot 'vd' ". Euh, met stomheid geslagen mijn complete tussenvoegsels doorgegeven, maar nog steeds kon geen leverdatum gegeven worden.

Twee dagen later met iets meer urgentie in m'n bewoording maar gevraagd waar m'n bestelling blijft. Geen reactie. Gebeld en kreeg een slome harry aan de lijn die in hele vage termen bleef en absoluut geen krimp gaf qua excuses. Ik bleef helaas dus hangen in het "we gaan u binnenkort vast leveren". Ik heb op dat moment (inmiddels 10 dagen na de bestelling aangegeven, dat als ik diezelfde dag niet gebeld zou worden of bericht zou krijgen met een definitieve leverdatum, dat ik dan zou annuleren. Ik ben het vertrouwen kwijt in de organisatie en daarmee dan ook in de service die ik nog nodig zou kunnen hebben tijdens de gebruiksduur van de laptop.

Kort verhaal lang, ik heb vanmorgen dus via een klantenservice bericht geannuleerd, nu kijken of ze de annulering wel sneller af kunnen handelen.

(soms) Mooie producten, waardeloze organisatie, wees gewaarschuwd, bestel hier niet als je waarde hecht aan duidelijkheid en snelheid.

Klantenservice

Zie de recensie hierboven in het algemeen, mijn bestelling is nooit verder gekomen dan de klantenservice.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Via de Acer webshop de Acer Liquid E3 Duo Plus.
Het pakket werd binnen twee werkdagen geleverd door DHL.
Gezien het niet naar MIJN wens was heb ik na twee dagen het besluit genomen het product binnen de termijn van 14 dagen te retourneren om mijn geld ook retour te krijgen.
Momenteel loopt week 9 van het retour sturen.

Verzending

Pakket netjes door DHL afgeleverd binnen twee werkdagen na bestelling.

Klantenservice

Momenteel loopt week 9 van het retour sturen.

Tijdens initele telefoongesprek gaf de service desk aan dat ze niet op de hoogte waren van het feit dat ook telefoons via de website verkocht werden. Goed, kan gebeuren.
Alleen ben ik vervolgens tot nu bijna 9 weken bezig geweest met verscheidene telefoongesprekken en e-mails om de telefoon verzonden te krijgen.
In die periode heeft DHL een keer aan mijn deur gestaan om iets op te halen. Gezien ik niet wist wat het was heb ik Acer gebeld, maar zij wisten van niets. Dus pakket niet meegegeven.
Vervolgens na weer drie weken vertelden ze doodleuk dat de policy was dat de koper voor retour pakket moet betalen. Door lichtelijk geirriteerd en kwaad te reageren en te vertellen dat zij mij nu al redelijk wat moeite kosten dit door hun moet gedragen worden. Dit is ook uiteindelijk aan het lukken.

Wat betreft de kosten voor retourneren, was het proces nu op orde en dergelijke had ik hier geen bezwaar tegen gehad. Maar met deze gang van zaken vind ik toch zeker dat Acer dit dient te dragen.

Scorekaart voor Officiële Acer Store

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie