Reposit

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Reposit

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Ik heb een SSD behuizing besteld. Bestellen via de site ging makkelijk en betaald via iDeal. Bij deze winkel uitgekomen omdat ze de enige waren die dit product voerden.

Verzending

Bestelling werd geleverd via een brievenbuszending. Hier hoefde ik dus niet voor thuis te blijven. Helaas kwam deze bestelling wel met een dag vertraging en een retour afzender-achtige sticker op het pakje, ondanks dat de adresgegevens wel correct waren genoteerd op het pakje.

Klantenservice

Eenmaal aangekomen bleek de bestelde enclosure niet goed te werken. Contact opgenomen met Reposit, en kreeg zonder discussie een vervangend exemplaar opgestuurd. Helaas bleek ook dit exemplaar niet goed te werken, dus heb ik ze beiden weer teruggestuurd. En ook hier weer een goede en snelle afhandeling, netjes het geld (en zelfs mijn retourkosten) teruggehad.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Voor een losse Msata SSD die ik had liggen was ik op zoek naar een externe usb 3.0 msata behuizing, hiervoor kwam ik bij Reposit uit. Zeer goede webshop met perfecte service afhandeling.

Verzending

Zo als beschreven op tijd geleverd.

Klantenservice

Helaas was door een bouw defect mijn externe msata behuizing snel defect (connector zat niet goed vast) ik mailde Reposit op zondag avond en had ook met 18 minuten reactie, helemaal top! defecte opgestuurd en met een paar dagen de nieuwe die perfect werkt in huis.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Een klein aanbod van hoogwaardige opslagproducten lijkt het, vooral toegespitst op zakelijke klanten (maar particulieren mogen er ook bestellen). Nette goed functionerende website met iDEAL en alles erop en eraan.

Verzending

Na bestelling was de bestelling dezelfde dag goed verpakt verzonden en ik kreeg netjes een TNT nummer per mail toegestuurd.

Scorekaart voor Reposit

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie