Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

HDPHNS.com

33 producten en 49 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HDPHNS.com

Review toevoegen
Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Winactie

Algemeen

Omdat mijn smartphone niet langer voldeed, was ik op zoek naar een 'dedicated audio player', waarbij ik keer op keer bij de Fiio X5iii uit kwam. HDPHNS.COM bleek een van de weinige winkels te zijn, die deze speler in Nederland verkoopt.
Het hele bestelproces is werkelijk doodeenvoudig; winkelwagentje vullen, je persoonlijke informatie invullen en betalen via iDeal, Paypal of een creditcard.
Hierna volgt netjes een mail met bevestiging van je bestelling, maar de status van je bestelling is ook terug te vinden onder je account. Na de bevestiging krijg je nog 2 keer mail van HDPHNS namelijk; een mail met 'basketpic' en een zodra je bestelling is verzonden. De mail met 'basketpic' was nieuw voor mij. In deze mail wordt vertelt dat je product klaar staat om ingepakt te worden en een foto. Deze foto is gelijk te delen via de bekende socialmedia-sites.

Verzending

Op dezelfde dag als de bestelling (in mijn geval, het product was op voorraad) volgt een mail met daarin een 'track & trace'-code. Indien je de PostNL app op je telefoon hebt, krijg je netjes een notificatie dat er een pakket naar je onderweg is.
In mijn geval zou het pakket overdag worden afgeleverd, maar dit kan je aanpassen. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden, maar dit ligt aan PostNL, niet aan HDPHNS.

De Fiio werd geleverd in een stevige kartonnen doos, die niet veel groter was dan de doos van de Fiio zelf. Een verademing, gezien sommige webshops 'enorme' dozen voor kleine producten gebruiken.

Algemeen:
Score: 2
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Als je er alleen wat koopt, nooit wat wilt retourneren en niet met hun 'klantenservice' iets te maken wil hebben is deze winkel prima. Als je misschien ooit een defect zou kunnen krijgen, of iets waardoor je met de 'klantenservice' in aanraking komt (als het je lukt) NIET DOEN. Deze winkel is belabberd slecht qua klantenservice!!

Verzending

Bij bestelling was de verzending goed geregeld, kreeg mailtjes met de gegevens en de verzending was op tijd.

Bij het terugsturen van mijn geretourneerde hoofdtelefoon vond ik het wat onprofessioneel aangepakt. Dezelfde verpakking als waar ik het in had opgestuurd was gebruikt, maar deze doos was niet meer in goede staat en er zat alleen een hoofdtelefoon in, zonder kabel. Hier is geen communicatie met mij over geweest en heb uiteindelijk zelf moeten uitvinden dat ze er mee bezig waren.

Klantenservice

Toen ik mijn hoofdtelefoon, Hifiman HE-400S, besteld had was de communicatie vanuit de kant van HDPHNS.com goed en het product kwam snel binnen. Helaas had ik na een paar maanden een defect aan de kabel van deze hoofdtelefoon, waarop ik hem retour stuurde.
Ik kon zien met de Track 'n Trace code dat hij was aangekomen, maar heb nooit wat van gehoord. Ik heb aan het begin en eind van de maand twee mailtjes gestuurd, maar op beide nooit wat gehoord. Via de telefoon zijn ze zeer zelden te bereiken. Als je ze aan de lijn krijgt dan zijn ze vriendelijk, behulpzaam en beloven ze van alles, onder andere dat er snel weer contact met je wordt opgenomen. Dit zijn allemaal loze beloften en heb na elk telefoontje dat ik heb gepleegd, wat er veel zijn, nooit meer wat van ze gehoord.
Uiteindelijk heb ik mijn hoofdtelefoon terug gestuurd gekregen, in dezelfde doos als waar ik hem in had verstuurd, maar dan geopend en niet helemaal netjes weer terug gestopt. Het enige punt was dat de kabel, toch wel een essentieel onderdeel, er niet bij zat! Toen ik ze uiteindelijk weer aan de lijn kreeg, wat een week later was, kreeg ik te horen dat ze de kabel hadden opgestuurd voor reparatie of controle. Er werd mij verteld dat er waarschijnlijk een nieuwe kabel besteld moest worden en dat het helaas niet gratis zou zijn.. Ze zouden contact met mij opnemen over de prijs, maarja, daar kwam natuurlijk niets van terecht.
Uiteindelijk ging ik op vakantie en heb toen ik terug kwam weer gebeld. Dit keer werd mij verteld dat ze de kabel hadden besteld en dat ik een prijsindicatie zou krijgen. NATUURLIJK is dit nooit gebeurd. Uiteindelijk, na VIER MAANDEN contact zoeken via mail of telefoon, heb ik het opgegeven en heb zelf maar een kabel gekocht.

Uitermate belabberde service. Als je ze wel te pakken krijgt beloven ze gouden bergen, maar daar komt niets van terecht.

EDIT:
Na reactie van HDPHNS snap ik dat telefonisch bereikbaar zijn lastig kan zijn. Helaas staat dit nergens aangegeven, waardoor je er zelf maar iets bij moet bedenken. Je krijgt alleen een automatisch bericht dat ze "de nieuwste headphones aan het testen zijn".

Mailen lijkt de beste manier te zijn om contact met ze op te nemen, helaas heb ik de ervaring gehad dat ze de meerderheid van mijn mails niet beantwoorden.
Of een slechte review schrijven, dan blijk je ook snel antwoord te krijgen.

Beste Tom,

jammer dat je zo ontevreden bent. We hebben je hoofdtelefoon inderdaad met een probleem terug gekregen. Na controle bleek dat er sprake was van kabelbreuk in de afneembare kabel. De hoofdtelefoon zelf was in prima staat, vandaar dat we deze direct naar je terug hebben gestuurd. We hebben hierop de kabel doorgestuurd naar de fabrikant ter controle. Kabelbreuk valt bij geen enkele winkel onder de garantie, maar we hebben je toch geprobeerd goed te helpen.

Helaas bleek inderdaad dat een nieuwe kabel niet onder de garantie te leveren is. We hebben hierop een kabel voor je besteld en zelfs aangegeven deze met korting op te sturen vanwege de lange levertijd (waar wij overigens geen invloed op hebben). Helaas moeten we nu via deze weg vernemen dat je deze kabel niet meer nodig hebt.

Wat betreft onze bereikbaarheid: we doen veel persoonlijke luisterafspraken, waardoor we niet altijd de telefoon kunnen opnemen. Mensen komen uit heel Nederland om hoofdtelefoons te proberen en vergelijken. We willen daar graag de tijd voor nemen, dat doen onze klanten ook. Mailtjes beantwoorden we altijd zo snel mogelijk, maar het kan door drukte gebeuren dat je niet dezelfde dag nog antwoord krijgt. Volgens mij slagen we er goed in om iedereen persoonlijk en naar tevredenheid te helpen. Mocht je ontevreden zijn, mailen kan altijd.

HDPHNS

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Winactie

Algemeen

Deze specialisten wete waar ze over praten. Niet altijd de goedkoopste wel de beste service.
Voor als je je iPhone niet goed genoeg vindt is hier de Rolls Royce en de Maserati onder de audiospelers te vinden waar jij je muziek op wilt genieten.
Gelukkig is hier voor elk budget wat wils, maar probeer eens die extra 100 euro uit te trekken voor een paar oortjes op je iPhone/iPod/iPad, geloof me het is het waard.
Dus voor je persoonlijke haardvuur muziekavondje ga je naar HDPHNS

Verzending

Strak en op maat verpakt.

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Winactie

Algemeen

Het bestellen van het product ging gemakkelijk en snel zoals het tegenwoordig hoort. De site werkte goed en had genoeg betaal mogelijkheden.

Verzending

Het product kwam heel en onbeschadigd de volgende dag bij mij thuis.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De site van HDPHNS is duidelijk en overzichtelijk. Het is eenvoudig zoeken naar specifieke producten en het aanbod van HDPHNS is, alhoewel niet heel erg groot, volledig en kwalitatief zeer hoogstaand. Het aanbod kan beperk zijn omdat alleen de beste producten aangeboden worden.

Verzending

Opnieuw een snelle en pijnloze bezorging van alweer een fantastisch product. Ditmaal kreeg ik de V-Moda Forza Metallo Wireless (zoals beloofd) al reeds de dag na bestelling bij Hdphns.com binnen. Een geweldige hoofdtelefoon die perfect matched bij mijn iPhone 7+. Het geluid is geweldig, indrukwekkend en gebalanceerd. De batterijduur is netjes en de bijgeleverde accesoires zijn meer dan genoeg. De 'unboxing' van een V-Moda product is daarnaast altijd weer een belevenis!

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Duidelijke site met goede beschrijvingen bij de verschillende producten die niet alleen maar zijn overgenomen van de fabrikant.

Verzending

zoals aangegeven op de site de volgende dag in huis netjes verpakt met meerdere producten in 1 doos

Algemeen:
Score: 2
Verzending:
Score: 2
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Beetje dubbel, verzending was snel en duidelijk volgende dag in huis.

Hoofdtelefoon zat alleen los in de doos kabels los beetje rommelig, vervolgens zag ik dat hij beschadigd was helaas. Savonds gemaild gelijk, verkoper vroeg om fotos die heb ik gestuurd. Tot op heden geen reactie meer en telefonisch niet bereikbaar.

Hoofdtelefoon terug gestuurd en hopen dat de 580,- terug komt. Met credit card betaald dus als dat ook niet goed komt dan via de bank terug halen maar ga er vanuit dat dat goed komt ondanks dat ik niks hoor.

Verzending

Rommelig in de doos product beschadigd. Lijkt gebruikt. Kabels zaten er los in hoofdtelelefoon beschadigd

Klantenservice

Tot op heden na de vraag of ik fotos wou sturen niks meer gehoord ook telefonisch niet bereikbaar.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Duidelijk webshop met zeer goede service
Goed advies bij aankoop gekregen en erg blij met mijn V-moda crossfade wireless.

Verzending

Bestel proces ging supersnel. Na plaatsen van order direct updates over het verzendproces. Volgende dag gelijk in huis.

Klantenservice

Na een jaar problemen met mijn hoofdtelefoon. Plastic kapje was gebroken. Na opsturen terugkoppeling gekregen dat dit gewoon onder garantie valt. Dag later had ik een nieuwe in huis ! Top service.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Prettige webshop. Zou er direct weer bestellen of iemand anders deze webshop aanraden. Ook de aftersales is dik in orde (daar kunnen nog heel wat (web)shops wat van leren)

Verzending

gisteren besteld, vandaag ontvangen!

Klantenservice

Ik had een vraagje en werd goed geholpen. Was een prettig gesprek!

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

De website is redelijk overzichtelijk. Het enige wat beter kan is de voorraad laten zien bij de pictogramma in plaats van pas op de productpagina.

Verzending

Standaard PostNL levering, daar is niets mis mee maar het is ook niet uitzonderlijk. Tijdens het inpakken krijg je een 'basket' pic waarmee je kunt zien dat jouw product zijn verzameld en worden opgestuurd.

Klantenservice

Eenmaal een Fiio gekocht met een Fiio-branded lightning kabel. Helaas begaf de kabel het op een gegeven moment en kon deze alleen nog maar gebruikt worden als ik kneep in de connector. Hiervoor heb ik gebeld, vriendelijk te woord gestaan, dag later had ik een nieuwe adapter. De oude kon ik weggooien.

Later hetzelfde gehad met een Chord Mojo, op de op andere dag werd deze niet meer herkend via USB, zowel op MacOS, Windows als via OTG op de telefoon. Ook hier werd het toestel netjes omgeruild. Ik heb twee dagen zonder gezeten.

Wat wel jammer is is dat ik niets heb gelezen of gehoord over het terugstorten van de verzendkosten voor de RMA. Zover ik weet is dit altijd de verantwoordelijkheid van de verkoper niet de koper. Echter, gezien de service en het snelle omruilen wil ik dat voor lief nemen.

Ook heeft de store een retourtermijn van 365 dagen. Hier heb ik geen gebruik van gemaakt, maar is wel het noteren waard.

Onderstaande shopreviews zijn ouder dan 1 jaar en worden niet langer meegenomen in de gemiddelde score.

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Niet alles is altijd even makkelijk te vinden, maar met deze bestelling was dat geen probleem.

Verzending

Het product werd in perfecte staat aangeleverd, maar niet één dag later zoals het op de website staat. 3 dagen na bestelling was mijn pakketje binnen.

Klantenservice

Zijn via chat op de website goed te bereiken en ook telefonisch word je goed geholpen.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Door vakantietijd hadden ze iets vertraging met de levering, maar werdt achteraf prima opgelost door de klantenservice! Uiteindelijk afgezien van de koop want ik kwam achteraf te weten dat de versterker waarschijnlijk niet krachtig genoeg zou zijn.

Klantenservice

Door vakantietijd hadden ze iets vertraging met de levering, maar werdt achteraf prima opgelost door de klantenservice! Terugbetaling was snel, geen probleem

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Na het uitzoeken van de juiste koptelefoon via de Pricewatch de RHA 750i besteld. Verassend goede site met een mooi aanbod. De site zorgde voor een betrouwbare indruk. Ik had nog nooit eerder zaken gedaan met HDPHNS dus dat voelt dan redelijk belangrijk.

Verzending

Na het bestellen keurig up to date gehouden over de voortgang en vervolgens was de bestelling zeer snel, goed verpakt binnen.

Klantenservice

Na een paar maanden hield het linker oortje er mee op. Zeer vervelend natuurlijk. Na een korte chatsessie was het duidelijk wat ik kon doen. Ik ging echter gelijk op vakantie dus heb hem nog niet op de post kunnen doen ter reparatie. Na de vakantie was ik in Amsterdam en heb het pakketje onverwachts af kunnen leveren. Dit is niet altijd aan te raden omdat het voor kan komen dat er niemand aanwezig is. (Ik had de site beter door moeten lezen). Maar gelukkig kon het pakketje aangenomen worden en ontving ik 3 dagen later een volledig werkend exemplaar! Chapeau voor de snelle service, ik was positief verrast door de snelheid en dit heeft mij ook zeker overtuigd om mijn volgende aankoop weer bij HDPHNS te plaatsen.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Op zoek naar een V-Moda Boom mic kwam ik uit bij HDPHNS.
Nooit eerder van hun gehoord. Maar wat een vriendelijk en vooral snel contact.
Zeer prettige (web)shop om je hifi spullen te bestellen!

Verzending

De zending is netjes verpakt met luchtkussentjes.
Ook werd de bestelling op tijd bezorgd en werd ik goed op de hoogte gehouden van de verzending via de mail.

Klantenservice

De klantenservice reageert snel en denkt mee.
Het contact is persoonlijk en je wordt als klant gewaardeerd.
NIets dan lof voor HDPHNS. Mocht ik ooit nog eens de stap maken naar een echte high-end koptelefoon, dan ga ik zeker naar hun terug.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Algemeen

Overzichtelijke website. Zijn de enige leveranciers in Nederland van het merk Fiio, dus je hebt eigenlijk ook niet heel veel keus. Betaling ging vlot, pluspunt is de mogelijkheid om met de creditcard te betalen zonder extra kosten.

Verzending

Op tijd, goed verpakt, geen klachten.

alcx Karma 2,72K
Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Algemeen

Overzichtelijke website, hier en daar wel wat vertalingsfoutjes die verwarring hadden kunnen scheppen. Makkelijk bestelproces, en leuk dat je een foto gestuurd krijgt van je product in het mandje van de orderpicker #hype

Verzending

Verstuurd binnen de beloofde tijd, en ook aangekomen volgens schema. Nette doos, die het product goed beschermt.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Uitstekende service, snel contact per mail en defect product vervangen buiten de garantieperiode. Al meer dan een jaar gebruik ik met plezier de Fiio X1 audiospeler, het scrollwiel reageerde echter bijna niet meer. Ik kreeg gelijk bericht terug dat hij kosteloos vervangen kon worden, en 3 dagen later is een perfect werkend exemplaar binnen.

Verzending

Tussen het eerste contact per mail en het ontvangen van het nieuwe product zat nog geen 72 uur.

Klantenservice

Het product is kosteloos vervangen buiten de garantieperiode om, dat zie je lang niet overal.

Algemeen:
Score: 3
Verzending:
Score: 3
Klantenservice:
Score: 3
Algemeen

In eerste instantie duurde het wat langer dan ik verwachtte. Ik heb een mail gestuurd en daar moest ik bijvoorbeeld een week op wachten voordat ik antwoord kreeg. Na het antwoord kreeg ik excuses en 7 euro terug.

Verzending

Binnen 24 uur is dus zeker niet gehaald. Wel hebben ze het uiteindelijk netjes opgelost met een telefoontje er ook bij.

Klantenservice

Uiteindelijk, met het telefoontje, prima geregeld. Dit was prettig.

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 4
Algemeen

HDPHNS.com is een prima webshop met een snelle verzending, goede aftersales en prima communicatie via e-mail.

Klantenservice

Mijn Soundmagic E10 waren na een aantal maanden gebruik kapot gegaan. Om deze reden heb ik mij beroepen op de 365 dagen niet goed, geld terug garantie. E-mail communicatie valt weinig op aan te merken, al hadden ze mij wel wat eerder op de hoogte kunnen brengen van de ontvangst van de oordopjes, en wanneer ik de terugbetaling kon verwachten; hier moest ik zelf nog even achteraan gaan. Binnen 3 weken na het opsturen van de oordopjes heb ik een teruggave van mijn aankoopbedrag ontvangen.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Algemeen

Gisteren (vrijdag) Fiio E10K besteld en betaald. Bevestiging van bestelling en even later ook bevestiging van verzending (incl. Track & Trace link van PostNL) per mail ontvangen.

Vandaag (zaterdag) is ie goed in extra doos en netjes verpakt in luchtkussentjes bij mij aangekomen. Bestelproces ging prima en ben hier niet tegen problemen aan gelopen.
De E10K voldoet aan mijn verwachtingen, en de kans is groot dat ik bij HDPHNS binnen ga wippen voor een luistersessie + advies voor wanneer ik een nieuwe koptelefoon ga kopen.

Info (specificaties b.v.) is bij een aantal producten op de site overigens wel summier, wat essentiële info is namelijk wel handig als je je snel wilt orienteren op een product via de site. Voor de rest niks te klagen

Verzending

Vrijdag besteld en betaald, volgende dag (zaterdag) goed in luchtkussentjes verpakt ontvangen.

Scorekaart voor HDPHNS.com

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*