HDPHNS.com

24 producten en 41 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HDPHNS.com

Review toevoegen

Algemeen

Ik was op zoek naar een nieuwe koptelefoon (headset eigenlijk), en op aanraden van een kennis een 250 OHM koptelefoon geprobeerd. Om deze aan te sturen een FiiO E10k besteld bij deze winkel.

Verzending

Product was netjes verpakt. Geen overdreven grote doos, en de overgebleven ruimte was opgevuld zodat het product niet kon bewegen.

Klantenservice

Ik heb het product na wat korte testen en vergelijken geretourneerd. Ondanks wat aangegeven staat op de site wat betreft verwerkingstijd na 2,5 werkdagen geld retour ontvangen.

Algemeen

M’n defecte Fiio i1 is door HDPNS vervangen met 50% korting ondanks dat de Fiio daar niet gekocht was. De ondersteuning via mail verliep prettig en snel.

Verzending

Binnen een dag lag de nieuwe Fiio op de mat.

Klantenservice

Goede accurate en vriendelijke service.

Algemeen

Altijd dik in orde eigenlijk. Voorraad informatie klopt, verzending is rap en degelijk verpakt. Service voor en achteraf is prima

Verzending

einde van de middag besteld, keurig update mailtje van verzending en de volgende dag goed verpakt ontvangen

Klantenservice

Had hier 's een Fiio E10k gekocht die na ruim een jaar een klein kraakje op een kanaal kreeg als ik volume verstelde. Even overleg gehad, ik kon 'm omruilen voor een andere versterker of even wachten tot de E10k weer binnen was. Vervolgens teruggestuurd en een nieuwe gekregen.

Algemeen

Prettige behandeling van de beheerder/verkoper. Mocht alles uitgebreid proberen. Daarbij liet hij ons een tijdje alleen. We konden een weloverwogen keuze maken.

Algemeen

Ik had in december 2017 een v-moda ZN-1 besteld bij deze verkoper. Na een proeftijd van ruim een maand heb ik deze besloten terug te sturen op 16 januari 2018. Op de site staat dat retourzendingen altijd kunnen worden volbracht binnen 365 dagen. Hier stond 1-3 weken verwerkingstijd voor. In de 4e week pleegde ik het eerste belletje en mailtje voor opheldering. Geen reactie hierop. Dit bleef ik volhouden voor ruim een maand, meerdere malen per dag. Op de dag van vandaag, 14-3-2018 , heb ik nog steeds geen reactie gehad.

Verzending

Verzending richting mij was voldoende en op tijd. Echter klopt er niks van de retourzending.

Algemeen

Vorige week nieuwe Soundmagic oordoppen besteld. Op de site stond dat ze de volgende dag geleverd zouden worden maar behalve mijn order bevestiging, m'n

update: inmiddels vernomen dat de eigenaar een tijd ziek is. Er wordt aan gewerkt

Verzending

Het bestelde artikel is nog niet verzonden/ ontvangen. Volgens HDPHNS mogelijk komende week.

Klantenservice

Inmiddels verschillende mail contacten gehad. De Eigenaar bleek een tijd ziek te zijn geweest. wachten is nog op de oordoppen maar Contact is er in ieder geval.

Algemeen

Slecht bereikbaar bij eenvoudige vragen na bestelling. Artikel staat blijkbaar in backorder. Deze review zal ik aanpassen als de bestelling helemaal is afgehandeld.

Klantenservice

Slecht bereikbaar telefonisch en via mail. Na het schrijven van deze review werd er contact opgenomen. De reden krijgt van mij het voordeel van de twijfel.

Algemeen

Snelle verzending, goed verpakt & goede klantenservice!
Aanrader! Ze antwoorden snel een duidelijk. Ik heb er een fiio i1 besteld, volgende dag in huis waargemaakt!

Perfect!

Algemeen

De website is overzichtelijk en duidelijk, bestellen ging makkelijk. Omdat HDPHNS de importeur van Fiio is, heb ik mijn DAP hier besteld. De verkoopprijs is blijkbaar vastgesteld, ik heb geen verschillen in prijs tussen diverse verkooppunten kunnen ontdekken. Verzending is vlot, erg vlot zelfs. Voor 23.00 uur besteld , de volgende dag in huis! Ik kreeg ook nog een mailtje met de foto van mijn bestelling voordat de verpakking gesloten wordt.
De audioplayer zat goed verpakt in een stevige kartonnen doos welke genoeg bescherming bood tegen ruwe behandelingen.
Al met al heb ik een goede ervaring met HDPHNS. Over de klachtenservice kan ik niet oordelen, hier heb ik (nog) geen ervaring mee.

Algemeen

Pioneer speler besteld, half januari. Tot de dag van vandaag niets meer gehoord. Betaald, zou een dag later moeten komen .... Niets, nog steeds niet.
Contact per mail: krijg nog steeds geen antwoord. Bellen? Altijd voicemail met verwijzing naar de website. Geld weg? Zo lijkt het wel!

Verzending

Niets ontvangen, wel besteld en betaald ... Nooit iets gekregen.

Klantenservice

Er wordt niet gereageerd, niet per mail een niet per telefoon

Algemeen

Zeer snelle levering! Bellen en gelijk iemand aan de lijn krijgen. Ook achteraf vragen stellen en gewoon geholpen worden... wat wil je nog meer?

Algemeen

Nou hebben jullie 't gedaan!

Een klein mp3 spelertje gekocht, leek me wel handig. Zou ook een goede geluidskwaliteit hebben volgens verschillende reviews. (Fiio M3 - nog nooit van Fiio gehoord trouwens). Kwam bij jullie webshop terecht, zag er goed uit met ruime selectie top hi-fi apparatuur.

Nou had ik al een goede installatie, dacht ik, maar wat een openbaring! Ik wist niet dat dit kon. Zoveel meer detail en ruimte uit zo'n klein doosje. Goed spul maakt dus alle verschil.

Dus HDPHNS bedankt voor de aanzet. Ik ga mijn audio systeem opwaarderen

Algemeen

De website is simpel, maar duidelijk. Ik kon het makkelijk vinden en de betaling ging vlot.

Verzending

Verzending was dezelfde dag nog en was perfect verpakt.

Algemeen

Omdat mijn smartphone niet langer voldeed, was ik op zoek naar een 'dedicated audio player', waarbij ik keer op keer bij de Fiio X5iii uit kwam. HDPHNS.COM bleek een van de weinige winkels te zijn, die deze speler in Nederland verkoopt.
Het hele bestelproces is werkelijk doodeenvoudig; winkelwagentje vullen, je persoonlijke informatie invullen en betalen via iDeal, Paypal of een creditcard.
Hierna volgt netjes een mail met bevestiging van je bestelling, maar de status van je bestelling is ook terug te vinden onder je account. Na de bevestiging krijg je nog 2 keer mail van HDPHNS namelijk; een mail met 'basketpic' en een zodra je bestelling is verzonden. De mail met 'basketpic' was nieuw voor mij. In deze mail wordt vertelt dat je product klaar staat om ingepakt te worden en een foto. Deze foto is gelijk te delen via de bekende socialmedia-sites.

Verzending

Op dezelfde dag als de bestelling (in mijn geval, het product was op voorraad) volgt een mail met daarin een 'track & trace'-code. Indien je de PostNL app op je telefoon hebt, krijg je netjes een notificatie dat er een pakket naar je onderweg is.
In mijn geval zou het pakket overdag worden afgeleverd, maar dit kan je aanpassen. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden, maar dit ligt aan PostNL, niet aan HDPHNS.

De Fiio werd geleverd in een stevige kartonnen doos, die niet veel groter was dan de doos van de Fiio zelf. Een verademing, gezien sommige webshops 'enorme' dozen voor kleine producten gebruiken.

Algemeen

Als je er alleen wat koopt, nooit wat wilt retourneren en niet met hun 'klantenservice' iets te maken wil hebben is deze winkel prima. Als je misschien ooit een defect zou kunnen krijgen, of iets waardoor je met de 'klantenservice' in aanraking komt (als het je lukt) NIET DOEN. Deze winkel is belabberd slecht qua klantenservice!!

Verzending

Bij bestelling was de verzending goed geregeld, kreeg mailtjes met de gegevens en de verzending was op tijd.

Bij het terugsturen van mijn geretourneerde hoofdtelefoon vond ik het wat onprofessioneel aangepakt. Dezelfde verpakking als waar ik het in had opgestuurd was gebruikt, maar deze doos was niet meer in goede staat en er zat alleen een hoofdtelefoon in, zonder kabel. Hier is geen communicatie met mij over geweest en heb uiteindelijk zelf moeten uitvinden dat ze er mee bezig waren.

Klantenservice

Toen ik mijn hoofdtelefoon, Hifiman HE-400S, besteld had was de communicatie vanuit de kant van HDPHNS.com goed en het product kwam snel binnen. Helaas had ik na een paar maanden een defect aan de kabel van deze hoofdtelefoon, waarop ik hem retour stuurde.
Ik kon zien met de Track 'n Trace code dat hij was aangekomen, maar heb nooit wat van gehoord. Ik heb aan het begin en eind van de maand twee mailtjes gestuurd, maar op beide nooit wat gehoord. Via de telefoon zijn ze zeer zelden te bereiken. Als je ze aan de lijn krijgt dan zijn ze vriendelijk, behulpzaam en beloven ze van alles, onder andere dat er snel weer contact met je wordt opgenomen. Dit zijn allemaal loze beloften en heb na elk telefoontje dat ik heb gepleegd, wat er veel zijn, nooit meer wat van ze gehoord.
Uiteindelijk heb ik mijn hoofdtelefoon terug gestuurd gekregen, in dezelfde doos als waar ik hem in had verstuurd, maar dan geopend en niet helemaal netjes weer terug gestopt. Het enige punt was dat de kabel, toch wel een essentieel onderdeel, er niet bij zat! Toen ik ze uiteindelijk weer aan de lijn kreeg, wat een week later was, kreeg ik te horen dat ze de kabel hadden opgestuurd voor reparatie of controle. Er werd mij verteld dat er waarschijnlijk een nieuwe kabel besteld moest worden en dat het helaas niet gratis zou zijn.. Ze zouden contact met mij opnemen over de prijs, maarja, daar kwam natuurlijk niets van terecht.
Uiteindelijk ging ik op vakantie en heb toen ik terug kwam weer gebeld. Dit keer werd mij verteld dat ze de kabel hadden besteld en dat ik een prijsindicatie zou krijgen. NATUURLIJK is dit nooit gebeurd. Uiteindelijk, na VIER MAANDEN contact zoeken via mail of telefoon, heb ik het opgegeven en heb zelf maar een kabel gekocht.

Uitermate belabberde service. Als je ze wel te pakken krijgt beloven ze gouden bergen, maar daar komt niets van terecht.

EDIT:
Na reactie van HDPHNS snap ik dat telefonisch bereikbaar zijn lastig kan zijn. Helaas staat dit nergens aangegeven, waardoor je er zelf maar iets bij moet bedenken. Je krijgt alleen een automatisch bericht dat ze "de nieuwste headphones aan het testen zijn".

Mailen lijkt de beste manier te zijn om contact met ze op te nemen, helaas heb ik de ervaring gehad dat ze de meerderheid van mijn mails niet beantwoorden.
Of een slechte review schrijven, dan blijk je ook snel antwoord te krijgen.

Beste Tom,

jammer dat je zo ontevreden bent. We hebben je hoofdtelefoon inderdaad met een probleem terug gekregen. Na controle bleek dat er sprake was van kabelbreuk in de afneembare kabel. De hoofdtelefoon zelf was in prima staat, vandaar dat we deze direct naar je terug hebben gestuurd. We hebben hierop de kabel doorgestuurd naar de fabrikant ter controle. Kabelbreuk valt bij geen enkele winkel onder de garantie, maar we hebben je toch geprobeerd goed te helpen.

Helaas bleek inderdaad dat een nieuwe kabel niet onder de garantie te leveren is. We hebben hierop een kabel voor je besteld en zelfs aangegeven deze met korting op te sturen vanwege de lange levertijd (waar wij overigens geen invloed op hebben). Helaas moeten we nu via deze weg vernemen dat je deze kabel niet meer nodig hebt.

Wat betreft onze bereikbaarheid: we doen veel persoonlijke luisterafspraken, waardoor we niet altijd de telefoon kunnen opnemen. Mensen komen uit heel Nederland om hoofdtelefoons te proberen en vergelijken. We willen daar graag de tijd voor nemen, dat doen onze klanten ook. Mailtjes beantwoorden we altijd zo snel mogelijk, maar het kan door drukte gebeuren dat je niet dezelfde dag nog antwoord krijgt. Volgens mij slagen we er goed in om iedereen persoonlijk en naar tevredenheid te helpen. Mocht je ontevreden zijn, mailen kan altijd.

HDPHNS

Algemeen

Deze specialisten wete waar ze over praten. Niet altijd de goedkoopste wel de beste service.
Voor als je je iPhone niet goed genoeg vindt is hier de Rolls Royce en de Maserati onder de audiospelers te vinden waar jij je muziek op wilt genieten.
Gelukkig is hier voor elk budget wat wils, maar probeer eens die extra 100 euro uit te trekken voor een paar oortjes op je iPhone/iPod/iPad, geloof me het is het waard.
Dus voor je persoonlijke haardvuur muziekavondje ga je naar HDPHNS

Verzending

Strak en op maat verpakt.

Algemeen

Het bestellen van het product ging gemakkelijk en snel zoals het tegenwoordig hoort. De site werkte goed en had genoeg betaal mogelijkheden.

Verzending

Het product kwam heel en onbeschadigd de volgende dag bij mij thuis.

Algemeen

De site van HDPHNS is duidelijk en overzichtelijk. Het is eenvoudig zoeken naar specifieke producten en het aanbod van HDPHNS is, alhoewel niet heel erg groot, volledig en kwalitatief zeer hoogstaand. Het aanbod kan beperk zijn omdat alleen de beste producten aangeboden worden.

Verzending

Opnieuw een snelle en pijnloze bezorging van alweer een fantastisch product. Ditmaal kreeg ik de V-Moda Forza Metallo Wireless (zoals beloofd) al reeds de dag na bestelling bij Hdphns.com binnen. Een geweldige hoofdtelefoon die perfect matched bij mijn iPhone 7+. Het geluid is geweldig, indrukwekkend en gebalanceerd. De batterijduur is netjes en de bijgeleverde accesoires zijn meer dan genoeg. De 'unboxing' van een V-Moda product is daarnaast altijd weer een belevenis!

Algemeen

Duidelijke site met goede beschrijvingen bij de verschillende producten die niet alleen maar zijn overgenomen van de fabrikant.

Verzending

zoals aangegeven op de site de volgende dag in huis netjes verpakt met meerdere producten in 1 doos

Algemeen

Beetje dubbel, verzending was snel en duidelijk volgende dag in huis.

Hoofdtelefoon zat alleen los in de doos kabels los beetje rommelig, vervolgens zag ik dat hij beschadigd was helaas. Savonds gemaild gelijk, verkoper vroeg om fotos die heb ik gestuurd. Tot op heden geen reactie meer en telefonisch niet bereikbaar.

Hoofdtelefoon terug gestuurd en hopen dat de 580,- terug komt. Met credit card betaald dus als dat ook niet goed komt dan via de bank terug halen maar ga er vanuit dat dat goed komt ondanks dat ik niks hoor.

Verzending

Rommelig in de doos product beschadigd. Lijkt gebruikt. Kabels zaten er los in hoofdtelelefoon beschadigd

Klantenservice

Tot op heden na de vraag of ik fotos wou sturen niks meer gehoord ook telefonisch niet bereikbaar.

Scorekaart voor HDPHNS.com

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie