×

Laat je stem gelden!

Dit jaar organiseren we voor de elfde keer de Tweakers Awards! Wat vind jij de beste tech- en elektronicaproducten van het afgelopen jaar? Laat je stem gelden en ontvang 50 ippies. Je maakt bovendien kans op een Philips Hue Starter Pack, JBL Charge 3, Call of Duty: WWII of twee vrijkaarten voor de uitreiking op donderdag 1 februari!

gamesgratisthuis.nl

272 producten en 273 uitvoeringen

Gebruikers over webshop gamesgratisthuis.nl

Review toevoegen

Algemeen

WRC 6 bestelt en kreeg gelijk een bevestiging dat de game besteld was. Echter geen code per mail. Na navraag gaven ze aan dat ze game vergeten waren te bestellen en dus niet meer op voorraad hadden. Ze hadden mijn bestelling geannuleerd en mijn geld zou terug geboekt worden. Ik gaf aan daar niet mee akkoord te gaan omdat het niet gaat om een schaars product oid, maar een simpele code die ze gewoon kunnen bestllen. Product is namelijk zeker niet uitverkocht of niet meer leverbaar. Maar daar hield het contact op en ze reageren niet meer op mijn mail.

Waardeloos bedrijf die zijn afspraken niet wilt nakomen maar gewoon doen waar ze zin in hebben. Ik geef ze een paar dagen om alsnog iets te verzinnen, anders meld ik me bij Stichting Wedwinkelkeur. In de tussentijd plaats ik overal waar ze hun waar aanbieden mijn verhaal.

Ik hou er niet van om bezeken te worden. Als ze die paar euro echt zo graag hebben, zal ik ervoor zorgen dat het giftige euros worden.

Verzending

Kwam helemaal geen code automatisch per mail. Moest ze mailen om te vragen waar de code bleef.

Klantenservice

Reageren gewoon niet meer op mail als ze daar geen zin in hebben. Monoloog ipv dialoog.

Klantenservice:

Prima vlotte service en nette prijs. Website en bestelproces zijn duidelijk en snel te doorlopen

Algemeen

Bij deze webshop Guitar Hero: Metallica besteld. Ik ben zeer tevreden over deze webshop.

Je krijgt e-mails op het moment dat je order in handen is genomen, succesvol is, wanneer deze naar het postkantoor is gestuurd en wanneer deze aankomt. Ook e-mailen ze je met de vraag of de bestelling goed is afgeleverd, waarbij je dan ook uiteraard op kan reageren.

Verzending

Ze hebben dus netjes ge-emaild wanneer het pakketje zou binnenkomen. Volgens hun zou dat gebeuren na het weekend (ik kreeg de mail op een donderdag) maar kreeg hem uiteindelijk de volgende dag (vrijdag) al binnen. Dus dat is uiteraard alleen maar beter. Superwebshop!

Algemeen

Gekozen voor deze shop vanwege de lage prijs voor de game en daarnaast rekende ze geen verzendkosten. Voorafgaand aan de bestelling een vraag gesteld middels de online chat optie op de site. De desbetreffende persoon kon mijn vraag niet gelijk beantwoorden, maar zou het nazoeken voor mij, en heb dezelfde dag nog antwoord terug gehad.

Verzending

Donderdagavond besteld en zaterdag geleverd. Netjes binnen de gestelde termijn dus.

Scorekaart voor gamesgratisthuis.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie