Witgoeddiscounter

1.665 producten en 1.679 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Witgoeddiscounter

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Onderbouw vriezer Bosch GID14A65 besteld bij Witgoeddiscounter.nl.
Waarom bij Witgoeddiscounter.nl?
Samen met Beterwitgoed, Redcoon en Bol.com Plaza de goedkoopste volgens de pricewatch. Er stond een telefoonnummer op de website en ik zat nog met een technische vraag voor wat betreft de montage. Op maandagavond gebeld en werd netjes te woord gestaan. Opzich een pluspunt, niet veel webwinkels zijn 's avonds bereikbaar. Specifiek om dit product gevraagd, niet gevraagd of het op voorraad was, want op de website staat nadrukkelijk vermeld dat dit op voorraad was. Door de verkoper werd ook niet melding gemaakt dat dit foutief stond en dat het product wellicht niet op vooraad was. Dus ik heb besteld en betaald middels iDeal. en kreeg netjes een mailtje met dat ik de volgende dag teruggebeld zou worden voor het maken van een afleverafspraak.

Volgende dag werd ik gebeld, niet door Witgoeddiscounter maar door Beterwitgoed.nl. Wat opzich raar is denk ik, gezien dat ik het product daar niet besteld had. Anyway, het product was niet voorradig en moest besteld worden bij een leverancier. Een week later was het product nog steeds niet afgeleverd, maar de voorraadindicatie op de website bleef vrolijk vermelden dat het product op voorraad was, dit geld ook voor de voorraad indicatie op beterwitgoed.nl, pure klanten lokkerij.

Dit is voor mij verreweg de grootste ergenis van online winkelen. Eigenlijk vind ik meer ruiken naar oplichterij, je plaatst immers een order onder voorbehoud van bepaalde condities (zoals onder andere levertijd). Nou kan hier natuurlijk een fout in zitten, maar gezien dat dit gedurende de levertijd niet gecorrigeerd werd op beide websites, vind ik dit voorliegen van je klanten. Dit soort webshops geven e-commerce een slechte naam en schaden het vertrouwen van de consument in online winkelen.

Beide webshops hebben een thuiswinkel waarborg certificaat, helaas toetst dit certificaat niks m.b.t. de leverbetrouwbaarheid en de informatie betrouwbaarheid van de website, in beide gevallen dus waardeloos.

Achteraf blijken witgoeddiscounter.nl & beterwitgoed.nl, onder dezelfde BV te vallen. Beide websites worden dan ook willekeurig met elkaar vermengd in de telefoongesprekken. Gezien dat ik ook elke keer door meerdere, maar dezelfde personen te woord werd gestaan kan ik niet anders concluderen dat dit 1 bedrijf is dat met 2 websites de markt probeerd te bedienen. Schijnbaar mag dit, maar betekent dus ook dat deze review voor beide webshops van toepassing is.

Verzending

Heeft niet plaatsgevonden, zeer slecht dus. In het midden van een verbouwing heb ik gedurende de periode van 7 april t/m 23 april gewacht, zonder bericht vanuit het bedrijf.
Zelf meerdere malen gebeld, meestal kon men je niet direct te woord staan en bellen ze je terug.
Terugbellen gebeurde soms wel, soms niet.

Het meeste kwalijke vind ik eigenlijk nog wel dat ik niet pro-actief geinformeerd ben, stel dat ik zelf niet had gebeld, hoe lang had ik dan moeten wachten op uitlevering of op m'n geld?

Klantenservice

Behalve een excuus aan de telefoon toen ik zei dat ik de order geen annuleren heb ik verder niks vernomen. Ben nu in afwachting van mijn geld, ik hoop dat ze dit wel snel kunnen bezorgen.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Witgoeddiscounter heeft een basic website met op zich beste strakke prijzen op bepaalde artikelen. Het is echter jammer dat ze zich niet aan hun afspraken houden, de voorraad indicatie niet klopt en je niet op de hoogte wordt gehouden. Wij hebben op 20-09-2013 een koelkast van het merk Bosch besteld welke toen en op dit moment nog steeds als zijnde voorradig wordt aangegeven. De koelkast zou de week erna op donderdag bezorgd worden. Dit gebeurde vervolgens niet omdat deze rit niet meer gehaald kon worden??? Er was toch voorraad?? Vervolgens zou de koelkast vandaag donderdag bezorgd worden, u raadt het al weer geen voorraad terwijl op de website duidelijk met groene letters voorradig staat.

Verzending

De verzending vind helemaal niet plaats, dus zeer slecht. As we speak staat het product nog steeds aangegeven als zijnde voorradig echter is dit helemaal niet het geval. Dit is gewoon pure misleiding.

Klantenservice

Vanochtend om 10.30 gebeld en gesproken met een medewerker welke ons niet direct kon voorzien van de juiste informatie en aangaf terug te bellen binnen een uur. 2 en een half uur later nog steeds niet teruggebeld, ik besloot dus zelf maar weer terug te bellen. Een jonge dame gaf aan dat de koelkast weer niet bezorgd kon worden omdat er geen voorraad is en er feestdagen zijn in Duitsland. Wat is dat nou voor antwoord!!?? Op de site staat nog steeds dat het product op voorraad is!! Een passende oplossing kunnen ze niet aanbieden dus de order hebben wij geannuleerd!

Scorekaart voor Witgoeddiscounter

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg