Computervoorschool.nl

124 producten en 128 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Computervoorschool.nl

Review toevoegen

Algemeen

Fijne en makkelijk site. Snel kunnen filteren naar het juist product. Snel kunnnen bestellen.

Verzending

Vrijdag besteld zaterdag in huis. Top!

Klantenservice

Vrijdagochtend mail gestuurd omdat ik geen bevestiging had gehad. Had zelf een typfouten gemaakt in mijn mailadres. Smiddags meteen reactie gekregen met de bevestiging.

Algemeen

ruim aanbod op de site, duidelijk. Goeie follow up van bestelling. Je ontvangst steeds een mail met de status.

Verzending

Netjes en goed verpakt. Via GLS een mail met de track&trace code

Klantenservice

Op afstand hebben ze me nog even geholpen om Office te activeren.

Algemeen

Ze verkopen laptops als "nieuw", maar je koopt in werkelijkheid een refurbished product. Misleiding ten top, waarbij zelfs ontkent wordt dat het gebeurt wanneer ze er mee geconfronteerd worden.

Klantenservice

Klantenservice heeft haar informatie niet in orde. Ontkenden dat ze refurbished producten verkopen als nieuw. Dat is of 1) een vergissing, wat erg onwetend zou zijn over de eigen producten, of 2) een leugen. Uiteindelijk is me beloofd dat ze op zoek voor me gingen voor een product dat wel nieuw is en zouden ze zsm contact opnemen, is niet gebeurd. Werkelijk waardeloos.

Beste Mark,

Er is absoluut geen sprake van misleiding, ontkenning of onwetendheid. Wij hebben direct na ons eerste contact bevestigd dat er een fout was gemaakt, product bij je laten ophalen en aankoopbedrag dezelfde dag teruggestort. Wel heb je gelijk dat we contact zouden opnemen voor een alternatief. Dit is helaas niet gebeurd door minimale bezetting tijdens vakantieperiode en er geen vergelijkbaar alternatief beschikbaar was.

Algemeen

Via facebook geattendeerd op deze shop. Eenvoudig, snel en makkelijk. Betalen via multisafepay paymentprovider is mij bekend

Verzending

Perfect verpakt en track&trace via GLS. gewoon goed

Algemeen

Was erg aan het twijfelen tussen een macbook en Microsoft Surface Pro. Heb na een duidelijk advies toch gekozen voor surface. Ik had er een goed gevoel bij aangezien men wist waar men het over had

Verzending

via mail telkens op hoogte gehouden van stand van zaken. uiteindelijk met t&t link zodat ik de zending kon checken

Algemeen

Duidelijke productomschrijving over het product en fatsoenlijke prijzen voor dit product. Erg handig je ziet alles in 1 oogopslag wat het product wel en niet heeft.

Verzending

De levering was optijd zoals aangegeven hoeveel dagen het zou duren.

Klantenservice

nog met het bedrijf gebeld over informatie, vriendelijk personeel en hebben mij goed te woord gestaan.

Klantenservice:

De Macbook MJLQ2N/A was twee maanden geleden in de aanbieding, jammer genoeg sneller uitverkocht dan verwacht. Gebeld of er een nieuwe voorraad voor die prijs zou komen, waarop werd aangegeven dat dit binnen enkele dagen met uitloop van een week zou zijn. Zelf toen vergist in een demomodel die ik had besteld bij hun (dacht dat hij weer leverbaar was), bestelling geannuleerd en het geld op vertrouwen op hun rekening laten staan voor als de nieuwe voorraad binnen zou komen (telefonisch en per mail afgesproken). Uiteindelijk na twee weken mijn geld terug gevraagd, wat een week heeft geduurd. Service/verzending zal normaal gesproken misschien wel beter zijn, maar dit maal is het erg ongelukkig verlopen... Uiteindelijk bij een ander bedrijf gekocht omdat het mij te lang duurde.

Scorekaart voor Computervoorschool.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk