Computervoorschool.nl

92 producten en 92 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Computervoorschool.nl

Review toevoegen

Algemeen

Bedrijf heeft kennis van zaken, goede voorlichting! Uiteindelijk gekozen voor een HP OMEN. Ik ben zeer tevreden en kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. Fijn persoonlijk contact. Rapportcijfer: 10

Klantenservice

Persoonlijk contact. Men speelt zeer goed in op de vraag. Product heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Algemeen

Voor zoon en dochter laptop aangeschaft voor school. Na systeemeisen van school te hebben doorgegeven, ontvingen we snel het advies en bijbehorende prijsopgave.

keurig en snel

Klantenservice

telefonisch support ontvangen voor installatie van office

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Na 1099,- betaald te hebben voor een nieuwe laptop,een refurbished thuis gestuurd gekregen,goed verbloemd dat wel. Na hier melding van gedaan te hebben kregen we een bod van 75,- korting als we de refurbished versie toch zouden accepteren. Natuurlijk niet aangenomen. Nadat de laptop meer dan een week retour was zelf achter het terugstorten van ons geld aan gemoeten..Zeer slordig.

Beste, wij hebben direct aangegeven dat er een fout bij ons is gemaakt en u 3 opties geboden zijnde: 1. omruiling voor nieuw 2. financiele tegemoetkoming 3. annulering van order. U heeft gekozen voor annulering. Wij hebben product direct bij u laten ophalen. Terugstorting heeft 7 dagen na binnenkomst product plaatsgevonden (ruim binnen wettelijke termijn van 14 dagen). Slechts enkele dagen vertraging ivm minimale bezetting in vakantieperiode.

Algemeen

ze hebben ook renew producten met extra veel korting. Origineel door HP verpakt en werkelijk niks aan te zien. gewoon met fabrieksgarantie. TOP

Verzending

origineel door HP verpakt.

niet nodig gehad

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Wij hadden begin januari 2 laptops besteld (predator helios en asus fX503VM) ongeveer een week later kwam het pakket aan, maar er zat slechts een laptop in (de Asus) en de gratis sleeve.
Een aantal telefoontjes later bleek de predator niet meer op voorraad (ze hadden hiervoor ook even kunnen bellen/mailen)
Dan maar wachten... Vandaag (een goede maand later) is de tweede laptop eindelijk aangekomen. De verpakking van de laptop is duidelijk al open geweest, de zegels zijn verbroken en terug dicht geplakt met doorzichtige tape.

Uiteindelijk laptop terug gebracht en een nieuwe gekregen (28/02/2019)

Verzending

verzending was via GLS, beide keren pakket bij de buren gedropt, beide pakketen waren enigzins beschadigd.
Tijd tussen verzending en levering was ok.

Klantenservice

Ze hebben ons niet laten weten dat de predator helios niet op voorraad was, we moesten hier zelf achter komen toen er in het eerste pakket maar 1 laptop zat, geen aangename verassing.

Communicatie verloopt moeilijk, antwoorden op mails duurt enkele dagen
noch worden we op de hoogte gehouden hoe lang ze denken dat het nog gaat duren voor de laptop terug beschikbaar is.

Uiteindelijk laptop terug gebracht en een nieuwe gekregen (28/02/2019)

Beste klant,

U heeft gelijk dat we u te laat hebben geinformeerd over de levertijd van de Acer Predator Helios, waarvoor excuses.

Dat product geopend zou zijn geweest heeft u ons niet over bericht, waardoor wij dit niet hebben kunnen onderzoeken wat hiervan de reden is geweest.

T.a.v. verzending kunnen wij helaas geen invloed uitoefenen op chauffeurs die producten, zonder goedkeuring, bij buren afgeven. Vaak doen zij dit op eigen initiatief.

T.a.v. communicatie bevestigen wij nogmaals dat wij u te laat hebben geinformeerd over vertraging; echter hebben wij ook enkele dagen op een reactie van u moeten wachten voor het aanbieden van een alternatief.

Graag willen wij dit toch naar tevredenheid oplossen. Hierover hebben wij u al een mail gezonden.

Algemeen

Fijne en makkelijk site. Snel kunnen filteren naar het juist product. Snel kunnnen bestellen.

Verzending

Vrijdag besteld zaterdag in huis. Top!

Klantenservice

Vrijdagochtend mail gestuurd omdat ik geen bevestiging had gehad. Had zelf een typfouten gemaakt in mijn mailadres. Smiddags meteen reactie gekregen met de bevestiging.

Algemeen

ruim aanbod op de site, duidelijk. Goeie follow up van bestelling. Je ontvangst steeds een mail met de status.

Verzending

Netjes en goed verpakt. Via GLS een mail met de track&trace code

Klantenservice

Op afstand hebben ze me nog even geholpen om Office te activeren.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ze verkopen laptops als "nieuw", maar je koopt in werkelijkheid een refurbished product. Misleiding ten top, waarbij zelfs ontkent wordt dat het gebeurt wanneer ze er mee geconfronteerd worden.

Klantenservice

Klantenservice heeft haar informatie niet in orde. Ontkenden dat ze refurbished producten verkopen als nieuw. Dat is of 1) een vergissing, wat erg onwetend zou zijn over de eigen producten, of 2) een leugen. Uiteindelijk is me beloofd dat ze op zoek voor me gingen voor een product dat wel nieuw is en zouden ze zsm contact opnemen, is niet gebeurd. Werkelijk waardeloos.

Beste Mark,

Er is absoluut geen sprake van misleiding, ontkenning of onwetendheid. Wij hebben direct na ons eerste contact bevestigd dat er een fout was gemaakt, product bij je laten ophalen en aankoopbedrag dezelfde dag teruggestort. Wel heb je gelijk dat we contact zouden opnemen voor een alternatief. Dit is helaas niet gebeurd door minimale bezetting tijdens vakantieperiode en er geen vergelijkbaar alternatief beschikbaar was.

Algemeen

Via facebook geattendeerd op deze shop. Eenvoudig, snel en makkelijk. Betalen via multisafepay paymentprovider is mij bekend

Verzending

Perfect verpakt en track&trace via GLS. gewoon goed

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Algemeen

Was erg aan het twijfelen tussen een macbook en Microsoft Surface Pro. Heb na een duidelijk advies toch gekozen voor surface. Ik had er een goed gevoel bij aangezien men wist waar men het over had

Verzending

via mail telkens op hoogte gehouden van stand van zaken. uiteindelijk met t&t link zodat ik de zending kon checken

Algemeen

Duidelijke productomschrijving over het product en fatsoenlijke prijzen voor dit product. Erg handig je ziet alles in 1 oogopslag wat het product wel en niet heeft.

Verzending

De levering was optijd zoals aangegeven hoeveel dagen het zou duren.

Klantenservice

nog met het bedrijf gebeld over informatie, vriendelijk personeel en hebben mij goed te woord gestaan.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 0

De Macbook MJLQ2N/A was twee maanden geleden in de aanbieding, jammer genoeg sneller uitverkocht dan verwacht. Gebeld of er een nieuwe voorraad voor die prijs zou komen, waarop werd aangegeven dat dit binnen enkele dagen met uitloop van een week zou zijn. Zelf toen vergist in een demomodel die ik had besteld bij hun (dacht dat hij weer leverbaar was), bestelling geannuleerd en het geld op vertrouwen op hun rekening laten staan voor als de nieuwe voorraad binnen zou komen (telefonisch en per mail afgesproken). Uiteindelijk na twee weken mijn geld terug gevraagd, wat een week heeft geduurd. Service/verzending zal normaal gesproken misschien wel beter zijn, maar dit maal is het erg ongelukkig verlopen... Uiteindelijk bij een ander bedrijf gekocht omdat het mij te lang duurde.

Scorekaart voor Computervoorschool.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple