Computervoorschool.nl

0 producten en 0 uitvoeringen
logo_website.png

spacer_15x15.gif1_hp_deals.jpgspacer_15x15.gif

Dit zijn wij

Computervoorschool.nl is een van de webwinkels van OK Systems International BV, een van de oudste IT bedrijven van Nederland. In 1978 zijn wij gestart als Olivetti Business Center voor Zuid-Nederland, destijds Europa's grootste fabrikant. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot all-round leverancier van alle bekende merken en bedienen wij een brede markt: Consumenten, studenten, onderwijsinstellingen, ZZP-ers, het MKB en resellers kunnen bij ons profiteren van een breed aanbod met scherpe prijzen.

Met onze eigen technische dienst koop je meer dan een doos alleen. Wij staan altijd voor je klaar om problemen voor je op te lossen of om specifieke wensen in te vullen zoals pre-installatie, overzetten oude bestanden, specifieke aanpassing van systeem, zoals bijvoorbeeld geheugenuitbreiding of bijplaatsen van extra harddisk.

In deze webwinkel computervoorschool.nl vind je onze hardlopers en fraaie acties. Maar ons aanbod is veel ruimer. Neem contact op als je een specifiek product zoekt.

OK Systems, Ruim 40 jaar met kennis van zaken...  spacer_15x15.gif

spacer_49x10.gif

content_corner_bottom_left.jpg content_border_bottom.jpg content_corner_bottom_right.jpg

spacer_49x10.gif thumb-up.png

• Webshop keurmerk
  • Meer dan 40 jaar ervaring
  • Eigen technische dienst

Extra gratis kado

Bestel je voor € 700 of meer dan mag je een gratis product uitkiezen. Geldig t/m 30 april 2019. Klik hier voor een overzicht. spacer_15x15.gif

spacer_49x10.gif   spacer_49x10.gif
spacer_49x10.gif Het aanbod van computervoorschool.nl

spacer_15x15.gif  spacer_15x15.gif

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 17:00u

Wil je ons bezoeken voor een offertebespreking dan ook mogelijk buiten kantooruren, op afspraak.

content_corner_top_left.jpg content_border_top.jpg content_border_top.jpg content_border_top.jpg content_border_top.jpg content_corner_top_right.jpg

Contact

OK Systems International B.V.
Kloosterstraat 104

Scorekaart voor Computervoorschool.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk

Review toevoegen Meld foutieve informatie

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sony