SiComputers

17.438 producten en 21.729 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SiComputers

Review toevoegen

Algemeen

Bij SiComputers een middelmatig grote bestelling gedaan; de kraken 62 liquid cooler, corsair 16 gb DDR 4 geheugen en het Asus Rog Maximus X Hero moederbord. De 1ste twee artikelen waren eigenlijk direct al gereserveerd voor verzending, het moederbord liet nog even op zich wachten namelijk 3 dagen. Dit was echter vooraf aangekaart bij de besteltijd dus deze vertraging kwam niet als een verassing.

Via hun website keurig netjes alles statussen kunnen zien en uiteindelijk de bestelling tijdig geleverd.

Verzending

Bestelling binnen zoals vooraf aangekaart, binnen 3 dagen.

Algemeen

De winkel is telefonisch goed bereikbaar. Ik heb twee bestellingen geplaatst waarvan de eerste na 3 dagen werd verstuurd (was in lijn der verwachting, omdat de producten niet op voorraad waren). De producten van mijn tweede bestelling waren ook niet op voorraad, maar toch werd de gehele bestelling binnen 2 dagen verstuurd. Het terugsturen van bestellingen lijkt ook goed te gaan (zit nog in de afwikkeling). Enige nadeel is dat je verzendkosten moet betalen voor het terugsturen en je soms wat langer moet wachten, maar met de veelal lagere prijzen is dat niet zo erg.
Een laatste puntje is dat de website wel een update kan gebruiken (zoekfunctie niet altijd even goed), maar m.b.v. doorklikken via de Pricewatch kun je je bestelling wel snel bij elkaar klikken.

Verzending

Redelijk goed verpakt. Alles komt goed aan. Houd rekening met eventueel verzendkosten die je zelf moet betalen als je je bestelling wilt terugsturen.

Klantenservice

Goed bereikbaar en snel en goed geholpen.

Algemeen

Prima vragen beantwoord omtrent de bios van het moederbord
Ook het email contact ging erg vlot

Prima en snelle levering

Klantenservice

Sneller in huis dan verwacht

Algemeen

Goede prijs voor het product, webshop werkte gewoon zoals je in 2018 van een webshop zou verwachten. Werd niet geforceerd om een account te maken.

Verzending

Het product dat ik had besteld had een levertijd van 2-3 dagen.

Ik kreeg direct bevestiging van de bestelling.
Ik kreeg pas 5-6 dagen later bevestiging van hun magazijn, waardoor pas na een week de bezorger voor de deur stond.

Algemeen

Duidelijk bestelproces en tijdige levering,
Heb op 24-06-2018 mijn Ubiquiti setup besteld bij ze.

bij de levering stond aangegeven dat deze 3 dagen zou zijn en dit bleek ook het geval, op donderdag 28-06-2018 kwam de vervoerder netjes op het opgegeven tijdstip. (heb wel anders meegemaakt met DPD)

Alles was goed verpakt met meer dan voldoende bescherming.

Kortom top ervaring.

Verzending

Netjes binnen de verwachte termijn geleverd, en alles was goed verpakt.

Algemeen

Bestelling plaatsen ging erg makkelijk, na alles op Tweakers te hebben gevonden.
Echter wilde ik er iets bij en probeerde dat via de website van SiComputers te vinden.
Maar de zoek functie is slecht (geeft veel te veel onzinnige resultaten), er is totaal geen manier om te sorteren of te filteren.

Verzending

Verzenden was ok, goed verpakt. Al een beetje traag. Maar dat kan ook komen omdat mijn producten niet op voorraad waren.

Algemeen

Ik heb hier een monitor en grafische kaart plus wat kleine onderdelen besteld. De site is misschien ietwat ouderwets maar voor de rest zijn het goede prijzen, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Verzending

De artikelen werden geleverd in 1 (anonieme) doos waarin verschillende dozen zaten en afgeleverd bij een dpd ophaalpunt. Dit was een stuk prettiger dan Megekko die 2 dozen afleverde en 1 daarvan met de merknaam erop. Dus dan moet ik vanaf het ophaalpunt op de fiets door de stad terwijl ik item van honderden euro's versleep. Ook is het prettiger vervoeren voor iemand zonder auto.

Klantenservice

Het contact kan zowel via telefoon als per mail. Er wordt snel gereageerd. Ik had helaas een dead-on-arrival maar deze werd vervangen en ik kon de gpu gewoon afleveren bij de dpd shop zonder verdere kosten, alleen zelf een retourlabel printen en doos regelen.

Algemeen

Lekker snel,verstuurd, maar dat was ook te zien aan de verpaking. Het product zelf was gewoon goed, maar de verpaking was de doos van het product en deze was echt slecht aan toe.

Verzending

De doos waar mijn PC Case in zat, was tegelijk ook gebruikt als verzend doos, Dit ben ik niet gewend, ( ja ik bewaar alleen orsinelen dozen van mijn producten). Maar voor de PC case die ik nu gekocht heb, heb ik de doos niet bewaard, aangezien deze al geheel versleten was nog voor dat ik mijn pc case had uitgepakt. ( product zelf wel top in orde).

Algemeen

Site is ietwat verouderd, zoekfunctie werkt slecht en producten staan soms meerdere keren met verschillende prijzen in de winkel, via de Pricewatch doorklikken brengt je wel altijd bij het juiste product voor de in de pricewatch staande prijs. SIComputers was voor de combinatie die ik bestelde de goedkoopste in de pricewatch.

Verzending

Laten bezorgen op een afhaallocatie, prima geregeld.

Algemeen

Was de goeskoopste winkel voor wat ik zocht, levering duurde wel iets langer dan ik verwacht had.

Verzending

Donderdagmiddag (2uur) besteld, zaterdagochtend ontvangen. Next day delivery is eigenlijk wel de standaard. De lage prijs is natuurlijk ook iets waard.

Algemeen

De product pagina gaf de te verwachten informatie en de prijs , die overeenkwam met die van Tweakers. Het winkelmandje was duidelijk, al was de keuze van betaling/afhalen wat warrig. Nadat alle keuzes waren gemaakt, werd de bestelling snel en correct afgehandeld.

Verzending

Via email voortdurend op de hoogte gehouden. Ook DPD, de vervoerder, hield mij via SMS steeds op de hoogte. De aflevering vond bijna op de afgesproken tijd plaats. De doos was stevig, onbeschadigd en de inhoud was goed verpakt.

Klantenservice

2 dagen na ontvangst via email van leverancier factuur ontvangen.

Algemeen

Goede communicatie. Sommige artikels waren niet op voorraad maar ik kreeg duidelijke updates ivm mijn bestelling. Faire prijs.

Verzending

De dag na verzending werd het pakket al afgeleverd. Alle onderdelen waren netjes ingepakt en in perfecte staat.

Algemeen

Bestelling online geplaatst en betaald. Zeer snelle afhandeling en netjes status updates gekregen. Volgende dag ook netjes via dpd afgeleverd. Kortom afhandeling gaat zoals het hoort. Helemaal niets negatief op aan te merken.

Verzending

Netjes status updates en track&trace nummer gekregen. Bezorging via dpd viel ook in aangegeven tijdslot. Dat voorkomt ook onnodig thuis blijven.

Algemeen

Weet je, als je iets besteld: het wordt geleverd. Dit in tegenstelling tot andere webshops, la Whinkel.

Verzending

Af en toe mag de verpakking wel wat kleiner en door de brievenbus. Bestelde een M2-geheugen en die kwam in een doos en niet in een bubbeltjesenveloppe.

Klantenservice

Nooit een probleem gehad.

Algemeen

Geen problemen met bestellen en leveren. Werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Algemeen

Een microSD kaart en twee USB sticks besteld. USB sticks waren niet op voorraad, maar dat was al voordat ik op bestellen klikte duidelijk. Twee dagen later bericht dat alles binnen was en dat ik het nog diezelfde dag op kon komen halen.

Scherpe prijs, duidelijke communicatie en netjes te woord gestaan bij afhalen.

Ze hanteren (hele) lage prijzen en dat zie je aan de locatie en het pand (een loods op een bedrijventerrein met een simpele ontvangst/afhaal ruimte), maar de communicatie en service was zoals ik ook bij een goede winkel verwacht!

Algemeen

De website kan beter. Het product staat zowel op de website als in de email vermeld als "&.#34;Server ZUB Super Micro PWS-920P-SQ&#.34;" De code voor "" staat erbij. Simpel weg omdat ze ruim de goedkoopste zijn in dit product heb ik 2 stuks besteld op zaterdag 9 juni. 1 tot 3 dagen levertijd. 12 juni kreeg ik een email dat de verzending vertraagd zou zijn bij hun distributeur 13 juni is het pakket ingepakt en verzonden. Prima ontvangen, goed verpakt zeer tevreden over de communicatie per email.

Ondanks de website, zou ik zo weer producten bij Sicomputers aanschaffen.

Verzending

Goed verpakt, netjes ontvangen.

Geen ervaring met de klantenservice.

Algemeen

Bestel process verliep prima. De website is soms wat traag. De website komt ook een beetje jaren 80 over... . De web site past zich bijvoorbeeld niet aan, aan mobiele apparaten. De levering verliep niet vlekkeloos. De winkel had de bestelling keurig op tijd afgeleverd aan de bezorgdienst DPD. Helaas is DPD het pakket 'kwijt geraakt'. De klantenservice van SiComputers was uiterst behulpzaam en hebben binnen een week de bestelling opnieuw voor mij gereed gemaakt. Deze ben ik maar gaan afhalen omdat ik niet veel vertrouwen meer had in DPD. Wellicht een tip voor SiComputers om eens te kijken naar de betrouwbaarheid van DPD. Dus prima winkel met prima prijzen en vlotte levering als DPD ook zijn best doet.

Pakket kwijt geraakt door DPD. Wel keurig opgelost door SiComputers

Klantenservice

Ze reageren vlot en hebben mijn probleem keurig opgelost

Algemeen

Bestelling van een cpu koeler en voeding geplaatst bij SiComputers. Zeer snelle levering tegen een zeer scherpe prijs!

Helaas bleek de voeding een defect te hebben. Na een vlotte communicatie via de mail (met Patrick) is alles snel opgelost.

Ik ben zeer tevreden over de bestelling maar ook zeker over de RMA procedure. Dit verliep zeer snel.

Ik kan SiComputers zeker aanbevelen en ga mijn volgende bestelling hier ook weer plaatsen.

Verzending

Zoals eerder benoemd is de verzending en alle bijbehorende communicatie uitstekend verlopen.

Klantenservice

Zeer vriendelijke medewerker die mij te woord heeft gestaan. Heeft mij ten alle tijden van het proces op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Algemeen

Bestelling bij SiComputers. Zeer tevreden. Scherpe prijzen en snelle levering. Vriendelijke medewerkers bij de afdeling klantenservice.

1 2 3 ... 69

Scorekaart voor SiComputers

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops