Beamershop24

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Heb hier een Acer Beamer C120 gekocht en deze werkte uitstekend. Zeer content mee, Het is een kleine handzame Led projector

Verzending

Had hem gisteren in huis en dat vind ik zeer snel

Algemeen

website heeft uitgebreid filter om de juiste keuze te maken en een goed overzicht van de product specificaties. Als er nog een directe vergelijk optie was, zou het ideaal zijn.

Verzending

product stond aangegeven dat het snel kon worden geleverd en 2 werkdagen later had ik het dan ook binnen. verpakking was goed en niks op aan te merken.

Klantenservice

Ik had advies gevraagd over de ideale beamer voor mijn budget / doel en specs vergeleken met een beamer die ik al had.
Dit kwam bij nader inlezen van concurerende modellen goed overeen.
Ben dan ook zeer tevreden met mijn epson EH-TW5300 beamer.

Algemeen

Webshop is zeer overzichtelijk, enorme keus. Goede en duidelijke informatie over alle aangeboden producten. Deze webwinkel biedt zelfs producten aan die elders bijna niet te verkrijgen zijn. Dit gold ook voor mijn projectiescherm. Eigenlijk elders nergens te koop.

Verzending

Klein projectiescherm besteld. Nog gebeld met de shop of product inderdaad de volgende dag geleverd kon worden voor de standaard verzendkosten, ongeveer 10 euro. Er werd gezegd: Klein formaat projectiescherm, zeker geen probleem. Voor 15:00 besteld, morgen zeker in huis. Aldus besteld. Diverse bevestigingsmails ontvangen ivm order, betaling en factuur. Echter geen bevestiging van verzending. De volgende ochtend gebeld voor verzendbevestiging. Er zou een track en trace link worden verzonden van UPS. In plaats daarvan ontving ik een mail met het bericht dat het projectiescherm toch niet was verzonden door een fout in het centrale magazijn in Duitsland. Voor 15:00 uur besteld is dus nooit een garantie dat het een dag later in huis is. Er is namelijk helemaal geen magazijn in Nederland. Alles komt uit Duitsland. Kreeg een excuusmail dat ik de order kon annuleren of ophalen in Duitsland. Er was geen andere mogelijkheid om dit scherm snel elders te kopen, dus maar opgehaald in Duitsland. Personeel daar niet aardig. Hoewel we hadden bevestigd in Nederland dat we het gingen ophalen in Duitsland, wisten ze daar van niets. Blijkbaar moesten ze eerst bellen met het filiaal in Nederland. Geen excuses, niets. Uiteraard geen korting op de verzendkosten. Zeer slechte service en particuliere klanten interesseert hen blijkbaar helemaal niet. Ik koop hier nooit meer.

Klantenservice

Zoals al eerder aangegeven een zeer slechte service van dit bedrijf. Telefonische toezegging dat het de volgende dag zou worden geleverd wordt gewoon niet nagekomen. Terwijl ik toch ruim voor 15:00 uur had besteld. Alleen expresse levering vanaf 55 euro zou kunnen betekenen dat het product de volgende dag geleverd kan worden. Alles moet dus sowieso uit Duitsland komen.

Algemeen

Beamershop24 blijft tijd rekken om het item maar niet te hoeven versturen. Totdat je er genoeg van hebt en uiteindelijk canceled, dan wordt het item ineens 100 euro duurder waardoor het voor mij duidelijk is geworden waarom het item niet opgestuurd werd. Laat deze winkel dus lekker links liggen en bestel bij een solide leverancier.

Verzending

Beamershop24 blijft tijd rekken om het item maar niet te hoeven versturen.

Klantenservice

Trage reakties, en geen enkele motivatie om met de klant mee te denken.

Algemeen

Beamershop24 blijft tijd rekken om het item maar niet te hoeven versturen. Totdat je er genoeg van hebt en uiteindelijk canceled, dan wordt het item ineens 100 euro duurder waardoor voor mij duidelijk is geworden waarom het item niet opgestuurd werd. Laat deze winkel dus lekker links liggen en bestel bij een solide leverancier. Kost alleen maar frustratie.

Verzending

Beamershop24 heeft de levering gerekt totdat ik de order maar heb geannuleerd.

Klantenservice

Erg trage reacties, en geen enkele motivatie om iets netjes op te lossen

Algemeen

OK, goed advies voor aanschaf. Voor mij is belangrijk dat kleuren goed worden weergegeven, hierover was weinig info voorhanden op de site.

Klantenservice

Beamer produceerde slechte kleuren. Men kon niet vertellen hoe ik dat moest oplossen. Met veel moeite zelf opgelost.

Algemeen

Product besteld, werd snel afgeleverd. Werd in originele beamerdoos met slechts verzedetiket erop afgeleverd. Ik was niet helemaal tevreden met de beamer en wilde deze weer terugsturen. Op hun website kon ik alleen een optie voor reparatie vinden ipv retoer. Dat maar ingevuld maar hoorde een week niets. Gebeld, en mijn retoer order was een dag eerder aangemaakt kreeg ik te horen. Ik zou de instructies krijgen. Een week later nog geen instructies dus gemaild en kreeg toen een mail terug met retoer adres in Duitsland. Dat betekende 12 euro meer verzendkosten dus ik stelde voor het terug te sturen naar hun Nederlandse adres die ze op de site hebben of dat ze de extra kosten zouden vergoeden. Nee, moest naar Duitsland, anders werd het niet in behandeling genomen. Heeft me dus 12 euro extra gekost terwijl de wesite de indruk wekt een Nederlandse webshop te zijn, maar dat is slechts een showroom. Ze betaalden wel vlot het aankoopbedrag terug.

Verzending

In originele doos verstuurd, niet erg onopvallend. Bij retoer moest het naar Duitsland wat 12 euro meer kost.

Klantenservice

Retoer is gelukt ondanks zoekgeraakte instructie mail.

Klantenservice:

duidelijke website, makkelijk juiste product te selecteren, en ook zeer zeer tevreden over de duidelijke afhandeling

Algemeen

Beamer gekocht bij Beamershop24, deze was hier direct op voorraad en goedkoper dan de meeste webshops. Dit is me 1e bestelling op deze webshop en ik ga vaker iets hier bestellen mocht het nodig zijn. Na me bestelling kreeg ik direct een bevestiging per email.

Verzending

Na 11 min kreeg ik een email dat de bestelling werd verstuurd incl. UPS track en trace nummer. Doos was verpakt met folie en netjes afgeleverd.

Algemeen

Na een aantal negatieve dingen gelezen te hebben op Tweakers was ik wat angstig om hier te bestellen, maar ik ben een Nederland en ze zijn goedkoper dan hun concurrenten.
Hun website is overzichtelijk (vol met spelfouten, maar goed, dat terzijde), snel en geeft goed hun huidige voorraad aan.
Ik ben nooit een fan van een account aanmaken bij aankopen online, maar dit ging vloeiend en met gemak. Er kwam vrij snel een samenvatting van mijn bestelling binnen per mail en nog geen 24 uur later een bericht dat de boel verstuurd was.

Verzending

Er zat een product bij met afwijkend formaat, dus ik wist dat het iets langer zou duren. Alles kwam stevig ingepakt en in goede conditie binnen.
Nu, een maand later, werkt alles tot prima en heb dus ook geen defecte of tweedehands apparaten ontvangen.

Algemeen

Ik heb 2x een advies aangevraagd over een projectiescherm, omdat het scherm dat ik wil aanschaffen aan nogal precieze maten moet voldoen. Beide malen was het advies totaal onbruikbaar of zelfs misleidend.

Klantenservice

De eerste keer konden ze me niet vertellen hoe groot de behuizing van het scherm was, omdat dat niet op hun eigen site stond (kijk dan in de informatie die bij het product zelf hoort denk ik dan). De tweede keer heb ik de maximale/minimale maten van het scherm zelf gegeven bij de vraag om advies. Toen kwamen ze aan met een scherm, dat toen ik er zelf op de site van de fabrikant de maten bij ging zoeken, te groot bleek te zijn. Als ik op hun advies af was gegaan had ik dus nu een te groot scherm in huis gehad dat niet in de uitsparing in mijn woonkamer past.
Verder natuurlijk een overzichtelijke site, compleet assortiment, en concurrerende prijzen, dus vooruit, 2 sterren.

Algemeen

Heldere website, makkelijk bestelling te plaatsen, wordt snel op gereageerd en van elke stap wordt netjes per mail melding gemaakt. Spijtig was dat product (beamer beugel) NIET universeel was ondanks de beschrijving en hij paste dan ook niet op de beamer en moest teruggestuurd worden.

Verzending

Dag later al in huis. Ook bij terugsturing werd er voor een nette oplossing gekozen: per mail werd printbare bon meegestuurd en na een belletje kwam UPS zonder verdere kosten aan de deur het product weer meenemen.

Klantenservice

Twee dagen later stond het bedrag van de bestelling ook weer netjes teruggestort op de rekening. Jammer dus dat fabrikant Celexon het woord 'universeel' foutief gebruikt maar de verdere handling door Beamershop keurig opgelost.

Algemeen

Eigenlijk weinig over aan of op te merken. Goede website mnet goede beschrijvingen. Sterretje minder omdat je niet kan filteren op contrast.

Verzending

Prima levering, redelijk verpakt. De doos van de beamer was niet splinternieuw, licht beschadigd maar wel origineel Acer verzegeld. Een beschermlaag eromheen was prettig geweest.

Klantenservice:

My Benq w1080ST+ came fast as promissed by shop. Also the screen is in the state as described. Payments options are sufficient. Service is great. Very happy with purchase in Beamershop24.nl

Algemeen

Mooie website. Had een probleempje met de directe login via PayPal, maar dat was snel per mail rechtgezet.

Verzending

Goed verpakt, en supersnel verzonden.

Algemeen

Sales, verzending en aftersales zijn onder niveau van wat je van een webwinkel mag verwachten. Ook van een voordelige webwinkel. Communicatie in algemene zin is ook erg minimaal en erg traag. Om ergernis te voorkomen adviseer ik om een paar euro meer uit te geven bij een wat meer gerenommeerdere webshop.

Verzending

Verzending ruim na betaling (ontvangen 6 dagen na betaling).
Apparaat werd in alleen fabrieksverpakking verzonden, terwijl het toch heel gebruikelijk is dat de juist deze verpakking wordt verpakt. Nu ontving ik een beschadigde fabrieksverpakking. Daarnaast werd het kostbare apparaat, zonder vereiste van een handtekening bij de buren afgeleverd.

Klantenservice

Produkt is binnen 3 weken na aanschaf defect geraakt. Na meerdere meldingen daarvan bij Beamershop24 blijft het ijzingwekkend stil. Uiteindelijk weer telefonisch contact opgenomen en ben doorverwezen naar de fabrikant zelf. Doorloop daar nu het RMA proces.

Algemeen

Mijn vader had mij gevraagd of ik snel ergens een beamer kon bestellen, omdat hij er niet zoveel verstand van heeft, wat hij nou precies moest hebben. Na wat gegoogled te hebben kwam ik bij beamershop24 terrecht. Veel soorten, maar ik wist wat hij zoal nodig had. Na de beamer gekozen te hebben, een scherm erbij geshopped. Goede kwaliteit in product en prijzen. Een goede online shop voor ons en misschien ook voor vele andere.

Verzending

Perfect. Op 18juni voor 15uur besteld. Een dag later rond half 1 stond UPS voor de deur. Gewoon goed geleverd niks op aan te merken. Eerst getwijfeld voor de 24uurs dienst, aangezien dat best prijzig is, niet gedaan. Ach zonder lukt t ook. Spullen waren met spoed nodig en ze zijn binnen 24uur geleverd.

Beter kan niet.

Algemeen

Wat kan ik zeggen, even mailcontact tevoren gehad. Als iets perfect is heb je er geen last van. De betaling ging zonder problemen; om mijn werk achter de firewall geen toegang tot DigiD, dus kreeg de mogelijkheid handmatig te betalen en het betaalbewijs op te sturen. Zo gedaan, meteen gebeld, meteen een bevestiging gehad. Prima en snel.

Verzending

Eigenlijk was hij een dag te laat; de betaling had ik 15 april achteraan gebeld, maar pas de volgende dag werd de bestelling op gepikt uit het magazijn. Maar who cares, dat zal wel een misverstand zijn. Hij werkd geleverd met UPS en hij moest kennelijk helemaal uit Duitsland komen! En dan toch zo snel.

Ik ben helemaal tevreden over de levering, te meer omdat het duurdere bedrijf Bol eerder dezelfde bestelling, levertijd 2 weken, met nog eens 2 weken had verlengd. Ik zat daardoor in de problemen want ik had de beamer snel nodig. Beamershop24 heeft me gered.

Algemeen

Bestelling en levering allemaal ok - al kan het lang niet tippen aan de next-day-delivery van meeste shops tegenwoordig

Klantenservice

Wanneer je hier koopt hou dan rekening met een onbestaande klantenservice. enkel de wettelijke fabrieksgarantie hanteren ze en niets meer. Voor mij betekende dit een toestel van twee weken oud met defect dat een volle maand in herstelling moet. Zoek maar even op, er zijn genoeg shops die tot een maand omruilen zonder probleem!

Algemeen

Ik had op korte termijn een beamer nodig, de site was zeer duidelijk en hulpvol. echter had ik nog wat twijfels tussen twee verschillende beamers. Na kort zeer professioneel telefonsich contact heb ik uiteindelijk gekozen voor de beamer welke ik heb besteld.

Verzending

Ik houd er van als er gebruik gemaakt wordt van fatsoenlijke distributeurs. in dit geval gebruikt beamershop UPS. voor mij tot nu toe alleen maar goede ervaringen. En een duidelijk trackingsysteem.
goede keuze en snelle levering

Scorekaart voor Beamershop24

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie