HiFiDUMP.nl

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Supergoede service. Toen ik over de dakkoffer belde, hebben ze me direct goede uitleg en tips gegeven over het gebruik ervan. Vriendelijke mensen, scherpe prijzen en uitstekende service dus!

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Duidelijk, levering volgens afspraak, veel keuze aflevermogelijkheden en een extra service! Hier wordt je als consument blij van!

Verzending

Veel afleveropties dus geen niet thuis briefje levering ook echt de volgende dag!

Klantenservice

In de opmerking van de bestelling iets gevraagd en meer dan verwacht voor terug gekregen. Klanten verrassen, daar kunnen veel andere bedrijven van leren. Ongekend! Ga zo door!

Algemeen

De bestelling was makkelijk te plaatsen. Geen omwegen gewoon met een paar klikken bestellen en betalen.

Verzending

Ik had mijn product voor 17:00 besteld en dat werd zeker waar gemaakt, volgende ochtend om 10:00 was het pakket al bij mij in huis. Top

Algemeen

De bestelling was eenvoudig te plaatsen, door hun one-step-checkout. Ik werd netjes per e-mail geļnformeerd over de status van mijn bestelling.

Verzending

Ik had de bestelling rond 16:00 geplaatst en werd de volgende dag om 11:00 al bezorgd door PostNL. Goed verpakt, wat natuurlijk belangrijk is bij een nieuwe autoradio.

Klantenservice

Ik had een aantal vragen over de Pioneer en werd snel en duidelijk geholpen aan de telefoon. Ze hebben duidelijk veel verstand van zaken.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0
Algemeen

Hifidump.nl sjoemelt met voorraadinfo!
Hier een antenne besteld omdat deze volgens de website op voorraad was, zodat ik die de volgende dag mooi kon afhalen.
Werd ik de volgende dag gebeld dat deze niet bij hun op voorraad was, maar bij een toeleverancier. Dat is echter een heel andere status! Hierdoor wordt je op het verkeerde been gezet.
En blijkbaar doet Hifidump dit al langer, getuige een review van iemand op Kiyoh die een Tomtom had besteld, maar dus voor niets naar Halle reed (https://www.kiyoh.nl/hifidump_nl/?stars=5&k=in)
Uiteindelijk bleek dan ook nog dat de leverancier de antenne ook niet op voorraad had, sterker nog, helemaal niet kon leveren.
Bovendien heeft deze antenne (http://www.hifidump.nl/al...ab-raamantenne-folie.html) nu nog steeds de status "op voorraad" heeft, terwijl hij dus niet leverbaar is.

Klantenservice

Omdat ik had aangegeven de antenne af te willen halen werd ik direct de ochtend na de bestelling gebeld, waarin Hifidump aangaf dat de antenne niet op voorraad was. Dit bespaarde mij een vergeefse rit. Dat is dan wel weer netjes.

Scorekaart voor HiFiDUMP.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie