Bax-shop.nl

1.162 producten en 1.601 uitvoeringen
De grootste (online) muziekwinkel van de Benelux! Maak kennis De voordelen van Bax-shop!
325 specialisten 325 specialisten
In onze winkel, ons magazijn en op kantoor werken maar liefst 325 specialisten, die u graag helpen! De gedreven productspecialisten in onze winkel geven graag een demo en onze klantenservice reageert snel en adequaat op vragen.
Ruim 34.000 producten op voorraad Ruim 34.000 producten op voorraad
In ons magazijn van 12.000 m2 ligt een voorraad van ruim 34.000 producten, vol met bekende merken als Fender, Pioneer, Numark, Roland, Yamaha en Ibanez.
Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis
Bestelt u op werkdagen voor 22:00 uur producten die op voorraad liggen en betaalt u via iDEAL, creditcard, Maestro, Bancontact of onder rembours, dan kunt u de bestelling de volgende werkdag in huis.
Laagste prijsgarantie Laagste prijsgarantie
Bax-shop.nl garandeert voor al zijn consumenten de laagste prijs. Heeft u hetzelfde product van hetzelfde merk elders goedkoper gezien en kunt u dit aantonen, dan krijgt u dit product waar mogelijk voor dezelfde prijs bij Bax-shop.nl.
Helpdesk zeven dagen per week geopend Helpdesk zeven dagen per week geopend
U kunt elke dag van de week bij Bax-shop.nl terecht met uw vragen, zelfs op zondag!
Minimaal drie jaar garantie Minimaal drie jaar garantie
De wettelijke bepaling stelt dat Bax-shop.nl 1 tot 2 jaar garantie moet bieden op zijn producten. Echter biedt Bax-shop.nl op alle producten 3 jaar garantie!
Volg Bax-shop!
Bax-shop op Facebook Bax-shop op Twitter Bax-shop op Instagram Bax-shop op YouTube Bax-shop op Google+ Bax-shop Nieuwsbrief
Bax-shop Goes

Scorekaart voor Bax-shop.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1601 producten, 6187 unsorted producten
Prijsindex Nederland 94,0 (6,0% onder gemiddeld)

Apple iOS 10 Microsoft Xbox One S FIFA 17 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True