Bax Music Nederland

1.160 producten en 1.628 uitvoeringen
Bax Music - Bax-shop.nl - We support your stage!

Bax Music (bax-shop.nl) is de grootste muziekwinkel van de Benelux, met ruim 46.000 producten op voorraad. Voor 23:00 besteld? Morgen bezorgd!

Assortiment
Meer dan 1.200 merken en een magazijn van 21.000 m2, vol met DJ- en studio-gear, hoofdtelefoons, speakers en verlichting. En natuurlijk enorm veel akoestische en elektronische muziekinstrumenten. Bax Music heeft alles voor de muzikant, van beginner tot professional.

Bestellen
Bax Music, voorheen Bax-shop, maakt bestellen simpel en zorgeloos. Zo is verzending gratis vanaf 50 en kun je je product zelfs vanavond al in huis hebben. Bovendien krijg je standaard 3 jaar garantie en heb je een zichttermijn van 60 dagen. Retourneren is gratis.

Betalen
Betalen doe je op je eigen manier. Bijvoorbeeld met iDEAL, creditcard, PayPal of achteraf. Lagere prijs gezien bij een andere winkel? Geen probleem, met onze laagste-prijs-garantie. Ga op de website naar het artikel dat je wilt bestellen en klik op 'Goedkoper gezien?'.

Helpdesk & winkels
Dankzij de heldere productpagina's op Bax-shop.nl vind je als muziekliefhebber snel het product dat je zoekt. Toch nog vragen? Bax Music is 7 dagen per week bereikbaar. Of kom naar een van onze muziekwinkels in Amsterdam, Rotterdam, Goes of Antwerpen.

Bezoek Bax Music op bax-shop.nl. 420 specialisten staan voor je klaar. We support your stage!

Bax Music op FacebookBax Music op TwitterBax Music op InstagramBax Music op YoutubeBax Music op Google+Nieuwsbrief van Bax Music: Schrijf je in!

Scorekaart voor Bax Music Nederland

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1628 producten, 6403 unsorted producten
Prijsindex Nederland 94,9 (5,1% onder gemiddeld)

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One (Scorpio) Apple iPhone 8