NEBOweb.nl

1.349 producten en 1.803 uitvoeringen

Gebruikers over webshop NEBOweb.nl

Review toevoegen

Algemeen

Direct vanaf de Pricewatch doorgeklikt naar het product en daarna binnen een paar simpele stappen besteld, uitstekend.

Normaal gesproken zou ik eerder voor een winkel kiezen met betere beoordeling, maar ik kwam toch bij NEBOweb uit na een prijsalert, waarbij bleek dat de prijs hier flink lager was dan bij andere winkels.

Gezien mijn positieve ervaring deze keer zou ik er een volgende keer zo weer wat bestellen.

Verzending

Zondag besteld, woensdag in huis. De levertijd van 1-2 werkdagen klopt dus prima. Ook prima verpakt en zelfs gratis verzending.

Algemeen

Deze winkel komt niet na wat ze op de site zetten Voor 1700 uur besteld gelijk verzonden.Had dinsdags besteld voor 5 uur kreeg toen een mail dat het vrijdags pas werd geleverd.
Had voor de bestelling nog gebeld of het bij hen op voorraad was ze zeiden ja dus ik dacht morgen in huis maar nee kreeg een mail toen ik besteld had vrijdag.

Zat netjes verpakt.

Klantenservice

Had aan de klantenservice gevraagd of ze nog wat konden doen,maar zeiden dat ze niets voor mij konden doen en op een toon van maak mij toch niet uit.

Klantenservice:

Claimed binnen 24 uur te bezorgen mits voor 17:00 besteld, maar NEBOweb.nl doet dit niet.

Algemeen

Lekkere vlotte site, echt een hoop. Ik heb mijn fotocamera besteld na eerst goed tekst en uitleg te hebben ontvangen van de mensen op de servicelijn

Verzending

Via PostNL, kond de dag selecteren wanneer ik thuis was

Klantenservice

Zie mijn eerdere stukje de camera in overleg gekocht. Na wat foto's te hebben gemaakt ben ik zeer tevreden.

Algemeen

Website niet up to date. Producten op voorraad niet daadwerkelijk niet op voorraad zijn. Ik ben niet de eerste klant die dit meemaakt. Waardeloos.

Verzending

Het product zou op voorraad zijn. Echter niet het geval. Ipv 1-2 werkdagen is het nu maar de vraag wanneer het bij hun binnen is, hopelijk over een week? Erg slecht. Ik had ergens anders besteld als ik wist dat ik zo lang moest wachten!

Klantenservice

Snelle reactie op mail. Wel jammer dat ze niet persoonlijk een mail konden sturen om te vertellen dat het product niet leverbaar was binnen het gestelde termijn. Ze boden wel een alternatief, echter niet een gelijkwaardig alternatief met dezelfde opties van het bestelde product.

Algemeen

De website ziet er verouderd en druk uit. Dit is een beetje jammer, want ze bieden veel producten met zeer concurrerende prijzen.

Verzending

De levering via PostNL was op tijd en zonder enig probleem. Niets op aan te merken

Algemeen

Makkelijk besteld via Bol.com. Goed op de hoogte gehouden d.m.v e-mail. Echter levering te laat.
Hoya Pro1 Digital UV Filter 67mm (0) en inderdaad type (0) ontvangen en niet zoals meestal type(c)

Verzending

Dinsdag besteld, vrijdag pas ontvangen terwijl filter voorradig was.
Bestelde artikel in goede conditie ontvangen.

Klantenservice:

vermeid deze zaak: ze beloven van alles over levertijden en als het puntje bij paaltje komt dan blijkt het aan hun leverancier te liggen...
Een artikel zou op voorraad zijn volgens de webzite -- besteld, betaald en direct gebeld of de levertijd van 2-3(?) dagen gehaald kon worden. Er werd aan alle kanten verzekerd dat het op tijd geleverd kon worden (= kado) vandaag maar weer eens gebeld en krijg nu een verhaal dat het niet geleverd is omdat de leverancier het niet op voorraad heeft...

sorry hoor maar tegenwoordig is het op voorraad hebben volgend de website imho direct of op zijn laatst morgen uitleveren. bij deze zaak is het op voorraad hebben een vaag teken of de leverancier het mischien op voorraad heeft.

Algemeen

Ook al is de site niet geweldig, ik kon er uiteindelijk prima ook 2 filters bij mijn lens bestellen. Betalingsmethodes waren in orde en voor mij het allerbeste, verzending naar Duitsland was ook mogelijk.

Verzending

Zoals al genoemd, verzend ook naar het buitenland. Initieel wat problemen omdat ik niet thuis was, waardoor het product werd teruggestuurd. Door goede support op zaterdag (!) had ik het product echter na de nieuwe zending na slechts 2 dagen in huis.
Verpakking was verder ook prima in orde.

Algemeen

De website is overzichtelijk al vind ik de stijl niet zo mooi. Maar de navigatie is duidelijk en de filtering werkt goed.

Verzending

Omdat het artikel wat ik heb besteld wel op voorraad was verwachtte ik de dag erna dat ik een mail zou krijgen dat het verzonden zou worden.
Halverwege die dag begon ik nerveus te worden en mailde toen naar neboweb om te vragen of ik nog steeds het product binnen 2 werkdagen kon verwachten.
Een uur of iets meer later kreeg ik een mail terug dat het pakket al klaar was en dat ze problemen hadden met de TNT website, maar wel verwachten dat deze vandaag nog de deur uit zou gaan.
Eind van de middag kreeg ik een telefoon van de verkoper dat mijn opgegeven postcode niet klopte. Ik heb de juiste postcode doorgegeven en het pakket werd de volgende dag bezorgd.
Ik vond de service perfect vanwege het feit dat ik werd opgebeld.

Algemeen

Site is duidelijk genoeg, ik moet toegeven dat ik niet meer heb gedaan dan via pricewatch een link gevolgd en meteen een bestelling geplaatst.

Afhandeling van de bestelling erg vlot en duidelijk.

Geen ervaring met aftersales.

Verzending

Prima verpakt, snelle levering. Eigenlijk zoals ik tegenwoordig verwacht van elke shop. Bestel je vroeg op de dag, dan is het morgen gewoon binnen. En dat is ook netjes gebeurd

10:31: Bestelling geplaatst (betaald met iDeal)
11:21: Mail met directe link naar de track/trace, pakket had even later de status 'voorgemeld'.

De volgende dag 's ochtends binnen.

Algemeen

Beetje oubollig uitziende website maar wel overzichtelijk. Je krijgt meteen een bevestigingsmail en ook een mail als je bestelling verzonden wordt. goed dus.

Verzending

Verzending werd de volgende dag aangeboden en was goed verpakt. Echter, en dat is toch een groot minpunt: Hij werd bij mijn buurman afgeleverd. Dacht even dat ik zelf een onjuist huisnummer had ingevoerd maar bij controle bleek dit niet het geval. Kennelijk hebben ze dit onderdeel van het bestel/verzendproces niet geautomatiseerd.
Opzich had ik een voldoende gegeven want een foutje kan gebeuren maar omdat men het kennelijk niet nodig achtte om op mijn mailtje (waarin ik hun op deze omisse wees) te reageren toch een slecht. Hou er nu een onbevredigend gevoel aan over.

Algemeen

Ze zijn zeer deskundig en proberen je op alle mogelijke manieren te helpen. Ze zijn niet moeilijk als je een lens wilt proberen of alleen voor informatie komt. Ze geven direct advies over filters en zonnekappen. Het personeel is aardig en zijn zelf gepassioneerd van fotografie wat in mijn ogen een groot pluspunt is.

Verzending

Ik heb de lens zelf in de winkel opgehaald. Dus geen ervaring met verzending.

Klantenservice

Het was mogelijk om een service contact af te sluiten bij de lens. Dit zodat ze deze onderhouden en schoonmaken voor je.

Als ik een filter had bijgekocht hadden ze deze stofvrij geplaatst voor mij zodat ik er zelf niet mee had hoeven spelen. Een erg goede service in zijn totaliteit. De verkoper herkende mij zelfs nog van 6 maanden geleden toen ik de camera heb gekocht.

Scorekaart voor NEBOweb.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg