NEBO Den Haag

276 producten en 375 uitvoeringen
De NEBO Foto & Elektronica is in combinatie met 6 vestigingen in de regio Den Haag en Nootdorp de formule voor de klant die via internet wil shoppen.

Wij zijn al sinds 1923 aktief en op het gebied van foto en video en trendsetter in deze fotowereld.

U kunt bij ons terecht voor al uw fotowerk, goedkoper dan supermarkten en drogisterijen. Verder staan al onze winkels boordevol met de nieuwste snufjes op het gebied van digitaal foto en video.

Deze artikelen worden door zeer grote volumes in te kopen, tegen zeer lage prijzen aangeboden. Onze prijzen op de website zijn gelijk aan onze winkelprijzen.

De kracht ten opzichte van andere internetaanbieders is dat wij met winkels u persoonlijk te woord kunnen staan maar tegen scherpe prijzen artikelen kunnen leveren.

Ons deskundig verkoopteam legt u graag de mogelijkheden van al deze produkten aan u uit.

Bel of mail ons verkoopteam voor reserveringen of vragen. Ons verkoopteam is bereikbaar via 070-3040777 of verkoop@neboweb.nl

Scorekaart voor NEBO Den Haag

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 375 producten, 293 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,8 (1,2% onder gemiddeld)
Prijsindex België 99,8 (0,2% onder gemiddeld)