Wlan-Shop.nl

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

"De webshops van Wlan Shop B.V. zijn vanaf heden offline, als u nog wacht op levering van een bestelling, afhandeling van een reparatie of terugbetaling van een geannuleerde bestelling zullen wij contact met u opnemen."

Beste bezoeker,

Wlan-Shop.nl heeft nog geen beschrijving toegevoegd.
Voor meer informatie over deze shop verwijzen wij u door naar de beoordelingen van klanten van Wlan-Shop.nl

Bent u eigenaar of verantwoordelijk voor Wlan-Shop.nl en wilt u graag informatie over uw shop tonen, neem dan contact op met pricewatch@tweakers.net.

Scorekaart voor Wlan-Shop.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True