DirectSale

15.769 producten en 18.837 uitvoeringen

Gebruikers over webshop DirectSale

Review toevoegen

Algemeen

Klantvriendelijk en super servicegericht! Ze doen wat ze beloven.
Ik bestel alleen nog bij Directsale.

Verzending

Prima service! Ze doen wat ze beloven en dat vind ik als klant heel belangrijk.

Klantenservice

Mijn ervaring tot nu toe is dat ze heel servicegericht zijn. Je wordt vriendelijk en geduldig te woord gestaan. Ze hebben tenminste verstand van de spullen die ze verkopen. Niet zo’n onnozele klantenservice muts zoals vaak bij de grotere spelers.

Algemeen

ik heb hier besteld omdat ik hoorde dat zij een spaar programma hebben waarmee je bij elke aankoop punten spaart en uiteindelijk iets gratis kan krijgen. Nu bestel ik hier altijd en hoop uiteindelijk gratis een macbook te krijgen. Ook was ik laats van plan om een tv te kopen zo'n OLED en toen ik hun belde voor meer info kreeg ook zelfs een kortings code super sympathiek.

Verzending

verzending is wat je er van verwacht niks minder of meer het product komt op de datum dat zij het hebben aangegeven.

Klantenservice

Zoals ik eerder aangaf voelde de klantenservice heel openlijk ik werd geholpen met sympathie niet zo massaal zoals bij coolblue of bol.com dat je de hele tijd in de wacht word gezet. Ook het grappige was dat ik de directeur aan de lijn kreeg en hij mij de kortings code van de tv appte wat ik heel geestig vond.

Algemeen

Ontzettend ontevreden over de service van Directsale. Op een dinsdag iets besteld, voor 21:00 zou op de volgende dag binnen moeten zijn. In eerste instantie een Track&Trace van DHL, hiermee was toch iets fout gegaan en uiteindelijk werd het PostNL (na de vraag waar mijn pakket bleef op donderdag) kreeg ik dan uiteindelijk de code van PostNL. Na 1 week heb ik gevraagd of de bestelling geannuleerd kon worden want er ging van alles mis. Met de vraag of ik mijn geld terug kan krijgen wordt me verteld dat dit binnenkort op mijn rekening staat, waarbij ik nu nog steeds wacht op een reactie. Ik ben door de klantenservice altijd wel netjes te woord gestaan, dat is een pluspunt. Overall ben ik niet tevreden over de service, maar aan de hand van de reacties te zien ben ik een van de weinigen. Jammer!

Vervelend om te horen dat uw bestelling niet is verlopen zoals gewenst. Uiteraard bieden we daarvoor graag onze excuses aan. Zou u het bestelnummer aan ons kunnen sturen? Dan gaan we het gelijk uitzoeken. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Algemeen

Ik heb laatst een nieuwe Apple Tv besteld, dat heb ik hier gedaan omdat de prijs het beste was. Na een klein probleempje met een verkeerd adres heb ik contact opgenomen met een van de werknemers van DirectSale, hij hielp erg goed en kon zo het probleem makkelijk oplossen. Het product is snel ontvangen en was helemaal perfect!

Algemeen

Ik heb woensdag een artikel besteld op de webshop waar er duidelijk stond "nu besteld, vrijdag bezorgd". Het is nu vrijdag en de status van de bestelling is nog steeds "betaling aanvaard". Ik heb meermaals geprobeerd om contact op te nemen met de klantendienst. Maar ze negeren me dus gewoon en geven geen antwoord.

update: De levering duurde wat langer door bepaalde omstandigheden (feestdagen, transport pakketgrootte etc), maar uiteindelijk hebben ze mij toch nog goed kunnen verder helpen.
Reden dat ik eerst geen contact kon opnemen was blijkbaar door feestdag en ophoping van berichten.

Klantenservice

Ik kreeg geen directe hulp de volgende dag, maar dit kwam blijkbaar door de feestdagen. Na de rand hebben ze mij toch nog goed kunnen helpen.

Dit is nauurlijk vervelend om te horen, maar om eerlijk te zijn herkennen wij ons niet in het niet bereikbaar zijn. Onze klantenzervice is vandaag zowel per mail als telefoon gewoon bereikbaar. Gisteren waren wij gesloten i.v.m. Hemelvaartsdag. Als u uw bestellingsnummer aan ons wilt doorgeven, dan kijken we uiteraard graag na of deze inderdaad nog niet verzonden is en wat eventueel daar de reden van is.

Levering binnen 24 uur.
Product degelijk verpakt en in goede conditie.
Track and Trace binnen 45 min na bestelling ontavangen.

Algemeen

De levering liep wat anders en was iets later, maar dit werd goed gecommuniceerd en de extra service die vervolgens gegeven werd, was meer dan top.

Verzending

De levering liep net wat anders dan gepland, maar ik werd gelijk op de hoogte gebracht. En de service was meer dan top en veel meer dan nodig/je mag verwachten.

Algemeen

Een Oled tv besteld. Levering en afspraak helemaal nagekomen. Aftersales perfect!
Kortom: een dikke 10! Raadt deze zaak iedereen aan. Zelden zo’n persoonlijke goed klantcontact gehad, bent geen nummer zoals wel bij veel zaken.
Ga zo door mannen!

Algemeen

Er stond duidelijk, dat er 3 stuks op voorraad was en als ik nu bestel dat het zaterdag bezorgd gaat worden. Als ik naar de status kijk na een dag staat er nog steeds betaling aanvaard en verder niks. Dus kortom ze hebben mijn mujjo hoesje niet verzonden. Hoop dat ik nog iets over hoor.

UPDATE: Direct geholpen, kreeg eerlijk te horen dat et door fusie in de magazijn meeste bestellingen een vertraging hebben gelopen. Daarnaast kreeg ik ook 10 euro shop te goed voor de volgende keer. Dat vind ik wel aardig.

Verzending

Als het goed is, is mijn order verzonden nu. Ik krijg maandag de track&trace. Iets later dan verwacht, maar toch verzonden dus.

Klantenservice

Zeer snel antwoord gekregen op mijn vragen. Was eerlijk gezegd ongerust geraakt door andere reviews, maar toch super snel geholpen.

Heel erg bedankt voor de update en fijn dat we het opgelost hebben

Algemeen

Een product gekocht, maar het wordt niet afgeleverd. Ik heb contact gezocht via e-mail en telefoon, geen antwoord.

Klantenservice

Excuses voor de vertraging. Inmiddels heeft mijn collega uw mail vanochtend in behandeling genomen en we gaan u een passende oplossing bieden. Onze klantenservice is uiteraard per telefoon bereikbaar.

Algemeen

Op 9 maart een apple tv besteld omdat ze wel erg goede prijzen hebben (vooral mbt apple producten). Na een aantal dagen niets gehoord te hebben kreeg ik een mailtje dat de bestelling vertraging heeft opgelopen en dat deze waarschijnlijk binnen 2 werkdagen verzonden zou worden. Het is nu 15 maart en na nogmaals hetzelfde mailtje heb ik nog steeds niets ontvangen. Daarom de bestelling maar geannuleerd.

Verzending

Zoals hierboven vermeld heb ik de bestelling na een week nog steeds niet ontvangen.

Uiteraard bieden wij graag onze excuses aan voor deze vertraging. Zoals eerder gecommuniceerd is de vertraging veroorzaakt door een fusie van één van de Nederlandse magazijnen waar vanuit Apple haar producten levert. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en hebben u eerder een tegoedbon van 25 euro gestuurd, om de schade hopelijk een klein beetje goed te kunnen maken.

Algemeen

Site is overzichtelijk. Goede indicatie van voorraad en verwachte leverdatum. Veel opties tot betalen van ideal tot paypal tot zelfs bitcoin.

Verzending

Magazijn zat in een verhuizing. Hierdoor vertraging. Vervolgens kwam bericht dat het verstuurd was ook niet binnen.

Klantenservice

Op gegeven moment contact opgenomen omdat er nog niet verstuurd was en hier werd goed op gereageerd en daarna ook goed op de hoogte gehouden van de status. Ook uitgelegd waarom de bestelling vertraagd was.

Enige wat ze wel mogen toevoegen is optie tot chatten.

Algemeen

Ik had de LG OLED55C7 gekocht voor ¤1480,-. Was veruit de goedkoopste aanbieder en in Nederland gevestigd. Veel mensen die het op Tweakers hadden gezien waren mij al voorgegaan en ik las prima reviews dus vandaar dat ik het aandurfde. Zeer tevreden mee!

Verzending

Het duurde een paar weken voordat de televisie weer op voorraad was vanuit LG, maar de zending werd met speciaal eigen transport gedaan. Werd half uur van tevoren netjes gebeld dat ze eraan kwamen.

Klantenservice

Ben netjes op de hoogte gehouden door DirectSale. Reactie kwam ook altijd vrij snel dus dat was erg fijn.

Algemeen

De bestelling ging prima. Het pluspunt zat hem erin dat ik na het plaatsen van de bestelling via de telefoon gelukkig het product heb kunnen wijzigen. Dit omdat ik uiteindelijk toch liever de DJI mavic wilde.

Verzending

Was goed en stevig verpakt. Track en trace kwam wat laat op de avond, maar verder helemaal top!

Klantenservice

Vriendelijk en kon zonder problemen telefonisch de order wijzigen

Algemeen

Deze week een AKAI MPK Mini MK2 USB MIDI keyboard controller besteld op DirectSale. Had nog wat vragen en werd vriendelijk geholpen door de klantenservice. Pakketje was er super snel. Verder ook goede shopervaring, duidelijke website.

Verzending

Pakket was goed verpakt. Had een track and trace code om mijn pakket te volgen. En de levertijd was snel!

Klantenservice

Zoals eerder toegelicht erg fijne ervaring met de klantenservice.

Algemeen

Heb de bestelling geplaatst en van te voren 3 keer telefonisch contact gehad. Ja meneer u heeft het morgen in huis als u nu besteld, ok prima. In de avond tegen 12 uur aan nog steeds geen mail van dat iets onderweg is.

Verzending

Zoals hierboven al gezegt, ik kreeg op de zelfde avond tegen 12 uur aan geen mail met een bericht dat iets onderweg is. Ben dus teleurgesteld, was me eerste aankoop en nu dus ook meteen me laatste.

Klantenservice

Meneer klonk duidelijk aan de telefoon maar komt afspraak niet na en maakte loze belofte.

Algemeen

Op zoek naar een tv wandbeugel (origineel LG, OTW420B). Direct sale had de scherpste prijs en direct leverbaar. Mij een onbekend bedrijf maar wel een Nederlandse webshop (geen Hong Kong o.i.d.) kantoorhoudend in de regio hier dus waarom niet...

Geen spijt van gehad. Eenvoudig bestelproces en per e-mail keurig geïnformeerd over de voortgang van het bestelproces. Binnen nog geen kwartier na bestellen al de verzendbevestiging met track & trace code/link.

Verzending

Op een avond besteld na 22:00; de bestelling zou (in dit geval / bij dit product) dan niet de volgende dag maar dag daarna geleverd worden. Tot mijn positieve verbazing kreeg ik na het bestellen binnen een kwartier al een verzendbevestiging en de volgende ochtend stond de DHL koerier met het product voor de deur. Klasse!

Algemeen

Eind vorig jaar een beamer gekocht bij DirectSale, wat ook gelijk mijn eerste bestelling was bij deze webwinkel. De prijs van het product was de overhalende factor en aangezien er nog niet veel reviews zijn was ik skeptisch.

Na een week reageerde de afstandsbediening niet meer. Hieronder de afhandeling daarvan uitgelicht.

Verzending

De iinitiële verzending was uitstekend, de beamer was goed verpakt en de levering vlot.
Zoals hierboven te lezen kreeg ik echter te maken met een defect. Hierop contact gezocht met DirectSale en ik kreeg de volgende dag een verzendlabel toegestuurd en het verzoek om het gehele produkt te retourneren. Beamer ging retour en ze hadden toevallig nog 1 liggen op kantoor liggen welke mijn kant op werd gestuurd.

Klantenservice

Ik heb zowel telefonisch als via e-mail contact gehad met DirectSale. Dit is in beide gevallen professioneel verlopen.

Algemeen

Voor de kerst een tweetal artikelen besteld naar aanleiding van een aanvraag die ik gestuurd had naar meerdere bedrijven. Ik kreeg zowaar op eerste kerstdag een reactie van DirectSale. Dit is ongekend. Super communicatie, zeer goede reactie tijd en ik voelde me zelfs schuldig want ik had het idee dat de persoon waar ik contact mee had vanuit zijn vrije tijd alles aan het regelen was. Zelfs de prijs was prima om over te onderhandelen en zelfs daar waren ze heel netjes in. Puik werk van ze. Top bedrijf voor mij. 2018 kom ik zeker nog hier en daar vieren vanaf hun site.

Verzending

De verzending was voor 1 van de 2 artikelen misschien niet zo praktisch. Hier zat geen andere doos omheen zodat je exact kon zien wat er besteld was en rond de kerst zou je dat toch wat anders afschermen. Mijn vermoeden is dat door 3de partijen gebeurd. Het andere artikel was helaas door kerst drukte eigenlijk niet meer leverbaar, maar hier steekt dit bedrijf toch echt ver boven andere bedrijven uit. Dezelfde medewerker die tijdens de kerst reageerde heeft via een partner bedrijf alsnog het bestelde artikel rechtstreeks laten komen de dag erop. Ongelooflijk professioneel en klasse van ze.

Klantenservice

Als je het nog niet gelezen hebt uit de bovenstaande oordelen dan hierbij nogmaals de vermelding dat deze service ongekend is voor een webshop. De snelheid waarop men reageerd is super en de professionaliteit spat eraf. Bedankt heren, voor de goede service.

Algemeen

Vorige week heb ik voor het eerst bij deze winkel een bestelling gedaan. Een flink beeldscherm die prima is aangekomen. Via e-mail netjes op de hoogte gehouden en ook erg prettig vind ik dat de factuur ook per mail wordt verzonden. Na een vraag ben ik nog snel en netjes woord gestaan en de levering is sneller dan verwacht aangekomen. Ik kan hem op basis van deze bestelling de winkel ieder geval aanraden.

Verzending

DHL had de doos heel erg beschadigt, echt open tot op het piepschuim. De inhoud was netjes verpakt en onbeschadigd en natuurlijk kan de verkoper hier weinig aan doen. Aan het label te zien kwam de order uit Frankrijk.

Klantenservice

Ze hebben mij erg vriendelijk te woord gestaan en ik heb ook niks te klagen. Een prima winkel waar ik zeker vaker kom kijken (zakelijk en privé).

Scorekaart voor DirectSale

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie