DirectSale

28.060 producten en 31.563 uitvoeringen

Gebruikers over webshop DirectSale

Review toevoegen

Algemeen

Ik had een SSD besteld maar ze hebben een totaal ander product opgestuurd. Het bedrijf reageert niet.

Klantenservice

Ik heb 2x gemaild dat ze het verkeerde product hebben geleverd. Na 10 dagen gewoon geen reactie.

luk3 Karma 1,57K

Algemeen

Ik was op zoek naar een monitor arm voor een 38" Widescreen. Het is een Newstar (NM-D775WHITEPLUS) arm geworden welke bij DirectSale een stuk voordeliger was dan bij de concurrent. Registratie van nieuwe account was even zoeken, verder prima web pagina.

Verzending

's Nachts besteld, 10 uur later bezorgd. top!

Verzending: Score: 4

Algemeen

Het bestellen ging prima. snel geleverd maar daarna begon de ellende.
Gelukkig via achteraf betalen (Klarna) besteld zodat ik de betaling on hold kon zetten. De TV arriveerde defect. Meteen op de dag van ontvangst, dus binnen 48 uur, gemeld. na een foto en een video gestuurd te hebben van een niet werkend toestel duurde het nog 2 weken alvorens er een verzendlabel gestuurd werd om het toestel terug te sturen. moest er wel 2 keer om vragen. op 4 juli verstuurd daarna niets meer gehoord. na 2 weken gemaild om te vragen wat nu het plan is. kreeg een antwoord dat de tv gerepareerd zou worden en waarschijnlijk dezelfde week nog gestuurd zou worden. was niet echt blij met het antwoord maar goed. nu dus weer 2 weken verder en nog niets gehoord.
oorverdovend stil. wel jammer, leek een goed bedrijf, goede website maar waardeloze tot geen klantenservice.

Verzending

werd redelijk snel, gelet op de corona crisis, geleverd.

Klantenservice

Ik heb alleen contact gezocht via email.Heb nooit zin om heel lang te moeten gaan bellen. en met email geef je ze toch iets meer de tijd en gelegenheid om goed te reageren. maar dit was vergeefs. Ze zijn reactief, niet proactief. reageren wel maar lossen niets op. Krijg sterk het gevoel dat ze helemaal niets om klanten geven. Zijn zeer slordig. sturen de email van de leverancier met de terugstuurlabel 1 op 1 door. compleet met de geschiedenis. Is dan wel meteen duidelijk dat ze heel veel fouten maken. verkeerde ingevulde formulieren sturen waardoor de leverancier weer contact op moet nemen om het juiste te ontvangen. Ze zouden een voorbeeld aan Media Markt moeten nemen. die lossen dit soort zaken snel en correct op.

Algemeen

We hebben een product besteld en krijgen iets heel anders geleverd. Ze weigeren om het juiste product af te sturen, want opeens niet realistisch en zeker niet op voorraad. Als we wisten dat dit bedrijf de afspraken niet na zou komen hadden we het product elders in dezelfde aanbieding gekocht. Bedrijf ruilt het ook niet om voor het juiste product, zoals op de site beschreven staat.

Klantenservice

Degene aan de telefoon vond het nodig om tijdens mij gesprek uit het niets een gesprek met een collega te beginnen. Toen ik hem daarop aansprak zei hij ja maar ik moest even mijn collega helpen. Dus ga je terwijl ik aan het praten ben andere dingen doen. Onbeschoftheid ten top. Bieden wat aan, versturen wat anders en gaan discussie aan dat het toch nergens geleverd wordt voor de prijs die zij aanboden, want dat is niet realistisch. Dit bedrijf is niet realistisch!

Algemeen

Directsales heeft soms scherpe prijzen maar hun service/aftersales is bijzonder slecht. Men wil graag verkopen maar verwacht ook niet meer dan dat.

Klantenservice

Anderhalf jaar geleden een Logitech Keyboard besteld. Helaas ging deze binnen anderhalf jaar stuk. Per email een Garantie verzoek ingediend. Hierop kwam geen enkele reactie. Na 3 weken maar eens gebeld. Binnen 2 minuten kreeg ik een wachttekst dat het telefonisch erg druk was en later moest proberen. Heel erg klant vriendelijk. Dit een aantal keren op de dag geprobeerd met hetzelfde resultaat. Vervolgens nog maar eens email gestuurd. Na een week kreeg ik reactie dat RMA alleen via we website kon worden aangemeld. Dit heb ik toen maar gedaan. Na een week geen bericht te hebben ontvangen heb ik maar weer een email gestuurd met de vraag of mijn RMA via de website was binnengekomen. Een week later kreeg ik reactie dat het verzoek inderdaad was binnengekomen. Daarna werd het weer stil. We zijn nu inmiddels weer 3 weken verder en tot op heden niets gehoord. Deze manier van dienst verlening is echt beschamend. Helaas blijkt dat wanneer je even rond "googled" ik niet de enige ben met deze ervaring.Ik ben benieuwd of ik ooit nog reactie ga krijgen.

Algemeen

Zocht nieuwe televisie, snel mooie en goed geprijsde Philips 65 inch gevonden.
Werd gezegd volgende dag in huis.

Verzending

Keurige bezorging zoals beloofd. Installeren was een makkie. Prima !

Algemeen

Op 2/7 een apple magic mouse 2 besteld en betaald via Klarna achteraf betalen. Netjes volgende dag in huis zoals beloofd.

Verzending

Op de site stond tijdens het bestellen voor 17:00 besteld morgen in huis, moesten we nog maar even zien, paar keer elders besteld waar deze belofte ook werd gemaakt maar niet nageleefd. Maar inderdaad, kreeg het product netjes de volgende dag in huis.

Verzending: Score: 3

Algemeen

ref.4CZXVXEIQ. Defect product (e-scooter VMAX R50 CARBON) gekregen en drie weken later mailen ze dit: aanmelding doorgestuurd naar het servicecentrum.
- Bijna elke dag met servicecentrum gesproken en nog steeds wordt, je aanmelding doorgestuurd naar het SC.
- Waardeloos niet aan te raden. Vermijd dit webwinkel.
- NOOIT MEER. AVOID THIS COMPANY

Verzending

Ongeveer drie levering dagen.

Nemen niet op.
Reageren niet op emailen.
Je aanmelding Wordt overal doorgestuurd zonder enige verandering in je situatie.

Algemeen

Via Instagram kwam ik een mooie actie tegen. Voor de zekerheid nam ik even contact op met se shop om te kijken of de actie nog gelde. Dus direct besteld mooie deal!!

Zoals verwacht

Klantenservice

Keurig te woord gestaan en direct geholpen

Algemeen

Na dat het product is geleverd blijkt het product beschadigd te zijn. Oke kan gebeuren overkomt de beste. Gelijk contact opgenomen met de klantenservice deze gaven aan dat ik een formulier in moet vullen op de website. 20 mei ingevuld. Reactie blijft uit. Zelf weer contact opgenomen op 26 mei "Uw garantieaanvraag is aangevraagd.
Wanneer wij geïnformeerd worden, dan zullen wij u informeren"

Pardon garantie aanvraag!? Het betreft hier een beschadigde tv die geleverd is.
Uit eindelijk na lang wachten en wat telefoon gesprekken verder krijg ik op 11 juni een label om de tv terug te sturen. Tv verzonden daarna gechecked wanneer deze is afgeleverd. Want ja om iets gedaan te krijgen moet je bij deze partij overal achter aan! Op 30 Juni Nogmaals gemailed ( bellen is verloren zaak loze beloftes en na 2:30minuut wordt je er uit geflikkerd omdat ze te druk zijn ) "We zijn er mee bezig! Als we meer informatie over het defecte product hebben, houden we u op de hoogte."

Nog helemaal niks verder. afwachtend op een nieuwe tv. Het verhaal moet blijkbaar bij elke mail opnieuw vermeld worden.
Bespaar je zelf de moeite als er iets fout gaat ben je zo 1,5 maand verder en nog steeds geen tv maar wel betaald.

Verzending

Levering slecht beschadigd, achteraf het pakket niet moeten aannemen. Maar de bezorger was al gevlogen voordat ik er erg in had.

Klantenservice

Klantenservice: afdeling van een bedrijf dat problemen van klanten moet oplossen niet moet veroorzaken

Algemeen

ik had per ongeluk 2 keer de zelfde bestelling gedaan, dus heb ik direct contact opgenomen met de webshop om er 1 te annuleren.
binnen 10 minuten kreeg ik een mail terug dat mijn geld werd terug gestort en de bestelling werd geannuleerd. mijn juiste bestelling is vandaag goed aangekomen.

optijd

Klantenservice

direct werd mijn aanvraag voltooid

Algemeen

De zoekfunctie op de site was erg makkelijk en de site zelf is ook gewoon overzichtelijk. Het betalen was ook heel simpel en met in3 kon ik ook met momenteel een beperkt budget, toch het artikel kopen wat ik graag wilde.

Verzending

Het product was erg goed verpakt en de levering was gewoon zoals aangegeven. Niks over te klagen dus!

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Iets meer dan 2 jaar geleden een logitech craft gekocht bij Direstsale.
Producten die ze op "eigen voorraad' hebben, worden in het algemeen snel verstuurd.
Echter zoals eerdere reviews zeggen, een dropshipment toko, niks meer dan dat.

Ik wilde toch nog een review schrijven, puur vanwege hun zeer slechte helpdesk.

Klantenservice

Logitech Craft Toetsenbord gekocht op 22 mei 2018 en eind mei, begin juni van dit jaar begon de toetsenbord mankementen te vertonen. Zo ging de batterij binnen een dag op, waardoor je elke dag de toetsenbord moest opladen.

Ik heb dit vervolgens op 3 juni gemeld aan DirectSale via hun web formulier.
4 dagen later kreeg onderstaande email terug van Direstsale:

"Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je product defect is. We gaan dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Mijn collega's gaan aan de slag met je melding en laten het weten als zij meer informatie voor je hebben. Het totale proces kan gemiddeld 2 tot 4 weken duren."

Dus een RMA proces van 2 tot 4 weken!
Op mijn e-mails van de afgelopen weken voor een status update werd niet gereageerd.

Vandaag heb ik ze telefonisch gebeld en kreeg ik doodleuk te horen, ja meneer uw toetsenbord is buiten garantie van 2 jaar kapot gegaan en we kunnen niks meer voor u doen.

Zonder verdere toelichting, heel kortaf en bot gaven ze aan dat ik bij logitech moet zijn als ik denk dat ik (eventueel gedeeltelijk) aanspraak kan maken op garatie of coulance.

Ondertussen bieden ze voor alle nieuwe producten 3 jaar garantie, maar omdat mijn bestelling voor 2019 was, is het niet voor mij niet van toepassing.

Ik heb in de afgelopen jaren met heel wat bedrijven contact gehad, maar zo een onbeschofte helpdesk heb ik nog nooit meegemaakt.

Algemeen

Zogenaamd alles op voorraad maar eigenlijk niets anders dan een dropshipper. Volgende dag levering is een loze belofte...

Verzending

Bestelling van twee producten die zogenaamd ruim op voorraad zijn over twee bestellingen verdeeld waarvan een pas na 4 dagen verstuurd. Geen levering in het weekend door DPD. Bestelling werd vervolgens bij een pickup point op een half uur lopen bezorgd ipv thuis. Wij waren er zogenaamd niet.

Klantenservice

Duidelijk onervaren.Er wordt bewust gelogen om tijd te winnen. Beloftes over leveringen die niet plaatsvinden waardoor je onnodig thuis zit te wachten.

Algemeen

Zeer content over de ervaring die ik heb gehad met DirectSale. Via PW waren zij de goedkoopste. Kende het bedrijf niet.

Volgende dag in huis.

Klantenservice

Ik zag opeens dat ik een zwarte kreeg in de factuur. Had wit moeten zijn. Kleur moest gewijzigd worden van wit naar zwart, bleek mijn fout te zijn. Klantenservice gebeld en was binnen uur duidelijkheid over.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Prima webshop, site ziet er basic maar overzichtelijk uit. Laptop besteld voor een goede prijs inclusief 3 jaar garantie.

Verzending

Een dag later ontvangen dan aangegeven maar is normaal in deze periode. Product was goed verpakt.

TyKH Karma 3,93K

Algemeen

Was een van weinige shops die de monitor voor een schappelijke prijs had. Website ziet er ook keurig uit.

Verzending

Product werd tijdig verstuurd zelf in deze corona tijden.

Algemeen

Voet voor LG oled tv besteld. Prijs was goed, wel even getwijfeld na het lezen van de recensies. Dinsdagavond besteld en woensdagavond al bezorg door red je pakketje (ja dat bestaat echt}

Binnen 24 uur bezorgd

Algemeen

Ik heb een verkeerd product besteld, wat ik later wilde annuleren. Al meerdere werkdagen geen bevestiging van annulering, ook is het product niet bezorgd.

Verzending

Niet aangekomen, al meerdere dagen na verwachte levertijd. Wel betaald en blijkbaar niet geannuleerd.

Klantenservice

De klantenservice heb ik op meerdere dagen gebeld en op meerdere tijdstippen. Soms wordt je willekeurig opgehangen en als je er doorheen komt hangen ze zelf op zonder iets te zeggen.

Algemeen

Recent heb ik via Directsale een LG OLED 55CX gekocht. In verband met de corona was de levertijd nog niet exact bekend maar ik ben zeer netjes op de hoogte gehouden. Zodra hij leverbaar was is de lecering direct in gang gezet en binnen een dag had ik m in huis.

Helaas was de tv niet helemaal in orde. De omlijsting zat een knik in. Direct contact gezocht en de klacht is meteen in behandeling genomen. Er was niet direct een vervangend exemplaar leverbaar maar kon deze gebruiken zo lang. Na de nieuwe levering vanuit LG heb ik bericht gekregen en is de tv daarna binnen 2 dagen omgeruild. Zeer tevreden met deze service!

Verzending

De levering is verricht door Amazing Company (Amacom). Werd netjes op de hoogte gebracht wanneer ze langs zouden komen. Aan de deur was de bezorger erg vriendelijk.

Klantenservice

Zoals in de algemene beoordeling omschreven was het oorspronkelijke product beschadigd maar is dit netjes en snel opgepakt.

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor DirectSale

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie