DirectSale

15.121 producten en 18.342 uitvoeringen

Gebruikers over webshop DirectSale

Review toevoegen

Levering binnen 24 uur.
Product degelijk verpakt en in goede conditie.
Track and Trace binnen 45 min na bestelling ontavangen.

Algemeen

De levering liep wat anders en was iets later, maar dit werd goed gecommuniceerd en de extra service die vervolgens gegeven werd, was meer dan top.

Verzending

De levering liep net wat anders dan gepland, maar ik werd gelijk op de hoogte gebracht. En de service was meer dan top en veel meer dan nodig/je mag verwachten.

Algemeen

Een Oled tv besteld. Levering en afspraak helemaal nagekomen. Aftersales perfect!
Kortom: een dikke 10! Raadt deze zaak iedereen aan. Zelden zo’n persoonlijke goed klantcontact gehad, bent geen nummer zoals wel bij veel zaken.
Ga zo door mannen!

Algemeen

Er stond duidelijk, dat er 3 stuks op voorraad was en als ik nu bestel dat het zaterdag bezorgd gaat worden. Als ik naar de status kijk na een dag staat er nog steeds betaling aanvaard en verder niks. Dus kortom ze hebben mijn mujjo hoesje niet verzonden. Hoop dat ik nog iets over hoor.

UPDATE: Direct geholpen, kreeg eerlijk te horen dat et door fusie in de magazijn meeste bestellingen een vertraging hebben gelopen. Daarnaast kreeg ik ook 10 euro shop te goed voor de volgende keer. Dat vind ik wel aardig.

Verzending

Als het goed is, is mijn order verzonden nu. Ik krijg maandag de track&trace. Iets later dan verwacht, maar toch verzonden dus.

Klantenservice

Zeer snel antwoord gekregen op mijn vragen. Was eerlijk gezegd ongerust geraakt door andere reviews, maar toch super snel geholpen.

Heel erg bedankt voor de update en fijn dat we het opgelost hebben

Algemeen

Een product gekocht, maar het wordt niet afgeleverd. Ik heb contact gezocht via e-mail en telefoon, geen antwoord.

Klantenservice

Excuses voor de vertraging. Inmiddels heeft mijn collega uw mail vanochtend in behandeling genomen en we gaan u een passende oplossing bieden. Onze klantenservice is uiteraard per telefoon bereikbaar.

Algemeen

Op 9 maart een apple tv besteld omdat ze wel erg goede prijzen hebben (vooral mbt apple producten). Na een aantal dagen niets gehoord te hebben kreeg ik een mailtje dat de bestelling vertraging heeft opgelopen en dat deze waarschijnlijk binnen 2 werkdagen verzonden zou worden. Het is nu 15 maart en na nogmaals hetzelfde mailtje heb ik nog steeds niets ontvangen. Daarom de bestelling maar geannuleerd.

Verzending

Zoals hierboven vermeld heb ik de bestelling na een week nog steeds niet ontvangen.

Uiteraard bieden wij graag onze excuses aan voor deze vertraging. Zoals eerder gecommuniceerd is de vertraging veroorzaakt door een fusie van één van de Nederlandse magazijnen waar vanuit Apple haar producten levert. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en hebben u eerder een tegoedbon van 25 euro gestuurd, om de schade hopelijk een klein beetje goed te kunnen maken.

Algemeen

Site is overzichtelijk. Goede indicatie van voorraad en verwachte leverdatum. Veel opties tot betalen van ideal tot paypal tot zelfs bitcoin.

Verzending

Magazijn zat in een verhuizing. Hierdoor vertraging. Vervolgens kwam bericht dat het verstuurd was ook niet binnen.

Klantenservice

Op gegeven moment contact opgenomen omdat er nog niet verstuurd was en hier werd goed op gereageerd en daarna ook goed op de hoogte gehouden van de status. Ook uitgelegd waarom de bestelling vertraagd was.

Enige wat ze wel mogen toevoegen is optie tot chatten.

Algemeen

Ik had de LG OLED55C7 gekocht voor ¤1480,-. Was veruit de goedkoopste aanbieder en in Nederland gevestigd. Veel mensen die het op Tweakers hadden gezien waren mij al voorgegaan en ik las prima reviews dus vandaar dat ik het aandurfde. Zeer tevreden mee!

Verzending

Het duurde een paar weken voordat de televisie weer op voorraad was vanuit LG, maar de zending werd met speciaal eigen transport gedaan. Werd half uur van tevoren netjes gebeld dat ze eraan kwamen.

Klantenservice

Ben netjes op de hoogte gehouden door DirectSale. Reactie kwam ook altijd vrij snel dus dat was erg fijn.

Algemeen

De bestelling ging prima. Het pluspunt zat hem erin dat ik na het plaatsen van de bestelling via de telefoon gelukkig het product heb kunnen wijzigen. Dit omdat ik uiteindelijk toch liever de DJI mavic wilde.

Verzending

Was goed en stevig verpakt. Track en trace kwam wat laat op de avond, maar verder helemaal top!

Klantenservice

Vriendelijk en kon zonder problemen telefonisch de order wijzigen

Algemeen

Deze week een AKAI MPK Mini MK2 USB MIDI keyboard controller besteld op DirectSale. Had nog wat vragen en werd vriendelijk geholpen door de klantenservice. Pakketje was er super snel. Verder ook goede shopervaring, duidelijke website.

Verzending

Pakket was goed verpakt. Had een track and trace code om mijn pakket te volgen. En de levertijd was snel!

Klantenservice

Zoals eerder toegelicht erg fijne ervaring met de klantenservice.

Algemeen

Heb de bestelling geplaatst en van te voren 3 keer telefonisch contact gehad. Ja meneer u heeft het morgen in huis als u nu besteld, ok prima. In de avond tegen 12 uur aan nog steeds geen mail van dat iets onderweg is.

Verzending

Zoals hierboven al gezegt, ik kreeg op de zelfde avond tegen 12 uur aan geen mail met een bericht dat iets onderweg is. Ben dus teleurgesteld, was me eerste aankoop en nu dus ook meteen me laatste.

Klantenservice

Meneer klonk duidelijk aan de telefoon maar komt afspraak niet na en maakte loze belofte.

Algemeen

Op zoek naar een tv wandbeugel (origineel LG, OTW420B). Direct sale had de scherpste prijs en direct leverbaar. Mij een onbekend bedrijf maar wel een Nederlandse webshop (geen Hong Kong o.i.d.) kantoorhoudend in de regio hier dus waarom niet...

Geen spijt van gehad. Eenvoudig bestelproces en per e-mail keurig geïnformeerd over de voortgang van het bestelproces. Binnen nog geen kwartier na bestellen al de verzendbevestiging met track & trace code/link.

Verzending

Op een avond besteld na 22:00; de bestelling zou (in dit geval / bij dit product) dan niet de volgende dag maar dag daarna geleverd worden. Tot mijn positieve verbazing kreeg ik na het bestellen binnen een kwartier al een verzendbevestiging en de volgende ochtend stond de DHL koerier met het product voor de deur. Klasse!

Algemeen

Eind vorig jaar een beamer gekocht bij DirectSale, wat ook gelijk mijn eerste bestelling was bij deze webwinkel. De prijs van het product was de overhalende factor en aangezien er nog niet veel reviews zijn was ik skeptisch.

Na een week reageerde de afstandsbediening niet meer. Hieronder de afhandeling daarvan uitgelicht.

Verzending

De iinitiële verzending was uitstekend, de beamer was goed verpakt en de levering vlot.
Zoals hierboven te lezen kreeg ik echter te maken met een defect. Hierop contact gezocht met DirectSale en ik kreeg de volgende dag een verzendlabel toegestuurd en het verzoek om het gehele produkt te retourneren. Beamer ging retour en ze hadden toevallig nog 1 liggen op kantoor liggen welke mijn kant op werd gestuurd.

Klantenservice

Ik heb zowel telefonisch als via e-mail contact gehad met DirectSale. Dit is in beide gevallen professioneel verlopen.

Algemeen

Voor de kerst een tweetal artikelen besteld naar aanleiding van een aanvraag die ik gestuurd had naar meerdere bedrijven. Ik kreeg zowaar op eerste kerstdag een reactie van DirectSale. Dit is ongekend. Super communicatie, zeer goede reactie tijd en ik voelde me zelfs schuldig want ik had het idee dat de persoon waar ik contact mee had vanuit zijn vrije tijd alles aan het regelen was. Zelfs de prijs was prima om over te onderhandelen en zelfs daar waren ze heel netjes in. Puik werk van ze. Top bedrijf voor mij. 2018 kom ik zeker nog hier en daar vieren vanaf hun site.

Verzending

De verzending was voor 1 van de 2 artikelen misschien niet zo praktisch. Hier zat geen andere doos omheen zodat je exact kon zien wat er besteld was en rond de kerst zou je dat toch wat anders afschermen. Mijn vermoeden is dat door 3de partijen gebeurd. Het andere artikel was helaas door kerst drukte eigenlijk niet meer leverbaar, maar hier steekt dit bedrijf toch echt ver boven andere bedrijven uit. Dezelfde medewerker die tijdens de kerst reageerde heeft via een partner bedrijf alsnog het bestelde artikel rechtstreeks laten komen de dag erop. Ongelooflijk professioneel en klasse van ze.

Klantenservice

Als je het nog niet gelezen hebt uit de bovenstaande oordelen dan hierbij nogmaals de vermelding dat deze service ongekend is voor een webshop. De snelheid waarop men reageerd is super en de professionaliteit spat eraf. Bedankt heren, voor de goede service.

Algemeen

Vorige week heb ik voor het eerst bij deze winkel een bestelling gedaan. Een flink beeldscherm die prima is aangekomen. Via e-mail netjes op de hoogte gehouden en ook erg prettig vind ik dat de factuur ook per mail wordt verzonden. Na een vraag ben ik nog snel en netjes woord gestaan en de levering is sneller dan verwacht aangekomen. Ik kan hem op basis van deze bestelling de winkel ieder geval aanraden.

Verzending

DHL had de doos heel erg beschadigt, echt open tot op het piepschuim. De inhoud was netjes verpakt en onbeschadigd en natuurlijk kan de verkoper hier weinig aan doen. Aan het label te zien kwam de order uit Frankrijk.

Klantenservice

Ze hebben mij erg vriendelijk te woord gestaan en ik heb ook niks te klagen. Een prima winkel waar ik zeker vaker kom kijken (zakelijk en privé).

Algemeen

Bestelling plaatsen was makkelijk en simpel enige goeie aan deze winkel jammer dat je wel persee een account moet aanmaken

Verzending

Zwaar waardeloos er word beweerd dat het de volgende dag in huis was heb een hele week moeten wachten voorsat hey er was

Klantenservice

Reageren eens per kwartier waardoor het onmogelijk is om een duidelijk antwoord te krijgen in een uur

Algemeen

Erg tevreden over de levertijd, de prijs van het product(lens) en de kwaliteit van de verpakking. Zal er zeker nog eens wat bestellen in de toekomst.

Verzending

Had een beetje haast bij de bestelling van de lens, maar hij werd netjes de volgende dag binnen. Ik had de verzending een paar minuten voor 15:00 geplaatst, dus ze hebben de belofte waargemaakt. Enige nadeeltje kan zijn dat je het dus voor 15:00 moet bestellen ipv bijvoorbeeld 22:00 zoals je bij de concurrentie nog wel eens ziet.

Klantenservice

Voor het bestellen nog even gebeld of de lens echt nog op voorraad was, want er stond dat er nog 1 was. De meneer aan de telefoon is naar het magazijn gelopen (althans, zo klonk het) en heeft daar bevestigd dat er nog 1 was. Helemaal prima dus.

Algemeen

Voor een zeer scherpe prijs een LG OLED55B6V televisie gekocht bij DirectSale. Wegens miscommunicatie bij de distributeur werd de tv enkele dagen later geleverd. Dit was voor mij geen probleem. Communicatie en het beantwoorden van vragen via de mail en telefoon waren prima en snel.

Klantenservice:

Door de uitstekende prijs waarvoor ze de LG OLED55B6V aanboden hier de aankoop gedaan. Er waren helaas wel wat problemen met de voorraad van de TV, maar door de prima communicatie werd ik goed op de hoogte gehouden. En zeker voor de prijs die ik betaald heb vond ik het wachten geen probleem.

Klantenservice:

Sony koptelefoon was de dag na bestelling al binnen. Het bleek om een defect exemplaar te gaan, dus heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Dit probleem werd bijzonder snel opgelost met een nieuw exemplaar, die ik ook meteen de dag erna al binnen kreeg. Ik zal zeker nogmaals bestellen bij DirectSale.

Scorekaart voor DirectSale

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie