DirectSale

10.093 producten en 12.036 uitvoeringen

Gebruikers over webshop DirectSale

Review toevoegen

Algemeen

Eind vorig jaar een beamer gekocht bij DirectSale, wat ook gelijk mijn eerste bestelling was bij deze webwinkel. De prijs van het product was de overhalende factor en aangezien er nog niet veel reviews zijn was ik skeptisch.

Na een week reageerde de afstandsbediening niet meer. Hieronder de afhandeling daarvan uitgelicht.

Verzending

De iinitiële verzending was uitstekend, de beamer was goed verpakt en de levering vlot.
Zoals hierboven te lezen kreeg ik echter te maken met een defect. Hierop contact gezocht met DirectSale en ik kreeg de volgende dag een verzendlabel toegestuurd en het verzoek om het gehele produkt te retourneren. Beamer ging retour en ze hadden toevallig nog 1 liggen op kantoor liggen welke mijn kant op werd gestuurd.

Klantenservice

Ik heb zowel telefonisch als via e-mail contact gehad met DirectSale. Dit is in beide gevallen professioneel verlopen.

Algemeen

Voor de kerst een tweetal artikelen besteld naar aanleiding van een aanvraag die ik gestuurd had naar meerdere bedrijven. Ik kreeg zowaar op eerste kerstdag een reactie van DirectSale. Dit is ongekend. Super communicatie, zeer goede reactie tijd en ik voelde me zelfs schuldig want ik had het idee dat de persoon waar ik contact mee had vanuit zijn vrije tijd alles aan het regelen was. Zelfs de prijs was prima om over te onderhandelen en zelfs daar waren ze heel netjes in. Puik werk van ze. Top bedrijf voor mij. 2018 kom ik zeker nog hier en daar vieren vanaf hun site.

Verzending

De verzending was voor 1 van de 2 artikelen misschien niet zo praktisch. Hier zat geen andere doos omheen zodat je exact kon zien wat er besteld was en rond de kerst zou je dat toch wat anders afschermen. Mijn vermoeden is dat door 3de partijen gebeurd. Het andere artikel was helaas door kerst drukte eigenlijk niet meer leverbaar, maar hier steekt dit bedrijf toch echt ver boven andere bedrijven uit. Dezelfde medewerker die tijdens de kerst reageerde heeft via een partner bedrijf alsnog het bestelde artikel rechtstreeks laten komen de dag erop. Ongelooflijk professioneel en klasse van ze.

Klantenservice

Als je het nog niet gelezen hebt uit de bovenstaande oordelen dan hierbij nogmaals de vermelding dat deze service ongekend is voor een webshop. De snelheid waarop men reageerd is super en de professionaliteit spat eraf. Bedankt heren, voor de goede service.

Algemeen

Vorige week heb ik voor het eerst bij deze winkel een bestelling gedaan. Een flink beeldscherm die prima is aangekomen. Via e-mail netjes op de hoogte gehouden en ook erg prettig vind ik dat de factuur ook per mail wordt verzonden. Na een vraag ben ik nog snel en netjes woord gestaan en de levering is sneller dan verwacht aangekomen. Ik kan hem op basis van deze bestelling de winkel ieder geval aanraden.

Verzending

DHL had de doos heel erg beschadigt, echt open tot op het piepschuim. De inhoud was netjes verpakt en onbeschadigd en natuurlijk kan de verkoper hier weinig aan doen. Aan het label te zien kwam de order uit Frankrijk.

Klantenservice

Ze hebben mij erg vriendelijk te woord gestaan en ik heb ook niks te klagen. Een prima winkel waar ik zeker vaker kom kijken (zakelijk en privé).

Algemeen

Bestelling plaatsen was makkelijk en simpel enige goeie aan deze winkel jammer dat je wel persee een account moet aanmaken

Verzending

Zwaar waardeloos er word beweerd dat het de volgende dag in huis was heb een hele week moeten wachten voorsat hey er was

Klantenservice

Reageren eens per kwartier waardoor het onmogelijk is om een duidelijk antwoord te krijgen in een uur

Algemeen

Erg tevreden over de levertijd, de prijs van het product(lens) en de kwaliteit van de verpakking. Zal er zeker nog eens wat bestellen in de toekomst.

Verzending

Had een beetje haast bij de bestelling van de lens, maar hij werd netjes de volgende dag binnen. Ik had de verzending een paar minuten voor 15:00 geplaatst, dus ze hebben de belofte waargemaakt. Enige nadeeltje kan zijn dat je het dus voor 15:00 moet bestellen ipv bijvoorbeeld 22:00 zoals je bij de concurrentie nog wel eens ziet.

Klantenservice

Voor het bestellen nog even gebeld of de lens echt nog op voorraad was, want er stond dat er nog 1 was. De meneer aan de telefoon is naar het magazijn gelopen (althans, zo klonk het) en heeft daar bevestigd dat er nog 1 was. Helemaal prima dus.

Algemeen

Voor een zeer scherpe prijs een LG OLED55B6V televisie gekocht bij DirectSale. Wegens miscommunicatie bij de distributeur werd de tv enkele dagen later geleverd. Dit was voor mij geen probleem. Communicatie en het beantwoorden van vragen via de mail en telefoon waren prima en snel.

Klantenservice:

Door de uitstekende prijs waarvoor ze de LG OLED55B6V aanboden hier de aankoop gedaan. Er waren helaas wel wat problemen met de voorraad van de TV, maar door de prima communicatie werd ik goed op de hoogte gehouden. En zeker voor de prijs die ik betaald heb vond ik het wachten geen probleem.

Klantenservice:

Sony koptelefoon was de dag na bestelling al binnen. Het bleek om een defect exemplaar te gaan, dus heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Dit probleem werd bijzonder snel opgelost met een nieuw exemplaar, die ik ook meteen de dag erna al binnen kreeg. Ik zal zeker nogmaals bestellen bij DirectSale.

Algemeen

Ik was op zoek naar een nieuwe televisie en wilde graag een 2017 model van LG. DirectSale was een van de eersten die deze televisie aanboden en met een zeer scherpe prijs (die je normaal verwacht als een toestel een paar maanden op de markt is). De televisie was op voorraad en 's avonds gelijk besteld (voor 21uur) en de volgende dag thuis bezorgd. Super tevreden!

Verzending

Bezorging met DHL dus helaas geen indicatie hoe laat de bezorging zou plaatsvinden, alleen aan de status kon ik zien dat de bezorger onderweg was. Doos beetje beschadigd, maar product zelf helemaal in orde.

Algemeen

Eerste keer besteld bij directsale, artikel dat ik zocht was bij hun het goedkoopst. Daarom de gok gewaagd.

Verzending

Kwam de volgende dag binnen, zoals belooft.

Geen ervaring mee.

Algemeen

Ik kende DirectSale nog niet en was eerst eenbeetje wantrouwig omdat de prijs zo laag was. Toch de Apple Watch gekocht en fijn binnen 2 dagen geleverd.

Klantenservice

Na levering kwam ik er achter dat ik het horloge met een verkeerde maat band besteld had. Men heeft dat zeer professioneel opgelost. Kortom zéér goede service.

Algemeen

In eerste instantie twijfelde ik bij DirectSale een Apple Watch te bestellen gezien de extreem lage prijs. Het klonk te goed om waar te zijn. Na een telefoontje met de vraag vanwaar de lage prijs kreeg ik een duidelijk en geloofwaardig antwoord. Besteld met credit card voor extra zekerheid. 's Avonds direct een email met track en trace en de volgende dag al in huis. Splinternieuw, geseald een ongelooflijk mooie Apple Watch voor een prijs waar je ze op Marktplaats nog niet voor kan vinden. Kortom super tevreden met de service, snelheid, prijs en uiteindelijk het product!

Klantenservice

Direct telefonisch bereikbaar, ook direct antwoord na een vraag per email.

Klantenservice:

Ik had rond 8 uur 's avonds 2 usb sticks gekocht op deze website. Twee dagen later was het pakketje afgeleverd. Levering was door DHL. Prima dus.

Algemeen

Op 28/12 een Apple Watch besteld op Directsale, op eerste gezicht was deze aanbieding te goed om waar te zijn, aangezien mijn link op tweakers verwijderd werd. Toch een Apple Watch besteld na contact te hebben gehad met de klantenservice via Facebook. Bestelling geplaatst met creditcard omdat ik toch enige twijfels had. Na bestelling was deze gemakkelijk via de website te bekijken via de bestelstatus pagina. Na een aantal uur kwam de track & trace van DHL beschikbaar en volgende dag is de Apple Watch zoals aangegeven geleverd.

Verzending

De bestelde Apple Watch was goed verpakt in bubbeltjesplastic, kon geen kant op. Na bestelling track & trace ontvangen per e-mail. Niks op aan te merken. Bestelling volgende dag geleverd zoals aangegeven.

Klantenservice

Omdat ik twijfelde over de website aangezien er 6 jaar aan reviews missen eerst contact gehad met de webshop via Facebook. Binnen 10 minuten had ik een antwoord op mijn vraag en daarna ook binnen 10 minuten op mijn vervolgvragen.
Na bestelling had ik nog een vraag over de track & trace, deze vraag heb ik laat in de avond (20:00) gesteld en nog steeds werd ik binnen 20 minuten te woord gestaan via facebook.

Algemeen

vorige maand nog een nieuwe ION block rocker besteld, een geweldige versterker v oor Ipod en IPhone. bestellen via de website gaat erg goed, de shop is net verbeterd en nog sneller en gebruiksvriendelijker, helemaal zoals een webshop moet zijn. de beste voor electronica vind ik! het bestellen en betalen gaat ook zoals je verwacht met bevestiging via email.

Verzending

sneller dan verwacht had ik de verzending al binnen.

Klantenservice

ik had nog een paar vragen via de email gestuurd en die werden dezelfde dag nog beantwoord, prima dus!

Klantenservice:

Overzichtelijke snelle site, betalen gaat prima en orderbevestiging prima per mail.

Harddiskrecorder besteld van Panasonic 10/3 en per creditcard betaald, dag later bericht dat ie niet meer leverbaar is en bieden ze alternatief met 10 euro bijbetaling (maar kleinere HD 160GB ipv 250GB!).

Teruggemailed dat ik geen interesse had en creditering wilde. 12/3 mail van hen dat de financiele administratie dit zou verzorgen.

Echter 18/3 nog niets teruggezien en weer gemailed of dit op mijn giro- of creditcard wordt bijgeboekt en wanneer, maar tot op heden nog geen reactie. En wel rekeningafschrift van vandaag met de bewuste afschrijving.

Volgens de thuiswinkelvoorwaarden hebben ze 30 dagen om terug te betalen, maar als shop wil je toch iets laten van snelle service tonen, als je een artikel niet meer geleverd kan worden.

/edit: 29/3 is de creditcard gecrediteerd, maar sinds 18e geen antwoord gehad.

Algemeen

Op 22 februari in de ochtend bestelling gedaan onder voorwaarden normale levertijd van ong 3 werkdagen( was vorraad bij leverancier).
tevens op basis van afhalen en ter plaatse betalen
pas 2 dagen later een bestelbevestiging dat het pas een week later gelverd zou worden ( rond 2 mrt). 3 maart nog helemaal niks en weer navraag gedaan , pas na weer een week opeens een melding het is binnen.
En opeens moet er eerst vooraf betaald worden voordat het afgehaald kan worden want er kan niet meer gepind worden. ergo: 3 dagen voor vermaken + 2 dagen interne verwerkingstijd. = WEER een week.
geen enkel excuus oid, er wordt gewoon gedaan of hun neus bloed.
Wat wel goed was evt de optie om voor 10% van de waarde de garantie op 5 jaar te zetten,maar ik ben van mening dat gezien de ervaringen met deze winkel niet als risicoloos .
Tevens lijkt de prijs ook ok. niet de allerlaagste maar zeker goede lage prijzen
( ze regelen zelf die 5 jaar en ds niet een extern bedrijf
Communicatie in de mail was ook erg slecht, kort en een return toets hebben ze ook nog nooit van gehoord.
Ik heb dus vertrouwen in deze winkel en gezien de betrouwbaarheid van levertijden en de communicatie hierover is het erg amateuristisch.

nvt

aftersales = na bestel/order geven
zie boven verloop van slechte communicatie en nakomen " beloftes"

Algemeen

Van tevoren geinformeerd naar de werkelijke voorraadstatus aangezien dat bij webshops nogal eens verrassend anders uitvalt als je ineens een product besteld. Snelle reactie en duidelijke over info over de leverbaarheid.

Verzending

Selectvracht heeft niet mijn voorkeur, maar verder netjes afgeleverd.

Klantenservice:

Direct na het bestellen komt de bevestiging van bestelling en betaling binnen. Er staat in de e-mail:

"De door u bestelde goederen zijn momenteel niet voorradig, wij hebben de goederen in bestelling staan bij de Nederlandse importeur, excuus voor de ontstane vertraging wij zullen er alles aan doen om uw bestelling zo spoedig mogelijk uit te leveren."

Een maand is voorbij en de bestelde producten zijn nog altijd niet geleverd. Er is contact geweest en afgelopen week zou ik teruggebeld worden over de status van 1 van de producten die bij de zending moet zitten maar die ze niet op voorraad hebben. De hele bestelling staat nu stil. Zeer slecht afgehandeld! Sterker nog, het is nog steeds niet afgehandeld want de producten zijn een maand later nog niet geleverd.

Algemeen

De website is overzichtelijk en bestellen gaat makkelijk. Je kunt gewoon via iDeal betalen.Na het bestellen krijg je een bevestiging.

Omdat bij mij een verkeerd artikel geleverd was heb ik een email gestuurd. Hierop hebben ze me geprobeerd te bellen, maar omdat ik er niet was'hebben ze op m'n voicemail ingesproken. Hierop heb ik ze later terug gebeld over hoe ik het beste het pakket terug kon sturen. Hierover zouden ze me diezelfde avond een bevestiging sturen die ik nooit heb ontvangen.

Verzending

Op vrijdag ochtend besteld en pas maandag avond kreeg ik de bevestiging dat het verzonden was. Hierna moet je nog 2 dagen voordat het afgeleverd wordt.

De eerste maal zal het pakket ingepakt in (stevig) papier dat eromheen gevouwen zat. De tweede keer zat het gewoon in een goede envelop.

Ondanks dat het pakketje eigenlijk net niet door de brievenbus past heeft Selectvracht het wel 2x erdoorheen geduwd (pakket hierdoor licht beschadigd). Hier kan de winkel niks aan doen, maar ik vind het wel een puntje van aandacht.

Klantenservice

Direct nadat ik kenbaar had gemaakt dat ze het verkeerde product hadden geleverd reageerden ze hierop. Het pakket kon gewoon verstuurd worden met kosten ontvanger. Na het retour ontvangen bij hun, ging direct het juiste product op de bus. Een goede aftersakes dus.

Scorekaart voor DirectSale

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie