DirectSale

21.892 producten en 25.643 uitvoeringen

Gebruikers over webshop DirectSale

Review toevoegen

Algemeen

Vrijdag een MacBook pro besteld, zaterdag in huis. Erg betrouwbaar ook. Ik ben zeer tevreden.

Verzending

Ik heb een MacBook pro besteld, en hij is een dag later geleverd! Erg snel en goede kwaliteit.

Algemeen

Perfect servies nog nooit zo snel geholpen! De levering was ook goed optijd. Niks aan op te merken

Onwijs snelle levering

Klantenservice

Werd snel en goed geholpen!

Algemeen

Optimale klantenservice en werdt meeen goed geholpen, er zitten erg goede producten tussen voor een mooie prijs! Alleen duurde de levering wat langer dan verwacht maar dat kwam waarschijnlijk door de drukke december dagen.

Verzending

De levering duurde langer dan verwacht, maar dit is verder geen probleem omdat het tijdens de feestdagen was in december

Klantenservice

ik had wat vragen over een product en ik werd meteen geholpen! Erg vriendelijk ook!

Algemeen

ZO ik moet toch even wat kwijt,
in de 2e week van november heb ik bij directsale al mijn aankopen gedaan voor de kerst omdat ik weet dat dit een druke maand word voor het online shoppen bestelde ik al vroeg. Na het bestellen ontving ik via de mail een order bevesteging dat mijn bestelling goed is aangekomen.
de dag er na ontving ik al meer dan de helft van mijn pakketjes zoals afgesproken. omdat ik de cadeaus ver voor kerst had besteld was mijn retour tijd al af gelopen wat ik natuurlijk wel wist maar ja dat risico moet ik dan maar nemen ik had liever al mijn pakketjes optijd.

Verzending

Zoals al eerder aangegeven ontving ik meer dan de helft volgens afgesproken de dag na het bestellen. de andere pakketjes kwamen de dag erna waar ik heel blij mee was.

Klantenservice

a fijn als vervolg op mijn algemenen bericht.
mijn terug stuur periode was dus verlopen tijdens de kerst. Maar gelukkig is directsale niet de moeilijkste, mijn jongste neefje had namelijk het gekochte product al dus heb ik contact gezocht met de klantenservice en uitgelegd wat er precies aan de hand is, zij vertelde mij inderdaad al dat het normaal gespoken niet mogelijk is om te retouneren maar ze begrepen mijn situatie en omdat het pakket verder nog gesealed was kon ik een alternatief uitzoeken. Ik heb nooit zo'n fijn gevoel van begrip gehad bij een webshop en wil jullie nogmaals vriendelijk bedanken. De reden dat ik zo laat pas een review plaatse is omdat ik laatst weer wat wilde bestellen en ik op google zocht naar directsale en toen zag dat ik hier een review kopn schrijven.

Algemeen

Probleem met me koptelefoon klantenservice hielp goed en kon het product terug sturen en kreeg een nieuw product opgestuurd super service !

Verzending

Het was snel en goed verzendkosten hoefde ik niet te betalen

Klantenservice

Vriendelijk en kon goed helpen

Algemeen

Eigenlijk ging alles goed met bestellen door de duidelijke site. Wist precies wat ik waar kon vinden. Toen ik even een vraagje had heb ik contact op genomen met de klantenservice. Ongelofelijke aardige jongen die mij gelijk hielp. Ben echt erg tevreden!

Verzending

Was precies op de datum dat ik hem had verwacht. Heerlijk als je niet voor verassingen komt te staan.

Klantenservice

Zoals ik net al zei werd ik ongelofelijk goed geholpen door ene hele aardige jongen. Die wist precies wat ik bedoelde en kon daarna vlug mijn bestelling doorzetten. Bij sommige bedrijven moet je namelijk echt lang wachten voordat iemand je te woord wil staan.

Erg goed geholpen.
Met vragen en informatie goede en snelle verzending
Netjes afgeleverd. Aanrader voor andere.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

Half jaar geleden scherm besteld bij deze webshop en toen verliep alles goed. Betaling gedaan en scherm werd snel geleverd.

Klantenservice

Nu is echter het scherm helaas overleden na 6 maanden. Dit kan nou eenmaal gebeuren. Nu ben ik alleen al 5 weken bezig om contact te zoeken met directsale om dit op te lossen. Ik heb ondertussen twee keer een mail gestuurd en 5 keer gebeld. Iedere keer kreeg ik te horen dat ik geholpen zou worden. Tot op heden zit ik nog steeds te wachten op antwoord hoe we mijn defect kunnen oplossen. Het kopen bij deze webshop lijkt prima echter de klantenservice lijkt niet bestaand.

Algemeen

Heb een ultrawide monitor aangeschaft bij DirectSale. Site is overzichtelijk en producten zijn scherp geprijsd. Betalingsproces verliep vlekkeloos.

Verzending

Monitor op zaterdag besteld en was keurig dinsdag binnen, zoals beschreven op de website.

Algemeen

Het proces tot en met de betaling was erg klantvriendelijk en en servicegericht. Ik ben tevreden.

Verzending

De levering werd precies op de aangegeven tijd geleverd, zoals het hoort !

Klantenservice

Ik belde voor informatie over het product en de werknemer behandelde mij erg klantvriendelijk en geïnteresseerd.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0

Algemeen

Software (paintshop-pro) besteld. Zit er geen code bij om het te activeren!
Al meer dan een week aan het trekken om het voor elkaar te krijgen. Volgens mij verkopen ze illegale software.

Klantenservice

Elke keer wordt mij beloofd dat ik teruggebeld zal worden, Ho maar. Daar koop ik dus nooit meer!

Algemeen

Alles op de site spreekt voor zich, het plaatsen van de bestelling verliep soepel. Ook op de levering en kwaliteit van het product niks aan te merken. Zeer tevreden!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2

Algemeen

Bestelling plaatsen ging prima. Bestelbevestiging was snel maar verzendbevestiging nooit gekregen. Dat kan dus veel beter. Totale afrader.

Verzending

Verzending met DHL met de belofte "voor 16h besteld, morgen geleverd". Dat bleek niet te kloppen want er was een vertraging vanwege kerst. Ok, kan gebeuren, maar meld het dan ook even.

Klantenservice

Aangezien ik het product nodig had voor ik op reis ging (met kerst) heb ik het product niet tijdig ontvangen. Ik wil deze retour doen en dat moet via een aanvraagsysteem. Ik heb een bevestiging ontvangen dat mijn aanvraag goed is aangekomen en dat deze in behandeling wordt genomen. Er stond ook het volgende in:

Let op: vanwege grote drukte bij de vervoerders is er verhoogde kans dat de retour pakketten in het sorteerproces blijven steken en daardoor een verhoogde kans op vermissing. Hierdoor is er ook een verhoogde kans op vermissing. Om deze reden zullen we vanaf 3 januari weer retourlabels verschaffen.

Het is inmiddels 9 januari en na 2 extra mailtjes van mijn kant heb ik nog steeds niks vernomen. Is dit een wassen neus? Ik wil mijn geld terug.

Edit: het is nu 14 januari. Nog steeds niks vernomen. Elke keer als ik de klantenservice bel is het zogenaamd te druk en wordt de verbinding verbroken met de vraag om een mail te sturen. Dit heb ik inmiddels 3 keer gedaan en geen antwoord.

Edit: Het is nu 15 januari. Ik heb deze ochtend een bericht gestuurd op Facebook waar ik wel vrij snel reactie op kreeg. Het retourlabel zou geregeld gaan worden. Drie uur later nog niets ontvangen. Wel via de email een reactie op deze shopreview met de vraag om welk ordernummer het gaat. De oorzaak zou zijn dat het retouradres recent is gewijzigd en dat daar wat mis is gegaan. Alle info nogmaals gestuurd. We wachten weer af.
Op deze dag nog een retourlabel ontvangen en het product geretourneerd.

Edit: 16 januari is de retourzending bezorgd.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Al je eenmaal weet wat je wilt bestellen. Product slecteren en afronden bij betaling is allemaal verzelfsprekend.

Verzending

Verzending via dpd met tracking. Maar alsnog weet niet welk dagdeel ze aanleveren

Klantenservice

Website belooft makkelijk en gratis retourbeleid. Via hun web moet je ticket aanmaken en wacht op hn goedkeuring en retourbon. Dit is vast een marketingtructje. Er wordt gewoon niets mee gedaan. En ze zijn niet te bereiken.

Heeft u uw retour aangevraagd via klantenservice@directsale.nl? Wellicht is er wat vertraging ontstaan in afwikkeling van de Black Friday drukte, maar ik kan u verzekeren dat ons retourbeleid geen marketing truck is. Tevens zijn wij Trusted Shop gecertificeerd en werken wij volgens deze richtlijnen.

Mag ik vragen naar uw ordernummer? Dan kan ik eea even direct uitzoeken. Excuses dat uw ervaring niet 100% is geweest.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Op woensdag 7 november 2 geheugen modules besteld bij hun onder het mom van vandaag besteld morgen in huis. Kreeg netjes de bevestiging email en een mail dat het pakket verstuurd was. Vervolgens een link naar de DPD. Echter deze werkte niet. Donderdags niks ontvangen, vrijdag's niks ontvangen. Naar aanleiding van de niet werkende link van de trackings code heb ik een mail gestuurd waar ook geen antwoord is gekomen (misschien nog wat kort dag).

Verzending

Zie toelichting hierboven. Komen de slogan niet na, vandaag besteld morgen in huis.

Klantenservice

Naar aanleiding van de link naar de DPD heb ik een mail gestuurd waarop niet is gereageerd. Erg vervelend als je op het product zit te wachten.
UPDATE: afgelopen maandag toch nog een antwoord via de mail ontvangen met de excuses en reden waarom de Track & trace niet werkte. Was verzonden via brief post.

Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is door het kleine formaat met briefpost verstuurd, waardoor de track en trace code niet werkte. Excuses voor het ongemak. Inmiddels is de verzending goed afgeleverd volgens onze informatie. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag.

Algemeen

Overzichtelijke website, je hoeft je niet te registeren. Product voor een goede prijs kunnen aanschaffen. Na een email gestuurd te hebben kreeg ik een mail terug of ze telefonisch contact met me op konden nemen. Keurig gedaan en een heldere toelichting gekregen over het product. Aanrader!

Verzending

Op woensdag besteld, volgens Directsale vrijdag geleverd door PostNL. Vrijdag eind van de ochtend geleverd. Perfect!

Klantenservice

Na een navraag via de mail keurig telefonisch contact gehad en opheldering gekregen over mijn vragen.

Algemeen

Hier een AVM FRITZ!Box 7560 Edition International besteld. Eenvoudig te bestellen via duidelijk site, voortgang via email. Track en trace. Snel geleverd en dat voor de laagste prijs.

Levering was op tijd.

Algemeen

Had hier een Linksys ac600 WLAN adapter besteld. Vrijdag vroeg in de middag bestelling geplaatst, met de verwachting dat deze de volgende dag in huis zou zijn. Dit stond namelijk wel bij het product vermeld, een paar uur na mijn bestelling werd dit echter aangepast naar dinsdag.

Ondanks de vertraging van een paar dagen ben ik best tevreden over deze webshop.

De website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik, bestellen kan ook onder een gast account.

Algemeen

Via een prijsalert van Tweakers de tip gekregen om bij deze winkel een buitencamera te bestellen. Ondanks de flinke lagere prijs en de winkelvoorraad van slechts 1 stuk toch de gok gewaagd en een bestelling geplaatst.

Verzending

Het product was binnen 2 werkdagen geleverd en was in top conditie!

Algemeen

Klantvriendelijk en super servicegericht! Ze doen wat ze beloven.
Ik bestel alleen nog bij Directsale.

Verzending

Prima service! Ze doen wat ze beloven en dat vind ik als klant heel belangrijk.

Klantenservice

Mijn ervaring tot nu toe is dat ze heel servicegericht zijn. Je wordt vriendelijk en geduldig te woord gestaan. Ze hebben tenminste verstand van de spullen die ze verkopen. Niet zo’n onnozele klantenservice muts zoals vaak bij de grotere spelers.

Scorekaart voor DirectSale

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie