Mobile-Harddisk.nl

• Thuiswinkel Waarborg
  • Afhaalmogelijkheid in Haarlem met goede parkeergelegenheid
  • Gratis HDD inbouwservice
  • Uitstekende aftersales
  • Eigen blog met veel extra informatie over producten
  • Goed bereikbaar via telefoon, mail, chat, twitter, facebook en Google+

Gratis HDD inbouwservice

Bestelt u bij ons bijvoorbeeld een NAS of Media Player samen met schijven, dan bieden wij de gratis HDD inbouwservice waarbij wij de schijven voor u inbouwen en configureren.

Contactinformatie

Mobile-Harddisk.nl is telefonisch op werkdagen bereikbaar van 9:30 tot 12:30 en 13:30 tot 17:00 uur op onderstaand telefoonnummer. Vragen per e-mail worden doorgaans de dezelfde werkdag beantwoord.

T. 023-5531906
E. verkoop@mobile-harddisk.nl

Scorekaart voor Mobile-Harddisk.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 987 producten, 107 unsorted producten
Prijsindex Nederland 96,6 (3,4% onder gemiddeld)
Prijsindex België 96,8 (3,2% onder gemiddeld)