PC-Score Renkum BV

8.461 producten en 9.439 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PC-Score Renkum BV

Review toevoegen

Algemeen

Erg behulpzame medewerkers, heldere communicatie en zijn echt bereid hun best voor te te doen en dan nog wat meer ook.

Verzending

Ik had een wat lastige bestelling, en heb helemaal besteld vanuit Groningen omdat er verder geen enkele computerwinkel was die mij kon helpen, maar deze beste mensen wel. Ze waren erg snel in hun communicatie, erg helder, en hebben na mijn betaling direct mijn product besteld en zodra deze bij hun binnen was hebben ze deze direct verzonden, kon niet beter!

Klantenservice

Zeer vriendelijke en heldere medewerkers, doen echt hun best voor je en gaan verder dan de meeste mensen zullen doen om je te helpen. Ze zijn duidelijk en behulpzaam. Hebben echt hun best gedaan voor mij en ga hier zeker vaker bestellen, ook al woon ik niet eens in de buurt.

Algemeen

Bestelling plaatsen was eenvoudig. Snelle levering en goede status-updates. De bestelling was goed verpakt en op tijd geleverd.

Algemeen

Geheugenkaartje besteld op donderdag avond en vrijdag keurig binnen gekregen. Makkelijke transactie dus erg tevreden

Verzending

Goed verpakt en snel binnen gekregen

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Aardige mensen die doen wat ze beloven. Helaas wel een beetje traag met antwoorden op mails en met verzenden.

Verzending

Netjes verpakt, maar wel een beetje traag geleverd. (stond 3 werkdagen op de site, werd uiteindelijk 5 werkdagen)

Klantenservice

Moederbord gekocht. Bleek DOA. Teruggestuurd.
Op het punt van de communicatie zou men dus wat stipter kunnen zijn of met een betere uitleg kunnen komen zodat je beter weet waar je aan toe bent, dan heb je ook niet het gevoel dat je vergeten wordt.
Ik moest zelf om informatie vragen om de status in de gaten te kunnen houden. Er werd wel gezegd dat zij mij op de hoogte zouden houden. Dat doen ze ook wel, maar niet bijzonder vaak (toen ik niet zelf in staat was om dit te chasen kreeg ik eens in de 2 a 3 weken een mail) of bijzonder rap. (ca. 2 dagen voordat een mail beantwoord wordt)
Uiteindelijk wel een goede service geboden, dus niet ontevreden over de service.

Algemeen

Xbox One Controller met W10 adapter besteld, ze waren een van de goedkoopste. Site ziet er goed uit en reviews waren positief, vandaar hier besteld.

Verzending

De bestelling werd niet dezelfde dag verstuurd, maar na een paar dagen. Dit stond wel netjes aangegeven op de website. Maar helaas zijn ze vandaag de dag niet de snelste, daarom 4 sterren ipv 5.
Maar naast dat niks op of aan te merken, gewoon prima en zou hier nog een keer bestellen.

Algemeen

Geheugen besteld en de prijs was veruit de laagste van de webshops met een goede beoordeling. Website was duidelijk.

Verzending

Verzending was op tijd en goed verpakt

Klantenservice

Omdat ik vermoedlijk niet goed gekeken had naar de vooorraad status dacht ik mijn bestelling de volgemde dag binnen te hebben. Later zag ik dat het tot 4dagen zou duren. Even gebeld dat ik het toch echt voor het weekend nodig had. Toen hebben ze mijn bestelling speciaal in de gaten gehouden en op vrijdag had ik het!

Algemeen

Perfecte winkel. Vlotte levering (ruim binnen de gestelde termijn). Goede communicatie, prettige emails en geen rating-spam achteraf. Speciaal een account aangemaakt om deze winkel te reviewen want deze gasten verdienen een pluim voor hoe ze opboksen tegen de grote jongens. Dit was voor mij een reden om hier mijn bestelling te plaatsen. Ben sinds de begindagen van tweakers een lurker geweest maar hier wilde ik nu ook wel de moeite voor een review voor nemen, mogelijk ook omdat ik na een moeilijke tijd eindelijk ook weer goed in mijn vel kom te zitten.

Verzending

Niets op aan te merken, gewoon dik in orde.

Klantenservice

Ze zijn volledig en professioneel

Algemeen

Ondanks dat er ook bij afhalen vooruit betaald diende te worden kon er na overleg ook in de winkel zelf worden betaald. Personeel is zeer deskundig en reageert zeer snel op mijn vragen. De levering was ook zeer snel, kon de volgende dag de extern opgeslagen laptop komen afhalen voor een uiterst scherpe prijs.

Algemeen

Precies zoals je zou willen. Artikelen waren op voorraad, levertermijn werd aangegeven. Na bestelling automatisch factuur via mail en bevestiging van levertermijn. Na verzending is bezorging via track&trace te volgen.
En niets duurder dan de grote jongens....

Algemeen

Scherpe prijs voor het product dat ik besteld heb. Duidelijke website en een overzichtelijk bestelproces waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden. Uitzonderlijk dat ook VVV-cadeaukaarten worden geaccepteerd, hoewel daar wel (beperkte) betaalkosten voor gerekend worden

Verzending

Uitstekend verpakt. Stevige doos, stevige tape en luchtzakjes voor de opvulling die eindelijk eens een keer op de goede manier gebruikt waren. Product geleverd binnen de vermelde termijn.

Algemeen

Nette webshop die in de buurt zit en ook in de Pricewatch staat.
Kon mijn bestelling online doen en kreeg al vrij snel een belletje dat het binnen was.
Ophalen was geen probleem, je kan er zelfs voor de deur parkeren.
Nette winkel met vriendelijk personeel

Algemeen

Door een fout in het systeem kreeg ik het verkeerde moederbord binnen. Volgens de klantenservice stond het product onder het verkeerde artikel nummer, het gewenste product was duurder. Ik kon het verkeerde moederbord retouren en kreeg de gewenste versie zonder bij te betalen. Dus geweldige service.

Verzending

De op de site vermelde levertijd is nagekomen. Dus niks op aan te merken.

Klantenservice

De klantenservice was voor mij erg goed, mijn probleem was goed opgelost. Daarnaast werd ik goed op de hoogste gehouden door middel van telefoon en mail.

Algemeen

Ik had met de kerst wat VVV-cadeaukaarten gekregen, die ik wilde inzetten om m'n pc upgrade onderdelen te verzamelen. Ik kon op het hele internet maar 1 winkel vinden die VVV-cadeaukaarten accepteert. (Hardware-winkel wel te verstaan)

Verzending

Wellicht vanwege de feestdagen, duurde de verzending iets langer dan de in de mail genoemde 2 tot 3 werkdagen. Verder prima informatie over verzending gekregen.

Klantenservice

Geen klantenservices nodig gehad. Mailtjes over het proces van bestellen tot bezorging zijn duidelijk.

Algemeen

Vriendelijke lui die met je meedenken als je achteraf nog wat aan de bestelling wil toevoegen.

Niks mis mee,

Klantenservice

Zoals gezegd dachten ze goed mee toen ik achteraf nog wat aan de bestelling wou toevoegen. Het ging eerst even fout, de extra bestelling ging richting een andere klant maar ik werd hier netjes van op de hoogte gehouden zonder dat ik er achteraan moest.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Product besteld, ik kreeg de volgende dag een mailtje waarin men aangaf dat het product niet op voorraad bleek te zijn en de levertermijn van de leverancier onbekend was. Toen ik vroeg om een alternatief kon men een iets duurder alternatief bieden tegen dezelfde prijs. Prima oplossing!

Verzending

Het product bleek toch niet op voorraad te zijn, dus het heeft vanwege de communicatie daarover heeft het een paar dagen langer geduurd voor ik het product in huis had, maar gezien de situatie vind ik dat niet onredelijk.

Klantenservice

Ik vond het fijn dat men zelf contact opnam over de levertijd van het product.

Algemeen

Overzichtelijk site, redelijke prijzen, goede indruk. Onderweg om de 2e voorkeurs winkel te worden voor PC dingen.

Verzending

Ze hebben Pakjegemak, wat een must is voor mij. Spul word goed verpakt verstuurd, kan er weinig op aanmerken. Binnen verwachte levertijd geleverd.

Klantenservice

Recentelijk een RMA gehad die goed is afgehandeld, dus vandaar hier ook een score op.

Algemeen

MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC gekocht bij pc-score omdat hij er 10 euro goedkoper was dan bij andere webshops

Verzending

zat in een grote doos bet veel bescherming er omheen

Algemeen

PC-Score is al jaren mijn zeer betrouwbare IT leverancier met uitstekende service, snel, kwaliteit en goede prijzen.
Ik voel mij een gewaardeerde klant, ook al kom ik er niet zo vaak als ik wel zou willen!

Verzending

Direct uit voorraad leverbaar, heerlijk.

Klantenservice

Bij een defect of vragen zeer goede service open en eerlijk zonder gedoe, top.

Algemeen

Monitor besteld, bleek niet op voorrad. Helder gecommuniceerd wat verwachte planning zou worden. Na enkele dagen bleek toch dat monitor LG 27UD58P-B Zwart een onbekende levertijd had. Vervolgens is mijn aankoopbedrag binnen 48h terug gestort

Klantenservice

Na plaatsen van een moeilijk leverbare bestelling is niet het idee om je centen vast te houden maar om je een tevreden klant te laten worden. Chapeau

Algemeen

Had een Wifi stick nodig dus ben even naar binnen gelopen. misschien een wat sombere winkel maar voldoet prima in wat je nodig hebt.

Scorekaart voor PC-Score Renkum BV

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg