5.935 producten en 6.615 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PC-Score Renkum BV

Review toevoegen

Algemeen

Product besteld, ik kreeg de volgende dag een mailtje waarin men aangaf dat het product niet op voorraad bleek te zijn en de levertermijn van de leverancier onbekend was. Toen ik vroeg om een alternatief kon men een iets duurder alternatief bieden tegen dezelfde prijs. Prima oplossing!

Verzending

Het product bleek toch niet op voorraad te zijn, dus het heeft vanwege de communicatie daarover heeft het een paar dagen langer geduurd voor ik het product in huis had, maar gezien de situatie vind ik dat niet onredelijk.

Klantenservice

Ik vond het fijn dat men zelf contact opnam over de levertijd van het product.

Algemeen

Overzichtelijk site, redelijke prijzen, goede indruk. Onderweg om de 2e voorkeurs winkel te worden voor PC dingen.

Verzending

Ze hebben Pakjegemak, wat een must is voor mij. Spul word goed verpakt verstuurd, kan er weinig op aanmerken. Binnen verwachte levertijd geleverd.

Klantenservice

Recentelijk een RMA gehad die goed is afgehandeld, dus vandaar hier ook een score op.

Algemeen

MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC gekocht bij pc-score omdat hij er 10 euro goedkoper was dan bij andere webshops

Verzending

zat in een grote doos bet veel bescherming er omheen

Algemeen

PC-Score is al jaren mijn zeer betrouwbare IT leverancier met uitstekende service, snel, kwaliteit en goede prijzen.
Ik voel mij een gewaardeerde klant, ook al kom ik er niet zo vaak als ik wel zou willen!

Verzending

Direct uit voorraad leverbaar, heerlijk.

Klantenservice

Bij een defect of vragen zeer goede service open en eerlijk zonder gedoe, top.

Algemeen

Monitor besteld, bleek niet op voorrad. Helder gecommuniceerd wat verwachte planning zou worden. Na enkele dagen bleek toch dat monitor LG 27UD58P-B Zwart een onbekende levertijd had. Vervolgens is mijn aankoopbedrag binnen 48h terug gestort

Klantenservice

Na plaatsen van een moeilijk leverbare bestelling is niet het idee om je centen vast te houden maar om je een tevreden klant te laten worden. Chapeau

Algemeen

Had een Wifi stick nodig dus ben even naar binnen gelopen. misschien een wat sombere winkel maar voldoet prima in wat je nodig hebt.

Algemeen

Prima bedrijf, mooie spullen en vriendelijk personeel, zowel telefonisch als per email. Prijs technisch zeer oke te noemen

Verzending

Goed, zelf opgehaald in de winkel.

Algemeen

Een betrouwbare IT-leverancier waar persoonlijke service nog hoog staat (zelfs als je in de webshop bestelt en hier telefonisch vragen over hebt), met een zeer breed aanbod en een fijne winkel.

Verzending

Producten worden zeer degelijk verpakt geleverd op de afgesproken datum.

Klantenservice

Vrijwel altijd direct een kundige medewerker aan de telefoon, en eerlijk en klant-gericht advies zonder opdringerige verkoop.

Algemeen

Alles is goed, niks om op aan te merken. Ik zou er zo weer bestellen.

Verzending

Alles was netjes en goed verpakt. De verzending was ook netjes tussen de aangegeven levertijd.

Algemeen

Goede winkel met zeer nette klantenservice die mij te hulp heeft gestaan nadat een van mijn producten kapot was gegaan.

Klantenservice

Ik had een product gekocht dat na een jaar kapot ging (nepton 240m) en heb via de klantenservice een nieuwe kunnen ontvangen binnen vrij korte tijd. Ik moest wel de verzendkosten voor het oude product betalen, maar verder was alles perfect.

Algemeen

PC Score maakt al hun beloftes waar: snelle levering, gratis verzending, scherpe prijzen (onder die van "ik ben toch niet gek!") en gelukkig hoefde ik het 'retour sturen' niet uit te proberen.

Verzending

Geweldig gewoon. Vond het een beetje eng om een nieuwe dure laptop per post te laten versturen, vooral met de gedachte dat er overduidelijk een computer in zou zitten. Maar de verpakking was dusdanig glimmend zwart en anoniem dat ie wel vragen op zou kunnen roepen, maar niet verwees naar een laptop.

Klantenservice

Helemaal super! Op voorhand had ik 's avonds wat vragen gesteld via hun formulier. De andere dag gelijk een mailtje met de antwoorden. De laptop bevalt uitstekend, maar er waren een paar super irritante dingen die mede door PC Score opgelost zijn. Wat wil je nog meer? Erg fijn dat ze een eigen technische dienst hebben, ook al hoop ik daar geen gebruik van te hoeven maken verder.

Algemeen

Makkelijk te bestellen op de site. Betaling via ideal. Het is alleen jammer dat men niet pas bij afhalen hoeft te betalen.dit Is geen optie. Snap wel dat ze zich indekken voor het geval dat ze producten bestellen die niet afgehaald worden.

Verzending

Werd gebeld op mijn 06 dat het product binnen was gekomen. Super! Dus kon al snel afhalen.

Klantenservice

Mijn contacten waren altijd vriendelijk en vragen worden via mail snel beantwoord.

Algemeen

Had een paar switches besteld, bestelprocedure ging prima. Viel me op dat ik al een welkomstmailtje krijg terwijl ik nog mijn klantinformatie aan het invullen was, wat ik apart vond.

Verzending

Levering op tijd: dinsdagvond laat besteld, vrijdagmiddag geleverd. Verpakking onbeschadigd en de inhoud goed ingepakt.

Beste lezer,

Uiteraard willen we iedereen die de moeite neemt om een review te plaatsen bedanken.

We zouden iedereen willen vragen om feedback te mailen naar onze klantenservice zodat we hier actief mee aan de slag kunnen gaan. Dat geldt ook voor vragen en/of klachten, deze lossen we graag eerst op. We zullen de opmerking over de welkomst e-mail nakijken en eventueel aanpassen indien dit geen eenmalige actie is geweest.

Met vriendelijke groet,

Algemeen

Zeer gemakkelijke website om te gebruiken en alles was zeer duidelijk tot en met de bestelling.

Verzending

De levering van het product liep perfect op tijd en was zeer snel aan de deur.

Klantenservice

Het is jammer dat er niet meer dan 5 sterren gegeven kan worden want de klantenservice is echt top. Helaas bij aankomst bleek de videokaart een dead on arrival te zijn. Contact opgenomen met de winkel (Na sluitingstijd) ervan uitgaand dat de volgende dag of de dag erna contact opgenomen zou worden echter de zelfde avond was er al een email antwoord. Kaart terug gestuurd en de winkel/personen hebben er alles aan gedaan om mij zo spoedig mogelijk een vervangende kaart aan te bieden.

Nadat er bleek 3 a 4 weken overheen te gaan heeft de winkel contact met mij opgezocht en een alternative manier aangeboden om de kaart/vervangende kaart sneller bij mij te krijgen. Dit verliep zeer spoedig en nu bleek de kaart al binnen een week binnen te komen in plaats van de 4 weken die Asus opgaf.

Zeer tevreden met de klantenservice en alleen al voor deze reden zal ik hier snel weer wat bestellen.

Algemeen

Mocht een videokaart bestellen bij Pc-Score omdat deze op dat moment het goedkoopste was. De levertijd was wel 2-4 werkdagen, maar supernetjes binnen 3 werkdagen binnen. Vragen worden snel via de website of email beantwoord! Ik zeg TopShop!

Verzending

Netjes binnen 3 werkdagen binnen. Wat ook aangegeven stond.

Klantenservice

Vragen via de website en email worden snel beantwoord.

Algemeen

Duidelijke website, eerlijke bezorgtijden en scherpe prijzen. Bezorging met track & trace. Bestel er zeker weer,

Verzending

Artikel was niet op voorraad, moest besteld worden. Levertijd binnen 2 tot 4 werkdagen. Was er binnen 3 dagen dus helemaal goed.Bezorging met tack&trace. Verpakking was goed.

Makkelijk bereikbaar, vriendelijke service,

Algemeen

De manier van communicatie per mail, was uitstekend, er werd vlot gereageerd en goed op mijn wensen ingespeeld. Mijn gevoel dat hier gaat om een bedrijf dat de klant goed wil bedienen, is volledig uitgekomen.
Ben ook zeer tevreden over mijn ACER laptop, hoe PC Score deze heeft afgeleverd, met het installeren van aangekochte programmatuur en ook andere nodige programma's erop heeft gezet. Kortom: mijn conclusie is dat dit bedrijf dat een stapje meer doet , dan de Bol.com's van deze wereld.

Verzending

De levering van de laptop was op tijd. Er is voldoende tijd aan besteed,om het pakket veilig (verpakking) op mijn adres te ontvangen.

Algemeen

De website is redelijk overzichtelijk, het was makkelijk te vinden dat de winkel pakjegemak aanbied, wat voor mij een grote plus is. Ik heb er tweemaal bestelt in een periode van een maand. Eenmaal voor een 2in1 tablet met een beschermhoes, de tweede maal voor een bijpassend toetsenbord.

Verzending

Producten zijn correct aangekomen beide keren. In het tweede geval is mij netjes gevraagd of een product waar de zegel al van open was acceptabel was. Er was niks "gebruikts" aan dit product kan ik bevestigen, alleen een keer laten zien aan een klant. Ze houden expliciet rekening met niet onnodig verpakkings afval te produceren afhankelijk van de extra beschermings noodzaak, in mijn geval was 'bruin verpakkings papier" gebruikt. Dit bleek een expliciete keuze te zijn na contact met klantenservice, en heeft in dit geval prima gefunctioneerd.

Klantenservice

Ik heb goed contact met ze gehad, achteraf ook nog even met ze gepraat voor wat vragen over de verpakkings keuze. Na telefonisch contact is met mij duidelijk dat ze goede bedoelingen hebben en de klantenervaring aan het optimaliseren zijn. Ze staan nu elk geval op mijn lijstje van betrouwbare partiijen.

Algemeen

Omdat ik een VVV Giftcard had gekregen kwam ik bij PC-Score terecht. Door de overzichtelijke website had ik al vlug gevonden waar ik naar op zoek was. Het betalingsproces m.b.t. de Giftcard verliep keurig en ik kon zelfs het verschil (omdat ik boven het maximaal te besteden bedrag zat) bijbetalen met iDeal. Helemaal top! De service en afhandeling waren gewoon prima en ik ben zeker van plan om vaker te gaan bestellen bij PC-Score. Qua prijs/kwaliteit verhoudingen zit deze webshop op een goed gemiddeld niveau wat ik knap vind voor een wat "kleinere" winkel met uitgebreide webshop. PC-Score komt bij mij betrouwbaar over en hebben er bij deze een nieuwe (vaste) klant bij gekregen!

PS. geen mening over de klantenservice omdat ik deze service niet nodig heb gehad.

Verzending

Ik heb mijn bestelling keurig binnen de aangegeven levertijd en goed verpakt in goede staat ontvangen. Ik werd daarbij netjes op de hoogte gesteld door email en een track n trace code van Post NL. Het product voldeed aan mijn verwachtingen mede door de duidelijke beschrijving/specs op de website van PS-Score. De meegeleverde gratis gadgets vanuit PC-Score waren een zeer leuke attentie, goede klandizie, vooral blijven doen (een klein gebaar, een groot plezier).

Klantenservice:

Ze geven niet de juiste aantallen weer van de producten op voorraad. vooral als je een product snel wilt hebben, en aangegeven word dat het product op voorraad is.

Beste Lezer,

Hier is inderdaad iets fout gegaan met de voorraad.
Maar, we hebben het opgelost, deze fout kan dus niet meer voorkomen.
We hebben de klant via e-mail en telefonisch uitgebreide toelichting gegeven.

Voor deze klant staat nog 1 levering in backorder waar we met de klant contact over hebben.

Met vriendelijke groet,

Scorekaart voor PC-Score Renkum BV

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg