PC-Score Renkum BV

800 producten en 864 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PC-Score Renkum BV

Review toevoegen

Algemeen

Echte voorraad, prima prijs en goede persoonlijke service van een echte winkel die ook nog eens vriendelijk zijn aan de telefoon bij aanvullende vragen.

printertje zoals beloofd vlot binnen ondanks 'virale' drukte bij PostNL

Klantenservice

zie boven. vriendelijk. persoonlijk. houden zich aan de afspraak.

Algemeen

Het is een fijne winkel in mijn dorp.
Deskundig personeel en hele ruime keus.
Ik heb een nieuwe, stille en snelle computer gebouwd. Ik had alleen een kast en voeding. Al de andere hardware onderdelen voor mijn desktop heb ik bij PC-Score gekocht.
Voor € 650,- heb ik een prachtige computer. Bij een andere internet winkel, waar je een computer kan samenstellen, zou ik voor zo'n systeem € 1150,- kwijt zijn.
Al mijn bestelde onderdelen waren er snel. En wat ik vergeten was kon ik bij het ophalen van mijn bestelling, er bij kopen.
Ik vind PC-Score een goede winkel!
(En ik koop graag lokaal.)

Klantenservice

Bij de geplaatste bestelling voor de I7 processor werd ik gebeld door de winkel. Zij kwamen met een goede suggestie voor betere optie (boxed ipv tray).
Goed mee gedacht.

Algemeen

Vriendelijk, nuchter en service gericht.
PC Samengesteld, twijfelde zelf al even over het inbouwen van een oude grote HDD uit m'n oude pc. Bij offerte werd aangeraden de oude schijf niet over te zetten, maar zou geen probleem zijn dit uit te voeren.

Na een paar dagen toch besloten een nieuwe 4TB schijf te nemen en zo ook de oude pc 'compleet' te houden. NIeuwe schijf besteld, en in het info veldje aangegeven dat ik 'm graag ingebouw zou willen zien in het systeem dat al in bestelling stond. Geen probleem!

Verzending nvt: Haal op bij de winkel

Algemeen

Mijn laptop van 4 mnd oud begaf het, deze is langere tijd bij de fabrikant geweest. Ik heb een laptop te leen gekregen van PC Score zodat ik toch verder kon werken.
Goede service, vriendelijk en hulpvaardig personeel, ik ben al jaren klant!

BHR Karma 3,89K

Algemeen

Het product is snel geleverd. Het pakket was netjes verpakt en ik werd goed op de hoogte gehouden van verandering in de status van order en verzending. Ik heb geen gebruik gemaakt van aftersales/klantenservice, dus daar heb ik geen oordeel over.

Algemeen

Ubiquiti Unifi Switch (16-POORTS, 150W POE+) 's avonds besteld. Een dag later werd ik gebeld met de vraag of ik er problemen mee had dat de doos al een keer open is geweest. Waarschijnlijk was de doos open geweest om aan een klant te laten zien in de winkel. Uiteraard geen probleem en super netjes dat ze even bellen. Wat mij betreft is PC-Score dus een aanrader en zal hier in de toekomst zeker nog eens bestellen.

Verzending

Duidelijke communicatie, verzending via PostNL.

Algemeen

't Product vinden was gemakkelijk, ik kwam bij deze winkel uit via de link op Tweakers. 'n Bestelling plaatsen was ook eenvoudig. Betalen was wat ingewikkelder want ik woon niet in Nederland (maar wilde hier wel 'n laptop kopen met 'n qwerty toetsenbord) en ik kan derhalve geen gebruik maken van Ideal. Voor betalen met Paypal of creditcard zouden er 3% kosten bovenop komen. Zie verder klantenservice.

Verzending

Laptop was goed verpakt, de doos van de leverancier zat in 'n grotere doos vol met luchtkussen zakjes. Het geheel werd de dag na bestelling (dus supersnel) in perfecte staat afgeleverd. Heb nog niet álle functies van de laptop kunnen testen maar alles wat ik getest heb, werkt naar behoren.

Klantenservice

Een medewerker belde mij spontaan terug. Omdat ik niet gebruik kon maken van de enige online betaalmogelijkheid zonder kosten, bood hij aan voor mij op deze laptop de paypalkosten te laten vervallen. Super service, TOP-winkel !

Algemeen

Bestelde SSD (970 evo) snel geleverd. Er stond 24/5 en inderdaad de eerstvolgende werkdag lag het in de brievenbus. Even later bleek ik hem toch niet meer nodig te hebben want m'n andere ssd (970 evo+) bleek tóch goed te werken na een firmware update.

De 970 evo kon dus weer retour.. Had alleen al wel doosje opengemaakt en ssd geinstalleerd. Na wat contact nam pc score hem, ondanks alles, terug zonder restockingkosten!

Al met al heel goede ervaring, met een coulante en vriendelijke klantenservice!

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

De site van PC-Score is modern en overzichtelijk. Het gewenste artikel stond aangeduid als voorradig en leverbaar tussen de 2 en 4 dagen. Het bestelproces verliep dan ook prima en de betaling duidelijk. Men probeert geen extra artikelen, 'service' of ongewenste reclame aan te bieden. Zeer helder en simpel dus, dat ik zeer op prijs stel.

De site biedt 'n bestelpagina waarop ook ongeregistreerde gastklanten kunnen inloggen om de actuele status van de bestelling te bekijken.

Verzending

Na de bestelling werd direct 'n bevestigingsmail gestuurd, waarop al gauw 'n tweede mailtje met de betalingsbevestiging volgde. Zoals aangeduid op de site, werd ook nu de levertijd geschat tussen de 2 en 4 dagen, met de verwachting dat meestal wel binnen 2 dagen wordt geleverd.

Een dag na bestelling viel 't mij op dat het artikel van de website verdween, waardoor ik veronderstelde dat ik 't laatste exemplaar zou ontvangen. Op de vierde dag na bestelling logde ik in bij PC-Score om de actuele bestelstatus te raadplegen. Tot mijn teleurstelling was deze de gehele tijd onveranderd gebleven.

Aangezien PC-Score in deze periode zelf geen contact gezocht had om het gebrek aan enige voortgang te verklaren, belde ik maar even op om verhaal te halen. De medewerker was zeer vriendelijk, maar kon helaas geen duidelijk bieden wanneer het bestelde en reeds betaalde artikel daadwerkelijk zou worden geleverd.

Klantenservice

Omdat PC-Score niet de aangegeven levertijd kon waarmaken en vervolgens in vier dagen tijd geen contact opzocht om dit te melden, heb ik de bestelling geannuleerd en restitutie van 't aankoopbedrag verzocht. De medewerker toonde hier begrip voor en verwerkte dit in de administratie, waarna de terugbetaling binnen enkele dagen plaatsvond.

Al in al lijkt PC-Score mij best een goede winkel, maar mag de actieve communicatie met klanten significant verbeterd worden. Met name dus op de hoogte houden van enige veranderingen of afwijkingen van de aangeduide levertijd. Een duidelijke en actuele kennisgeving van enige vertraging is voor alle klanten natuurlijk van groot belang.

Algemeen

PC-Score gaat door, tot de klant écht geholpen is. Bij een andere leverancier had ik een bestelling gedaan voor een specifieke Lenovo laptop welke bij hun pas over enkele leverbaar zou zijn. Daarop kon ik niet wachten en ben PC-Score tegen gekomen welke op hun website aangaven dat zij de laptop op voorraad zouden hebben.

Telefonisch heb ik PC-Score benaderd om na te vragen of inderdaad de specifieke laptop op voorraad is. Ja hoor, ze hebben hem. Uit eerlijkheid heb ik vermeld dat ik eerst de order probeer te annuleren bij de andere partij voordat ik hem bestel bij PC-Score. Na één uur antwoord gekregen van de andere partij dat de order geannulleerd was de laptop bij PC-Score besteld.

De zelfde dag heeft PC-Score de laptop verzonden waarna ik hem de volgende dag in ontvangst mocht nemen.

Nogmaals, ook via deze weg, bedankt voor de service en tot de volgende bestelling!

Algemeen

Hier een monitor beugel besteld omdat ze veel goedkoper waren dan de webshops waar ik normaal bestel. De levertijd is wel iets langer, maar daar communiceren ze heel duidelijk over op hun website.

Verzending

Goed verpakt zodat niet te zien is wat er in het pakket zit.

Algemeen

Een moederbord gekocht bij PC-Score, helaas bleek deze niet leverbaar. Samen naar een alternatief gekeken, waar we helaas eerst niet uit kwamen. Ze boden eerst een niet te vergelijken moederbord aan, gelukkig na een wat berichten heen en weer toch tot een prima alternatief kunnen komen.

Verzending

Door het genoemde hierboven en de feestdagen ertussendoor duurde het verzenden lang. Uiteindelijk het pakket mogen ontvangen en die was prima verpakt.

Klantenservice

Het personeel was netjes maar kon in eerste instantie geen alternatief bieden voor niet te leveren moederbord.

Algemeen

Bestellen verliep zeer gesmeerd. De prijs was zoals ook getoond op tweakers.net de beste prijs

Verzending

Levering verliep zoals beloofd.

Klantenservice

Ondanks het feit dat ik een geleverd defect product buiten de wettelijke termijn terugstuurde kreeg ik toch zonder gemopper mijn geld terug. Prima contact, prîma service!

Geweldige service.
Doen wat ze beloven.
Goede website en makkelijk bestelling plaatsen.
Goede producten .

Verzending

Zeer snel en betrouwbaar en op de beloofde data geleverd.

Klantenservice

Klanten service is geweldig goed en je wordt altijd correct geholpen.
Snelle reactie.

Algemeen

Monitor was goedkoper dan bij andere verkopers. Binnen redelijke tijd geleverd (ca 3 werkdagen, vermeld was 2 tot 4). Tevreden over de aanlevering en de staat van het product.

Verzending

In goede staat en binnen beloofde tijd geleverd.

Algemeen

artikel was niet meer op voorraad, maar winkel medewerker, ging speciaal het magazijn in om te controleren.

Algemeen

Erg behulpzame medewerkers, heldere communicatie en zijn echt bereid hun best voor te te doen en dan nog wat meer ook.

Verzending

Ik had een wat lastige bestelling, en heb helemaal besteld vanuit Groningen omdat er verder geen enkele computerwinkel was die mij kon helpen, maar deze beste mensen wel. Ze waren erg snel in hun communicatie, erg helder, en hebben na mijn betaling direct mijn product besteld en zodra deze bij hun binnen was hebben ze deze direct verzonden, kon niet beter!

Klantenservice

Zeer vriendelijke en heldere medewerkers, doen echt hun best voor je en gaan verder dan de meeste mensen zullen doen om je te helpen. Ze zijn duidelijk en behulpzaam. Hebben echt hun best gedaan voor mij en ga hier zeker vaker bestellen, ook al woon ik niet eens in de buurt.

Algemeen

Bestelling plaatsen was eenvoudig. Snelle levering en goede status-updates. De bestelling was goed verpakt en op tijd geleverd.

Algemeen

Geheugenkaartje besteld op donderdag avond en vrijdag keurig binnen gekregen. Makkelijke transactie dus erg tevreden

Verzending

Goed verpakt en snel binnen gekregen

Algemeen

Aardige mensen die doen wat ze beloven. Helaas wel een beetje traag met antwoorden op mails en met verzenden.

Verzending

Netjes verpakt, maar wel een beetje traag geleverd. (stond 3 werkdagen op de site, werd uiteindelijk 5 werkdagen)

Klantenservice

Moederbord gekocht. Bleek DOA. Teruggestuurd.
Op het punt van de communicatie zou men dus wat stipter kunnen zijn of met een betere uitleg kunnen komen zodat je beter weet waar je aan toe bent, dan heb je ook niet het gevoel dat je vergeten wordt.
Ik moest zelf om informatie vragen om de status in de gaten te kunnen houden. Er werd wel gezegd dat zij mij op de hoogte zouden houden. Dat doen ze ook wel, maar niet bijzonder vaak (toen ik niet zelf in staat was om dit te chasen kreeg ik eens in de 2 a 3 weken een mail) of bijzonder rap. (ca. 2 dagen voordat een mail beantwoord wordt)
Uiteindelijk wel een goede service geboden, dus niet ontevreden over de service.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor PC-Score Renkum BV

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg