PC-Score Renkum BV

9.300 producten en 10.446 uitvoeringen
PC-Score-Tweakers-bg.jpg Thuiswinkel_Waarborg_Kleur_Verticaal_RGB logoICT_150x150_trans.png

PC's & Notebooks | Tablets & Mobiel | Printen & Scannen | Inkt & Toners | Beeld & Geluid

Componenten | Randapparatuur | Kabels | Netwerk | Software | Contact | Mijn PC-Score

itemsPC-Score.gif

PC-SCORE WINKEL
  Pand

Prijzen van megastores met de kwaliteit en service van de specialist gewoon bij PC-Score!

Bij PC-Score is iedere klant maatwerk. U bent van harte welkom in onze winkel in Renkum waar ons team van specialisten van maandag t/m zaterdag voor u klaar staat om samen met u te inventariseren wat uw wensen zijn. Op die manier kunnen wij u helpen bij het doen van de juiste aankoop.

ONLINE BESTELLEN

Zakelijk

Uiteraard kunt u bij PC-Score ook 24/7 online shoppen. Wij bieden een ruim online-assortiment tegen zeer scherpe prijzen en dat alles met de service die u van de vakman mag verwachten. Eenvoudig het product van uw keuze vinden met onze speciale filterfunctie waarmee u kunt zoeken op o.a. merk, beschikbaarheid en prijs. Simpel bestellen, veilig betalen en snel uw aankopen in huis. Dat is het gemak van PC-Score online.

ZAKELIJK
  Pand

Als zakelijke klant bent u bij PC-Score aan het juiste adres voor een uitgebreide dienstverlening waaronder verkoop en configuratie van servers en netwerken, remote support, beveiligingsoplossingen, netwerkbeheer/onderhoud, webhosting, back-up, hosted exchange, telefonie (VoIP), etc. Kortom, als zakelijke klant haalt u alles wat u nodig heeft snel en simpel in huis, ons MKB-team staat voor u klaar.

WAAROM KIEZEN VOOR PC-SCORE?

V-groot.png Breed assortiment
V-groot.png Scherpe prijzen (Top 10 van Nederland, gebaseerd op Tweakers.net)
V-groot.png Vele artikelen direct uit eigen voorraad leverbaar.
V-groot.png Snelle levering en gratis verzending
V-groot.png 14 dagen retourrecht
V-groot.png Heldere communicatie en 6 dagen per week bereikbaar
V-groot.png Betrouwbare service en veilig betalen
V-groot.png Persoonlijk advies in onze winkel

Scorekaart voor PC-Score Renkum BV

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 10446 producten, 3668 unsorted producten
Prijsindex Nederland 96,7 (3,3% onder gemiddeld)