Micro-Mail Zeewolde BV

9.609 producten en 11.144 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Micro-Mail Zeewolde BV

Review toevoegen

Algemeen

Onlangs een RAM reepjes besteld. In eerste instantie ontving ik het verkeerde artikel, maar na vlug & goed contact werd mij alsnog het juiste artikel nagestuurd. De website zou wel iets gebruiksvriendelijker mogen zijn / een facelift krijgen.

Verzending

De eerste verzending ging via postpakket en werd zonder problemen bezorgd. De tweede verzending ging via track&trace pakketje van GLS. GLS zegt mij niet thuis aangetroffen te hebben, maar had nooit aangebeld. Na contact met GLS een paar dagen later alsnog zonder problemen bij mij thuisbezorgd.

Klantenservice

Ik werd zeer vlot en goed geholpen met mijn probleem en het ontvangen van een vervangend product door de klantenservice van Micro-mail.

Algemeen

2-4 werkdagen werden er 6. Toch wel ruime overschrijding. Eenmaal geleverd was het zichtbaar beschadigd. Omdat ik wel op zat te wachten, en geen zin had om zo'n RMA procedure te doorlopen, de gok gewaagd en zelf maar gerepareerd. Maar een controle had dit moeten zien.

In dit geval wat het een fanless moederbord. Een van de veerpinnen was afgebroken. Ik heb van een ander, defect moederbord een veerpin weten te halen die erin geduwd.

Een ander punt dat wel beter had gekund. Grote doos, vol met zie luchtzakken. Maar het moederbord lag gewoon onderin, dus vanaf onder makkelijk te beschadigen. Inpakken kan m.i. beter.

Verzending

Nadat het bij Micro-Mail was binnen gekomen, binnen 1 dag in huis. Dat is niet slecht.

Algemeen

Bij Micro-Mail onderdelen voor een server besteld. Hoewel de website er wat gedateerd uitziet, eerst een paar problemen met het winkelmandje te hebben gehad. was het toch redelijk gemakkelijk om producten te zoeken en te bestellen. Alle benodigde product- en leverinformatie waren te vinden.

Verzending

Wat ik echt een toevoeging vind, en niet iedereen is het hiermee eens, zijn de update email vanuit het bedrijf. Mijn productie was nog niet leverbaar maar ik kreeg bij elke update een email daarover. TOP!

Algemeen

Ik heb hier twee bestellingen gedaan die prima zijn verlopen. De website mag echter wel eens update krijgen. Ook is niet elk product op hun site hier te vinden op de pricewatch. Voor die reden een puntje minder. De chenbro rackmount case die ik zocht stond niet in de pricewatch, maar ze waren wel de goedkoopste.

Verzending

Het was geen voorraad product, dus moest van de leverancier komen, maar alles binnen de beloofde tijd.

Klantenservice

Van een andere winkel had ik hier al een chenbro rackmount rails liggen en toen ik een tweede case kocht heb ik bij Micro Mail de zelfde rails bij besteld. Helaas bleek dit toch niet de zelfde te zijn. (wel het zelfde artikel nummer). Dit was niet de schuld van de Micro Mail, maar chenbro neemt blijkbaar rails van meerdere OEM boeren af en plakt er de zelfde sticker op. De laatste paste helaas niet in mijn custom rackmount kast door de extra lengte.

Reacties op mijn e-mails kwamen de zelfde dag nog en na het terug sturen van de rails had ik binnen een paar dagen mijn geld al weer terug op de rekening. Zeer tevreden!

Algemeen

Niets op aan te merken. Bestelling op tijd en goed ingepakt. Fijn dat er voor meerdere verzendopties kan worden gekozen.

Verzending

Twee artikelen besteld: een USB-stick en een toetsenbord/muis-combinatie. Alle gebracht op vermelde levertijd (kan misschien sneller, maar dan worden ze door een grotere voorraad waarschijnlijk ook weer duurder). Artikelen waren bij aankomst goed verpakt. Op aanraden van andere reviews elders gekozen voor PostNL verzending en niet voor GLS. Toch fijn dat die optie er is.

Algemeen

Bestelling ging soepel, levering ook.
Echter ging na een tijdje een moederboard kapot, kan gebeuren uiteraard. RMA procedure is helaas een ramp. Na weken mailen nog geen oplossing.
Wet- en regelgeving wordt genegeerd en de klant krijgt de schuld van defecten.

Klantenservice

Moederbord ging kapot tijdens dat deze aanstond (was geen mens in de buurt). Dus RMA opgestart. Een fysiek defect ONDER de processor! Dat kan natuurlijk nooit zijn gebeurd tijdens dat deze aanstond.
Echter krijg ik nu als klant de schuld van een defect en wordt geweigerd dit te repareren of te compenseren. Wet- en regelgeving wordt genegeerd. In de eerste periode moet de leverancier aantonen dat het door de klant komt en dat wordt niet gedaan.
Ondanks handreikingen wordt nu niets gedaan.

Beste Pim,

We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent over een bij ons aangeschaft moederbord. Er kan helaas wel eens een defect optreden, wij zorgen altijd dat het snel en naar tevredenheid wordt opgelost. Wij steken hier veel tijd en energie in en hebben hier altijd positieve reacties op.

Indien je echter eerst een produkt beschadigt en vervolgens aan ons retourneert dan kunnen wij er helaas niets meer mee doen. Dit staat uiteraard in de algemene voorwaarden maar zeg nou zelf, het ligt toch ook wel voor de hand dat als je iets kapot maakt dat je dat ook accepteert.

We staan open voor voorstellen en mochten er winkels zijn die dit wel accepteren dan horen we het graag.

Klantenservice Micro-Mail BV

Algemeen

Bij Micro-Mail heb ik een tijd geleden een beeldscherm en webcam gekocht. Hoewel de website er wat gedateerd uit ziet was het toch redelijk gemakkelijk om producten te zoeken en te bestellen. Alle benodigde product- en leverinformatie waren te vinden.

Verzending

Helaas is geen optie om met een Creditcard te betalen, maar dat mag de pret zeker niet drukken. Voor de levering van mijn beeldscherm stond een levertijd van bijna twee weken. Tot mijn verbazing was deze een week eerder dan eerder gemeld aanwezig voor bezorging. Dat noem ik kwaliteitservice! Ook vond ik het heel handig dat ik emails kreeg over de updates van de levertijd. Hierdoor stond ik niet voor verrassingen.

Algemeen

Bestelde hier op woensdag een Dell p2414h monitor. Ondanks dt deze niet op voorraad was (wel bij leverancier) toch op vrijdagochtend al afgeleverd door GLS. Top.
Website erg overzichtelijk, prijs was prima en ruim voldoende voortgangsmailtjes; incl factuur.
Monitor zat in de originele Dell doos; doos was onbeschadigd en monitor natuurlijk ook.

Klantenservice

Klantenservice nog niet nodig gehad maar de opvolging van de bestelling via mail was erg goed.

Algemeen

De deep-links uit de pricewatch lijken niet (altijd) te werken. Waarschijnlijk door de iframe-achtige opbouw van de website. De zoekfunctie werkt echter goed en accuraat wanneer je op productnaam of nummer zoekt.
Prijzen zijn scherp en verwachtte levertijden worden duidelijk weergegeven op de website.

Verzending

Levertijd conform indicatie website, goed en stevig verpakt

Klantenservice

Mijn 8tb seagate schijven bleken niet goed in de Node 804 kast bevestigd te kunnen worden door het ontbreken van het middelste schroefgat van deze schijven. De Node 804 kast was dus niet bruikbaar voor mij. Via de website was de RMA snel aangevraagd en kreeg ik een dag later een bevestiging en retour instructies. Het bedrag was binnen acceptabele termijn teruggestort op mijn bankrekening

Algemeen

prima website, prima betelproces. Gedateerde website. Niet super overzichtelijk maar ook niet heel slecht. Verzendkosten vind ik wel een minpunt.

Verzending

Bij Micro-mail besteld omdat ik het product snel nodig had. Dag later, geen product. Geen reactie. Geen email niks. Op de website staat aangegeven dat het product dezelfde dag is geleverd.. Zelfs nog voor de duurdere verzendkosten gekozen. Waardeloos.

Klantenservice

Nog geen reactie gehad. Het is zaterdag dus zal met het weekend te maken hebben maar alsnog..

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie. Kunt u contact met ons opnemen zodat we kunnen uitzoeken wat de status is van uw bestelling?

Het door u genoemde minpunt is genoteerd, kwaliteit is belangrijk voor ons en we doen ons best om u nog beter van dienst te kunnen zijn.

Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen

Bestellen ging prima, voor zover ik kon zien betaal je altijd verzendkosten. De lightning kabeltjes die ik bestelde waren lekker goedkoop dus ik bespaarde toch wel. De kabels werden aangeprezen als origineel en zaten in folie met een sticker van Foxconn. Top dus.

Klantenservice

Laten verzenden via briefpost. Kwam niet aan: geen post. Toch eens bellen. Ik werd uiterst behulpzaam te woord gestaan, maar ze adviseerden me nog even te wachten en verzochten me alsnog terug te bellen als ze na een paar dagen nog niet zouden zijn afgeleverd.
Korte tijd later had ik een e-mail of ik het adres even wilde controleren. Blijkt dat ik zelf (of althans, mijn auto-invullen) het huisnummer zowel bij de straat als bij het huisnummer had ingevuld. De envelop was bij 33 terecht gekomen ipv 3... Dom van me! Eigen schuld!
Mij gaf deze fout in elk geval veel vertrouwen in het bedrijf. Top gedaan!

Algemeen

Zeer snelle verwerking en een hele goede service. Je kan bellen voor een bestelling en je kan als je grote aantallen koopt een speciale prijs vragen.

Klantenservice

Ik heb gisteren mijn bestelling geplaatst. Ging zeer vlot. Ik ben in mijn haast vergeten om iets aan te vinken. Daarom heb ik ze vandaag gebeld en gevraagd of het indien mogelijk was om het alsnog te doen. Dat hebben ze gelijk geregeld.

Klantenservice:

Nieuw beeldscherm besteld, alles verliep erg snel en ook mailcontact was vlot en informatief. Product is mooi binnen de tijd geleverd.

Algemeen

Ik heb bij deze shop een Synology DS216j + 2x4TB HGST Deskstar NAS besteld. Ze boden voor dit pakket de beste prijs en kregen goede reviews. Site is niet flitsend maar doet wat het moet. Bestelling ging vlot. Betaling moest ik op voorhand doen omdat ik vanuit België bestelde, maar dat was geen probleem.

Verzending

Op woensdag 14 juni besteld. Ik ontving een mail met de melding dat de NAS niet op voorraad was (zoals op hun site stond) maar een levertijd bezat van 5 tot 8 dagen. Op regelmatige basis ontving ik updates van mijn bestelling en de verwachte verzenddatum (23 juni). Op 19 juni ontving ik een verzendbevestiging en een dag later was hij binnen. Uitstekende service dus en een levering vroeger dan verwacht.
Alles was netjes en stevig ingepakt. Geen opmerkingen.

Algemeen

Het verkeerde product werd geleverd, vervolgens werd gezegd dat ik de pinnetjes van het moederboord zou hebben verbogen en werd aan mij een defect moederboord teruggestuurd.

Klantenservice

Denken totaal niet met je mee, zie mijn uitleg hierboven.

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben het juiste product geleverd, er is echter gebleken dat u niet het juiste product had besteld.
Normaliter is dat geen probleem en kan dit uiteraard worden geretourneerd.

Het moederbord dat u aan ons heeft geretourneerd bleek echter te zijn beschadigd. Beschadigde producten kunnen wij helaas niet retour nemen.

Wij vinden het jammer, en niet terecht, dat u ons negatief beoordeelt op twee vergissingen die u heeft gemaakt.

Klantenservice Micro-Mail BV

Klantenservice:

Alles was makkelijk en ging zoals behoord. Geen enkel probleem ontdekt. De koelpasta zelf werkt uitstekend.

Algemeen

Ik heb in mei vorig jaar 2 class 3 micro SD kaarten (kingston R90W80) bij Micro-mail gekocht. Zij boden de ze voor de beste prijs aan voor een winkel met een goede review.

Verzending

De levering was goed verpakt

Klantenservice

Helaas faalde een van de SDkaarten incidenteel (hij corrupeerde). Na dat het duidelijk was dat het aan de kaart lag heb ik een RMA ingediend.

Binnen een week heb ik een vervangend kaartje opgestuurd gekregen waardoor niet te lang zonder geheugen in mijn telefoon heb hoeven rondlopen.

Algemeen

scherpe prijs, vlot geleverd; sd card onder garantie vervangen.
verzendkosten voor retour zijn voor eigen rekening, ook als het een defect is (en dat mag niet)

Verzending

geleverde sd card, was defect; daarna vervangen onder garantie

Klantenservice

voor kapotte SD card, wat onder garantie valt moest ik zelf de verzendkosten betalen. verschuilen zich achter algemene voorwaarden, maar die zijn op dit punt in strijd met de wet. Omdat het voor een sd-card maar 1 postzegel is verder niet moeilijk gedaan, maar zo hoort het niet!

product is wel netjes en vlot vervangen.

info: https://webwinkelrecht.nl...et-risico-van-verzending/

Algemeen

Via de pricewatch Micro-Mail Zeewolde gevonden. Zij waren de goedkoopste in de lijst omdat het een "op=op" product was. Bestelproces was zeer snel zonder dat er eerst een account hoefde te worden gemaakt (account word automatisch gegenereerd na bestelling).

Verzending

Levering was per envelop (keuze tijdens bestelling) en was snel binnen (zie klantenservice opmerking).

Klantenservice

Door mijn eigen fout verkeerde huisnummer doorgegeven. Geluk voor mij bestond dit nummer niet in de straat, dus envelop ging weer terug naar Micro-Mail. Na een mailtje, dezelfde dag bericht gekregen van de klantenservice dat wanneer de envelop terug was en hij meteen naar juiste adres word gestuurd. Gisteren (28-12) bericht gekregen dat de envelop was binnengekomen en vandaag had ik het in mij eigen brievenbus! Top service!

Algemeen

Website is wat verouderd. Browsen met verschillende tabbladen werkt helaas niet goed met één winkelwagen. Meerdere productcategorieën in verschillende tabbladen openen werkt ook niet goed.

Verzending

Een aantal onderdelen was niet op voorraad. Dagelijks kreeg ik een automatisch mailtje als een onderdeel was aangekomen in het magazijn of als de levertijd was aangepast. De geschatte levertermijn is netjes gehaald en de producten waren goed verpakt.

Klantenservice

Toen de levertijd van één van de onderdelen in mijn order werd veranderd naar januari heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg snel reactie; toevallig was het net aangekomen in het magazijn en een dag later had ik mijn bestelling thuis.

Scorekaart voor Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie