Micro-Mail Zeewolde BV

4.708 producten en 5.754 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Micro-Mail Zeewolde BV

Review toevoegen

Algemeen

Drie producten besteld, producten eenvoudig te vinden en voor een gunstige prijs kunnen kopen. Geleverde producten kwamen overeen met bestelde.

Verzending

Geleverd binnen de gestelde (korte) levertijd. Goed verpakt.

Algemeen

Prettige webwinkel met een goed assortiment. Prijzen zijn goed. Sommige items staan alleen om wat voor reden dan ook niet in de Pricewatch bij Tweakers. Weet niet waar dat aan ligt.

Verzending

Goed verpakt, snel verzonden.

Klantenservice

Had niet gezien dat het geheugen wat ik besteld had een levertijd had.
Wilde dus de order aanpassen naar geheugen wat wel op voorraad was.

Werd vlot en soepel opgepakt, chapeau.

Algemeen

Moederbord besteld van Asus. Het betrof een splinternieuw product en daardoor was het even de vraag hoe leverbaar het moederbord was. De webshop reageerde binnen een half uurtje op mijn mailtje met een duidelijke leverindicatie.

Verzending

Product was netjes verpakt en ik was goed ingelicht over de levertijd.

Klantenservice

Kort na mijn bestelling en nog voor de verzending werd de prijs aangepast (naar beneden). Dit voelde toch niet zo goed dus had ik ze een mailtje gestuurd. Ze waren heel coulant, reageerden snel en waren bereid het verschil terug te storten.

Dit zal (en terecht) niet altijd lukken en dat is ook eerlijk, want de prijs staat natuurlijk vast op het moment dat je de koop aangaat. Ik vind dit dan ook zeker 5 sterren waard en samen met de hele snelle reactietijden, een van de beste klantenservice ervaringen die ik ooit heb gehad.

Algemeen

Logitech MX Vertical muis besteld en werd de volgende ochtend met PostNL meegegeven. Ging erg vlot.
Was uiteindelijk niet geholpen met de muis, had last van veel onvrijwillige rechtermuisknop klikjes.

Ik had een mailtje gestuurd en kreeg binnen een half uur reactie. Ik kon de muis binnen 14 dag gewoon retourneren, vandaag op de bus gedaan dus tot zover een top service!

Verzending

Levering was op tijd en netjes verpakt, geen onnodig bubbel plastic maar gewoon papier en karton als opvulling. Erg milieuvriendelijk, wordt gewaardeerd!

Klantenservice

Service was erg snel en vriendelijk, ben nog aan het wachten nadat ik het product vandaag heb teruggestuurd.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Voor mijn thuiswerkplek was ik op zoek naar een 27" 2560x1440 beeldscherm. Bij Micro-Mail uitgekomen voor een Samsung scherm met mooie specs, voor een schappelijke prijs. Het plaatsen van de bestelling was eenvoudig, en de beloofde 5 tot 8 werkdagen levertijd bleek ook realitisch te zijn. In de tussentijd wordt je via email op de hoogte gehouden van de status.

Verzending

Het scherm werd geleverd in de originele verpakking, maar PostNL heeft het pakket in nette staat afgeleverd.

Klantenservice

Mijn laptop bleek problemen te hebben met resoluties boven 1920x1080 waardoor ik, tot mijn teleurstelling, een retour moest aavragen. Toen ik na een werkdag en een weekend nog niets had vernomen maar even in de telefoon geklommen. Ik werd snel en vriendelijk tewoord gestaan en een uurtje laten was de instructie voor het retourneren binnen. Omdat het risico van de retourzending bij de klant ligt, en een beeldscherm toch kwetsbaar is, besloten het scherm zelf in Zeewolde af te geven. Bij de balie werd ik vriendelijk ontvangen, en nog dezelfde dag de credit nota in de mail. De dag erna stond het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten al weer op mijn rekening.

Algemeen

Ik was op zoek naar een nieuwe PC kast en mijn keuze was gevallen op de Fractal Design Meshify 2 Gray TG Light Tint die Micro-mail aanbood voor een aantrekkelijke prijs.
De bestelling was zo geplaatst door een overzichtelijke website en een makkelijk order en betaal systeem.

Verzending

De pc kast werd geleverd in zijn originele verpakking en dus degelijk verpakt.
De zending was binnen 2 dagen geleverd omdat het weekend er tussen zat.
Dus zeer snel en ik werd goed op de hoogte gehouden

Verzending: Score: 4

Algemeen

Goede service via telefoon en mail nadat ik een monitor had besteld die defect aan was gekomen. Ik had binnen twee uur een retour label en binnen een week weer een nieuwe. De nieuwe hebben ze op mijn aanvraag eerst gecontroleerd voordat ze het gestuurd hebben.

Verzending

De eerste geleverde monitor was defect geleverd. De tweede hebben ze gecontroleerd voordat het de deur uit ging daar.

Klantenservice

Meerdere malen telefonisch contact gehad en ze nemen direct op. Geen wachttijden en ook snel een antwoord op de vraag. Geen onnodige formulieren of andere procedures.

Algemeen

veel keuze, hadden eeen specifiek toetsenbord wat ik vrijwel nergens kon krijgen en op voorraad. Vlotte levering en vriendelijke communicatie. En nette prijzen.

Klantenservice

Had bij hun in het veleden een Logitech toetsenbord met verlichte toetsen gekocht, de de K740 illuminated. Een geweldig ding . Op een gegeven moment beginnen de toetsen los te laten, ik weet nog niet waarom. Heb onmiddelijk een nieuwe gekocht bij hun. Net als de vorige keer , vlotte levering en goed verpakt.
Later leek dat het oude toetsenbord nog geen jaar oud was. Zij vroegen mij het op te sturen om het na te kijken/repareren.
Prettige communicatie en zij stuurden mij vlot een nieuwe, het was blijkbaar niet te repareren.Ik ben een rustige, lees trage, typer en speel nooit spelletjes op mn pc.
Hoe dan ook mijn ervaringen met Micro mail uit Zeewolde zijn geweldig. Ze hebben ook een geweldig assortiment en veel op voorraad.
Als ik ooit weer eens wat nodig heb zal ik zeker als eerste bij hun kijken.

HuJuh Karma 11,9K

Algemeen

Ik had een externe hardeschijf nodig en deze was bij Micro-Mail op voorraad. Bestellen ging heel makkelijk, de site is duidelijk, dus alles verliep keurig.

Klantenservice

Na een nachtje puzzelen bleek dat de externe opslag toch niet nodig was en heb ik de bestelling geannuleerd op zaterdagochtend. Op zondag nog wel even een berichtje gestuurd via mijn profielpagina op de site van Micro-Mail, maar maandagochtend direct een bevestiging in mijn mail. Al met al prima dus. Geld moet nog teruggeboekt worden, maar ik twijfel er niet aan dat het goed gaat komen.

Update: ook het terugboeken ging uitermate snel. Nog geen 36 uur na de bevestiging van de annulering stond het geld weer op mijn rekening. Puik werk Micro-Mail!

Algemeen

Micro-Mail was de enige die het door mij gewenste moederbord nog kon leveren. Ontvangst binnen 2 dagen.

Verzending

Goed verpakt en goed geïnformeerd over de verzendstatus via Track & Trace.

Klantenservice

Helaas bleek het moederbord defect (vermoedelijk al in de fabriek beschadigd). Micro-Mail heeft direct al een nieuw exemplaar van de leverancier naar Zeewolde laten komen voordat ze mijn exemplaar terug ontvangen hadden. Zodoende kon ik binnen de kortst mogelijke tijd opnieuw verder met de bouw van de PC. Pech met een nieuw onderdeel is nooit leuk, maar goed gemaakt door de prima RMA-service!

Algemeen

Prima site en hun voorraad lijkt gebaseerd op de waarheid, dat is iets wat je niet vaak meer ziet in de markt.

Verzending

In een week met flinke sneeuw, recordaantallen online bestellingen en drukte bij de post hebben ze het voor elkaar gekregen om iets binnen 24 uur in mijn handen te krijgen. Zeer veel respect voor deze zaak gekregen hiermee!

Algemeen

Prima prijzen, overzichtelijke website en vriendelijke en goede service.
Onlangs voor de eerste keer bestelling geplaatst, in mijn enthousiasme vergeten de levertijden te corrigeren. Na status-update die ik per mail ontving, schrok ik een beetje van de levertijd van 1 van de bestelde componenten. Contact gezocht, snel reactie gekregen en onderdeel uitgewisseld met vergelijkbaar onderdeel dat wel op voorraad was. Dezelfde dag nog verstuurd, de volgende dag ontvangen.

Verzending

Prima verpakking, genoeg luchtkussens voor bescherming.

Flexibel en meedenkend

Algemeen

Ik heb hier recent een 8 TB HDD gekocht voor een scherpe prijs.

Het bestelproces is helder en duidelijk, niets op aan te merken wat mij betreft.

Verzending

Het pakket kwam erg goed verpakt aan en het pakket was zorgvuldig verpakt.

Klantenservice

Kort contact gehad over de verzending, snel en goed geantwoord.

Algemeen

Ik heb hier recent een 8 TB HDD gekocht voor een scherpe prijs.

Verzending

Het pakket kwam erg goed verpakt aan en het pakket was zorgvuldig verpakt.

Klantenservice

Kort contact gehad over de verzending, snel en goed geantwoord.

Algemeen

Bestelling (SD kaartjes) snel geplaatst, volgende dag al in huis en duidelijke communicatie per mail over de bestelling en levertijd.

Verzending

Volgende dag al in huis, top!

Algemeen

Gebeld met de vraag of een SSD op voorraad was en af te halen, zou met een goed uurtje klaarliggen. Besteld en betaald via webshop, na anderhalf uur (zat een half uur pauze tussen) een mailtje dat de bestelling klaar lag. Snelle service!

Klantenservice

Binnen 30 seconden iemand aan de lijn bij vragen, snel antwoord.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

12 december 2020 een moederboard besteld die op moment van bestellen leverbaar zou zijn. Verwachte leverdatum was 18 december. Ik hoopte hier met de kerst mee te kunnen hobbyen. Een aantal dagen later krijg ik een verwachte leverdatum van 31 december 2099 in de mail. Ik denk een automatisch gegeneerd bericht. De klantenservice gevraagd of ze iets nauwkeuriger konden zijn dan 2099 maar dat was niet mogelijk. Uiteindelijk op 5 januari bestelling geanuleerd. De verwachte leverdatum was inmiddels wel verkort met 98 jaar, maar mij nogsteeds anderhalve maand te laat. (verwacht voor 31-01-2021)

Ik verwacht dat een winkel kan leveren wat ze te koop aanbieden. En als het vanwege een fout niet mogelijk is dit juist communiceren en eventueel een alternatief bieden.

Uit eindelijk zelfde board besteld bij Megekko en die konden wel leveren binnen de gemelde 5 dagen.

Wel fijn dat ze de bestelling konden aanpassen naar een deel levering.

Bedankt voor je review. Helaas was het bestelde moederbord in backorder gekomen, we hebben je zo goed mogelijk geïnformeerd over de verwachte levertijd.

We hebben je echter geen alternatief geboden, dit hadden we inderdaad moeten doen. Onze excuses daarvoor.

Klantenservice Micro-Mail

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Goede prijzen en eerlijke leveringstijden info. Snelle reactie op een mail-vraag.
Goede mail communicatie. prima dus

Verzending

netjes verpakt, alles bij elkaar in een doos

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

De site is eenvoudig en daardoor prima bruikbaar.
Ik heb 2 bestellingen geplaatst voor een Ryzen 4750 processor (een G en een GE). Ik had niet begrepen dat de G alleen in een set van 12 besteld kon worden, maar dat werd mij keurig uitgelegd. Bij het annuleren van de bestelling stond het geld vrijwel direct terug op mijn rekening. De GE versie bleek erg lastig leverbaar bleek uit de verschillende updates die ik per mail kreeg. Ook hiervan was de annulering prima.

Algemeen

Prima site, eenvoudig doch voldoende. En goedkoop. Alleen je moet voor 15.30 h bestellen om het de volgende dag in huis te hebben.

Verzending

Snel geleverd, geen issues.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie