Micro-Mail Zeewolde BV

6.035 producten en 7.201 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Micro-Mail Zeewolde BV

Review toevoegen

Algemeen

De website lijkt wat gedateerd maar schijn bedriegt. Prima en zeer verzorgde (snelle) levering, alles was goed beschermend ingepakt en aangemerkt als "breekbaar".

Was tamelijk verrast dat deze leverancier zo weinig reviews heeft maar geen moment spijt. Klantenservice heb ik nog niet nodig gehad dus daar kan ik niet over oordelen.

Algemeen

Bevestigingsmail na het plaatsen en betalen van de bestelling had wat sneller gekund, deze liet 3 uur op zich wachten. Ik begon te twijfelen of eea goed was gegaan aangezien je doorgaans direct een terugkoppeling krijgt van een webshop. Misschien door gewenning en onterecht? Verder alle communicatie uitstekend.

Verzending

Niets op de verzending aan te merken, aangegeven tijden klopten ook. Postnl had weer eens flink met het pakket gegooid maar de verpakking was hier tegen opgewassen.

Algemeen

De website oogt misschien ouderwets maar het bestelproces verloopt vloeiend en functionaliteiten zoals een winkelwagen zijn gewoon aanwezig.

Het is alleen een beetje raar dat je 2 e-mails krijgt met in 1 je gebruikersnaam en in de ander je wachtwoord. Dat is iets wat in 2019 echt niet meer kan.

Verzending

Bestelling betrof slechts 2 geheugenbankjes. Deze waren stevig verpakt in een bubbeltjesenvelop en konden daardoor gewoon in de brievenbus.

Algemeen

Prima webshop die op de dag van indicatie heeft geleverd. Bestellen en betalen ging gemakkelijk.

Verzending

Het kabeltje was goed verpakt in een envelop met bubbeltjesplastic aan de binnenkant. Hierdoor kon het op de indicatiedag via de brievenbus worden geleverd.

Algemeen

Goede no-nonsense webshop met scherpe prijzen en voor mij een correcte afhandeling elke keer. Jarenlange betrouwbare aankopen gedaan met goede communicatie.

Verzending

Verzending is snel, verpakking is goed en koerierdienst bevalt ook positief. Al bij al een goede maatstaaf voor webshops in de Benelux!

Algemeen

Prima website met prima prijzen. Ik verbaas me erover dat er maar 9 reviews zijn van dit prachtbedrijf. Ik haal hier altijd af, aangezien mijn werklocatie vlakbij ligt. Daardoor ook geen mening over de verzending.

Klantenservice

Goede service. Na een telefoontje heb ik mijn order zonder problemen kunnen aanpassen.

Algemeen

In tegenstelling tot wat anderen vinden, vind ik de website prima en krijg geen gevoel naar een ouderwetse site te kijken.

Product was niet op voorraad, maar wel sneller geleverd dan beloofd.

Helaas is betaling per credit card niet mogelijk, dit is zeer jammer i.v.m. de aankoopverzekering van een jaar die ik anders heb.

Verzending

Levering was sneller dan beloofd.
Fijn is de goedkope brievenbusenveloppe post optie.

Algemeen

Wilde een laptop bestellen. Was bij een andere webshop paar euro goedkoper. Maar vanwege slechtere reviews toch uiteindelijk voor Micro-Mail gekozen. Website is eenvoudig van opzet, maar werkt mijn inziens verder prima.

Verzending

Klein punt van aandacht is om klant wat eerder op de hoogte te stellen van geplande verzending. Kreeg half 2 's nachts melding dat pakket was ontvangen door Post NL. Volgende ochtend werd laptop afgeleverd. Website gaf aan dat levertijd paar werkdagen betrof, kwam ook exact overeen met daadwerkelijke levering. Verpakking was ook prima en niet zo'n mega grote doos die je wel eens krijgt.

Algemeen

De website ziet een beetje uit als het jaar nul, maar verder voldoet het allemaal prima.

Verzending

Verzending was goed verpakt zoals je mag verwachten. Het artikel moest eerst nog bij hun leverancier worden besteld, en ook netjes updates gekregen wanneer ze hem in hun magazijn verwachtte te hebben.

Klantenservice

Helaas voldeed het product niet, dus moest het retour. Jammer genoeg voor eigen kosten, maar dat wist ik van tevoren. Nu heb ik niet vaak zelf wat retour moeten sturen, maar de primaire reden voor deze review: Maandag heb ik hem retour gestuurd, dinsdag is hij bij hun aangekomen, en vandaag stond het geld al weer op mijn rekening, vanaf een andere bank. Dus waarschijnlijk hebben ze nog dezelfde dag het retour gestuurd, wat uiteraard nette service is.

Algemeen

Website is echt jaren overdatum qua layout, maar werkt wel. Handig is dat ze ook gratis verzending per briefpost aanbieden voor kleine items, scheelt weer verzendkosten.

Verzending

Gratis verzonden in met schuim gevoerde envelop. Had steviger gemogen, maar in principe is de webshop toch verantwoordelijk als er iets mis gaat.

Envelop was een dag later, zal waarschijnlijk aan PostNL hebben gelegen die hun decemberkaarten er niet snel genoeg doorheen kregen.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Absolute draak van een website die bij een refresh/back mijn winkelwagen weer kwijt was. Absoluut niet van deze tijd, bespaar je de moeite en geef een tientje meer uit aan een fatsoenlijke shop.

Bedankt voor de feedback, we zullen uw kritiek gebruiken om onze website en service te verbeteren.

Het is uiteraard ook mogelijk om uw bestelling via email te doen mocht er een storing zijn of zich probleem voordoen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Micro-Mail

Algemeen

Product in uitstekende staat ontvangen en de verpakking meer dan netjes. Verder geen contact gehad met de klantenservice, dus daar geen opmerkingen over.

Verzending

Snel verzonden! Op 23 oktober om 14:30 besteld, de volgende dag in huis. Verpakking was erg goed (seal + doos) en netjes opgevuld.

Algemeen

Iets besteld via de website. Helaas kwam ik er na een uur achter dat het product niet ging werken i.c.m. mijn bestaande hardware. Winkel opgebeld (er werd snel opgenomen) en het verhaal uitgelegd. Zonder vragen of moeilijkheden bestelling kunnen annuleren en het geld binnen 24 uur terugontvangen. Echt een top service!

Algemeen

Micro-Mail had de laagste prijs voor mijn Samsung 970 Evo 1TB SSD. De verwachte levertijd van 3-4 werkdagen werd keurig gehaald, drie werkdagen om precies te zijn. Verzending met PostNL waarbij ook alles soepel ging. Een bestelling geheel volgens het boekje dus, en dat waardeer ik, zeker gelet op de lagere prijs.

Verzending

De SSD werd in een ruime (maar ook weer niet idioot grote) doos, stevig ingepakt in plastic luchtkussens verzonden.

Algemeen

Over de jaren heen al verschillende keren bij Micro-Mail besteld. Producten zijn prima vindbaar. Bestelproces ook, en wordt regelmatig op de hoogte gehouden van de verwachte leverdatum.

Verzending

Product had een aantal weken levertijd, maar werd alsnog eerder geleverd dan verwacht. Helemaal goed dus. Verpakking en staat van het product waren ook top.

Algemeen

De bestelling was snel geleverd via PostNL. Na 20 dagen bleek het product helaas niet goed. Retour aangevraagd, op eigen kosten teruggestuurd en ik krijg het geld volledig terug.

Minpunt is de zoekfunctionaliteit van de site. Maar aangezien ik toch doorklik vanuit de pricewatch heb ik daar geen last van.

Algemeen

Bij Micro-Mail terecht gekomen omdat ze de scherpste prijs hadden. De website gaf duidelijk aan: niet direct op voorraad levertijd 2-4 werkdagen. Dinsdag besteld, donderdag gewoon in huis.

Zoals hier ook eerder is gezegd; de website is prachtig (voor in het museum), maar alle overige zaken werken gewoon correct (bevestiging, betalingsbevestiging, factuur, pakbon, en trackingdetails). Alles klopt gewoon, en werkt zoals het hoort.

Ik ben positief verrast!

Verzending

Mooi in een anonieme doos, met luchtvering ingepakt. Zoals het hoort.

Klantenservice

5 statusmeldingen op 1 bestelling - ik vind het prettig geregeld!

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ben op deze site terecht gekomen omdat de drone die ik wou bestellen hier het goedkoopste was. Prima bedrijf zeker een aanrader.

Verzending

Voor half 4 besteld volgende dag geleverd.

Klantenservice

Werd goed op de hoogte gehouden wat en wanneer mijn bestelling kwam.

Algemeen

Mijn case (Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass) bij Micro-Mail besteld omdat zij het snelste konden leveren. Ging behoorlijk snel, maandagmiddag besteld en 's avonds al orderbevestiging, pakbon, verzendinformatie en factuur in mijn mailbox. Heel netjes twee dagen later de case ontvangen, goed verpakt en geen schade of iets dergelijks.

Kortom, nette communicatie en goede, snelle levering.

Verzending

Goed verpakt, snelle levering.

Klantenservice

Niet echt in contact gekomen met de klantenservice, maar communicatie was snel en duidelijk.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Helaas een aantal slechte en vooral niet werkende HD readers van Micro-Mail ontvangen. Deze zijn tevens in goed overleg met dit bedrijf aangeschaft omdat ik mijn twijfels al op voorhand had .

Verzending

Ondertussen is er ook nog een keer een zending met kapotte onderdelen gewoon volledig vol getaped en terug gestuurd alsof er niets aan de hand was.

Nee al dat belachelijke plakband heeft er niet voor gezorgd dat de HD readers het weer deden....

Klantenservice

Ivm vertraging in de communicatie en het veelvuldig uittesten van deze hd readers duurde het allemaal nog onnodig langer. Vervolgens wil men de kapotte producten niet meer terug nemen. Doodzonde. Ze zijn vaak de goedkoopste op Tweakers maar ik snap nu waarom. Aan de andere kant hebben ze met deze blamage nog veel meer omzet verbrand want intussen heb ik voor mijn bedrijf al zeer veel spullen bij andere leveranten zoals Max ICT, Megekko, SiComp etc besteld en uiteraard allemaal zonder klachten. Zelfs het omstreden MAX ICT waarvan men hier op Tweakers niet echt te spreken is heeft mij keurig behandeld bij een klacht over een wat grotere bestelling.

Ik denk gewoon dat Micro-Mail vanuit de zolderkamer de werken uitvoert en op deze vervelende manier met haar klanten omgaat om geld te besparen. Op deze manier kost het jullie alleen maar geld.

Binnenkort zal ik alle rommel (want omdat de HD readers niet werkten heb ik nog een zelfde bestelling moeten doen bij Micro mail) gratis op marktplaats zetten.

Wellicht dat ik er nog iemand blij mee kan maken.

Tot slot zie je helaas wel vaker dit soort klachten over Micro-Mail hier en op andere sites voorbij komen. De schuld wordt gewoon naar de klant geschoven.

Beste meneer,

Bedankt voor uw review. We hebben in mei 2017 enkele producten van u retour ontvangen. De door u vermelde klachten konden echter door ons niet geconstateerd worden. We hebben ze vervolgens door de fabrikant laten beoordelen, ook zij kwamen tot de conclusie dat de producten goed functioneerden.

Enige tijd nadat wij de producten aan u hebben geretourneerd hebben wij contact hierover gehad. Het probleem bleek uiteindelijk te worden veroorzaakt door het gebruik van verouderde software uwerzijds. Een software update zou het probleem in uw geval opgelossen.

U verlangde vervolgens een creditnota maar de afkoelingsperiode was reeds ruimschoots overschreden. Deze periode was al ruim overschreden voordat de producten bij ons geretourneerd waren.

In geval van problemen bieden wij een heldere, goede oplossingen. We vinden het jammer dat u dat anders heeft ervaren maar waarderen uw review zodat wij onze service verder kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Micro-Mail Zeewolde BV

Scorekaart voor Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech