Micro-Mail Zeewolde BV

4.095 producten en 5.058 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Micro-Mail Zeewolde BV

Review toevoegen

Algemeen

Verliep helemaal prima, prijs was de goedkoopste en bestelling netjes volgende dag geleverd. Zou hier zeker wel nog een keer bestellen.

Verzending

Mail gekregen met track and trace, en volgende dag levering is verlopen zoals beloofd. (maar: zou perfect zijn als verzending gratis was!)

Verzending: Score: 3

Algemeen

- vrijdag 24 juni (ca 18:30u)
Reepje geheugen besteld (was volgens de site op voorraad), gekozen voor verzending via reguliere post. Via ideal betaald.

- maandag 27 juni
Bevestiging dat mijn bestelling ingepakt was, klaar voor verzending

- woensdag 29 juni
Bestelling werd in de brievenbus bezorgd.

Al met al is de bestelling goed verlopen, zij het wel wat trager dan ik verwacht had. Ik vermoed dat er bij Micro-Mail in het weekend geen orders verwerkt/verzonden worden. Als dit zo is dan stond het niet dusdanig op de site gecommuniceerd dat ik dit tijdens het bestelproces door had. Voor mijn bestelling maakte het verder niet (had geen haast).

Bestelproces verliep goed, bestelling was goed verpakt en de mailtjes over de bestelling waren duidelijk.

Navigatie via de site heb ik niet echt gebruikt omdat ik via de Pricewatch direct op de juiste productpagina terecht kwam.

Verzending

Geen orderverwerking/verzending in het weekend? Bestelling was wel goed verpakt.

Bedankt voor uw review! In het weekend zijn wij inderdaad gesloten. De openingstijden staan wel op de website vermeld. Welllicht zou dit duidelijker kunnen, we gaan kijken of dit kan.

Met vriendelijke groet,

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1

Algemeen

I purchesed something that was supposed to be dilivered the next day, it hasn't arrived after a couple of days and doesnt have a tracking number either. The product isnt even in stock and yet they put the listing as "dilivery next day". This place is a scam!

Verzending

Doesn't deliver when it should and doesnt have tracking number

The item you purchased has a delivery time of approximately 4 working days, as mentioned on the product page. We expect it will be shipped today and you will receive an email with the tracking code.

Best regards,

Micro-Mail BV

Algemeen

Bestelling verliep zoals je mag verwachten. Levering was ook keurig op tijd en de verpakking was goed. Kort om tevreden over deze aankoop en zal ze zonder moeite weer gebruiken voor een bestelling.

Verzending

Verpakking van het product was goed en de levering was op tijd. Meer kan je niet wensen.

Algemeen

Monitorarm besteld op een dinsdag avond en donderdag binnengekregen.
Site is niet traag en heeft https (beveiligd verbinding.

Verzending

Monitorarm besteld op een dinsdag avond en donderdag binnengekregen.

Algemeen

Goede webshop, prima assortiment, soms scherpere prijzen dan Azerty en een nette klantenservice. Houden zo dames & heren van Micro-Mail!

Verzending

De webshop geeft als selecteerbare verzendoptie "briefpost" en dat kan ik héél erg op prijs stellen. Daar kunnen andere webshops iets van opsteken.

Klantenservice

Telefonisch contact gehad om voorraadstatus te controleren. Netjes te woord gestaan en direct erna besteld.

Algemeen

Had een 12400F zonder moederboard. Zag dat micromail ze een stuk goedkoper dan megekko kon leveren, dus ik ging de gok aan.

Verzending

Bezorgd binnen de beloofde 4 dagen. Het product was ook goed bezorgd.

Algemeen

tl;dr: 4x monitor besteld, levertijd was echter 23 dagen ipv 2-4.

4x P2421D besteld op 28-12-2021, website gaf aan 2-4 dagen.
Na een week was de verwachte leverdatum op hun website bij order overzicht: "15-01-22" (niets ontvangen).
Daarna ging de verwachte leverdatum naar 18-01-22 (vandaag) (niets ontvangen).

Inmiddels staat in het orderoverzicht als verwachte leverdatum "28-Jul-2022".

De verkoopprijs van deze monitor is inmiddels met €70,- naar boven gegaan op hun website.

Nog geen contact geweest met Micro-Mail, eerst maar eens kijken of er vandaag wat binnenkomt.

Note: op hun website staat nog steeds 2-4 dagen levertijd voor de P2421D

Edit: 2022-01-19
Nieuwe mail ontvangen met verwachte leverdatum: 20-01-2022, maar daarna ook een mail met track & trace!

Edit: 2022-01-20
Monitoren ontvangen

@Micro-mail: levertijd van 2-4 dagen klopt dus niet echt (23 dagen)... misschien streepje weghalen? (24 dagen).
Daarnaast misschien wat meer tekst in de "Orderoverzicht" mail zetten, dat de verwachte leverdatum een voorspelling is als alles goed gaat bij de leveranties / pakketdiensten. Maar zeker ook vermelden dat als het definitief is, dat er nog een mail komt met track en trace nummer erin! Had ik dat geweten, dan had ik niet 2 dagen thuis hoeven te blijven.

Ook de "28-Jul-2022" op de website als verwachte leverdatum was verontrustend makend. Beter zet je er iets neer als "word aan gewerkt" of iets dergelijks.

Bedankt voor uw review. Wij doen ons uiterste best om de juiste levertijd informatie te vermelden op onze website. Er is momenteel echter heel veel vraag en een beperkt aanbod. Het aanbod is beperkt als gevolg van de huidige chiptekorten en een tekort aan andere grondstoffen. Mocht het door u bestelde product onverhoopt later geleverd worden dan informeren wij u hierover.

Als u vragen heeft over uw bestelling neem dan even contact met ons op zodat we u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Heb op 16 december een Dell S3422DWG monitor besteld die ik onder de kerstboom wilde leggen. Omdat het een kerstcadeau was, had ik even gebeld om na te gaan of het scherm op voorraad was. De reactie was dat het geen probleem was, er was ruimschoots voorraad bij de leverancier, dus met 2-3 werkdagen zou het scherm geleverd kunnen worden. Daarop de bestelling geplaatst en betaald via iDeal. Op maandag 20 december krijg ik een update per email: het scherm krijgt een verwachte leverdatum van 5 januari 2022 omdat toch bleek dat de voorraad niet klopte. Bestelling toen maar geannuleerd en elders besteld

Klantenservice

Personeel is vriendelijk maar heeft blijkbaar geen betrouwbare informatie met betrekking tot leverbaarheid van producten. Levertijd indicatie op de website was ook niet juist.

Bedankt voor je review. Wij hebben je voorzien van de levertijd die op dat moment beschikbaar was. Deze is gebaseerd op de informatie die wij hebben. Helaas is het in dit geval fout gegaan en bleek er, ondanks de informatie dat er ruime voorraad was, onvoldoende waren om alle bestellingen te voorzien. Dit hebben wij foutief in geschat, waarvoor onze excuses.

Algemeen

Snel geleverd. Goeie communicatie. En goeie service met betrekking tot WKOA. Binnen 1 dag terugbetaald wat retour ging.

Snel geleverd.

Klantenservice

Goeie service met betrekking tot WKOA. Binnen 1 dag terugbetaald wat retour ging.

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Zo als oude reviews al aangaven ,

de levering klopt niet,
ik weet niet waarom de nieuwe reviews zo positief zijn,
maar hier zit wat achter,

ik nog geen contact genomen met de shop ,

als iets niet op voorraard moeten ze dat beter vermelden, en niet een groen vinkje en dan 2-4 werkdagen aangeven en dan een mailtje krijgen dat get nog later woord,

ik heb een vermoede dat het aan het prijs kaartje ligt, ik bedaalde 179 euro maar overal was meshify 2 xl dark tg al rond de 195-220 euro, ik weet bijna wel zeker dat het aan de prijs lig, n
iet een updated prijs kaartje maar wel adviteren op tweakers met het laagste prijs kaartje,

Op 24-11-2021 heb een fractal meshify 2 xl besteld,
op de website staat 2-4 werkdagen,

en ik krijg vandaag een berichtje dat het pas geleverd woord op 01-01-2022,
dat zijn geen 2-4 werkdagen ,

Klantenservice

niet echt de snelste als beweerd woord in laatste shop reviews,

per email duurde het ongeveer 3-4 uur voor reactie,
is nog redelijk, maar het is zeker niet binnen 30 minuten zo als die reviews aangeven,

en ik vind het knap als ik een meshify 2 xl besteld dat hun me een Chenbro Micom SR301 Plus mITX 4LFF proberen te verkopen als alternatief, dit is compleet het tegenover gestelde , niemand besteld zo een grote kast als je een micro itx boord erin zet met 6 hdds,

Algemeen

Drie producten besteld, producten eenvoudig te vinden en voor een gunstige prijs kunnen kopen. Geleverde producten kwamen overeen met bestelde.

Verzending

Geleverd binnen de gestelde (korte) levertijd. Goed verpakt.

Algemeen

Prettige webwinkel met een goed assortiment. Prijzen zijn goed. Sommige items staan alleen om wat voor reden dan ook niet in de Pricewatch bij Tweakers. Weet niet waar dat aan ligt.

Verzending

Goed verpakt, snel verzonden.

Klantenservice

Had niet gezien dat het geheugen wat ik besteld had een levertijd had.
Wilde dus de order aanpassen naar geheugen wat wel op voorraad was.

Werd vlot en soepel opgepakt, chapeau.

Algemeen

Moederbord besteld van Asus. Het betrof een splinternieuw product en daardoor was het even de vraag hoe leverbaar het moederbord was. De webshop reageerde binnen een half uurtje op mijn mailtje met een duidelijke leverindicatie.

Verzending

Product was netjes verpakt en ik was goed ingelicht over de levertijd.

Klantenservice

Kort na mijn bestelling en nog voor de verzending werd de prijs aangepast (naar beneden). Dit voelde toch niet zo goed dus had ik ze een mailtje gestuurd. Ze waren heel coulant, reageerden snel en waren bereid het verschil terug te storten.

Dit zal (en terecht) niet altijd lukken en dat is ook eerlijk, want de prijs staat natuurlijk vast op het moment dat je de koop aangaat. Ik vind dit dan ook zeker 5 sterren waard en samen met de hele snelle reactietijden, een van de beste klantenservice ervaringen die ik ooit heb gehad.

Algemeen

Logitech MX Vertical muis besteld en werd de volgende ochtend met PostNL meegegeven. Ging erg vlot.
Was uiteindelijk niet geholpen met de muis, had last van veel onvrijwillige rechtermuisknop klikjes.

Ik had een mailtje gestuurd en kreeg binnen een half uur reactie. Ik kon de muis binnen 14 dag gewoon retourneren, vandaag op de bus gedaan dus tot zover een top service!

Verzending

Levering was op tijd en netjes verpakt, geen onnodig bubbel plastic maar gewoon papier en karton als opvulling. Erg milieuvriendelijk, wordt gewaardeerd!

Klantenservice

Service was erg snel en vriendelijk, ben nog aan het wachten nadat ik het product vandaag heb teruggestuurd.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Voor mijn thuiswerkplek was ik op zoek naar een 27" 2560x1440 beeldscherm. Bij Micro-Mail uitgekomen voor een Samsung scherm met mooie specs, voor een schappelijke prijs. Het plaatsen van de bestelling was eenvoudig, en de beloofde 5 tot 8 werkdagen levertijd bleek ook realitisch te zijn. In de tussentijd wordt je via email op de hoogte gehouden van de status.

Verzending

Het scherm werd geleverd in de originele verpakking, maar PostNL heeft het pakket in nette staat afgeleverd.

Klantenservice

Mijn laptop bleek problemen te hebben met resoluties boven 1920x1080 waardoor ik, tot mijn teleurstelling, een retour moest aavragen. Toen ik na een werkdag en een weekend nog niets had vernomen maar even in de telefoon geklommen. Ik werd snel en vriendelijk tewoord gestaan en een uurtje laten was de instructie voor het retourneren binnen. Omdat het risico van de retourzending bij de klant ligt, en een beeldscherm toch kwetsbaar is, besloten het scherm zelf in Zeewolde af te geven. Bij de balie werd ik vriendelijk ontvangen, en nog dezelfde dag de credit nota in de mail. De dag erna stond het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten al weer op mijn rekening.

Algemeen

Ik was op zoek naar een nieuwe PC kast en mijn keuze was gevallen op de Fractal Design Meshify 2 Gray TG Light Tint die Micro-mail aanbood voor een aantrekkelijke prijs.
De bestelling was zo geplaatst door een overzichtelijke website en een makkelijk order en betaal systeem.

Verzending

De pc kast werd geleverd in zijn originele verpakking en dus degelijk verpakt.
De zending was binnen 2 dagen geleverd omdat het weekend er tussen zat.
Dus zeer snel en ik werd goed op de hoogte gehouden

Verzending: Score: 4

Algemeen

Goede service via telefoon en mail nadat ik een monitor had besteld die defect aan was gekomen. Ik had binnen twee uur een retour label en binnen een week weer een nieuwe. De nieuwe hebben ze op mijn aanvraag eerst gecontroleerd voordat ze het gestuurd hebben.

Verzending

De eerste geleverde monitor was defect geleverd. De tweede hebben ze gecontroleerd voordat het de deur uit ging daar.

Klantenservice

Meerdere malen telefonisch contact gehad en ze nemen direct op. Geen wachttijden en ook snel een antwoord op de vraag. Geen onnodige formulieren of andere procedures.

Algemeen

veel keuze, hadden eeen specifiek toetsenbord wat ik vrijwel nergens kon krijgen en op voorraad. Vlotte levering en vriendelijke communicatie. En nette prijzen.

Klantenservice

Had bij hun in het veleden een Logitech toetsenbord met verlichte toetsen gekocht, de de K740 illuminated. Een geweldig ding . Op een gegeven moment beginnen de toetsen los te laten, ik weet nog niet waarom. Heb onmiddelijk een nieuwe gekocht bij hun. Net als de vorige keer , vlotte levering en goed verpakt.
Later leek dat het oude toetsenbord nog geen jaar oud was. Zij vroegen mij het op te sturen om het na te kijken/repareren.
Prettige communicatie en zij stuurden mij vlot een nieuwe, het was blijkbaar niet te repareren.Ik ben een rustige, lees trage, typer en speel nooit spelletjes op mn pc.
Hoe dan ook mijn ervaringen met Micro mail uit Zeewolde zijn geweldig. Ze hebben ook een geweldig assortiment en veel op voorraad.
Als ik ooit weer eens wat nodig heb zal ik zeker als eerste bij hun kijken.

HuJuh Karma 12,3K
Verzending: Score: 0

Algemeen

Ik had een externe hardeschijf nodig en deze was bij Micro-Mail op voorraad. Bestellen ging heel makkelijk, de site is duidelijk, dus alles verliep keurig.

Klantenservice

Na een nachtje puzzelen bleek dat de externe opslag toch niet nodig was en heb ik de bestelling geannuleerd op zaterdagochtend. Op zondag nog wel even een berichtje gestuurd via mijn profielpagina op de site van Micro-Mail, maar maandagochtend direct een bevestiging in mijn mail. Al met al prima dus. Geld moet nog teruggeboekt worden, maar ik twijfel er niet aan dat het goed gaat komen.

Update: ook het terugboeken ging uitermate snel. Nog geen 36 uur na de bevestiging van de annulering stond het geld weer op mijn rekening. Puik werk Micro-Mail!

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie