Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Micro-Mail Zeewolde BV

5.651 producten en 6.720 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Micro-Mail Zeewolde BV

Review toevoegen
Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prima site, eenvoudig doch voldoende. En goedkoop. Alleen je moet voor 15.30 h bestellen om het de volgende dag in huis te hebben.

Verzending

Snel geleverd, geen issues.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Scherm gekocht vanwege aantrekkelijke prijs. Proces verliep soepel, mails met updates en daarnaast degelijk verpakt.

Verzending

Top

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

MM was op moment van bestelling de goedkoopste voor mijn nieuwe QNAP. Ik bestelde ineens ook een SODIMM reepje mee waar ze ook het goedkoopste voor waren.
Het enige minpuntje is de site zelf, die een wat verouderd uitzicht heeft. Het is bijvoorbeeld even zoeken hoe een account aan te maken (wat trouwens niet verplicht is), maar bestellen verloopt zonder problemen.

Verzending

Prima verpakt in een omdoos (sommige webshops zouden gewoon zonder omdoos versturen, gezien de NAS ook al in een doos verpakt zit), en levering was zoals opgegeven 2 dagen na bestelling (geen eigen voorraad, maar bij leverancier)

TyKH Karma 3,93K
Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Een van de weinige winkels die het product had. De website heeft wel echt een update nodig. Ander nadeel is dat ze in het weekend gesloten zijn. Dus bestelling op vrijdag komt pas dinsdag binnen. Nodige bevestingsmailtjes worden tijdig gestuurd.

Verzending

Product was goed beschermd gestuurd.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bij Micro-Mail Zeewolde een WD Black 2.5" besteld. Ze hadden hem op wel voorraad en de op 1 na laagste prijs. De schijf werd binnen een dag of vier (vertraging door Coronadrukte) netjes verpakt geleverd. Er was wat verwarring over de dikte van de schijf, maar de vraag werd netjes beantwoord en de beschrijving op hun site aangepast. Helemaal goed.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Erg nette website. Ik heb er een SSD gekocht. Het bestellen ging gemakkelijk en de SSD was de volgende dag al geleverd.

Verzending

Goed verpakt en snel verzonden.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Geheugenkit gekocht, was op voorraad volgens de site. Kreeg kit zoals beloofd 1,5e dag later binnen. Enige jammere was dat de geheugenseal los was, dit kan echter ook een foutje zijn/in magazijn zijn gebruikt. Productiedatum set is 27-12-2019 dus kan nooit lang gebruikt zijn. Modules zijn vrijwel helemaal gaaf, dus kit gewoon gehouden. Enige nadeel vind ik dat de website uit 2005 lijkt te komen en je een gebruikersnaam en wachtwoord toegestuurd krijgt en niet je eigen kan kiezen.

Groot pluspunt: Ik kreeg vrijwel direct antwoord op mijn mailtjes! Heel erg fijn!

Verzending

Extreem goed verpakt, product in bubbelfolie in doosje met papier gevuld.

Klantenservice

Erg snel antwoord gekregen op meerdere mails die ik stuurde, begripvol en behulpzaam.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

SSD besteld met een scherpe cyber monday prijs van 40 euro +6,99 verzendkosten.
Tijdens betaling een fout gevolgd door een bericht dat mijn bestelling bevestigd is en ik mail met login en orderbevestiging ging ontvangen.
Voor misverstanden te vermijden dat ik geen extra ssd moet retour sturen of moet betalen stuur ik onmiddellijk een mail met verzoek voor de gegevens zodat ik de betaling via overschrijving kan in orde brengen.
Kort daarna hebben ze de prijs aangepast van 40 naar 45 euro.
Dinsdag krijg ik reactie dat ik de ssd opnieuw mag bestellen en deze heeft nu demooie prijs van 70 euro.
Heb nog eens gevraagd of ze verwachten dat ik deze voor 70 euro ga bestellen maar geen reactie meer.

Uit een andere review mag ik nu te weten komen dat ze een foute prijs hebben aangeboden maar of je dit nog mag geloven...
Ze waren al vroeger op de hoogte aangezien ze de ssd 5 euro duurder gemaakt hebben en deze zo nog een hele tijd hebben laten staan.

Klantenservice

Een waardeloze reactie gevolgd door geen reactie meer zoals beschreven in mijn algemene toelichting.

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie. We hebben inderdaad te maken gehad met een prijsfout. Zodra deze fout bekend was hebben we dit hersteld, de juiste prijs is 70 euro in plaats van 40 euro. Onze excuses voor deze vergissing.

Wij hebben geen bestelling van u ontvangen en hebben u daardoor ook niet kunnen informeren over deze fout.

In uw tweede reactie stelde u ons de vraag of wij verwachten dat u het bij ons gaat bestellen. Dit bericht hebben wij gemarkeerd als een retorische vraag en daarom is hier niet op gereageerd. Het is aan u of u een bestelling bij ons plaatst.

Nogmaals onze excuses voor deze prijsfout en onvolledige communicatie.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Micro-Mail.nl

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Tijdens cybermaandag een schijf besteld die net een paar euro onder de concurentie zat. Schijf wordt dus niet geleverd.

Doe dan niet mee en zet mensen niet op de verkeerde voet. Had de schijf dan ook elders voor een paar euro meer kunnen krijgen...maar niet een paar dagen later.

Overigens is het verwijderen van de schijf uit de tweakers pricewatch, terwijl je er 3 op vooraad hebt, ipv het aanpassen van de prijs, niet echt dapper te noemen.

Verzending

Geen levering want ze willen de schijf niet voor de scherpe cyber monday prijs leveren.

Klantenservice

We hebben van u een bestelling ontvangen voor een “Crucial MX500 500GB SATA 2.5 7mm”. Helaas is gebleken dat dit product tegen een foutieve prijs is aangeboden. De juiste prijs van dit product bedraagt EUR 70,-

We zullen uw bestelling annuleren en het bedrag per ommegaande terugstorten op uw rekening.


Onze excuses voor deze vergissing.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Producten hebben een goede prijs; order is snel verwerkt en hierbij direct duidelijkheid over de levertijd.

Klantenservice

Vanwege langere levertijd dan gepland bestelling aangepast; communicatie na aanpassing verliep goed en snel.

Onderstaande shopreviews zijn ouder dan 1 jaar en worden niet langer meegenomen in de gemiddelde score.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De website lijkt wat gedateerd maar schijn bedriegt. Prima en zeer verzorgde (snelle) levering, alles was goed beschermend ingepakt en aangemerkt als "breekbaar".

Was tamelijk verrast dat deze leverancier zo weinig reviews heeft maar geen moment spijt. Klantenservice heb ik nog niet nodig gehad dus daar kan ik niet over oordelen.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bevestigingsmail na het plaatsen en betalen van de bestelling had wat sneller gekund, deze liet 3 uur op zich wachten. Ik begon te twijfelen of eea goed was gegaan aangezien je doorgaans direct een terugkoppeling krijgt van een webshop. Misschien door gewenning en onterecht? Verder alle communicatie uitstekend.

Verzending

Niets op de verzending aan te merken, aangegeven tijden klopten ook. Postnl had weer eens flink met het pakket gegooid maar de verpakking was hier tegen opgewassen.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De website oogt misschien ouderwets maar het bestelproces verloopt vloeiend en functionaliteiten zoals een winkelwagen zijn gewoon aanwezig.

Het is alleen een beetje raar dat je 2 e-mails krijgt met in 1 je gebruikersnaam en in de ander je wachtwoord. Dat is iets wat in 2019 echt niet meer kan.

Verzending

Bestelling betrof slechts 2 geheugenbankjes. Deze waren stevig verpakt in een bubbeltjesenvelop en konden daardoor gewoon in de brievenbus.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prima webshop die op de dag van indicatie heeft geleverd. Bestellen en betalen ging gemakkelijk.

Verzending

Het kabeltje was goed verpakt in een envelop met bubbeltjesplastic aan de binnenkant. Hierdoor kon het op de indicatiedag via de brievenbus worden geleverd.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Goede no-nonsense webshop met scherpe prijzen en voor mij een correcte afhandeling elke keer. Jarenlange betrouwbare aankopen gedaan met goede communicatie.

Verzending

Verzending is snel, verpakking is goed en koerierdienst bevalt ook positief. Al bij al een goede maatstaaf voor webshops in de Benelux!

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prima website met prima prijzen. Ik verbaas me erover dat er maar 9 reviews zijn van dit prachtbedrijf. Ik haal hier altijd af, aangezien mijn werklocatie vlakbij ligt. Daardoor ook geen mening over de verzending.

Klantenservice

Goede service. Na een telefoontje heb ik mijn order zonder problemen kunnen aanpassen.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

In tegenstelling tot wat anderen vinden, vind ik de website prima en krijg geen gevoel naar een ouderwetse site te kijken.

Product was niet op voorraad, maar wel sneller geleverd dan beloofd.

Helaas is betaling per credit card niet mogelijk, dit is zeer jammer i.v.m. de aankoopverzekering van een jaar die ik anders heb.

Verzending

Levering was sneller dan beloofd.
Fijn is de goedkope brievenbusenveloppe post optie.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Wilde een laptop bestellen. Was bij een andere webshop paar euro goedkoper. Maar vanwege slechtere reviews toch uiteindelijk voor Micro-Mail gekozen. Website is eenvoudig van opzet, maar werkt mijn inziens verder prima.

Verzending

Klein punt van aandacht is om klant wat eerder op de hoogte te stellen van geplande verzending. Kreeg half 2 's nachts melding dat pakket was ontvangen door Post NL. Volgende ochtend werd laptop afgeleverd. Website gaf aan dat levertijd paar werkdagen betrof, kwam ook exact overeen met daadwerkelijke levering. Verpakking was ook prima en niet zo'n mega grote doos die je wel eens krijgt.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De website ziet een beetje uit als het jaar nul, maar verder voldoet het allemaal prima.

Verzending

Verzending was goed verpakt zoals je mag verwachten. Het artikel moest eerst nog bij hun leverancier worden besteld, en ook netjes updates gekregen wanneer ze hem in hun magazijn verwachtte te hebben.

Klantenservice

Helaas voldeed het product niet, dus moest het retour. Jammer genoeg voor eigen kosten, maar dat wist ik van tevoren. Nu heb ik niet vaak zelf wat retour moeten sturen, maar de primaire reden voor deze review: Maandag heb ik hem retour gestuurd, dinsdag is hij bij hun aangekomen, en vandaag stond het geld al weer op mijn rekening, vanaf een andere bank. Dus waarschijnlijk hebben ze nog dezelfde dag het retour gestuurd, wat uiteraard nette service is.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Website is echt jaren overdatum qua layout, maar werkt wel. Handig is dat ze ook gratis verzending per briefpost aanbieden voor kleine items, scheelt weer verzendkosten.

Verzending

Gratis verzonden in met schuim gevoerde envelop. Had steviger gemogen, maar in principe is de webshop toch verantwoordelijk als er iets mis gaat.

Envelop was een dag later, zal waarschijnlijk aan PostNL hebben gelegen die hun decemberkaarten er niet snel genoeg doorheen kregen.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True