Micro-Mail Zeewolde BV

9.201 producten en 10.624 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Micro-Mail Zeewolde BV

Review toevoegen

Algemeen

Bestelde hier op woensdag een Dell p2414h monitor. Ondanks dt deze niet op voorraad was (wel bij leverancier) toch op vrijdagochtend al afgeleverd door GLS. Top.
Website erg overzichtelijk, prijs was prima en ruim voldoende voortgangsmailtjes; incl factuur.
Monitor zat in de originele Dell doos; doos was onbeschadigd en monitor natuurlijk ook.

Klantenservice

Klantenservice nog niet nodig gehad maar de opvolging van de bestelling via mail was erg goed.

Algemeen

De deep-links uit de pricewatch lijken niet (altijd) te werken. Waarschijnlijk door de iframe-achtige opbouw van de website. De zoekfunctie werkt echter goed en accuraat wanneer je op productnaam of nummer zoekt.
Prijzen zijn scherp en verwachtte levertijden worden duidelijk weergegeven op de website.

Verzending

Levertijd conform indicatie website, goed en stevig verpakt

Klantenservice

Mijn 8tb seagate schijven bleken niet goed in de Node 804 kast bevestigd te kunnen worden door het ontbreken van het middelste schroefgat van deze schijven. De Node 804 kast was dus niet bruikbaar voor mij. Via de website was de RMA snel aangevraagd en kreeg ik een dag later een bevestiging en retour instructies. Het bedrag was binnen acceptabele termijn teruggestort op mijn bankrekening

Algemeen

prima website, prima betelproces. Gedateerde website. Niet super overzichtelijk maar ook niet heel slecht. Verzendkosten vind ik wel een minpunt.

Verzending

Bij Micro-mail besteld omdat ik het product snel nodig had. Dag later, geen product. Geen reactie. Geen email niks. Op de website staat aangegeven dat het product dezelfde dag is geleverd.. Zelfs nog voor de duurdere verzendkosten gekozen. Waardeloos.

Klantenservice

Nog geen reactie gehad. Het is zaterdag dus zal met het weekend te maken hebben maar alsnog..

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie. Kunt u contact met ons opnemen zodat we kunnen uitzoeken wat de status is van uw bestelling?

Het door u genoemde minpunt is genoteerd, kwaliteit is belangrijk voor ons en we doen ons best om u nog beter van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen

Bestellen ging prima, voor zover ik kon zien betaal je altijd verzendkosten. De lightning kabeltjes die ik bestelde waren lekker goedkoop dus ik bespaarde toch wel. De kabels werden aangeprezen als origineel en zaten in folie met een sticker van Foxconn. Top dus.

Klantenservice

Laten verzenden via briefpost. Kwam niet aan: geen post. Toch eens bellen. Ik werd uiterst behulpzaam te woord gestaan, maar ze adviseerden me nog even te wachten en verzochten me alsnog terug te bellen als ze na een paar dagen nog niet zouden zijn afgeleverd.
Korte tijd later had ik een e-mail of ik het adres even wilde controleren. Blijkt dat ik zelf (of althans, mijn auto-invullen) het huisnummer zowel bij de straat als bij het huisnummer had ingevuld. De envelop was bij 33 terecht gekomen ipv 3... Dom van me! Eigen schuld!
Mij gaf deze fout in elk geval veel vertrouwen in het bedrijf. Top gedaan!

Algemeen

Zeer snelle verwerking en een hele goede service. Je kan bellen voor een bestelling en je kan als je grote aantallen koopt een speciale prijs vragen.

Klantenservice

Ik heb gisteren mijn bestelling geplaatst. Ging zeer vlot. Ik ben in mijn haast vergeten om iets aan te vinken. Daarom heb ik ze vandaag gebeld en gevraagd of het indien mogelijk was om het alsnog te doen. Dat hebben ze gelijk geregeld.

Klantenservice:

Nieuw beeldscherm besteld, alles verliep erg snel en ook mailcontact was vlot en informatief. Product is mooi binnen de tijd geleverd.

Algemeen

Ik heb bij deze shop een Synology DS216j + 2x4TB HGST Deskstar NAS besteld. Ze boden voor dit pakket de beste prijs en kregen goede reviews. Site is niet flitsend maar doet wat het moet. Bestelling ging vlot. Betaling moest ik op voorhand doen omdat ik vanuit België bestelde, maar dat was geen probleem.

Verzending

Op woensdag 14 juni besteld. Ik ontving een mail met de melding dat de NAS niet op voorraad was (zoals op hun site stond) maar een levertijd bezat van 5 tot 8 dagen. Op regelmatige basis ontving ik updates van mijn bestelling en de verwachte verzenddatum (23 juni). Op 19 juni ontving ik een verzendbevestiging en een dag later was hij binnen. Uitstekende service dus en een levering vroeger dan verwacht.
Alles was netjes en stevig ingepakt. Geen opmerkingen.

Algemeen

Het verkeerde product werd geleverd, vervolgens werd gezegd dat ik de pinnetjes van het moederboord zou hebben verbogen en werd aan mij een defect moederboord teruggestuurd.

Klantenservice

Denken totaal niet met je mee, zie mijn uitleg hierboven.

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben het juiste product geleverd, er is echter gebleken dat u niet het juiste product had besteld.
Normaliter is dat geen probleem en kan dit uiteraard worden geretourneerd.

Het moederbord dat u aan ons heeft geretourneerd bleek echter te zijn beschadigd. Beschadigde producten kunnen wij helaas niet retour nemen.

Wij vinden het jammer, en niet terecht, dat u ons negatief beoordeelt op twee vergissingen die u heeft gemaakt.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Micro-Mail BV

Klantenservice:

Alles was makkelijk en ging zoals behoord. Geen enkel probleem ontdekt. De koelpasta zelf werkt uitstekend.

Algemeen

Ik heb in mei vorig jaar 2 class 3 micro SD kaarten (kingston R90W80) bij Micro-mail gekocht. Zij boden de ze voor de beste prijs aan voor een winkel met een goede review.

Verzending

De levering was goed verpakt

Klantenservice

Helaas faalde een van de SDkaarten incidenteel (hij corrupeerde). Na dat het duidelijk was dat het aan de kaart lag heb ik een RMA ingediend.

Binnen een week heb ik een vervangend kaartje opgestuurd gekregen waardoor niet te lang zonder geheugen in mijn telefoon heb hoeven rondlopen.

Algemeen

scherpe prijs, vlot geleverd; sd card onder garantie vervangen.
verzendkosten voor retour zijn voor eigen rekening, ook als het een defect is (en dat mag niet)

Verzending

geleverde sd card, was defect; daarna vervangen onder garantie

Klantenservice

voor kapotte SD card, wat onder garantie valt moest ik zelf de verzendkosten betalen. verschuilen zich achter algemene voorwaarden, maar die zijn op dit punt in strijd met de wet. Omdat het voor een sd-card maar 1 postzegel is verder niet moeilijk gedaan, maar zo hoort het niet!

product is wel netjes en vlot vervangen.

info: https://webwinkelrecht.nl...et-risico-van-verzending/

Algemeen

Via de pricewatch Micro-Mail Zeewolde gevonden. Zij waren de goedkoopste in de lijst omdat het een "op=op" product was. Bestelproces was zeer snel zonder dat er eerst een account hoefde te worden gemaakt (account word automatisch gegenereerd na bestelling).

Verzending

Levering was per envelop (keuze tijdens bestelling) en was snel binnen (zie klantenservice opmerking).

Klantenservice

Door mijn eigen fout verkeerde huisnummer doorgegeven. Geluk voor mij bestond dit nummer niet in de straat, dus envelop ging weer terug naar Micro-Mail. Na een mailtje, dezelfde dag bericht gekregen van de klantenservice dat wanneer de envelop terug was en hij meteen naar juiste adres word gestuurd. Gisteren (28-12) bericht gekregen dat de envelop was binnengekomen en vandaag had ik het in mij eigen brievenbus! Top service!

Algemeen

Website is wat verouderd. Browsen met verschillende tabbladen werkt helaas niet goed met één winkelwagen. Meerdere productcategorieën in verschillende tabbladen openen werkt ook niet goed.

Verzending

Een aantal onderdelen was niet op voorraad. Dagelijks kreeg ik een automatisch mailtje als een onderdeel was aangekomen in het magazijn of als de levertijd was aangepast. De geschatte levertermijn is netjes gehaald en de producten waren goed verpakt.

Klantenservice

Toen de levertijd van één van de onderdelen in mijn order werd veranderd naar januari heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg snel reactie; toevallig was het net aangekomen in het magazijn en een dag later had ik mijn bestelling thuis.

Algemeen

Ik heb al heel wat computers/servers samengesteld voor eigen gebruik. Dan kan je erin stoppen wat je wilt en eruit laten wat niet nodig is. Ik wilde me klaar maken voor Windows 2016. Moederbord Asus Sabertooth 3.0 (FX 990) besteld bij hun. Kreeg het niet aan de praat. Mocht langskomen. Bleek mijn pas nog werkende CPU kapot. Nieuwe CPU besteld bij hun (AMD FX 8300) kreeg het weer niet aan de praat. Ook niet met een oude 4100 (die het ervoor en erna het gewoon deed in een andere oude computer) erin. Mocht weer langskomen. Nu bleek ook mijn voeding "stuk" (wss geen stabiele voeding). Niet te zien aan de checks van de Sabertooth 3.0 (is echt een aanrader maar de NIC op het MoBo is een Intel die niet compatibel is met Windows 2016). Voel me als een groentje. Maar zij geven geen kick en blijven beleefd. Dit is een winkel waar ik alweer 5 jaar hele goede ervaringen mee heb. Helaas hebben ze dit keer niets aan mij kunnen verdienen. Die onderzoekkosten kosten veeeeel meer. Maar in een nabije toekomst gaat dat zeker weer gebeuren. (schaam me nog steeds)

Verzending

Ik denk dat mijn "korte" toelichting meer dan voldoende zegt.

Algemeen

Een andere webshop bleek incorrecte voorraad administratie te hebben en na 2 weken leek het erop dat mijn bestelling niet rond zou zijn op mijn vrije weekend.
Mijn SSD had ik verwijderd van de bestelling en ik ging op zoek naar alternatieven.
Micro-Mail Zeewolde was een alternatief.
Ik belde om informatie over voorraad en levertijd en ze waren zeer behulpzaam en konden me uitleggen hoe ik mijn bestelling toch die zaterdag binnen kon krijgen.

Over 4 jaar wanneer mijn PC weer verouderd is hoop ik dat deze zaak bovenaan staat qua prijzen, dan weet ik tenminste zeker dat alles optijd binnen is.

Verzending

Bestelling kwam binnen op het moment dat gezegd is. Klantenservice adviseerde me PostNL te gebruiken daar deze ook op Zaterdag bezorgd.

Klantenservice

Zeer behulpzaam met het meedenken over hoe de bestelling toch op tijd binnen kon komen.

Algemeen

Super! GS724Tv4 switch besteld. Volgens de site 2 op voorraad én de goedkoopste. Online voorraad is ook direct geüpdate, dus deze is netjes up-to-date.

Klantenservice heb ik nog niet nodig gehad.

Ander voordeel is dat Zeewolde voor mij ook geen wereldafstand is, dus dat is voor mij weer een voordeel.

Verzending

Levering absoluut perfect! Switch is geleverd in de doos, met daaromheen kleine luchtpockets aan beide kanten en een perfect passende omdoos, fragile tape er omheen en een stevige nylon band er omheen, zodat je verzekerd bent dat hij niet geopend is onderweg. Zelfs PostNL heeft het pakketje onbeschadigd afgeleverd.

Woensdagavond laat besteld, donderdag in behandeling genomen en vrijdagochtend geleverd. Precies zoals de verwachting.

Hier durf ik zeker weer te bestellen als ik iets uit voorraad (op tijd) nodig heb.

Algemeen

ik heb een bestelling in een verfomfaaid open anti-statisch zakje opgestuurd gekregen, n.b. een ander merk dan besteld of wat op de factuur staat en met een serienummer dat niet voorkomt in de tweakers database. De reaktie van MM:
-Enige tijd geleden is de harde schijf divisie van Samsung overgenomen door Seagate. Ze worden nu door Seagate verkocht onder haar eigen naam. Het partnummer is correct.

Wij krijgen de schijven aangeleverd zoals u ze heeft ontvangen, het anti statisch zakje is niet verzegeld.-

Onacceptabel!

Niets op aan te merken

Klantenservice

Je wordt afgepoeierd met waardeloze argumenten.

Leer mij de eerste fabrikant kennen dat zijn spul in open anti-statische zakjes levert.

Als ik een Seagate bestel, dan verwacht ik een Seagate en geen Samsung.
Er staat geen informatie over op de website van MM dat het dezelfde schijf is. Het partnummer is wel terug te vinden op tweakers en leidt naar het Seagate model st1500lm006. Ivm garantie zou dat wel eens aangepast mogen worden op de website en de factuur.

Dozenschuivers dekt de lading niet. Ik bestel hier nooit meer wat!

Goedendag,

Het partnummer ST1500LM006 staat vermeld in de Tweakers Pricewatch. De commerciele naam is 'Samsung Spinpoint M9T'. Dit is ook via google terug te vinden bij de fabrikant (Seagate). Dit hebben wij niet verzonnen of aangepast.

De verpakking is zoals wij deze van de fabrikant ontvangen. Het is wellicht bijzonder maar zeker niet uniek en het is ook niet schadelijk voor het product. De garantie is uiteraard gewoon van toepassing.

Het spijt me als het product niet aan uw verwachting voldoet, het is uiteraard mogelijk het product te retourneren.

Micro-Mail Zeewolde

Klantenservice:

Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het bedrijven die pretenderen iets snel te kunnen leveren om vervolgens op de leveringsdatum deze twee weken naar achteren te verplaatsen. Eerste en laatste keer Micro-Mail....

Klantenservice:

Goed aanbod, scherpe prijzen en redelijk veel voorradig. Wat ik een goede service vind is het 'meesturen'. Hiermee kan je producten aan een reeds geplaatste order toevoegen voordat deze de deur uit is. Groot minpunt (althans voor mij) is de gedateerde techniek achter de webshop. Alles zit met frames in elkaar en werkt daarom niet lekker op moderne browsers. Dingen als heen en weer swipen op een trackpad en linkjes openen in een nieuw tabblad werken vaak niet.

Algemeen

De EVGA GTX 1060 Gaming 6GB besteld. Jammer genoeg hadden zij die niet genoeg voorradig. Order gecancelled.

Klantenservice

Snelle reactie op mijn mails en werd goed geholpen.

Scorekaart voor Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie