Micro-Mail Zeewolde BV

10.141 producten en 11.705 uitvoeringen
Micro-Mail Zeewolde
Micro-Mail Zeewolde is opgericht in 2003 en is een jong en toonaangevend e-commerce onderneming. Middels onze website bieden wij een breed assortiment computer hard- en software producten aan. Wij leveren zowel aan zakelijke als particulieren klanten. Heeft u vragen of wenst u een offerte te ontvangen, neem dan gerust contact op met onze afdeling verkoop.

Bestellen
Via onze website kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen. Voor 15:30 besteld is de volgende werkdag geleverd, mits de goederen op voorraad zijn en u per iDeal heeft betaald.

BelgiŽ
Ook voor klanten uit BelgiŽ zijn wij de ideale partner. Wij leveren zowel aan zakelijke klanten als aan particulieren. Indien u als bedrijf een BTW nummer kunt overleggen is het mogelijk om bestellingen zonder BTW in te kopen. In dit geval dient u bij het aflever- en factuuradres BelgiŽ aan te geven als land. U kunt na het plaatsen van een bestelling contact opnemen met onze afdeling verkoop om het BTW nummer te overleggen.

Openingstijden

Scorekaart voor Micro-Mail Zeewolde BV

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 11705 producten, 10386 unsorted producten
Prijsindex Nederland 88,2 (11,8% onder gemiddeld)
Prijsindex België 89,1 (10,9% onder gemiddeld)