Centralpoint | zakelijk

Gebruikers over webshop Centralpoint | zakelijk

Review toevoegen
Algemeen: Score: 2

Algemeen

Centralpoint vermeld structureel verkeerde levertijden bij moeilijk te verkrijgen producten. Nadat ik 1.5 maanden voorgelogen ben over de levering, heb ik binnen 1 werkdag het product ontvangen van een andere aanbieder. Centralpoint heeft betering beloofd, maar bijna een jaar later is dit nog steeds de standaard werkwijze van Centralpoint.

Verzending

Levertijden kloppen niet, een verzending was 1.5 maand nog steeds niet gelukt.

Klantenservice

Klantenservice bleeft volhouden dat het "binnenkort" geleverd zou worden, daar is nooit iets van gekomen.

Algemeen

Het is makkelijk winkelen bij Centralpoint. De prijzen zijn goed en de levering is snel.

Algemeen

Ik heb recent een Xiaomi Mi11 besteld, deze is afgeleverd nog voor de verwachtte leverdatum.
Zeer duidelijke communicatie en snelle reactie opvragen.

Verzending

Netjes verpakt in beschermend plastic.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Ik heb in januari een bestelling geplaatst voor een rtx 3070, terwijl de verwachte voorraad elke dag verschuift is die nooit in voorraad. Als ik bel zeggen ze dat de verwachte levertijd niet accuraat is, toch staat die bij het product zodat mensen bestellen. Ik zit nog steeds te wachten!

zeer waardeloos

Algemeen

3 ssd schijven nodig, Omdat er 3 beschikbaar waren van het gewenste model er voor de zekerheid maar 1 van mijn 2e keus bij besteld, 1e keus is compleet geleverd, goede SSD schijf tegen nette prijs.

Verzending

Mooi volgens schema geleverd!

Algemeen

Goeie en snelle levering van de producten. Bij vragen worden we goed geholpen met advies.

Algemeen

Ik had een bestelling geplaatst voor een GPU, helaas bleek die uiteindelijk niet op voorraad te zijn. Waardoor ik een tegoedbon heb gekregen. Wel netjes opgelost! Met deze tegoedbon heb ik weer wat (kleine) onderdelen kunnen bestellen voor mijn computer.

Prima verzonden.

Prima klantenservice!

Algemeen

Centralpoint is een betrouwbare webshop .
Het assortiment is ruim genoeg ze leveren snel en betrouwbaar, hun prijzen zijn concurrerend.

Kortom : Bij Centralepoint besteld geeft een gerust gevoel.

Duidelijke specificaties bij product
Overzichtelijke site
goede zoek-engine
Goed overzicht van vergelijkbare producten met vergelijkbare specificaties

Verzending

Goed verpakt zodat het product niet kon beschadigen

Goede uitleg

Algemeen

top service vriendelijke klantenservice meedenkend met de klant, beschrijving product ook goed vergleken met andere winkels

volgende dag in huis

mee denkend en professioneel

Algemeen

Na een paar telefoontjes voor advies uiteindelijk mijn bestelling geplaatst voor vaste klant. De beeldschermen die ik besteld heb waren super snel binnen, voldoen perfect aan de omschrijving op de site en hebben ook nog eens een zeer goede prijs.

Verzending

Goede leverancier, veel aanbod, Duidelijke omschrijving van de artikelen en goede prijs

Algemeen

Centralpoint heeft een groot aanbod met scherpe prijzen. Vaak goedkoper dan bol.com en Coolblue. De levering verliep ook erg snel dus ik ben er zeker blij mee.e

Verzending

De producten waren goed verpakt en in de juiste staat geleverd. Ik had het product de binnen 2 dagen al in huis.

Algemeen

Prettige webwinkel met een ruim aanbod, het loont om de klantenservice even te contacten wanneer een artikel de volgende dag nodig is, de voorraad op de website klopt namelijk niet altijd. Mits voorradig, zijn artikelen ook snel geleverd.

Algemeen

Diverse producten besteld in de webshop (een 2e laptop, 4 monitoren, 2 docking stations). Bestellen en betalen ging prima. Daarna werd het stil: geen factuur ontvangen. Na een aantal dagen gebeld naar de status. Levertijden werden met weken uitgesteld, wat dus te laat komt voor mij. De 2 dockingstations waren wel al onderweg. Bij opening van de doos viel op dat het kabeltje anders er uit zag dan verwacht. Per ongeluk is het verkeerde type besteld (1 cijfertje verschil). Graag wilde ik gelijk retourneren, maar buitenom dat de procedure al dagen duurt, kreeg ik ook nog eens te horen dat het geopende doosje niet retour mag en omdat het vanuit een zakelijk account is besteld, je bij hun geen herroepingsrecht hebt.
Nu 2 weken na bestelling zit ik met 2 docking stations waar ik niets mee kan en ik er 1 niet terug mag sturen, geen facturen of creditfacturen en mijn geld nog niet terug.

Verzending

In deze webshop besteld vanwege de aangegeven levertijd. Maar de producten werden niet geleverd. Pas na bellen kregen we een nieuwe levertijd: maanden vooruit.

Klantenservice

KlantenSERVICE kun je het niet noemen. Wat een slecht beleid. Niet mogen retourneren, belachelijk! De communicatie is ook star. Er wordt niet meegedacht, geen excuses, niets.

Algemeen

Ik heb een negatieve ervaring met een andere shop dus besloot ik Centralpoint te reviewen omdat deze het uitstekend doen. Review van de andere shop zal ik later ook plaatsen gezien ik nog niet met ze klaar ben Ik heb bestelling gedaan, zaken geretourneerd en telefonisch en per mail contact gehad met de klantenservice. Alleen maar lof voor de organisatie. Dit wil ik met de tweakers delen.

Verzending

Snel bezorgd en goed ingepakt.

Klantenservice

Goed en adequaat geholpen door de klantenservice. Ook met betaling en terugbetaling.

Algemeen

Een laptop uitgezocht via tweakers en besteld bij Central Point vanwege goede prijs en eerdere zakelijke bestellingen. Het bestel proces is niet veel op aan te merken t/m afhandeling betaling. Het deel daarna waar CP aan de slag moet om te leveren verdient geen enkele ster, maar minder dan 1 geven lukt niet.

Verzending

Laptop besteld die niet op voorraad was, maar wel verwacht werd. Na 2 weken kreeg ik de melding dat ie weer op voorraad was. De verwachte levertijd van mijn bestelling bleef op 10 weken in de toekomst staan en schoof iedere dag een dag op. Het bleek dat de laptop duurder was geworden en niet geleverd mocht worden voor de prijs waarvoor ik de bestelling geplaatst en betaald had.

Klantenservice

Na telefonisch contact zou er naar een oplossing gezocht worden. Die kwam er, of ik even 100 euro wilde bij betalen, dan kon er alsnog geleverd worden. Als ik dat niet wilde konden ze de order annuleren. Het bedrag kon ik binnen 14 werkdagen terug verwachten. Inkoop risico's afwentelen op klanten. Het staat vast in de kleine letters dat dit mag, maar dit is wel klantenservice zoals je dat van een monopolist in de jaren 80 van de vorige eeuw mag verwachten.

Algemeen

Bestelling was prima. Er ging wel wat mis met de betaling maar al met al goed opgevangen. Zou hier dan ook zo nog een keer bestellen.

Verzending

De bestelling en verzending was niet vlekkeloos verlopen doordat de betaling niet goed was doorgekomen. Waarschijnlijk liep mijn bestelling hierdoor vertraging op. De bestelling was donderdag aan het eind van de dag geplaatst en maandag kwam het pakket binnen. Het kan beter maar nog steeds prima dus.

Klantenservice

Er was iets misgegaan met de betaling. Het probleem is netjes opgepakt en afgehandeld.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Prima levering en goed materiaal verder weinig bijzonderheden. Kortom gewoon wat je wil van een webwinkel.

Algemeen

Prima service professionele handeling van klantvraag en oplosgericht. Prijzen zijn aan de hoge kant. wellicht aandachtspunt voor de b2b

Verzending

Gewoon volgende dag in huis

Klantenservice

behulpzaam en denken graag mee

Algemeen

Grote voorraad, scherpe prijs en zeer snelle (volgende dag) en correcte levering. Het is een echte aanrader voor zakelijke kopers waar snelle levering vaak van groot belang is.

Verzending

Betreft bestelling van een monitor met zeer snelle levering. Voor zakelijke gebruikers vaak van wezenlijk belang en daarom een volgende bestelling weer bij Central Point.

1 2 3 ... 27

Scorekaart voor Centralpoint | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Zakelijk