Centralpoint | zakelijk

84.492 producten en 92.538 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Centralpoint | zakelijk

Review toevoegen

Algemeen

Makkelijke webshop, makkelijk te zoeken, betaalproces gaat soepel, snelle levering. Veel keuzes, doe graag zaken met Centralpoint.

Verzending

Snelle levering en goed verpakt

Algemeen

eerste bestelling bij Centralpoint voor een Lenovo X1 laptop. Prima ervaring en nog belangrijker hele goede communicatie over de voortgang van mijn bestelling. Kan Centralpoint zeker aanraden.

Algemeen

Webwinkel waar ik regelmatig bestel. Gaat altijd vlot en zorgvuldig. Ik ben over de gehele linie daarom positief.

Algemeen

vriendelijke website, de juiste prijzen en voldoende op voorraad. bestel hier al ruim 7 jaar en bevalt altijd goed!

Algemeen

Bestelling geplaatst van een product die op voorraad was.
Twee weken niets gehoord ook geen reactie op email.
Uiteindelijk een melding dat het zgn niet meer leverbaar is.

Klantenservice

Volgens mij hebben ze geen klantenservice. Ik heb werkelijk niets van vernomen, enkel automatische email.

Algemeen

Ik was op zoek naar een nieuwe monitors ,vanwege de goede ervaringen en concurrerende prijzen kwam ik bij CentralPoint terecht.
Aanbod en voorraad is altijd zeer ruim en voor zeer gunstige prijzen.
Het bestel en afreken proces werkt vlot.
De bezorging is netjes en perfect op tijd.

Kortom zeer aan te bevelen webwinkel. Dik tevreden.

Algemeen

Ze bieden een product zeer goedkoop aan en dan blijkt deze niet leverbaar. Als optie krijg je dan een twee keer zo duur product aangeboden zonder enige compensatie.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Het aanbod is uitgebreid, de voorraad is over het algemeen goed op orde. Het komt echter voor dat er toch ineens geen voorraad meer is, dus het blijft goed opletten. Qua producten die ik nodig had was er voldoende voorraad en was het bestellen makkelijk en snel geregeld. Prijstechnisch iets duurder, maar voor mij is de klantenservice ook belangrijk. Dus heb het er voor over.

Verzending

Centralpoint verstuurt alleen zakelijke pakketten af en levert niet op zaterdag of zondag. Dus dat iets om rekening mee te houden: bestellen uiterlijk op donderdag als je het dezelfde week wilt hebben (uitgaande van voorraad). Besteld voor 17:00 uur is morgen in huis. Dat zit qua werktijd wel prima wat mij betreft.

Klantenservice

Ik kreeg een deellevering omdat er vanuit twee verschillende locaties werd verzonden. Bij één zending ontbrak echter de T&T-code, dus contact opgenomen met de klantenservice. Had binnen een uur antwoord mét de juiste T&T-code. Top!

Algemeen

Bestelling kon vanwege maximum bedrag van 5000 euro niet in 1 bestelling gebeuren, dus gesplit in 2 bestellingen. Afhandeling hiervan verliep niet goed omdat er verwacht werd een dubbele bestelling per ongeluk ging.

Verzending

De 2de bestelling had vertraging . Uiteindelijk konden we 1 product niet meer krijgen vanwege voorraad en werd resterende producten geleverd en het overgebleven gedrag van het product die niet geleverd kon worden gestorneerd.

Klantenservice

Al en al heeft de klantenservice wel goede service geleverd. Wel jammer dat we na betaling van de 2de bestelling er niet verwacht werd deze voorraad hiervan te behouden tot zij duidelijk te horen kregen dat het wel een terechte bestelling is.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1

Algemeen

Zo te zien zijn er heel veel fake reviews die dan ook niet niet het echte verhaal vertellen.
Bestellen bij CentralPoint is een ingewikkeld en ouderwets geregeld systeem. Gegevens uit de KvK worden klakkeloos overgenomen, zonder de mogelijkheid om iets aan te passen.

Verzending

Bij bestelling was doorslaggevend dat er voorraad was en de levering in 1 werkdag zou plaatsvinden. De volgende dag was er nog niets in het overzicht veranderd. Mijn vraag aan de klantenservice wat de status was, werd beantwoord dat "de status was opgevraagd bij onze leverancier". Vervolgens gebeurde er niets.
Na opnieuw een email kreeg ik bericht: "Onze excuses voor het ongemak. Uw order was niet correct doorgekomen in ons magazijn. Bovenstaande hebben wij nu handmatig ingeboekt/verwerkt en kunt u morgen in ontvangst nemen.".
Je raadt het al: ik ben nog aan het wachten tot er iets komt.

Klantenservice

De klantenservice van Centralpoint heeft geen idee van de status van haar onderleveranciers en moet alles dus navragen. Vervolgens komt er halve informatie terug, waardoor je nog niks weet.

Algemeen

Bestelling makkelijk en snel geplaatst en in goede staat ontvangen. Alles naar wens en verwachting.

Verzending

Snel geleverd en goed verpakt

Klantenservice

Goed bereikbaar en duidelijk in antwoorden

Algemeen

De website is overzichtelijk en heeft goede zoekfunctie, juiste product snel gevonden en stond voor een scherpe prijs aangeboden.

Verzending

's middags besteld en de volgende dag binnen, via de website status van verzending te controleren.

Klantenservice

In dit geval niet nodig gehad, maar telefonisch normaal prima bereikbaar.

Algemeen

Producten zijn snel te vinden op de website aan de hand van de codes op de verpakking.

Verzending

Netjes verpakt en snel geleverd.

Algemeen

Duidelijke website met goede filter opties. De bestelling ging makkelijk en betalen ook. Heel overzichtelijk.

Verzending

De levering was op tijd en er werd goed gecommuniceerd over het proces.

Algemeen

Een fijne webwinkel met een ruim assortiment van gangbare artikelen. Verzenden gebeurd naar mijn idee vaak rechtstreeks vanaf distributeurs, maar het voordeel hiervan is dat er vaak grotere voorraad voor handen is welke snel kan worden geleverd.

Algemeen

Product op voorraad, website prima en duidelijk. . Snel en netjes geleverd. Updates over levertijden en bezorgtijden netjes via e-mail gegeven.

Algemeen

Zeer slecht bedrijf. Voorraad en levertijd op de website kloppen niet, dit wordt automatisch aangepast en is totaal onbetrouwbare informatie. Communicatie met klantenservice is moeizaam en afspraken worden niet nageleefd.

Klantenservice

Communicatie met klantenservice is zeer gebrekkig en de informatievoorziening rondom leveringen is het bedrijf totaal niet transparant.

Gemaakte afspraken zijn niet nageleefd, ondanks veelvuldig contact via mail en telefoon en schriftelijke bevestiging van afspraken.

De interne communicatie is onvoldoende, verantwoordelijkheden worden door medewerkers op elkaar afgeschoven en interne afdelingen werken slecht samen, waar de klant uiteindelijk de dupe van is. Medewerkers van Central Point verschuilen zich achter hun functie en nemen geen verantwoordelijkheid om de klant echt te helpen.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

wat je besteld blijkt niet op voorraad. dus de belofte van de volgende dag leveren is niet na te komen. duurde 1 1/2 week. heb toen de order maar gecanceld.
Waardeloos bedrijf!

Klantenservice

Je krijgt de mogelijkheid om te chatten, en dan meteen de mededeling na opening van de chat, dat ze niet of slecht bereikbaar zijn.

Algemeen

Waardeloos bedrijf, niet hier bestellen, wellicht wanneer op voorraad maar laat je niet in de maling nemen met beloftes over levertijden, zit niks achter. Misschien dat het voor de overname beter was maar daar kan ik niks over zeggen.

Klantenservice

Mensen die hier werken bij de klantenservice zullen wel balen van hun baan, geen service leveren en niks kunnen bieden om service te verhogen. Je belt of chat altijd met mensen die nergens wat van weten en er niks over kunnen zeggen. Kunt net zo goed niet bellen of chatten.. Bestel hier niet!

1 2 3 ... 28

Scorekaart voor Centralpoint | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Zakelijk