Bestsellers

800 producten en 866 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bestsellers

Review toevoegen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

Bij Bestsellers een wasmachine aangeschaft. Goed contact gehad via de chat.
Helaas bleek na 4 werkdagen dat de wasmachine niet snel leverbaar was.
Dit werd uitermate professioneel opgelost door Bestsellers, die mij tegemoet kwamen met een duurdere uitvoering van hetzelfde merk.
Al met al was dit voor mij een zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Verzending

Wasmachine werd op de afgesproken tijd bezorgd en keurig binnen gebracht.

Klantenservice

De chat verliep uitermate snel en vriendelijk.

Algemeen

Artikel niet op voorraad maar door heel vriendelijke medewerker per telefoon een zeer goed alternatief aangeboden gekregen. Vervolgens zeer goede communicatie per email. Levering en installatie PERFECT (met hoofdletters) verlopen.

Verzending

Per email een leverings- (en installatie) tijdsslot gekregen van 2.5 uur. 20 minuutjes voordat hij er was heeft de installateur mij gebeld en op tijd alles geleverd en geinstalleerd.

Klantenservice

Gebeld met klantenservice over beschikbaarheid product, bleek op dat moment uitverkocht maar paar dagen later wel leverbaar. Desondanks toch een meer dan uitstekend (lees beter en duurder) alternatief gekregen voor zelfde prijs. Vervolgens gecommuniceerd per email waarop zeer snel en netjes wordt gereageerd.

Algemeen

Zoals vele anderen al aangeven; de voorraad die online staat vermeld is niet up to date. Dit lijkt hun marketing strategie te zijn: je bestelt een tv, deze is er niet en je krijgt een ander aanbod.
"Zelfde model maar dan nieuwer voor zelfde prijs" , dit klinkt zo gek nog niet, maar bij de consumentenbond komt dit toestel lager uit de test, dus gekozen voor geld terug.

Klantenservice

Schandalig hoe de klantenservice herhaaldelijk in de gebiedende wijs tegen me spreekt, iets in de trant van "je moet echt kijken want het is echt een veel beter toestel" Terwijl ik al aan had gegeven dat ik mijn geld terug wil.
En in de online chat zegt ene Ivo zelfs (terwijl hij me gisteren had verteld dat de voorraad die op de site staat klopt): "het is precies hetzelfde toestel wat wordt aangeboden" .. Ze spreken elkaar nog eens tegen ook..

Hier koop ik nooit weer!

Algemeen

Het bestelde artikel stond vermeld als "goed leverbaar" maar blijkt niet leverbaar. Het aangeboden alternatief is acceptabel maar duurder. Bestsellers weigert om voor de afgesproken prijs te leveren. Uiteindelijk heb ik de opdracht maar geannuleerd.

NB een week later staat het apparaat nog steeds op de web site als "goed leverbaar". Als ik andere reviews lees meen ik een patroon te herkennen: Bestsellers tracht voortdurend de klant meer te laten uitgeven en komt steeds maar weer de reeds gesloten overeenkomst niet na.

Klantenservice

Het geld is de zelfde dag nog terug gestort. De verkoper bleek onvermuwbaar. Het spreekwoord "Een man en man. een woord een woord" bleek niet op te geen voor Bestsellers. Door die ene goedkope verkoop truuk zal ik dus nooit meer iets bestellen bij bestsellers.

Algemeen

Zeer goed te benaderen via mail, zeer snelle response op vragen. Prettig, vriendelijk en vlot contact, zeer goed geholpen, snelle afhandeling! Sterk Service gericht ook bij product vragen en vragen over de prijs van een artikel.
Bij een annulering snel en kordaat geholpen (bedrag stond weer binnen 1 dag op mijn rekening).
Top Service! Ik ben zr tevreden!

Verzending

Snelle levering (binnen 1 dag voor 15:00 besteld).

Klantenservice

Zeer goed te benaderen via mail, zeer snelle (en vriendelijke!) response op mijn vragen.

Algemeen

Na een keuze te hebben gemaakt om een Samsung UE48H6400 te bestellen, heb ik toch nog eerst contact opgenomen met Bestsellers en na een goed en leuk gesprek met een aardige medewerker, om aan te geven dat ik gamen erg belangrijk vindt, de medewerker heeft mij toen aangeraden voor de Samsung UE48H6700 te gaan die in plaats van 400hz, 600hz heeft. Ik heb een leuke deal met Bestsellers kunnen maken waar ik erg blij van werd :-)
En de Samsung daar ben ik erg over te spreken, dit toestel is echt vet, het beeld kwaliteit is echt top, het installeren ging erg gemakkelijk, deze tv is gewoon een echte aanrader vooral als je ook van gamen houdt. Als je dus ergens een tv wil bestellen doe dit dan bij bestsellers!! succes met je aanschaf ;-)

Verzending

Ik heb de tv besteld op 17 juni om 14:45 en had de tv de volgende dag al binnen om 10:15. Tevens gratis bezorging. Super dus.

Klantenservice

Ze zijn erg klantvriendelijk bij Bestsellers, als je het toch moeilijk vind om een keuze te maken dan helpen ze je telefonisch en geven tips. Tevens gaf hij nog informatie welke muurbeugel je kan gebruiken. Je kan ze dus altijd even bellen voor technische vragen.

CLB Karma 388K
Algemeen

Op zoek naar stofzuiger, weinig verstand van, laagste prijs in de PW, maar toch beetje huiverig. Overige reviews waren positief dus bestellen maar. Prima op de hoogte gehouden van alle status-updates, gratis verzending, e-mail snel als PDF-bestand ontvangen, top!

Verzending

'Voor 15.00 besteld, is morgen in huis', prima. Hier om 16.30 besteld, twee e-mailtjes later hadden we de T&T-code al binnen en die dag er na apparaat al in huis. Prima op de hoogte gehouden van de verzending en status, top!

Algemeen

Prima, snel, geen klachten dus geen idee over klachtafhandeling. Prijs was in orde ook in vergelijk met andere sites en ze doen mee aan CashbackXL (hoewel ik dat nog moet zien).

Verzending

Prima, snel, geen klachten dus geen idee over klachtafhandeling.

Algemeen

Overzichtelijke winkel, makkelijk bestelproces en duidelijk inzicht in de kosten. Ook keuze in de methode van levering is prima.

Verzending

mogelijkheid om direct te verzenden naar een winkel (bijv gamma) die ruime openingstijden heeft.

Algemeen

Ik was al tijdje op zoek naar een TV. Bestsellers stond hoog aangeschreven in de reviews dus heb ik de LG bij bestsellers gekocht. Overzichtelijke site en makkelijk betalen maar verder niet veel speciaals.

Verzending

Ik heb als opmerking erbij gezet dat ik graag wou dat ze de tv (vanwege privacy) in een extra verpakking stoppen en dat hebben ze heel netjes gedaan. Zoals aangegeven was hij de dag erna bij mij aangekomen.

Klantenservice

Ik was na ongeveer 10 dagen toch niet helemaal tevreden. Ik heb de TV dus terug gestuurd en ik kreeg de eerste werkdag later een bericht dat het volledige bedrag werd terug gestort. Communicatie is erg persoonlijk en beleefd. Top webwinkel alleen jammer van de TV maar dit lag aan mijzelf.

Algemeen

Prima prijzen, prima website. Contact via mail verloopt goed en snel. Ik kocht er een bluray-speler, die helaas defect was, maar dat is goed afgehandeld.

Verzending

Heel snel, ze doen wat ze beloven. Jammer dat er niet eens een papiertje om de originele doos zat. Nu is een bluray-speler niet zo veel geld waard en ook niet zo privacygevoelig, maar spullen versturen met alleen de originele doos als verpakking vind ik in principe niet zo'n goed idee.

Klantenservice

De speler was defect bij aankomst (niet beschadigd oid, 'gewoon' een maandagochtendexemplaar). Ik mailde daarover en kon het apparaat terugsturen, de verzendkosten werden vergoed. Helaas bleek er geen nieuwe meer leverbaar van hetzelfde type en toen heb ik mijn geld terug gekregen. Het is allemaal zeer vlot en netjes verlopen!

Algemeen

Goede site, makkelijk zoeken, geen problemen bij het bekijken van de bestelling en betaling via ideal. Belofte waar gemaakt, vandaag bestellen morgen leveren.

Verzending

geen extra verpakking om de doos van het produkt, kan ik meeleven. Maar het zou netter zijn met een extra laagje om de originele verpakking (privacy)

Algemeen

Heldere website, veel keuze in productsoort en voldoende variatie in producttype, niet teveel invulgedoe dus makkelijk te bestellen.

Verzending

Dit kan veel beter om de volgende reden: het product werd slechts in de originele verpakking geleverd en niet in een (beschermende) doos. Hierdoor wordt naar mijn idee een ongeschonden vervoering niet gewaarborgd. Tevens ziet de koerier wat je besteld hebt en dat vind ik niet prettig.

Algemeen

Bestelling werkte eerst niet, ik kreeg alleen een onduidelijke melding. Na het making van een account kon ik wel gewoon bestellen.

Verzending

Verzinding snel en goed ingepakt, niks op aan te merken.

Algemeen

Erg nette website, duidelijke informatie en lage prijzen. Verder niets op aan te merken, gewoon uitstekend!

Verzending

Besteld tijdens het hemelvaartsweekend, en op dinsdag geleverd. Had ook maandag gekund misschien, maar was snel genoeg.

Klantenservice

Niet bij deze bestelling, maar bij een vorige bestelling erg snel reactie van de klantenservice en het geld werd snel teruggestort. Uitstekend.

Algemeen

Sennheiser oortjes gekocht vanwege de goedkoopste prijs en goede recenties op tweakers. Alles is uitstekend verlopen. Ik heb de nodige mails gekregen, bijvoorbeeld ter bevestiging en voor de verzending. Allemaal volgens het boekje.

Verzending

Na 3 uur besteld dus pas de volgende dag verzonden en een dag daarna binnen. Zoals beloofd is alles netjes binnen gekomen, netjes verpakt en allemaal op tijd.

Algemeen

Heb mijn stofzuiger gekocht en gekregen, prima ding. Winkel is simpel en ik heb kunnen doen wat ik wou.

Verzending

Niks op aan te merken, gewoon mijn aankopen gedaan en een dag later gekregen. Doos was niet ingepakt, dat is een minpuntje, maar voor de rest is dat prima, want product was onbeschadigd en het was een doos om meteen weg te gooien. Ik kan me voorstellen dat het bij een iPhone wel gewenst is de doos in te pakken, maar voor de stofzuiger die ik kocht maakte het niet uit

Algemeen

De muurbeugel die ik voor mijn tv wilde, was hier de helft goedkoper als bij andere web winkels.

Verzending

Keurig verpakt per TNT verzonden en binnen de beloofde 24 uur.

Algemeen

Bestelling geplaatst op 6 jan 2014. Levertijd was toen der tijd 2-5 werkdagen. Na een week nog niks ontvangen. Toen kwam er plots een mail binnen waarin dood leuk stond dat de oven pas 21 jan geleverd zou worden. Op de site bleven ze aangeven dat de levertijd 2-5 werkdagen is wat erg misleidend is. Tot op heden nog niks mogen ontvangen!

LET OP: de levertijden die Bestsellers.eu op hun website vermeld zijn niet betrouwbaar!

Verzending

Inmiddels 22 januari en nog steeds niks ontvangen (2.5 week na bestelling). Geen communicatie vanuit bestsellers.eu

Klantenservice

Contact gezocht via Twitter (want bellen kost geld omdat dit naar een 0900 nummer moet). Hier nooit reactie op ontvangen! Zeer slecht als bedrijven een Twitteraccount aanmaken en vervolgens niet reageren op klantvragen.

Algemeen

Duidelijke, overzichtelijke website. Prijs is een van de laagsten die ik kon vinden. Een van de weinige shops met mijn product op voorraad.

Verzending

De belofte 'voor 15uur besteld, de volgende dag in huis, werd ruimschoots gehaald. Ik bestelde na 15uur en toch had ik het product, keurig zonder beschadigingen en werkend, de volgende dag in huis.

Scorekaart voor Bestsellers

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk