Bestsellers

603 producten en 646 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bestsellers

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb een Samsung TV Samsung QLED Q80A (2021) 50" Zwart gekocht via Bol.com bij Bestsellers. Na eerst op oa trustpilot en tweakers te hebben gecheckt bleek dat de reviews niet heel postief waren. Hierop een mail gestuurd naar Bestsellers met vragen over de levering/garantie/retourproces. Hierop kwam snel een reactie en duidelijkheid. Levering betreft alleen nieuwe artikelen en geen tweede kans. Vervolgens de TV besteld die de volgende dag is geleverd en nu prima bevalt. Dus heel tevreden.

Verzending

levering was snel en goed

Klantenservice

snel reactie op vragen vooraf

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

De keus viel op Bestsellers omdat het product (wasdroger) hier 80 euro goedkoper was dan bij alle andere aanbieders. Bestellen en vooruit betalen gaat zoals op elke website snel. De levertijd zou 1 a 2 werkdagen zijn. Na 6 dagen radiostilte vanuit Bestsellers heb ik zelf maar contact gezocht. Het product werd uiteindelijk 15 dagen na bestelling pas geleverd. Ik had nog nooit iets besteld bij Bestsellers, en op basis van deze bestelling ga ik dat ook nooit meer doen.

Verzending

Wordt probleemloos geleverd door een derde partij, welke om 5 voor 7 in de morgen al voor de deur stond. Per mail was ik al op de hoogte gebracht over het tijdsvak van levering (tussen 7 en 9 uur in de ochtend)
Het oude product werd zoals afgesproken gratis meegenomen.

Klantenservice

Na plaatsen bestelling blijft het stil. Na 6 dagen zelf navraag gedaan en er werd mij verteld dat apparaat eind van de week bij HUN zou binnenkomen, waarna hij zou worden verstuurd. Na nog eens 6 dagen is het dan eindelijk geleverd. Uiteindelijk heeft het 15 dagen geduurd van bestelling tot levering, wat in mijn optiek anno 2021 echt geen beste prestatie is.

Algemeen

4 maanden geleden een muis besteld, die snel binnenkwam. Een paar dagen geleden werkte het scrollwieltje echter ineens niet meer goed. Een mailtje verzonden naar de klantenservice, waarop direct een mailtje terug kwam met een pakketzegel. Muis woensdag opgestuurd, en vandaag komt de nieuwe alweer binnen. Zeer behulpzame en vriendelijke service dus, ik zou hier zo weer iets kopen met vertrouwen!

Verzending

Zoals je zou verwachten: snel en duidelijke communicatie over de levering

Algemeen

De prijs voor een specifieke TV model was flink lager dan bij concurrenten. Ik was blij verrast door de vriendelijke klantendienst en de snelle levering.

Verzending

Op vrijdag heb ik een TV besteld, op zaterdag was het pakket al thuis.

Klantenservice

Mijn bericht was binnen een paar uur beantwoord.

Algemeen

Hier een TV en wall-mount besteld die ik dezelfde dag wou ophalen (was in de buurt), en dat kon zonder problemen.

Klantenservice

Alles stond netjes klaar toen ik langskwam en er werd geholpen om het in de auto te zetten. Uitstekende service.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Siemens vaatwasser besteld van SN636X01GE. Ondanks dat het aangeboden product op voorraad staat op de website kreeg ik een mailtje dat het product toch niet op voorraad is.

Vanuit Siemens zou een nieuw model geleverd kunnen worden voor dezelfde prijs. SN636X02KE ontvangen welke iets stiller en meer couverts heeft. Al met al wel prima, maar had toch een beetje mijn twijfels gezien dit vaker voorkomt als ik de reviews zo bekijk hier.

SN636X02KE is een kennelijk een pools/Russisch model, maar werkt verder prima. Tekst op vaatwasser in het engels.

Algemeen

Een goede eerste ervaring gehad met Bestsellers. Airco besteld en die werd snel geleverd en binnen het aangegeven tijdsblok aan de deur afgeleverd.

Verzending

De airco die ik heb besteld is zwaarder dan 30 kilo. Werd door een transportbedrijf netjes voor de deur afgeleverd. Dag van tevoren werd het tijdsblok doorgegeven.

Klantenservice

Gebeld door klantenservice voor een afspraak voor de aflevering. Netjes, beleefd.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Tegen beloning

Algemeen

totaal waardeloos. TV gekocht, tv werkt niet, 2 x monteur over de vloer, kon niks vinden, nieuwe tv gekregen met zelfde probleem. Bestsellers weigert me mijn geld terug te geven en stuurt me weer van het kastje naar de muur. Extreem slechte onbeleefde en slecht getrainde customer service medewerkers, ik heb ontzettend veel spijt dat ik ooit iets bij ze heb gekocht.

Verzending

totaal geen fatsoenlijk beleid wat betreft geld terug geven aan klanten die slachtoffer zijn van hun belachelijke customer service waardeloze prutsers

Algemeen

Heb een UHD tv besteld van Bestsellers en die is snel bezorgd. Na het openen van de doos zag ik dat de scherm gebarsten was. Gelijk gebeld, er is mij beloofd dat ze de tv snel ophalen en een andere opsturen.

Ik zal mijn ervaring verder hier melden....

Vervolg:

De tv met gebarsten scherm heb ik heel snel kunnen omruilen met een nieuwe. Ik ben ontzettend tevreden over deze webwinkel, klantgericht, goedkoop en vriendelijke medewerkers.

Als 6 sterren een optie was, had ik 6 sterren gegeven aan Bestsellers.

Algemeen

Artikel niet op voorraad maar door heel vriendelijke en professionele medewerker per telefoon een zeer goed alternatief aangeboden gekregen van hetzelfde merk en eigenschappen met kleine meerprijs. Vervolgens zeer goede communicatie per email. Levering en installatie PERFECT (met hoofdletters) verlopen.

Verzending

Per email een leveringstijdsslot gekregen van 2 uur. 20 minuutjes voordat hij er was heeft de bezorger mij gebeld en op tijd alles geleverd.

Klantenservice

Gebeld met klantenservice over beschikbaarheid product, maar was niet meer beschikbaar. Desondanks toch een meer dan uitstekend (lees beter en duurder) alternatief gekregen met kleine bijbetaling. Vervolgens gecommuniceerd per email waarop zeer snel en netjes wordt gereageerd.

Algemeen

Bij Bestsellers een wasmachine aangeschaft. Goed contact gehad via de chat.
Helaas bleek na 4 werkdagen dat de wasmachine niet snel leverbaar was.
Dit werd uitermate professioneel opgelost door Bestsellers, die mij tegemoet kwamen met een duurdere uitvoering van hetzelfde merk.
Al met al was dit voor mij een zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Verzending

Wasmachine werd op de afgesproken tijd bezorgd en keurig binnen gebracht.

Klantenservice

De chat verliep uitermate snel en vriendelijk.

Algemeen

Artikel niet op voorraad maar door heel vriendelijke medewerker per telefoon een zeer goed alternatief aangeboden gekregen. Vervolgens zeer goede communicatie per email. Levering en installatie PERFECT (met hoofdletters) verlopen.

Verzending

Per email een leverings- (en installatie) tijdsslot gekregen van 2.5 uur. 20 minuutjes voordat hij er was heeft de installateur mij gebeld en op tijd alles geleverd en geinstalleerd.

Klantenservice

Gebeld met klantenservice over beschikbaarheid product, bleek op dat moment uitverkocht maar paar dagen later wel leverbaar. Desondanks toch een meer dan uitstekend (lees beter en duurder) alternatief gekregen voor zelfde prijs. Vervolgens gecommuniceerd per email waarop zeer snel en netjes wordt gereageerd.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Zoals vele anderen al aangeven; de voorraad die online staat vermeld is niet up to date. Dit lijkt hun marketing strategie te zijn: je bestelt een tv, deze is er niet en je krijgt een ander aanbod.
"Zelfde model maar dan nieuwer voor zelfde prijs" , dit klinkt zo gek nog niet, maar bij de consumentenbond komt dit toestel lager uit de test, dus gekozen voor geld terug.

Klantenservice

Schandalig hoe de klantenservice herhaaldelijk in de gebiedende wijs tegen me spreekt, iets in de trant van "je moet echt kijken want het is echt een veel beter toestel" Terwijl ik al aan had gegeven dat ik mijn geld terug wil.
En in de online chat zegt ene Ivo zelfs (terwijl hij me gisteren had verteld dat de voorraad die op de site staat klopt): "het is precies hetzelfde toestel wat wordt aangeboden" .. Ze spreken elkaar nog eens tegen ook..

Hier koop ik nooit weer!

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 3
Algemeen

Het bestelde artikel stond vermeld als "goed leverbaar" maar blijkt niet leverbaar. Het aangeboden alternatief is acceptabel maar duurder. Bestsellers weigert om voor de afgesproken prijs te leveren. Uiteindelijk heb ik de opdracht maar geannuleerd.

NB een week later staat het apparaat nog steeds op de web site als "goed leverbaar". Als ik andere reviews lees meen ik een patroon te herkennen: Bestsellers tracht voortdurend de klant meer te laten uitgeven en komt steeds maar weer de reeds gesloten overeenkomst niet na.

Klantenservice

Het geld is de zelfde dag nog terug gestort. De verkoper bleek onvermuwbaar. Het spreekwoord "Een man en man. een woord een woord" bleek niet op te geen voor Bestsellers. Door die ene goedkope verkoop truuk zal ik dus nooit meer iets bestellen bij bestsellers.

Algemeen

Zeer goed te benaderen via mail, zeer snelle response op vragen. Prettig, vriendelijk en vlot contact, zeer goed geholpen, snelle afhandeling! Sterk Service gericht ook bij product vragen en vragen over de prijs van een artikel.
Bij een annulering snel en kordaat geholpen (bedrag stond weer binnen 1 dag op mijn rekening).
Top Service! Ik ben zéér tevreden!

Verzending

Snelle levering (binnen 1 dag voor 15:00 besteld).

Klantenservice

Zeer goed te benaderen via mail, zeer snelle (en vriendelijke!) response op mijn vragen.

Algemeen

Na een keuze te hebben gemaakt om een Samsung UE48H6400 te bestellen, heb ik toch nog eerst contact opgenomen met Bestsellers en na een goed en leuk gesprek met een aardige medewerker, om aan te geven dat ik gamen erg belangrijk vindt, de medewerker heeft mij toen aangeraden voor de Samsung UE48H6700 te gaan die in plaats van 400hz, 600hz heeft. Ik heb een leuke deal met Bestsellers kunnen maken waar ik erg blij van werd :-)
En de Samsung daar ben ik erg over te spreken, dit toestel is echt vet, het beeld kwaliteit is echt top, het installeren ging erg gemakkelijk, deze tv is gewoon een echte aanrader vooral als je ook van gamen houdt. Als je dus ergens een tv wil bestellen doe dit dan bij bestsellers!! succes met je aanschaf ;-)

Verzending

Ik heb de tv besteld op 17 juni om 14:45 en had de tv de volgende dag al binnen om 10:15. Tevens gratis bezorging. Super dus.

Klantenservice

Ze zijn erg klantvriendelijk bij Bestsellers, als je het toch moeilijk vind om een keuze te maken dan helpen ze je telefonisch en geven tips. Tevens gaf hij nog informatie welke muurbeugel je kan gebruiken. Je kan ze dus altijd even bellen voor technische vragen.

CLB Karma 417K
Algemeen

Op zoek naar stofzuiger, weinig verstand van, laagste prijs in de PW, maar toch beetje huiverig. Overige reviews waren positief dus bestellen maar. Prima op de hoogte gehouden van alle status-updates, gratis verzending, e-mail snel als PDF-bestand ontvangen, top!

Verzending

'Voor 15.00 besteld, is morgen in huis', prima. Hier om 16.30 besteld, twee e-mailtjes later hadden we de T&T-code al binnen en die dag er na apparaat al in huis. Prima op de hoogte gehouden van de verzending en status, top!

Verzending: Score: 4
Algemeen

Prima, snel, geen klachten dus geen idee over klachtafhandeling. Prijs was in orde ook in vergelijk met andere sites en ze doen mee aan CashbackXL (hoewel ik dat nog moet zien).

Verzending

Prima, snel, geen klachten dus geen idee over klachtafhandeling.

Algemeen

Overzichtelijke winkel, makkelijk bestelproces en duidelijk inzicht in de kosten. Ook keuze in de methode van levering is prima.

Verzending

mogelijkheid om direct te verzenden naar een winkel (bijv gamma) die ruime openingstijden heeft.

Algemeen

Ik was al tijdje op zoek naar een TV. Bestsellers stond hoog aangeschreven in de reviews dus heb ik de LG bij bestsellers gekocht. Overzichtelijke site en makkelijk betalen maar verder niet veel speciaals.

Verzending

Ik heb als opmerking erbij gezet dat ik graag wou dat ze de tv (vanwege privacy) in een extra verpakking stoppen en dat hebben ze heel netjes gedaan. Zoals aangegeven was hij de dag erna bij mij aangekomen.

Klantenservice

Ik was na ongeveer 10 dagen toch niet helemaal tevreden. Ik heb de TV dus terug gestuurd en ik kreeg de eerste werkdag later een bericht dat het volledige bedrag werd terug gestort. Communicatie is erg persoonlijk en beleefd. Top webwinkel alleen jammer van de TV maar dit lag aan mijzelf.

Scorekaart voor Bestsellers

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk