MyCom

9.132 producten en 10.972 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MyCom

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling geplaatst, betaling niet gelukt, volgende dag word ik gestalkt via de mail dat er nog een bestelling niet voldaan is, link gebuikt en betaling gedaan. Heb toen 2 dagen moeten wachten tot dat mijn bestelling is verzonden. Morgen koningsdag dus nog een dag extra wachten op mijn spullen. NOOIT MEER

Verzending

Bestelling geplaatst, betaling niet gelukt, volgende dag word ik gestalkt via de mail dat er nog een bestelling niet voldaan is, link gebuikt en betaling gedaan. Heb toen 2 dagen moeten wachten tot dat mijn bestelling is verzonden. S Morgen koningsdag dus nog een dag extra wachten op mijn spullen. NOOIT MEER

Klantenservice

slechte klantenservice met veel blabla en weinig hulp. Via facebook een dag later pas reactie terwijl er tot 2300 op de site staat

Algemeen

Super bedrijf wat dag en nacht klaarstaat. Hele goede ervaringen met de winkel in Roermond

Producten netjes optijd geleverd

Klantenservice

Winkel kan je hele order in de gaten houden en geeft je advies

Algemeen

Online bestelling gedaan van een Hoverboard en helm. Door MyCom wordt als transporteur GLS ingeschakeld. Volgens de track & trace is het Hoverboard geleverd en is er getekend met mijn achternaam. Zo'n ondertekening doe ik nooit, wat ook bevestigd wordt doordat er geen bezorger van GLS aan de deur is geweest. Contact gezocht met de klantenservice, maar wat een drama is dat. Meedenken met klanten over een oplossing is er niet. Medeleven al helemaal niet. Het enige wat gezegd wordt is 'wij willen en kunnen niets voor u doen". Wat een waardeloze winkel. Advies: bestel niets on line bij en koop niets in de winkels van MyCom of New MyCom. Nadat je betaald hebt houdt de service op. Hun deel van de koopovereenkomst wordt niet nagekomen. Kortom ga in zee met een betrouwbare winkel en KOOP NIETS BIJ MYCOM OF NEW MYCOM !!!

Zie voor de onderbouwing de toelichting onder het hoofdstuk algemeen

Zie voor de onderbouwing de toelichting onder het hoofdstuk algemeen

Algemeen

Gisteren hier een 2TB hardeschijf gekocht via de app, omdat je dan meer korting kreeg. Vandaag een mail gekregen van Mycom, ja echt de winkel Mycom, dus zal wel weer een externe verkoper zijn of zo van Kijkbijmij of dezelfde eigenaar. Er stond in dat ze het artikel niet hebben en ook niet meer krijgen, dus de bestelling is geannuleerd. Een reden van niks, want toen ik bestelde stond het artikel op de website en op voorraad. Ook helemaal geen alternatief geboden. Eerste keer en nooit weer hier!

Klantenservice

Je krijgt een mail met annulering van een andere winkel (Mycom). Er wordt geen alternatief geboden. Het artikel is er niet op een mysterieuze wijze, terwijl het wel te koop stond op de website.

Algemeen

Na wat rondzoeken op het internet een Gigabyte Aire M93 ICE muis besteld bij MyCom, de muis leek mij op eerste gezicht prima, vooral omdat hij overal op kan tracken. De website ziet er prima uit en betaling ging ook prima, kreeg meteen een bevestiging. Bestelling was uiteindelijk niet wat ik er van verwacht had dus wilde ik hem retour doen, zie verzending hierover.

Uiteindelijk een ander product besteld, wat in de winkel voor me is geregeld.

Verzending

Met het weekend van Pasen besteld, aangezien er aangegeven werd dat deze binnen 24 uur op de deurmat zou vallen had ik hem woensdag verwacht, deze kwam ook op woensdag aan. Er wordt alleen wat laat gecommuniceerd (op de dag zelf) over hoe het er met mijn bestelling voorstaat, hierdoor kreeg ik een beetje een slecht onderbuik gevoel.

De verzending retour sturen koste geld, wat in mijn geval meer dan 10% van het aankoop bedrag was, waardoor ik me genoodzaakt voelde om maar gewoon naar de winkel te gaan.

Uiteindelijk terug gebracht naar de winkel en een nieuwe muis ter plekke besteld (Logitech G603) en later ontvangen, hiervoor geld hetzelfde verhaal.

In beide gevallen was het prima verpakt.

Klantenservice

Goed geholpen in de winkel, waar ik mijn muis omgeruild heb voor een duurdere muis, uiteraard bij moeten betalen, maar verder prima service!

Algemeen

Op zondag een router besteld. Uiteraard zal deze niet op Maandag binnen komen, maar wanneer er wordt aangegeven dat het product op vooraad is en het de volgende dag geleverd kan worden, mag je er in 2018 toch vanuit gaan dat deze op Dinsdag geleverd wordt. Echter om 15.00 uur nog geen product, en zelfs geen update in de track and trace. Wanneer je belt wordt er aangegeven dat het product wel verstuurd is, maar volgens PostNL is dit niet waar. Voor mij de laatste keer Mycom, want bij de grotere webshops wordt er altijd de volgende dag geleverd. 2 uurtjes vrij genomen om meer tijd voor installatie te hebben, maar deze zijn dus verloren.

Verzending

Houden zich niet aan de afspraak, en geven geen informatie/updates over de bestelling.

Klantenservice

Geven aan dat het pakket bij post nl is, maar postnl geeft aan niets ontvangen te hebben.

Algemeen

Na 3 dagen krijg ik nog steeds de mededeling dat de bestelling in behandeling; is en nog niet verstuurd. Op een mail naar de klantenservice wordt niet gereageerd. Bellen met de klantenservice levert de melding op dat er niemand is die de telefoon kan beantwoorden. Dit komt niet betrouwbaar over! Ik hoop dat ik de bestelde telefoon alsnog binnen krijg.

Verzending

De telefoon die ik heb besteld is nog niet geleverd.

Klantenservice

De klantenservice reageert niet op mail en ook niet op telefoon.

Algemeen

Deze 8 TB Seagate (ST8000VN0022) was goedkoopste in NL webshops en hebben ze heel snel geleverd.

Verzending

Volgende dag gewoon geleverd.

Klantenservice

Was goede advies van zijn medewerkers.

Algemeen

Duidelijk site, geen rare dingen. Keuze voor MyCom was niet omdat zij het goedkoopst waren, maar omdat zij het snelst konden leveren en ook omdat er redelijk veel positieve reviews waren van de huidige webshop. Algemeen goede ervaring en zal in de toekomst zeker weer overwegen hier te kopen.

Verzending

Erg grote doos, matig opgevuld, inhoud rammelde in de doos. Inhoud zelf was onbeschadigd, dus daarmee nog prima. Opvullen van de doos zou echter wel beter moeten.

Zo snel verstuurd als geadverteerd, dus dat is top.

Beetje jammer van de keuze van transporteur. DPD heeft bij mij in totaal over de jaren heen zo'n 20 pakketten geleverd en deze van MyCom was de eerste die zonder problemen is aangekomen. Dat heeft niet direct iets te maken met MyCom, maar een succes rate van 5% voor een pakketdienst is op zijn zachts gezegd bedroevend.

Algemeen

MyCom is de enige overgebleven computerspecialist waar je naar binnen kan lopen en via de website kan bestellen

Verzending

Zowel afhalen in de winkel als thuisbezorging gaat altijd goed

Klantenservice

Webcare is via social media en via hun website tot 23:00 bereikbaar dagelijks. ook goede contacten met de winkel

Algemeen

Maandagochtend product besteld (uit voorraad) en gekozen voor afhalen in de winkel (want vlakbij). Dit zou 2 werkdagen duren. Inmiddels is het zondag en heb ik nog niks van ze vernomen. Tweemaal in de winkel geweest, ze hadden nog niks binnen. Product vrijdag maar elders besteld, volgende dag in huis.

Hoi, vervelend dat de bestelling niet goed is verlopen, wij willen hier graag naar kijken. Heb je een ordernummer voor me? Dan gaan wij dit uitzoeken zodat het in de toekomst voorkomen kan worden.

Onze excuses voor het ongemak.

Robert l MyCom WebCare

Algemeen

Heldere procedure; geen bijzonderheden. Men onderscheidt zich niet bijzonder, maar het verliep naar verwachting dus.

Verzending

In de avond besteld en dan zat er een werkdag tussen. Was voor deze bestelling geen probleem.

Winactie

Algemeen

Processor gekocht bij MyCom, bleek hem uiteindelijk niet nodig te hebben. Heb de thermal paste zo goed mogelijk weggepoetst en de doos mooi weer ingepakt. Teruggebracht in de winkel omdat het een online aankoop was kan dat via de site. Medewerker deed zeer moeilijk en zei dat ik voordeed alsof het hun probleem was en niet de mijne. Ik wees hem op het retourrecht en de mycom site en toen zei hij niks meer

Klantenservice

Bij het terugbrengen deed de werknemer heel moeilijk totdat ik hem wees op zijn wettelijke verplichtingen, jammer dat je het wetboek erbij moet pakken voor een goede klantenservice.

Algemeen

M2 geheugen besteld, was het goedkooste bij mycom volgens pricewatch en de volgende dag inhuis

Verzending

in een eenvoudige noppenfolie enveloppe maar voor deze bestelling goed

Algemeen

Mycom is al jaren een vertrouwd adres, soms komen ze voor in de hogere pricewatch regionen van tweakers

Klantenservice

chat functie was aanwezig en heeft me goed en snel geholpen

Algemeen

Ik had een 2TB Hardeschijf bestelt en hij was er de volgende dag al ondanks hem nog om 21.30 uur hebben bestelt te hebben.

Verzending

Het pakket was uitstekend verpakt en compact

kapa Karma 2,23K

Algemeen

3 maart een bestelling geplaatst wat op het eerste oog leek op een aanbieding. Was op voorraad. Vandaag 5 maart te horen gekregen dat het product 'niet op voorraad' is en onbekend is wanneer het geleverd zou worden. Ze willen volgens mij niet toegeven dat het een prijsfout is geweest dan. Heldere transparante communicatie was fijn geweest.

Klantenservice

Niet eerlijk over de uitleg van waarom de order met een 'onbekende levertijd' werd bestempeld.
Geeft eerlijk toe waarom. Hier ga ik niet snel meer bestellen. Uiteindelijk gaat het allemaal om vertrouwen en dat heb ik in ieder geval niet meer bij Mycom.

Algemeen

Makkelijk besteld. Snelle levering (voor 22u00 besteld, volgende dag in huis).
Alles prima in orde. Verpakking prima. Goederen onbeschadigd ontvangen.
Een ster minder dan 5* omdat de winkel geen eigen product beoordelingen op de site heeft. Verder prima

Algemeen

In de praktijk blijkt "Op een werkdag besteld voor 22:00u, morgen in huis" niet altijd waar te worden. Daarnaast wordt incorrecte informatie over de levering gegeven door de klantenservice bij navraag.

Verzending

Bij het plaatsen van de bestelling stond bij het artikel "Op een werkdag besteld voor 22:00u, morgen in huis". Dit blijkt in de praktijk niet waar te zijn.

Verzending kan nog slechter (namelijk helemaal niet verzenden), dus geen waardeloos als beoordeling.

Klantenservice

Bij de eerste keer navragen waar de bestelling bleeft werd toegezegd dat ik een dag later bericht zou krijgen hoe het zat. Hier niets van gehoord.

Bij de tweede keer navragen te horen gekregen dat het die dag nog verstuurd zou worden, maar dat de track en trace gegegevens pas laat in de avond/nacht beschikbaar zouden zijn. Hier niets van ontvangen.

Bij de derde keer navragen, te horen gekregen dat de bestelling al onderweg was, en ik het die dag moest ontvangen. Hierdoor ben ik thuis gebleven, maar heb niets ontvangen.

Bij de vierde keer navragen te horen gekregen dat er nog niets was verstuurd, en sprake was van een foutje in het magazijn. Pas op het einde van de dag wordt het echt verstuurd, maar nu echt. Er werd wel aangegeven dat ik het best goed getroffen heb, omdat er ook klanten zijn die helemaal niets zullen gaan ontvangen van hun bestelling.

Update + verhoging waardering: Kaart is aangekomen en ziet er goed uit.

Algemeen

De prijs was samen met twee ander de laagste, de levering was op tijd en het product werkt.

Verzending

Het product is op tijd bezorgd en goed beschermt. Verzending via PostNL was goed.

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor MyCom

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8