MyCom

9.302 producten en 11.211 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MyCom

Review toevoegen

Algemeen

Zaterdag een bestelling gedaan van een Asus moederbord die scherp geprijsd was. Standaard prijs voor deze moederbord was altijd 250-300. Huidige prijs 200 en bij Mycom op zaterdag 126.
Normaal gesproken kan je hier twijfels bij hebben.
Echter het betreft een X370 moederbord, dus e.o.l. product.
Bij andere computerzaken gaan de high end X370 moederborden ook soms voor bijna 50% van de standaard prijzen de deur uit.

De bestelling was goed verlopen (14-7-2018 17:57). Kreeg netjes een bevestiging dat de betaling was ontvangen met ordernr en details wat er besteld was.

Verzending

Maandag niks vernomen. Dinsdag maar eens op de website gekeken wat er bij de bestellingen stond en daar stond niks over de bestelling behalve een lege factuur met 0,0

Klantenservice

Daarop heb ik volgende mail gestuurd als replay op hun orderbevestiging:

Beste MyCom,

Gaat het goed met onderstaande bestelling? Bij mijn bestellingen op de website staat alleen een lege factuur.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,
Raimond

Daarop kreeg ik het volgende reactie:

Beste Raimond,

Ik zie dat u op de 14-7-2018 17:59 het artikel uit de order heeft gehaald.
(Vermoedelijk onbewust.)
Helaas is het artikel inmiddels ook niet meer leverbaar.
Ik heb dan ook zojuist mijn administratie verzocht om het geld retour op rekening te laten storten.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
MyCom WebCare.

Dus, bij Mycom dien je zelf contact op te nemen als de bestelling niet goed is gegaan.
Bieden ze je geen alternatief product.
De fout zelf... ja dat is je eigen schuld, ondanks de bestelling helemaal rond was.
Excuus dat er iets fout is gegaan, Nee... het is immers jou fout.
O ja de koop is zojuist ook eenzijdig ontbonden.

Als het een prijsfout was, zoals Nareman hieronder te horen heeft gekregen, prima.
Dat de winkel hier altijd voor moet opdraaien deel ik niet, maar een
excuses voor de gemaakte fout had op zijn minst gekund.
Dan annuleren we de koop en gaan we weer verder met onze leven en had ik misschien bij een volgende bestelling nog aan Mycom gedacht.

Algemeen

Winkel zet een Asus moederbord voor 125,99 op de site i.p.v 200 euro. Er vanuit gaande dat dit een aanbieding is bestel ik het. Paar dagen later krijg ik een mail dat mijn order gecancelled is, omdat het moederbord niet op de juiste prijs op de site stond. Veel tijd gestoken in het plannen van een aura sync build en dan gebeurt dit. Oppassen dus als iets goedkoop is. Ik vind dat een winkel hiervoor moet opdraaien, en niet de klant.

Klantenservice

Staat netjes te woord, maar niks meer. Reacties zijn niet bepaald snel, maar het duurt geen hele dag.

Algemeen

Duidelijk voorbeeld van een winkel die on-line shoppen niet beheerst. Logistieke en administratieve processen totaal niet op orde. Klantenservice slecht bereikbaar. Je wordt doorverbonden met personeel in een winkel die vervolgens niet kunnen helpen bij problemen bij een online bestelling. En het dan gek vinden dat bestaande winkelketens het moeilijk hebben......

Verzending

Geen centrale levering. Pakjes komen her en der vandaan. MyCom, kijk eens bij je grote concurrent (die koude blauwe) hoe het wel moet.

Klantenservice

Totaal niet oplossingsgericht. Uitermate star en inflexibel. MyCom, kijk ook hier eens naar je grote concurrent (die koude blauwe) hoe het wel moet.

Algemeen

Zocht een thunderbolt insteek kaart die moeilijk te krijgen zijn in Nederland. Mycom had deze op voorraad als een van de weinige winkels. Binnen een dag geleverd.

Snelle levering binnen 1 werkdag

Klantenservice

Had klein probleem met factuur (missende naam), contact opgenomen met klantenservice via twitter en binnen een paar minuten opgelost!

Algemeen

Producten makkelijk vindbaar. Bestelproces is gewoon goed, geen rare fratsen. Kosten zowel product als verzending werd duidelijk weergegeven.

Verzending

Snelle levering en duidelijk over gecommuniceerd. Voor 22:00 uur besteld en bestelling was volgende dag al thuis.

Algemeen

Dan bestel je iets op de website en er staat keurig: "Voor 16:00 besteld, morgen in huis!" Rond 14:00 wat besteld, maar mooi dat het de volgende dag niet binnen is terwijl het gewoon op voorraad was. Jammer dit. Had ik net zo goed bij een andere partij kunnen bestellen waar het goedkoper was.

Algemeen

het was makkelijk om het bestellen en het werd ook zeer snel geleverd, complimenten. Fijne kerst!!

Verzending

het was helemaal toppie ik kon er echt niet beter van verwachten.

Algemeen

Ze hebben veel van hun aangeboden producten ook vaak op voorraad .. en mijn bestellingen komen echt de volgende dag thuis..

Verzending

Corsair fans Q editions prima kwam helemaal nieuw aan nog niet uitgepakt zo van de fabriek

Algemeen

Goede service. Helpen bij alles en zoekken dingen die ze niet weten netjes op. Uitstekend!!

Klantenservice

Geduldi,g aardig, begulpzaam en goede kwaliteit

Algemeen

Ik koop (indien het niet veel duurder is dan op andere plekken) mijn electronica bij mycom, omdat ik erg goede ervaringen heb met hun service. Toen ik nog jong en dom was heb ik ooit een moederbord gesloopt, dit was volledig mijn schuld en had de orginele doos niet meer noch een bonnetje. Het enige wat ik nog had was een bankafschrift. Ik heb gratis een nieuw moederbord gekregen en daarbij hebben ze het er ook nog gratis ingezet.
Mycom is niet altijd de goedkoopste, maar de klantenservice is wel erg goed en je kunt er van opaan dat ze er alles aan zullen doen om je te helpen.

Algemeen

De prijzen zijn over het algemeen aardig competatief met een mix van gratis verzending die de volgende dag aankomt is super!

Verzending

Sja volgende dag in huis met PostNL, DPD vind ik persoonlijk beter, maar dat mogen hun zelf weten.

Klantenservice

Ik had heel even de klantenservice nodig en het was lekker snel en straight to the point zonder allemaal gezeik. Echt top.

Winactie

Algemeen

Heb al vaker in hed verleden in d winkel gekocht. Voor mij de eerste keer online. Is mij goed bevallen. Alles op tijd en via de mail op de hoogte gebracht

Verzending

Alles goed en op tijd zonder gebreken ontvangen

Algemeen

Het word goed ingepakt en snel bezorgd. Was niet beschadigd en alles wat ik zocht was beschickbaar.

Verzending

Het kwam snel en geen beschadiging

Algemeen

Razer muismat besteld, makkelijk te bestellen. En betaling gaat zoals je mag verwachten. Ik mis alleen de review bij producten.

vrijdag om 21:50 besteld en Zaterdag rond het middag uur geleverd

Klantenservice

Bij eerdere bestelling wel eens contact mee gehad. Prima service en veelal een snelle reactie. Het chat programma op de site werkt prima voor mij, ook daar weer een snelle reactie.

Algemeen

heel makkelijk bestellen en alles is duidelijk aangegeven en zeer snelle levering en een groot assortiment

zeer snel

Klantenservice

goed geholpen in de winkel uitstekende service

Algemeen

Goede en snelle levering en service, ondanks dat een van de producten niet meer leverbaar was, terwijl deze volgens de website wel voorradig zou zijn. Maar ze boden een goed/beter en goedkoper alternatief. En het teveel betaalde werd weer snel teruggestort.

Verzending

Bestelling is keurig geleverd zoals op de website staat vermeld inzake de levertijd.

Klantenservice

Alleen ervaring per mail. Er wordt snel gereageerd op een mail. En het probleem met het niet meer op voorraad zijn van een product werd goed opgelost.

Algemeen

Heb er een CoolerMaster Masterliquid Lite 120 gekocht, was echter een gebruikte versie, koelpasta en sticker hierop waren niet aanwezig. Ook miste ik enkele schroeven voor de assemblage. Mij is niet hierover verteld?
Dus ook maar een boos mailtje verstuurd.

Algemeen

Duidelijke website, kon mijn nieuwe toetsenbord snel vinden en ook tegen een goede prijs. Betalen was eenvoudig met Ideal.
Product was goed verpakt en zag er netjes en verzorgd uit.

Algemeen

Het bestelproces ging allemaal prima. Ik had deze winkel gekozen vanwege de beloofde levertijden van de producten. Helaas bleken de levertijden niet te kloppen.

Verzending

Na meer dan 2 weken wachten heb ik het een deel van de producten nog steeds niet binnen. Elke keer bij bellen wordt beloofd dat het de volgende dag wel binnen komt/verzonden wordt, maar dit zijn helaas loze beloften gebleken.

Klantenservice

De klantenservice is vriendelijk, maar weet gewoon niet waar ze het over hebben. Als ze gewoon hadden gezegd dat ze niet (op tijd) konden leveren, had ik m'n bestelling tijdig kunnen annuleren en elders plaatsen. Dit is gewoon pure tijdsverspilling en frustratie geweest.

Algemeen

Op zondag besteld en maandag in huis. Top ! En scherpe prijs. En uit ervaring weet ik dat Mycom ook gaat voor goede nazorg. Ik bestel er graag !

Supersnelle levering.

Klantenservice

Altijd correct aan de telefoon en prima advies.

1 2 3 ... 13

Scorekaart voor MyCom

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie