Huawei

31 producten en 41 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Huawei

Review toevoegen

Algemeen

Zeer gemakkelijk om contact op te nemen met de klantenservice met vragen over het product, gemakkelijk te bestellen en de volgende dag geleverd. Het is gewoon goed!

Verzending

De tablet werd de volgende dag perfect op tijd geleverd.

Klantenservice

Ten eerste is het een echt mens en geen frustrerende bot. De persoon beantwoordde mijn vragen in een ogenblik.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Retourproces en klantenservice een groot fiasco. Producten geretourneerd en diverse malen door klantenservice bevestigd dat deze binnen zijn gekomen in het magazijn. Nu bijna 3 maand later nog geen geld retour. Schaamteloos en schandalig meer dan 20 keer door de klantenservice afgepoeierd sta je als consument met de rug tegen de muur en met ruim 700 euro minder op zak.

Verzending

Verzending prima, twee dagen na bestelling.

Klantenservice

Producten geretourneerd en wacht al sinds mei op restitutie. De klantenservice "ja meneert" en "ik heb het ge√ęscaleerd naar hoger hand" er wat af. Nog steeds 0 euro retour op een bedrag van meer dan 700 euro. Inmiddels wel 20! keer contact opgenomen. Kansloos en zeer spijtig, maar mijn geduld is op! Nu maar proberen via de creditcard maatschappij...

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

De levering is prima in orde. Maar het retourproces rammelt. Het aanvragen van de RMA kost 2 telefoontjes, en na versturen gebeurt er een maand niets.

Klantenservice

Ik heb besteld zonder account en dan moet je bij terugsturen een RMA verzoek indienen. Ik heb 2x moeten bellen, pas na de tweede keer kwam er een retourformulier met te printen etiket.
Heel vaag staat daarop 'Contents: AX3 router'

Desgevraagd kreeg ik een bevestiging dat het pakket is aangekomen, met de belofte dat het geld met een week teruggestort zou worden. Helaas, nu 2 weken later, nog niets.

Inmiddels een vierde mail verstuurd.

Maar goed, het pakje is nu een week geleden aangekomen, en van Huawei nog nul reactie. Ik ben benieuwd.

Ik heb nu een mail verstuurd (derde actie) ben benieuwd.

Algemeen

Vlotte snelle afhandeling vandaag besteld morgen in huis tijdstip bezorgen en factuur.
En twee jaar garantie.

Verzending

Snelle aflevering tijdstip klopte niet was te vroeg.

Algemeen

Goede aanbiedingen met singles day, door korting te stapelen voor weinig geld hoop moois kunnen kopen! Overzichtelijke shop en je krijgt een hoop gratis bonus bij wat je koopt!

Verzending

Goed verpakt, snel verzonden.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Een hele duidelijke site, snelle afhandeling en als je vragen hebt wordt je snel geholpen!

Algemeen

Bestelling en betaling verliepen soepel. Gewenste product waren binnen 3 dagen na bestelling in huis. Extra korting ontvangen via de community.

Zie bovenstaande ervaring

Algemeen

Tijdens de openingssale een laptop gekocht met 50% korting. Bestelling ging goed. Optijd geleverd. Geen klachten.

Verzending

Helaas kiest Huawei voor DHL. Daar heb ik weinig goede ervaringen mee, maar dit keer ging het vlekkeloos.

Klantenservice

Over andere zaken heb ik wel eens contact gehad met service tram. Tot nu toe geen rare dingen meegemaakt.

Algemeen

Tijdje geleden een Huawei Matebook X pro 2020 besteld. goede prijs en volgende dag geleverd.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ik heb toen huawei net de webshop opende een horloge en draadloze oordopjes gekocht. het horloge deed het perfect maar de oortjes vielen uit mijn oren dus moesten terug. ik belde ze eerst mocht ik de het helemaal niet terug sturen. 3 dagen later kon het alleen als ik alles terug stuurde. na 3 weken kon ik alleen de oortjes terug sturen (belde ze om de dag). toen ik ze had terug gestuurd kreeg ik een paar dagen later het pakketje terug waarom weet ik niet. ik belde weer met huawei en ja hoor ik kon opnieuw beginnen met bellen dat heeft ook weer 4 weken geduurd en nu uiteindelijk heb ik het horloge en de oortjes terug gestuurd. en ik heb nu een coupon om mijn horloge voor dezelfde prijs te kopen al ik hem toen kocht uiteindelijk ongeveer 6 weken bezig nog steeds geen geld terug en gedoe ik zou hier niks kopen. het enige pluspunt is dat de klantenservice makkelijk bereikbaar is maar sommige hangen op als je met een klacht bent. Vandaag is mijn pakketje opnieuw opgehaald en nu hopen dat het voor elkaar is en dat ik mijn geld terugkrijg maar zelf vind ik het geen fijne winkel

Scorekaart voor Huawei

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie