domoticaGIGANT

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Site is overzichtelijk, goede productinformatie. Klein puntje van kritiek is dat hij een beetje traag is af en toe.

Verzending

Komen verzenddatums netjes na, alleen DHL is ietsje minder flexibel dan PostNL.

Klantenservice

Ik vroeg via de site of ze twee artikelen op voorraad hadden (was een uitlopend model overal namelijk), en werd dezelfde dag nog opgebeld door een enthousiaste medewerker die meedacht met waarom ik 't bestelde en me een prima alternatief bood. Prima service!

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Super overzichtelijke site. Heb al een aantal keren een bestelling gedaan en altijd een snelle levering. Wanneer je niet helemaal zeker bent van je zaak krijg je snel een goed advies.

Verzending

Gewoon een snelle levering en duidelijke track en trace.

Klantenservice

Super goed en snel advies gekregen.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Site werkt langzaam en de prijs op tweakers wijkt af doordat ze de verzending gratis doen, maar er wel servicekosten aan toevoegen. Hierdoor komen de kosten in elk geval een stuk hoger uit dan in de pricewatch te vinden is.

Hi Karma 277, Hartelijk dank voor uw review! Alle feedback ontvangen we graag als positief en u heeft absoluut gelijk. M.b.t. de prijzen hebben we opgemerkt dat er een regel in onze koppeling in een verkeerde volgorde geladen werd, wat (negatieve) invloed had op sommige product prijzen. Dit hebben we opgelost en alles is nu precies zoals binnen onze webwinkel berekend wordt. Daarnaast hebben we de hosting ondergebracht bij een erkende Magento hosting partij, waar ze de traagheden momenteel aan het onderzoeken zijn. Het platform moet het makkelijk aan kunnen qua performance, dus dat probleem ligt op een ander vlak. Ook daarvoor bewerkstelligen we z.s.m. een oplossing. We willen de omgeving namelijk zo veilig mogelijk houden, beschikken over een separate testomgeving, maar toch wil het helaas nog wel eens voorkomen dat er productie issues ontstaan die pas later opgemerkt worden n.a.v. het doorvoeren van software updates. Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback, als u het niet had aangegeven hadden we het pas later opgemerkt. GreetZ Oscar

Scorekaart voor domoticaGIGANT

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie