Audiomixonline

57 producten en 83 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Audiomixonline

Review toevoegen

Algemeen

Gelokt door de zeer concurrerende prijs van de LG OLED55B7V. Bij het bestellen loopt alles zeer soepel. Het enige wat mij op viel is dat er geen status updates volgen, per email. Dat geeft voor mij altijd wel een goed gevoel. Ik heb toen voor de zekerheid de Chatfunctie gebruikt op de website en die werd binnen een paar minuten beantwoord met het bericht dat alles goed is gegaan.

Verzending

Ik was blij verbaasd dat het allemaal zo soepel verliep. Ik had klachten gelezen over GLS die niet mals waren. Ik vraag mijzelf af of dit wel echte klachten zijn nu. Dit kwam mede door dat ik ben gaan zoeken vanwege dat ik geen status updates zag in GLS track en trace. Zoals ik gewend ben bij andere vervoerders. Bij aflevering kwam er een gigantische vrachtwagen welke ze gebruiken voor breekbare grote pakketten.

Klantenservice

De klantenservice is recht voor zijn raap. Er wordt zeer snel gereageerd door iemand die de koe bij de horens vat. Accuraat je vragen beantwoorden en oplost.

Algemeen

Naar aanleiding van de positieve reviews hier op de site, de stap gezet om een bestelling te plaatsen. Geen spijt van. Goede en heldere site en bij vragen een snel antwoord. Fijne winkel

Verzending

Kreeg netjes een bevestiging met een t&t code

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Lg oled55b7 tv gekocht. Tv is van prima kwaliteit en werd binnen 24 uur geleverd. Vooraf had ik een paar vragen die keurig via de mail werden beantwoord. Optie tot betalen met creditcard zou wel een mooie extra optie zijn.

Verzending

Verzending via GLS opzich prima. Track and trace via gls België is minder goed te volgen. Tv was wel keurig behandeld en de verpakking was netjes. GLS, leverde alleen het pakket bij de buren af zonder briefje achter te laten, dat is slordig van GLS.

Klantenservice

Victor van audiomixonline gaf netjes antwoord en binnen een hele redelijke respons tijd.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Enkele Tweakers waren me al voorgegaan dus ik durfde het op zich wel aan. De JBL Charge was ruim 10 euro goedkoper, een leuke korting. Dinsdag besteld, betaald met Ideal, woensdag binnen. Prima dus.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Bestelling verliep goed, levering was heel snel (binnen 24 uur). Vergeleken met NL webshops minder info (bijv geen bevestiging dat bestelling was ontvangen). De vervoerder (GLS) die gebruikt wordt was heel onduidelijk over dag/tijdstip van levering.

Verzending

De vervoerder (GLS) die gebruikt wordt was heel onduidelijk over dag/tijdstip van levering waardoor we niet thuis waren. Gelukkig kon behulpzame buurman hulp bieden. Levering dus heel snel maar communicatie erover was slecht. Toegezonden track-and-trace was daardoor eigenlijk niet bruikbaar.

Algemeen

Via Tweakers de goedkoopste shop opgezocht voor een LG B7, zo uitgekomen op Audiomix. Nog nooit van gehoord, maar een uitstekende review score.

Product was makkelijk te bestellen, had nog een Vogel's muurbeugel erbij gezocht en ook dat was zonder problemen toegevoegd.

Kleine puntjes, maar hier en daar valt er wat tekst weg op smartphone bij producten. Ook is de informatie bij de producten aan de beknopte kant, geen uitgebreide specificatie tabellen, maar daar heb ik Tweakers voor.

Verzending

Vrijdag avond besteld, maandag verwerkt, dinsdag in huis. Wat mij betreft prima.

Ik kreeg de order wel in 2 afzonderlijke zendingen van 2 leveranciers, maar had maar één Track & Trace code gekregen, dus wel even een kort paniekmomentje: "waar is de rest?".

Klantenservice

De Vogel's muurbeugel die op de website stond was een oud model en is niet meer leverbaar, maar ze hebben na een kort telefoontje ter controle zonder extra kosten het nieuwere model bij de order gestopt.

Dinsdag nog even een ticket aangemaakt of de LG B7 inderdaad in een aparte zending zat en dat was snel beantwoord.

Bedankt voor de review! Ik heb ook je opmerkingen over de wegvallende tekst op de smartphone gelijk doorgeven zodat we dit hopelijk kunnen oplossen. Tenslotte wil ik je nog veel plezier wensen met de aangekochte tv!

Algemeen

Hier een LG TV gekocht. Bestellen via de webshop was zeer eenvoudig. Aanvankelijk wat twijfel omdat het een Belgische zaak is, deze volledig weggenomen door reviews op het internet. Na bestellen via de webshop direct een bevestiging en binnen 2 uur na aankoop was de TV al onderweg. Omdat ik nog een aantal aanvullende vragen had hen een facebook bericht gestuurd. Ik kreeg op zondag om 09:00 uur antwoord. Daarvoor chapeau.

Verzending

Binnen 24 uur geleverd! Eerder dan beloofd!

Klantenservice

Een aantal vragen gesteld via FB, zeer snel antwoord gekregen, zelfs op zondagochtend. Daarom donderdag de TV besteld. Vrijdag in huis!

Heel erg bedankt voor de fijne review en nog veel plezier gewenst met de TV!

Verzending: Score: 0

Algemeen

Ik was opzoek naar een Sonos Playbase en deze winkel had deze op voorraad. Op tweede kerstdag stelde ik een vraag aan Audiomix en kreeg vol verbazing snel een antwoord. Erg vriendelijk werd ik geholpen en toen meteen besteld. Helaas was de Playbase toch niet op voorraad, maar hier werd ik keurig van op de hoogte gesteld en mij werden diverse mogelijkheden geboden. Uitstekende service en als het goed is morgen in huis.

Algemeen

Audiomix.be was voor de JBL Charge 3 de goedkoopste volgens tweakers.
Daarom heb ik niet getwijfeld en hier besteld. Site is overzichtelijk en bestelling liep vlekkeloos. Ik heb via facebook gevraagd of de levering lang ging duren en kreeg binnen de 10minuten antwoord. Dag later was de levering thuis.

Al bij al heel tevreden over de webshop. Mij zien ze hier terug!

Algemeen

Nette site, bestel procedure ging vlot en was overzichtelijk, pakket te volgen via gls site

Verzending

Geen problemen met TV naar Nederland, dinsdag besteld en woensdag binnen!

Dag Minaaj, dit is zeer leuk om te horen en we willen je bedanken voor je vertrouwen in onze winkel!

Algemeen

Bij de zoektocht naar een nieuwe TV kwam ik uitendelijk bij de LG 43UH650V terecht. Na een snelle controle bij tweakers bleek Audiomix dit product het goedkoopste aan te bieden dus was de keuze snel gemaakt.

Nog even wat vragen doorgemaild en nadat deze (bijna onmiddelijk) beantwoord waren heb ik de TV hier dan ook besteld.

Dinsdagvoormiddag besteld en woensdag stond hij al te pronken in de woonruimte.

Zéer tevreden van de opvolging, vriendelijkheid en de snelheid.

Dag Beart_, we appreciëren het vertrouwen in onze winkel enorm en willen je hier dan ook heel hard voor bedanken!

Scorekaart voor Audiomixonline

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie