Audiomixonline

44 producten en 62 uitvoeringen
audiomixlogo

De naam Audiomix staat voor een zeer uitgebreid gamma aan audio-visuele apparatuur. De winkel nodigt uit tot ongestoord ontdekken in een ongedwongen sfeer. Al onze medewerkers hebben een uitgesproken passie voor beeld en geluid. Zij gaan samen met u op zoek naar het product dat perfect beantwoordt aan uw persoonlijke noden en wensen. Van een eenvoudige home geluidsinstallatie tot een complex en uitgebreid totaalproject bij nieuwbouw, horeca of B2B. Onze herstel- en plaatsingsdienst onderscheidt zich door een bijzonder grote kennis met meer dan 20 jaar ervaring. Wij zijn terecht trots op deze sterke service die we onze klanten kunnen bieden.

Openingsuren

Scorekaart voor Audiomixonline

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 62 producten
Prijsindex Nederland 100,6 (0,6% boven gemiddeld)
Prijsindex België 98,7 (1,3% onder gemiddeld)