Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door Paul Hulsebosch

Redacteur audio en games

Ready Or Not Review

Nog lang niet af, maar de basis is goed

Samen is nog veel leuker

Dat de besturing zo goed is als je solo speelt, is natuurlijk leuk. De game komt echter pas echt tot zijn recht als je co-op speelt. Met twee, drie of vier andere spelers wordt het daadwerkelijk spannend. In dat geval heb je opeens niets meer aan dat handige muiswiel en zul je met je medespelers moeten overleggen en vooral de discipline erin moet rammen die nodig is om het onverwachte van Ready Or Not het hoofd te bieden. Ga je zonder overleg en discipline een level in, dan zul je verrast worden. Die ene deur waarbij je de vaste procedure loslaat, is prompt van een bom voorzien of er staat een gewapende tegenstander achter die met scherp schiet. Ondanks je uitrusting ben je opvallend kwetsbaar en snel dood. Ook daarbij geldt uiteraard dat dit precies is wat mag verwachten in een dergelijke game.

Communicatie met je menselijk teamleden is wat Ready Or Not de moeite waard maakt. Het is een game waarin overleg en discipline lonen. Dat niet alleen, het is misschien nog wel meer een game die uitnodigt om jezelf uit te dagen. Een groot deel van de lol zit in de voorbereiding: hoe willen we dit spelen? Je kunt gaan voor de zwaarste uitrusting en de zwaarste wapens, maar het is wellicht leuker om dat juist niet te doen. De game beloont je daar ook voor in de scoretabel aan het einde van een missie. Durf je het aan om enkel met pistolen te spelen? Of misschien zelfs enkel met niet-dodelijke wapens als de taser, pepperspray en de beanbag shotgun? En heeft iemand een door wedge bij zich? Het zijn beslissingen die je vooraf met je teamgenoten neemt. Vervolgens moet je tijdens de missie de broodnodige discipline opbrengen om steeds opnieuw de vaste patronen aan te houden.

Conclusie

Ready Or Not is typisch een game in early acces, gemaakt door een kleine studio. De game is - of lijkt - nog lang niet af. Er zijn nog weinig maps, hoewel de meeste in verschillende scenario's speelbaar zijn en het zeer de moeite loont om maps opnieuw te spelen. Ready Or Not is een game waarin je levels moet leren kennen, hoezeer de opstelling van tegenstanders en blokkades per doorloop ook van elkaar verschilt. Ook grafisch lijkt de game nog lang niet af. De levels zijn op zich goed ontworpen, maar de aankleding is wel erg karig. De personages die je in de levels treft, zijn erg matig vormgegeven. Ze lijken erg op elkaar, hebben veel last van clipping, en de ragdoll physics geven de game iets ouderwets. Met Unreal Engine 4 als basis moet dat toch veel beter kunnen. Het is te hopen dat de makers de graphics nog verbeteren.

Gelukkig is de basis van de game prima. De besturing is goed, waarbij vooral opvalt dat je zo makkelijk je teamgenoten kunt dirigeren als je solo speelt. Ook de vele wapens zitten prima in elkaar, van het geluid tot de actie. Ze zijn vooral goed gekozen, met precies de juiste variatie. Dat geldt voor de zware categorie, maar nog meer voor de niet-dodelijke categorie. Ready Or Not daagt je uit met minder dodelijke wapens te spelen, geeft je daar de hulpmiddelen voor en beloont je er bovendien voor.

Ready Or Not is bovendien een game die erg veel discipline vraagt van spelers en je ook op die manier uitdaagt. Alleen een zeer gedisciplineerd team kan zonder al te veel slachtoffers een situatie onder controle brengen. Om dat te bereiken, is het cruciaal om vooraf zeer zorgvuldig de juiste uitrusting te kiezen en onderweg optimaal samen te werken. Het is precies wat Ready Or Not de moeite waard maakt. Desondanks hopen we stiekem wel op wat meer polish. Bovendien is de prijs voor een game in deze staat aan de hoge kant, wat helemaal geldt voor de Supporter-versie. Toch kun je er, zeker met wat vrienden, ook nu al uren plezier van hebben.

Getest

Ready Or Not, Windows

Prijs bij publicatie: € 36,-

Bekijk product

Wat vind je van dit artikel?

Geef je mening in het Geachte Redactie-forum.

Reacties (75)

Wijzig sortering
Als grote fan van de Swat series en de oude Rainbow Six, heb ik dit project vanaf dag één ondersteund. Ergens in de zomer van 2019 kreeg ik de eerste build voorgeschoteld onder NDA. Het was een ruwe alpha versie en bevatte veel bugs en problemen, maar de core gameplay gaf mij degelijk het Swat gevoel. Maar opeens ging de ontwikkelaar richten op PvP en hadden ze zelfs PvE uit het spel gehaald. Ik ging me hierdoor zorgen maken dat de ontwikkelaar opeens een ander weg ging inslaan. Even later verliet een "bekende" persoon de ontwikkelaar die bekend stond om bekende mods in Swat 4.

Sinds dien heb ik het spel niet meer aangeraakt tot sinds kort toen ik hoorde dat de beta eraan ging komen. Meteen gedownload en opgestart en ik kan je vertellen dat het spel héél véél verbeterd is tegenover de vroegere builds. AI is verbeterd, het schieten voelt beter aan, animaties zien er beter uit, betere performance etc. PvE en CO-OP was eindelijk ook weer terug.

Ze hebben nieuwe levels erin geduwd en de levels die erin zaten hebben ze een complete revisie gegeven.

In de vroegere builds heb ik ook levels gespeeld die er nu niet meer inzitten. Één level was een discotheek/club met allemaal lijken op de grond, dit liet mij denken aan een reeks aanslagen van de afgelopen jaren. De ontwikkelaar wil ook graag een school als level uitbrengen maar de uitgever Team17 ziet dit niet zitten en heeft afscheid genomen van VOID Interactive.

VOID Interactive wil een zo realistisch mogelijke game neerzetten om te laten zien wat SWAT operators allemaal meemaken in hun carrière, en daar horen scholen en kinderen ook bij volgens de ontwikkelaar.

In het begin van de ontwikkeling heeft de ontwikkelaar naar buiten gebracht dat ze ook een "realistische" gore systeem willen implementeren. Bijv. bloed wat uit een kogelschotwond spuit, halfopen gespleten hoofden, mensen die stikken op bloed etc. Sommige van deze dingen zitten al in het spel.

Een verdachte begon op mij te schieten, dus ik schoot terug en raakte hem in zijn borst. Ik heb een halve minuut moeten luisteren hoe de verdachte aan het stikken was op zijn eigen bloed. Dit heb ik nog nooit meegemaakt in een spel.

Maar er zitten ook "leukere" dingen in het spel, zo gaf een gijzelaar zich over en wees waar een verdachte zat verstopt.

Kan ik dit spel aan iedereen aanraden? Nee, maar hou je van realistische tactische shooters met vooral room clearing, dan kan ik dit spel zéér zeker aanraden. De ontwikkelaar wil het spel ook "schokkend" en "emotioneel" gaan maken. Ben je een gevoelige persoon voor dit soort dingen, dan kan ik het ook niet aanraden. Op dit moment valt het nog reuze mee, maar hou er rekening mee dat het spel in de toekomst heftiger kan zijn.

Misschien kan het Soldiers of Fortune 2 gaan evenaren, nog altijd is dit één van de shooters die een realistisch gore systeem heeft. Het was dan ook niet bedoeld voor iedereen.

Op hun Instragram kan je ook veel dingen terug vinden, waaronder het gore systeem.
https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link

[Reactie gewijzigd door Toonen1988 op 13 januari 2022 14:00]

Reageer
Heb deze game ook al een tijd geleden opgepikt en helaas is door alle problemen met uitgever en het team enzo de game nog niet zo ver gevorderd als ik had willen zien.

De titel is nu speelbaar, maar buiten de meest hardcore fans van het genre zou ik dit voor de Early prijs nog steeds niet echt kunnen aanraden.

Weinig variatie is ergens nog te snappen. Veelal zijn situaties waarop dit soort politie eenheden worden afgestuurd ook gewoon burgers met wapens (aka criminelen) en niet militia of terroristen, dan komt er vaak een zwaardere eenheid bij. Het is dus wel te begrijpen. En omdat het politie is ligt het tempo wat lager, ook begrijpelijk.

Maar waar ik meer problemen mee heb om van deze titel te kunnen genieten is hoe stroperig je eigen team werkt en hoe traag de acties van alle personages plaats vinden. Een lege kamer zuiveren en je team daar correct doorheen laten bewegen is gewoon teveel werk. Je team denkt totaal niet voor zichzelf. Natuurlijk zullen ze nooit de "actief werk zoeken" houding aannemen van de echte getrainde prof, maar de AI is nu wel heel erg passief en gedraagt zich gewoon niet correct.

Normaal heb je als team, ook al is het een groep amateurs op een paintbal / airsoft veld genoeg aan simpele gebaren of enkele woorden. Het stacken, clearen en gereed maken van je team is nu gewoon echt zo traag dat het de game saai maakt. Als je als stack klaar gaat staan, doe je dat zodat je direct klaar bent voor actie. Maar nu geef je een order en duurt het soms nog steeds 10 seconden voordat iemand een voet door de deur zet. Netjes van voor het frame inventariseren doet de AI niet. En ze staan in de weg als je dat wel doet. Ze lopen willekeurig door de ruimte, doen er erg lang over om burgers handboeien om te doen, melden niet dat explosieven of tegenstanders zien en gaan soms blind door ramen twee kamers verder schieten.

Voor een game die over tactische invallen gaat, is je AI team een blok aan je been en serieus tempo verlagend. Je moet ze echt door het level heen slepen en gemiddeld sta je 5 minuten of meer te wachten tot ze tot actie overgaan. Het twee deuren tegelijk in laten vallen met het queue systeem is al helemaal veel werk. Je zou kunnen zeggen dat je als speler meer ruimte krijgt op deze manier om te spelen zoals je wilt, maar je krijgt die vrijheid op een vreemde plaats waar het weinig uitmaakt.

Zou het niet zo erg vinden als het voorlopig bij weinig maps en vijanden en wapens blijft. Dat maakt deze game niet, ik wil een betere sim ervaring door een meer capabel team en betere commando opties ingame. Op het moment is het een betere ervaring als je vanaf het begin "gold" met rust laat en met enkel red of blue op stap gaat, dus je halve AI team. Beetje absurd natuurlijk.
Reageer
Klopt helemaal, maar ze zijn wel een verademing vergeleken met de Siege spelers die opeens op RoN gesprongen zijn. 9 van de 10 potjes is een drama als je online speelt. Maar als je dan een Swat 3 veteraan tegenkomt, dat is zo lekker. Mijn Steam vrienden lijst is de laatste tijd goed aangevuld, echt genieten weer.
Reageer
Het minpunt van "Vrij duur" zou ik snappen als de opgegeven prijs alleen voor de early access is en je daarna alsnog voor het volledige spel moet betalen, maar dat is toch niet het geval? En dan is €36 toch niet veel voor een spel?
Reageer
Dan ga je er wel vanuit dat het spel ooit af komt en tzt niet de prijs verhoogd wordt. En beiden zijn geenszins zekerheden, als je ziet hoe andere ontwikkelaars dat doen. 36 euro voor een belofte van een game is wel aardig wat, vooral omdat de game nog best wel beperkt is, en waar vergelijkbare early-accesstitels voor minder verkocht worden. Maar tegelijk vind ik de 36 euro meer dan waard.

[Reactie gewijzigd door SirRosencrantz op 12 januari 2022 18:03]

Reageer
Je bedoelt geenszins. Gezien de naam van het spel kun je dan wel eens gelijk hebben, or not.
Reageer
Ja ik was met drie dingen tegelijk bezig haha, thanks.
Reageer
Vrij duur voor wat het nu is. Wat het nog moet worden valt te bezien. Sommige early access games komen nooit af, of worden als 1.0 uitgebracht om er maar van af te zijn.
Reageer
Voor een game als COD betaal je makkelijk 80 euro om early access te krijgen en die is jaren na release nog steeds niet af en vol bugs... dus dan valt dit toch best mee :-)
Reageer
Ja en dat is 1 van de domste dingen die gebeuren. (Of was je je /sarcasm vergeten? :P )
Reageer
Wreckfest is mijn beste early access game ooit, die een volledige game is geworden. Ik hem er een paar zoals Hell let Lose, Comanche en deze zal daar ook aan worden toegevoegd.

Doet me denken aan idd de oude swat games, maar ook zeker aan de oude rainbowsix games ( lees Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield), helemaal kapot gespeeld.
Reageer
Het gaat ook zeker vaak goed. Ik heb goede ervaringen met games als Kerbal Space Program, Foundation, Timberborn en Dyson Sphere Program. De laatste drie zijn nog niet af, maar in early access gewoon leuk genoeg om het geld waard te zijn.
Reageer
Ik ben best geïnteresseerd in het spel en had gehoopt op een holiday sale op Steam, maar helaas ...
Vind persoonlijk 36€ ook te duur voor een shooter die maar 'karig aangekleed' is, je kan immers nooit met zekerheid zeggen of er meer komt. Voor hetzelfde geld gooien ze morgen de handdoek in de ring en zit je daar met een paar maps en halfbakken NPC's.

Destijds heb ik Squad gekocht in early access voor 20€, er zat toen al veel meer in dat spel dan wat nu in Ready Or Not zit. Ook waren de maps gemakkelijk een 100 keer zo groot.

Ik wacht nog even af dus.
Reageer
Het spel is voor een niche-markt, daarom is het wat duurder, denk ik.
Ik heb het direct gekocht een tijdje terug, ik zie het als investering. Ik wil graag een opvolger van Swat 3 dus dan neem ik deze gok maar gewoon.
Ik heb het even geprobeerd maar ga het verder ook niet spelen totdat hij gewoon uitkomt en ik hoop dat mijn investering nu eraan bijdraagt dat het af komt.
Reageer
Dat valt niet generiek te beantwoorden. Ik heb 60 euro betaald voor games waar ik uiteindelijk 4 uur in gestopt heb en ik heb 15 euro betaald voor games waar ik tot op heden 2600 uur in heb gestopt.

Wat is nu een eerlijke prijs voor een game he?
Reageer
Eens; ik heb BF2042 op de PS4 gekocht voor 60,- wat een deceptie is dat zeg. Ook BF4 gekocht voor PS4 a 7,- in de uitverkoop en daar heb ik toch al de nodige uren in verloren.
Reageer
Via via gehoord van mensen die de officiële Discord nauwer volgen (dus misschien maar beschouwen als gerucht), maar blijkbaar was het de bedoeling om de huidige prijs te hanteren voor pre-release, een prijsverhoging voor early access, en nogmaals een prijsverhoging voor launch. De prijsverhoging voor early access laat blijkbaar op zich wachten omdat ze vroeger op early access lanceerden dan ze eigenlijk zouden willen (Steam heeft een limiet op hoeveel keys ze kunnen uitgeven blijkbaar, en ze hebben het geld nodig voor development).
Reageer
Niet gelezen, maar ik kan het wel aanbevelen. Ik heb de hele feestdagen enthusiast gespeeld (en geleden en gevloekt, en dat lukken maar heel weinig spelen)
Reageer
Ik kreeg vrijwel gelijk weer het oude vertrouwde SWAT 4 gevoel. Maar gut, wat is het soms moeilijk. De ene AI heeft het IQ van een boterletter en de andere AI is weer een soort superman die met 4 schoten je hele team neermaait.

Maar ik had direct het oude vertrouwde SWAT 4 gevoel :)
Reageer
Graag iets meer details over de gameplay, soepel of niet, hoeveel missies, wordt weer goed op commando's gereageerd. Wat kan er allemaal kapot worden geschoten etc.
Reageer
Ik had het Swat 3-gevoel, een stuk beter dan het Swat 4-gevoel.
Als je beide games kent, beantwoordt dit misschien je vraag.

Verder is het early access, dus nog niet veel missies nee.
Voor wat betreft dingen kapotschieten: geen idee, want ik schiet niet op dingen. Dit is SWAT met nadruk op realisme. Dus ik heb geen dingen kapot proberen te schieten. We gaan zo onopvallend en stil mogelijk erin :-)

[Reactie gewijzigd door vrow op 12 januari 2022 23:41]

Reageer
Och, SWAT3. "As an element... Breach, bang and clear, go when ready!" Deze gaat zeker op het verlanglijstje, daar Rainbow Six: Siege wat mij betreft veel te wensen liet voor een serieuzere SWAT ervaring.
Reageer
Lijden en vloeken is echt niet zo moeilijk in deze tijd hoor. Pak een willekeurige titel van EA, bethesda, activision...
Reageer
Lijkt dit op police quest? :?

Niet op de games die ik ooit met die naam heb gespeeld (maar dat is ook heel lang geleden).
Reageer
SWAT 3 en 4 zijn min of meer delen uit de Police Quest serie. Hoe het precies zit weet ik niet, maar SWAT is wel uit PQ ontstaan. :)
Reageer
Nou, PQ Swat en Swat 2 heetten zo, waarbij PQ Swat 1 een FMV-game was en PQ Swat 2 meer een X-Com-achtige game was.
Vanaf Swat 3 hebben ze ‘Police Quest’ laten vallen.
Swat 3 is gemaakt met hulp van de LAPD en had ook een licentie, daarom is die game ook 99% realistisch.
Swat 4 is een heel ander spel en misschien maar 60% realistisch.
En dan bedoel ik vooral de manier van aanpakken, de beschikbare wapens en uitrusting et cetera. De AI laat ik buiten beschouwing.

Swat 4 was bij de fans dan ook veel minder populair dan Swat 3. Ondanks de wat gedateerde graphics, is dat nog altijd dé game om te spelen. Het is nog steeds spannend en de AI is echt goed. Verder zijn er vele maps beschikbaar en ook een HD-patch en dergelijke waardoor het ook op moderne schermen er nog best uitziet.
RoN moet voor mij nog een beetje beter worden. De AI doet vaak niet wat je zegt (hoewel ze het wel proberen maar dan lukt het niet ofzo) en de tegenstanders zijn verschrikkelijk moeilijk. Ik heb 1 missie geprobeerd en die kan ik niet halen. Heb Swat 3 ook op Hard uit kunnen spelen. Maar de vijand lijkt hier vaak door de muur te schieten of iets dergelijks. Dan liggen mijn collega’s en ik allemaal opeens op de grond en heeft niemand dus terug kunnen schieten :-)
Maar verder ziet het er allemaal prima uit al en lijkt het een waardige opvolger van Swat 3 te worden!
Reageer
Maar voor Police Quest Swat had je ook gewoon Police Quest, wat een adventure game was. Aan dat spel moest ik dus ook als eerste denken bij het lezen van Police Quest, terwijl dat spel toch heel weinig met dit spel te maken heeft: https://www.youtube.com/watch?v=hCgFYW1--JI
Reageer
Dat is precies wat ik ook dacht... police quest waren point&click adventures toch? Dit is een FPS simulatie.
Reageer
Inderdaad, van de makers van de leisure suit larry, space quest en kings quest games, allemaal met dezelfde engine.
Reageer
Inderdaad. Ik had ook geen idee dat SWAT4 (waar ik zeer goede herinneringen aan heb) deel uitmaakte van de Police Quest serie.

De Police Quest die ik als ventje speelde zag er uit als volgt:

https://www.abandonwaredo...creens/policequest1-2.jpg

... toch een tikkeltje anders dan Ready or Not :D.
Reageer
Weet iemand toevallig nog een tweakers discord kanaal waar je met anderen Ready or Not kan spelen?
Reageer
Het kanaal heet ready or not

Heeft zo'n 27000 actieve leden
Zie je daar.

Wel heel veel uit de VS

https://discord.gg/zX48Y987

[Reactie gewijzigd door jqv op 12 januari 2022 15:05]

Reageer
Ik speel dit nu iets meer dan een week en het is echt wel tof hoor. Heel veel herkenbare zaken uit SWAT 4 maar dan in een moderne game.

Af en toe zwaar frustrerend maar dat maakt het plezier bij een succesvolle missie alleen maar groter.

Wat mij betreft moet vooral de a.i. nog flink onder handen worden genomen. Vijanden reageren vaak als een soort super mens als je een deur opent. Je teamgenoten daarentegen kunnen erg in de weg lopen en laten zich in sommige gevallen een voor een neer maaien.
Reageer
SWAT 4 was ook zwaar frustrerend roepen tegen de AI en de AI die niet luisterde (100 score halen is moeilijk), maar gelukkig wel af en dankzij de modding community nu nog meer af dan ooit, zelf de gold edition gekocht bij GOG, gooi er de vrij recente SWAT Elite forces mod op en je krijgt een aanzienlijk betere game, betere AI, meer loadout wapens en options, ontbrekende audio, meer uitgebreide game settings en zelf meer dan 4 spelers co op.
Reageer
Als ik het zo lees en de screenshots zie, sluit ik me geheel bij de titel van het artikel aan. Er is nog wel wat te polijsten, maar in de basis inderdaad een prima spel waar je veel lol aan kunt beleven. Heb 'm in ieder geval toegevoegd aan de watch list :)
Reageer
De combinatie van de woorden "review" en "nog lang niet af" doet mij eigenlijk meteen al afhaken. Het kan dan 'Early access' zijn (a.k.a. betaalde betatest a.k.a. we zijn nog niet klaar maar hebben geld nodig), maar dan hebben we het toch over een preview?

[Reactie gewijzigd door Me_Giant op 12 januari 2022 14:13]

Reageer
Wat mij betreft zijn early access games altijd een preview. Maar zelfs dat klinkt soms teveel, het is meer een kijkje nemen in de keuken en even uit de pan proeven, in plaats van een plaatje van hoe het er uiteindelijk op het bord uit zou moeten zien.
Reageer
Nee hoor, juist het tegenovergestelde; Als ze jouw geld aannemen, is het een review waardig. Als het een gratis demo was, dan zou ik het eens zijn met jou en stellen dat een review voorbarig is, maar dat is hier niet het geval.
Reageer
Een review van de preview...
Maar je hebt gelijk, dit is natuurlijk niet een eindoordeel van een finished product.
Reageer
Je kan een 'review' hebben van een product dat beschikbaar is in de huidige staat. Dat moet een product dan ook (hard) beoordelen op wat er nu beschikbaar is, en niet wat er beloofd wordt.

De term 'review' zou ik dus zien als terecht, maar je hebt wel gelijk dat als het product 'nog lang niet af is', dat dat geen reclame is. :P
Reageer
Dat dacht ik ook al en je hebt het torr verwoord.

Het is een product dat nog niet klaar is. Dit is een eerste indruk van wat een mooi eindproduct kan worden.

Een preview dus
Reageer
maar dan hebben we het toch over een preview?
Daar ben ik het niet mee eens: Ze nemen mijn geld aan, ik wil reviews zien.

Ik heb zelf nog bij een game-studio gewerkt dat zich ook opzettelijk achter het label 'Early access' verstopte terwijl het gewoon geld binnen harkte, en dit soort media-manipulatie moet echt stoppen.
Reageer
Als je de game op steam beschikbaar stelt voor geld, ook al is het early access, dan is het mijn inziens gewoon review waardig. Zet er dan maar als kanttekening bij dat het Early Access is.

ot: wel netjes dat ze gewoon hun eigen ding wilden doen en dus Team 17 maar aan de kant hebben geschoven.
Reageer
Een preview is voor mij het bekijken van een product voordat het publiekelijk beschikbaar is. Terwijl een review juist wel beschikbaar is. Je kan deze Early Access al krijgen, dus zou ik het een review willen noemen.

Mijn kritiek zou eerder zijn op dat het niet snel duidelijk is dat het om een Early Access titel gaat. In de samenvatting gaat dit uitstekend (direct eerste zin bij de naam). Maar in de titel mis ik het ("Review - Ready Or Not - Nog lang niet af, maar de basis is goed"), dat had best "Review - Ready Or Not Early Access - ...." kunnen zijn. Daarnaast staat het ook wel wat dieper in het artikel (derde alinea, zin 2).

De informatie lijkt me namelijk belangrijk. Zowel voor de 'ik koop geen Early Access'-mensen, als om de samenvatting 'nog lang niet af', in context te plaatsen.
Reageer
Heeft nog wat aandacht nodig maar eindelijk weer het echte SWAT 4 gevoel. Heeft zeker potentie.
Reageer
Zelf nog niet gespeeld, maar wat kan er volgens jou nog beter?
Reageer


Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn


Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True