×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

TP-Link TL-WA850RE-300 Mbps Universele Wi-Fi Range Extender - Reviews

Specificaties Multifunctioneel, WiFi max. 300Mbps - Bekijk alle specificaties

TP-Link TL-WA850RE-300 Mbps Universele Wi-Fi Range Extender Review

runelaenen 24 juni 2014, 1.034 views

TP-Link TL-WA850RE-300 Mbps Universele Wi-Fi Range Extender

Deze repeater is een prima toestel om je wifi te boosten. Zelf hebben we nu wifi tot voorbij onze tuin, terwijl we vroeger zelfs voorin geen verbinding konden maken.

Pluspunten

• Compact
  • Geen adapters/convertors nodig

Minpunten

• Veel licht in donkere kamer

Beheerbaarheid Score: 3
We hadden de repeater een week in het stopcontact zitten voordat ik erachter kwam dat het helemaal niet aan het werken was. Ik kwam voor het eerst in de tuin en mistte mijn wifi. (ik was al eerder buiten geweest maar niet zo ver in de tuin met een mobiel toestel)
Ik had de repeater ingesteld via de WPS knop maar blijkbaar is daar iets fout gelopen. Er was een tweede wifi netwerk beschikbaar, iets in de aard van "TP-LINk blablabla". Nadat ik daarmee connecteerde kreeg ik een adminpagina te zien (of eerder een login box). In de handleiding stond hier niets van, maar ik probeerde admin:admin en geraakte makkelijk binnen. Nu blijkt het dat ik nog een heel stappenplan moest afgaan voordat de repeater het deed.
Al bij al een goed product dat z'n werk naar behoren doet. Een aanrader voor zo'n kleine prijs!

Heb jij ook een TP-Link TL-WA850RE-300 Mbps Universele Wi-Fi Range Extender?