Razer BlackShark

Specificaties Bedraad met 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Razer BlackShark Review

Ultimo 23 juni 2014, 590 views

Razer BlackShark

Pluspunten

• Locatie bepaling geluidseffecten prima!
  • Microfoon is duidelijk en helder zonder gezoem
  • Over EAR is dusdanig goed uitgevoerd dat zelfs lange sessies te doen zijn

Minpunten

• Voor mijn opstelling zijn de kabels net iets te kort
  • Af en toe zijn mijn headphone geluiden hoorbaar door de microfoon (evt. aan de onboard geluidskaart te wijten?)
  • Hoofdband verstellen kost enige moeite en gaat niet echt on the go ivm. draai schroeven

Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 4
Deze review is puur even om de negatieve punten op te schrijven zodat toekomstige kopers hiervan op de hoogte zijn.

Even het rijtje afgaan.

- CM Storm Sirus 5.1
- Tritton 720+
- Sennheiser 323d
- TTEsports Shock one

Deze zijn binnen een half jaar allemaal weer RMA gegaan, of de (virtuele) surround en/of microfoon vielen dusdanig tegen dat het de speel ervaring belemmerde.

Uiteindelijk gekozen voor een stevige stereo headset, met een stevige mic.
Dit om in de toekomst gezeur met surround en drivers te voorkomen.
Ik was op het begin nogal huiverig met betrekking tot de locatie bepaling van geweerschoten en/of explosies maar dat is gelukkig goed gekomen.

Heb jij ook een Razer BlackShark?