Sharkoon Drakonia

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 5.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Drakonia Review

raffie1999 21 juni 2014, laatste update op 21 juni 2014, 173 views

Sharkoon Drakonia

Pluspunten

• mooie muis
  • lekker in de hand
  • durable
  • heel veel extras
  • goedkoop
  • dpi switch

Minpunten

ik heb deze muis al zo'n 4 maanden en ik heb nog geen slecht ding opgemerkt, ik gebruik deze muis elke dag om te gamen zo'n 3/4 uur per dag en heb nog geen slijtage. de ledjes zijn niet heel erg fel wat mooi is want je moet niet de hele tijd afgelijd zijn, de muis is lekker om vast te houden. Als extras krijg je een transport tasje, nieuwe pad (als de anderen weg gesleten zijn) en 6 gewichten die je er heel erg makkelijk uit kan halen. De dpi switch is makkelijk te gebruiken (de dpi gaat tot 5500 volgensmij) je krijgt er 1 macro key bij en 2 programable keys. de driver is makkelijk te gebruiken.

Heb jij ook een Sharkoon Drakonia?