Sennheiser MX 365 (Blauw) Review

jurrejonker 19 juni 2014, laatste update op 1 december 2014, 642 views

Sennheiser MX 365 (Blauw)

de oortjes zijn voor de prijs voor mij perfect, ook bij jou?

Pluspunten

• heldere highs en mids
  • gecontroleerde bas
  • design
  • haaks plugje

Minpunten

• stofjes scheuren snel
  • vingerprintmagneet (spiegelig plastic)
  • draagcomfort na 1-2 uur

foto2
-inleiding

na lange tijd gebruik te hebben gemaakt van de apple earpods (die uiteindelijk aan de rechterkant alleen maar te horen waren), heb ik besloten om nieuwen te kopen. mijn eisen waren:
-niet te duur
-een gecontroleerde bas
-heldere highs en mids
na in wat winkels gesnopen hebben, kwam ik dezen tegen, en 2 maand geleden toen ik weer thuiskwam direct bestelt.

-vormgeving

de oortjes zijn naar mijn mening best een "eyecather", met het spiegelende plastic op de zijden, past het eigenlijk bij elke kleur, ik heb ze natuurlijk in het blauw. foto's zijn in productie.

-bouwkwaliteit

de oortjes zijn voor de prijs best stevig gebouwd en ik zou ze niet kunnen breken denk ik. ze zijn gemaakt van een hard plastic met een soort metallic finish erop, perfect. alleen het glimmende deel vangt wel veel vingerafdrukken op. de kabel is 1.2 meter en is voor de prijs, redelijk. het eerste deel van de kabel zijn eigenlijk 2 kabels aan elkaar gelijmd (splitsen later), en had beter gewoon onder 1 sleeve kunnen zitten. het plugje is 90 graden gedraaid en is gold plated, wat weer het aantal keren in/uithalen vergroot.

het plugje

-draagcomfort

omdat he deel wat in je oor zit, wat groter is dan andere oortjes, zijn ze niet echt heel comfortabel meer na een uurtje ofzo, maar dat is simpel op te lossen door ze een ongeveer minuutje uit je oren haalt. ze worden geleverd met een stofje die je om de oortjes kan doen, maar die heb ik niet geprobeerd omdat ik ze alle 2 gescheurd heb tijdens dat ik ze erom wou doen.

-conclusie

voor de prijs (15 euro totaal betaald), vind ik het de perfecte oortjes voor mij en ik hoop voor vele anderen. ze zijn zowel geschikt voor klassiek als hardstyle

gewoon super!

als iemand nog opmerkingen heeft, plaats een reactie!

Heb jij ook een Sennheiser MX 365 (Blauw)?

Nog steeds aan te raden? Ik ben opzoek naar mooie blauw getinte oordopjes die natuurlijk goed geluid
leveren, dus denk je dat dit wat is voor mij?
zijn nog steeds wel aan te raden, ben zelf nu overgestapt op de mx475, klinken veel helderder.