Thrustmaster Ferrari Challenge Wheel (PC / PS3) Zwart Review

Maasluip 18 juni 2014, 521 views

Thrustmaster Ferrari Challenge Wheel (PC / PS3) Zwart

Pluspunten

Minpunten

• Bouwkwaliteit

Laten we beginnen met de positieve punten. Met het gebruiksgemak is niets mis. Het stuur werkt, de knoppen werken en zitten netjes over het stuurtje verdeeld, er is een beugel om het stuur aan de tafel vast te zetten zodat hij niet verschuift en de kabels zijn lang genoeg bij een normale opzet.
Maar het is wel een budget stuurtje. Aan een kant zit een drukknop met 4 posities (boven, onder, links, rechts) en vooral de links-rechts knoppen zijn er lastig om apart te drukken. Vaak druk je dan de "boven" knop ook in. Er zitten twee schakelflippers op en met een paar maanden ETS2 spelen werkt de rechterschakelflipper niet meer fatsoenlijk. Soms doet hij het, meestal niet. Verder zat er vanaf het begin al horizontale speling op de stuuras.

Heb jij ook een Thrustmaster Ferrari Challenge Wheel (PC / PS3) Zwart?

Ik gebruik deze stuur voor op de pc en speel er F1 2013 mee. Op het circuit van Brazil interlagos heb ik met dit stuurtje een tijd van 1m 11s neergezet wat een goede tijd is. Ben erg tevreden met dit stuurtje.