HTC One (M8) 16GB Grijs Review

sharky011Newbie 14 juni 2014, 260 views

HTC One (M8) 16GB Grijs

Pluspunten

• de positieve punten zijn vooral het geluid, dit vind ik fenomenaal. zeker bij het kijken van films en pittige muziek. via de headphones uiteraard ook, maar persoonlijk ben ik geen fan van de oordopjes die diep in mijn oren moeten dus gebruik ik de dopjes van mijn vorige HTC liever. Het beeld is ook briljant, en ook al heeft iedereen het over de matige camera. Ik vind dit reuze meevallen en was blij verrast met de tot nu toe gemaakte foto;s. ook bij weinig licht. De accuduur vind ik verrassend, ik gebruik de telefoon extreem veel en dan nog houd de telefoon het gerust 2 dagen uit, het opladen is werkelijk in een wip gepiept!

Minpunten

• Ik vind het jammer dat de telefoon zoveel weegt, dit is echt een fiks verschil met het vorige model namelijk. De prijs is ook flink, maar in vergelijking met de S5 vind ik wel dat je er bij de m8 meer voor krijgt. Het hoesje wat er bij geleverd word is erg mooi en praktisch, maar bij mij na 2 weken al stuk. het flapje wat in de oplaad en geluidsplug gaat word erg snel lam en scheurt vreselijk snel. Dit is jammer, want bij elk hoesje wat nu online te koop is, zit niet zo;n flapje dus deze zijn niet waterdicht en dat was wel bij het meegeleverde hoesje.

Ik hen mijn HTC M8 nu een klein maandje en hiervoor had ik de HTC One x. Dit is mijn 4e HTC en ik gebruik de telefoon de gehele dag door voor erg diverse taken. Zoals mailen, appen, facebooken, fotograferen, muziek luisteren en films bekijken. Na een maand heb ik nu een prima indruk wat het toestel zoal kan en wat er veranderd is in vergelijking met de HTC One x. De plus en min punten werden mij al vrij snel duidelijk omdat ik de telefoon erg veel gebruik. Ik keek uit naar de nieuwe HTC en moet zeggen dat mijn overall-indruk goed is.

Heb jij ook een HTC One (M8) 16GB Grijs?