Specificaties On-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

AKG K 495 NC (Zilver, Zwart) Review

Gumuz 12 juni 2014, 472 views

AKG K 495 NC (Zilver, Zwart)

Pluspunten

• goede geluidsweergave

Minpunten

• Zeer slechte bouw kwalitiet

Als je overweegt dit model te kopen dan zou ik hem links laten liggen. De bouw kwaliteit is bijzonder matig. Hoewel ik na de aanschaf van deze hoofd telefoon was ik de eerste maanden erg tevreden was over de geluids weergave, noise canceling en het gebruiksgemak begon mijn teleurstellng na een maand of negen. Toen brak de uitschuifbare bevestiging van de speakers aan de veer. Dit onderdeel is van plastic, het zelfde onderdeel aan de andere kant van de headset vertoonde ook scheuren. Heb toen opgezocht of dit vaker voor kwam en dit schijnt een probleem te zijn met dit model. Meerdere gebruikers klagen op amazon over het breken van dit onderdeel.

Heb de hoofd telefoon opgestuurd onder garantie en hij werd keurig vervangen. Maar na drie maanden gebruik zijn net de lage tonen van een van de speakers uitgevallen. Het rechter kanaal is zachter en zonder bas. Het lijkt erop dat de speaker het begeven heeft. Kort samengevat is de bouwkwaliteit van deze hoofdtelefoon niet wat je zou verwachten van een product dat +200 euro kost.

Heb jij ook een AKG K 495 NC (Zilver, Zwart)?

Ik deel precies dezelfde ervaring. Ik heb reeds mijn 3e exemplaar in gebruik, bij de twee voorgaande was ook één van beide kanten gebroken. Verder een fijne koptelefoon met fijne geluidsweergave! Bouwkwaliteit alleen zwaar onder de maat voor een premium product!