Specificaties Bedraad Qwerty met Razer Orange switches - Bekijk alle specificaties

Razer BlackWidow Tournament Stealth 2014 (US-Layout) Review

DanielWillems 9 juni 2014, laatste update op 28 juli 2014, 874 views

Razer BlackWidow Tournament Stealth 2014 (US-Layout)

Dit is een super toetsenbord. Ik gebruik het nu voor een paar maanden en heb nog geen ene issue gehad. Super! Dit toetsenbord is echt een aanrader als je vaak naar LAN-party's gaat en niet zo houdt van de sound van bijv. mx blue. kortom een super toetsenbord!

Pluspunten

• Zeer solide
  • Goede toetsen
  • Fijn typende toetsen
  • Compact
  • Je krijgt er een sleeve bij
  • USB kabel kan worden los gekoppelt
  • goed voor LAN party's
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Misschien wat zwaar
  • Is zeker ff wennen als je nog nooit mechanisch hebt getypt

INLEIDING
~ DOE ALSTUBLIEFT RUSTIG IK BEN PAS 13 JAAR EN DIT IS MIJN EERSTE UITGEBREIDE REVIEW~
ik heb dit toetsenbord gekocht na mijn verjaardag omdat ik laptop toetsenborden echt heel erg stom vindt typen. ik kan er gewoon niet op typen.
dit is een heel fijn toetsenbord! als je een compact toetsenbord wilt dat mechanisch is, moet je dit kopen.
alleen het kost 80 euro ( ik heb het van bol.com ) dus de prijs is wel een beetje een tegenvaller,
maar dan heb je wel iets heel goeds in huis gehaald.

VERPAKKING

De verpakking is zoals we van razer zijn gewent heel mooi.
het toetsenbord is heel goed verpakt met de normale doos en daarin nog een doos met het razer logo erop.
in de binnenste doos zit je toetsenbord in een mooie sleeve met de usb kabel. (die kan je loskoppelen )
je krijgt ook een pakketje van Razer voor de boekjes en de twee razer stikkers. ( quick start guide, master guide, warranty info)
Alles gaat om portability. je hebt een bescherm sleeve, een usb kabel die je kan loskoppelen en het toetsenbord is compact.
Dus voor meenemen is het perfect.
als je veel reist is het dus ook een dikke aanrader

UITERLIJK

Ik vind het toetsenbord persoonlijk heel mooi met de mat zwarte coating en het "piano zwart" bij het verlichtte Razer logo. verder zijn de Capslock, de gaming mode, de macro key en de scroll lock verlicht.
er zit geen verdere verlichting op
Het gewicht licht hoog, rond de 1 kilo missschien wat zwaarder of misschien wat lichter maar dat komt omdat hij zeer solide is.
laten we zeggen hij kan tegen een stootje!

PRIJS

De prijs ligt zeer hoog maar als je een goed toetsenbord wilt hebben met goede switches van Razer ( die heel fijn typen ) dan moet dit toetsenbord hebben.

Heb jij ook een Razer BlackWidow Tournament Stealth 2014 (US-Layout)?

Ik hoop niet dat je door dit toetsenbord last krijgt van spelfouten. Na deze review gelezen te hebben heb ik toch maar besloten dit toetsenbord niet te kopen.

Zonder gein, misschien kun je even de spelling/grammatica controle doen. Er zitten namelijk nog al wat spellingsfouten in jouw review. Verder even nalezen en je zinnen wat beter laten lopen zou ook geen verkeerde optie zijn. :+
sorry maar je moet er wel even aan wennnen met typen als je nog nooit mechanisch hebt getypt maar het is echt super fijn.
Jammer dat je het niet meer wilt gaan kopen ;(
het kan best wel zijn dat je tijdens het wennen vaker typ fouten maakt maar als je hebt gewent maak je die bijna niet meer.
dus als je een compact mechanisch toetsenbord wilt moet je voor deze gaan.
Hoi Bas,
ik heb de review een beetje aangepast en ik hoop dat hij nu iets beter is ik ga nog foto's toevoegen,
ik zou ook graag willen weten voor welk toetsenbord ben je nu wel gegaan?
want ik zou het echt jammer vinden, als je door deze review bent afgeknapt want het is echt een super toetsenbord!
als je allang mechanisch hebt getypt dan is er nog een wereld van verschil want ik heb deze vergeleken met een logitech g710+ (hun topmodel) dan vond ik dit toetsenbord nog fijner.
ik maakte veel typefouten want ik was nog niet gewend aan mechanisch typen.
Wellicht is het handig indien je een klein / kort review wilt typen, dat je op zijn minst je plus en min punten toelicht?