Specificaties 4MP, 2x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Olympus [mju:] Mini Digital (4MP, 2x zoom, 35-70mm, f/3.5-4.9) Review

MarkyMark383Newbie 22 mei 2006, 378 views

Olympus [mju:] Mini Digital (4MP, 2x zoom, 35-70mm, f/3.5-4.9)

Pluspunten

• klein formaat, spat water dicht

Minpunten

• 'batery life'

Snelheid en automatiek Score: 4
Batterijduur Score: 1
Dit is mijn eerste digitale camera, dus erg veel vergelijkings materiaal heb ik niet. Eerst zag ik door de bomen het bos niet meer. Wat zijn er veel mogelijkheden! Maar mijzelf kennende moest ik vooral op zoek naar een kleine camera die ik zo in mijn broekzak overal mee naar toe kon nemen. En aangezien ik het merendeel van mijn vrije tijd in de zomer op het water doorbreng was het een pre als de camera waterdicht danwel spatwater dicht was zonder extra body. (Ik heb geen kiewen dus zwemmen doe in niet) Al snel bleef alleen de Olympus Mini Digital over binnen mijn budget. (Ik weet dat er ook waterdichte camera's van bijvoorbeeld Pentax zijn, maar die zijn een stuk duurder.)
Het enige echte nadeel aan deze camera vind ik het aantal foto's dat je met 1 accu kunt doen. Heb nou al een aantal keer gehad dat ik de camera bij me had en dat de accu leeg was, ik moet nu iedere dag de accu opladen.

Heb jij ook een Olympus [mju:] Mini Digital (4MP, 2x zoom, 35-70mm, f/3.5-4.9)?