Specificaties Toetsenbord - Bekijk alle specificaties

Samsung Bluetooth Keyboard (white) Review

Animiles 5 juni 2014, 422 views

Samsung Bluetooth Keyboard (white)

Pluspunten

• Typt erg fijn. Andere toetsenborden die iets goedkoper waren die voelden lang zo prettig niet aan.
  • Solide. Hij kan een beetje buigen, maar daar is veel kracht voor nodig. Hierdoor breekt hij wel minder snel.
  • Android sneltoetsen. Deze zijn ook erg handig, maar in het begin moest ik wel heel erg er op letten dat ik ze gebruikte.

Minpunten

• Soms is de connectie niet heel erg sterk, en dan blijft een toets hangen waarddddddddddooooor er zulke woorden zullen ontstaan.
  • Dubbel op de backspace drukken zal het hele woord verwijderen. Drie keer snel achter elkaar drukken zal de laatste twee woorden verwijderen. Zo komt het regelmatig voor dat ik de laatste vier letters weg wil halen, maar dat ik een hele zin en een deel van de vorige zin verwijder. Dit brengt mij bij het volgende punt.
  • Ctrl+Z doet het niet. Dit zou kunnen komen omdat het niet in android zit, maar als er per ongeluk een groot deel van de zin verwijderd is, dan kun je dat niet met ctrl+Z weg halen.
  • Er zit een 'language' knop naast de spatiebalk.deze heeft de zelfde functie als shift+spacatie.het veranderd de taal van het toetstel.deze toetsencombinatie is onnodig en zorgt er vaak voor dat er geen spatie na een punt komt, en dat er dan geen hoofdletter na de punt komt.dit gebeurt als de shift-toets te vroeg ingedrukt wordt.ik dacht dat ik daar nooit last van zou hebben, maar ik doe het toch best veel. (In deze zinnen heb ik dit expres edaan. Het geeft wel aan hoe het er dan uit zou kunnen zien.)

45 euro heb ik betaald voor dit toetsenbord. Dit geld was erg goed besteed. Langere stukken tekst, zoals een e-mail, of deze review, zijn haast niet haalbaar zonder een fisiek toetsenbord. Het is erg makkelijk om op schoot te gebruiken (als je een normale zithouding hebt met de benen naast elkaar) waardoor je niet belemmerd word door een krampachtige zithouding. Dat heb ik in ieder geval. Als je veel typt op je tablet, dan is dit toetsenbord zeker een aanrader. Er zitten een paar negatieve kanten aan het toetsenbord, maar het gemak is groter dan het ongemak ooit zal zijn.

Heb jij ook een Samsung Bluetooth Keyboard (white)?