Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Bekijk alle reviews

IBM Thinkpad T43 Review

+1
mcelias5 1 juni 2014, 149 views

IBM Thinkpad T43

Pluspunten

• Te robuust om in deze review te zetten

Minpunten

• maakt bij het opstarten het geluid van n opstijgende olifant

Eindoordeel

Score: 4Per criterium
Beeldkwaliteit Score: 3
Prestaties Score: 3
Featureset Score: 3
Mobiliteit en accuduur Score: 4
Warmte en geluid Score: 3
Ergonomie Score: 3
Bouwkwaliteit Score: 5
deze review is van iets van een beetje niet 2014 is, Waarschuwing.

Ik heb een tijdje geleden deze laptop gekregen ik gebruik m om te skypen en niet om op te gamen (daar heb k een desktop voor) de laptop is zeer robuust ik heb een tijdje geleden een paar van deze laptop's uit elkaar gesloopt, in de computer zit een heel erg licht metalen frame dat heel erg stevig is (in 99% van de laptop's die niet van Lenovo zijn zit dat niet( Lenovo heeft de computer tak van IBM overgenomen)) de bovenkant van de laptop is van een soort metaal en is NIET KAPOT TE KRIJGEN xD, ik heb er op zitten rammen en t gaat gwn niet kapot (tot k mijn handen er op open sloeg) de enige reden om zon laptop nu te kopen is omdat je een laptop nodig hebt die niet kapot mag. Ik heb een tijdje geleden windows 7 op deze laptop gezet het werkt prima voor zover ik het gebruik. de microsoft software werkt allemaal prima op deze laptop en loopt ook( bij normaal gebruik) niet vast. de batterij in deze laptop gaat na heel erg veel gebruik nog bijna 2 uur mee. de speakers in deze laptop zijn niks van te zeggen, niets bijzonder goed, maar ook niet slecht. deze laptop heeft meerdere keren cola gedronken( daarmee bedoel ik dat ik er een fles cola over heen heb laten vallen) daarna heb ik het toetsen bord even onder de kraan afgespoeld (deze laptop heeft een toetsenbord dat zo is gemaakt dat de vloeistof er zo onder weer uit loopt), hij heeft n tijdje in de cola gestaan toen ik bezig was de hoes van mijn mobiel af te spoelen, terwijl de laptop aan stond.

dingen die de laptop heeft overleeft
1. Trapval
2. Glas melk
3. beker cola
4. fles cola
5. van bureau af vallen
6. trapval
7. Nacht buiten

na als die dingen is de laptop na een nat doekje nog als nieuw.

oja, nog een reden om voor lenovo of IBM te gaan (thinkpad) de toetsenborden zijn zo ******* fijn, das gwn niet normaal, je moet er een keer op getypt hebben om te weten wat ik bedoel

Bedankt voor uw tijd

Heb jij ook een IBM Thinkpad T43?

Deel je ervaringen en help andere tweakers!

Schrijf review

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Nintendo Switch Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*